Thanksquote:Op donderdag 24 september 2009 08:25 schreef zebaz het volgende:
Succes MaJo(met je presentatie dan he, dat jullie vrouwen panties dragen doen jullie jezelf aan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik ga in mijn pauze maar even een nieuwe kopen want dit is echt irritantquote:Op donderdag 24 september 2009 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bretels lenen? Of heb je nog ergens een jaratelgordel liggen?
Niet vergeten te declareren.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga in mijn pauze maar even een nieuwe kopen want dit is echt irritant
Voor mijn werk?quote:
Gewoon proberen.quote:
Goeiemorgen Diaan!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Panty'smaillots en leggings
Op teletekst staat al welke gasten vanavond komen trouwens.
Goedemorgen![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You might be interested in that, but I will leave that out of my essay if you do not mind.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Precies, je verhult in ieder geval geen geheime informatie als je het zou verklappen.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Diaan!
nou, als het al op teletekst staat hoef ik het ook niet meer te verklappen.
Op internet heb je ook teletekst.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Voor de mensen die geen teletekst in de buurt hebben zou het alsnog wel prettig zijn.
Erg jammer idd .........quote:Op donderdag 24 september 2009 09:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
You might be interested in that, but I will leave that out of my essay if you do not mind.
Inderdaad.quote:
Kousen?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb de afgelopen 10 jaar ongeveer 1x iets van panty's aangehad en dat waren van die plakdingen die niet echt panty's zijn en waar ik nu de naam van kwijt ben
Ja maar dan hogerquote:
Hold ups inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Hold ups heten die volgens mij. Heb ik aan gehad toen ik ging trouwens.
Zow de ramen zijn van binnen en buiten gelapt![]()
Waar vind jij die series etc. mag ook per pm...
Feestje gehad?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef DiabloSam het volgende:
Goeiemorggeeeeen, jezus wat ben ik brak zeg...
Het zegt mij helemaal niets eigenlijk. Ik laat het downloaden aan Peace over... maar ik zal het hem zeggen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Moet wel zeggen dat nieuwsgroepen sneller gaan hoorPitt haald gemiddeld 3,4 mb/s en dat is toch ietsje meer dan ik haal
Nee, tot 4 uur snachts buiten gestaan met het meisje wat ik leuk vindquote:
Ow wat romantischquote:Op donderdag 24 september 2009 11:20 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nee, tot 4 uur snachts buiten gestaan met het meisje wat ik leuk vind
Nou we hebben gezoend en ze heeft ook gezegd dat ze me onweerstaanbaar lekker vind ruiken, me leuk vind en het moeilijk vind om van me af te blijven...maar eerder heeft ze gezegd dat ze bindingsangst heeft dus ik probeer het rustig aan te doen...tegelijkertijd gaan we vrijdagavond bij haar film kijken etc. spannend spannend spannend...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Heeft je dat nog iets opgeleverd behalve het feit dat je nu brak bent?
Je hebt voor vrijdagavond toch wel een huilfilm uitgekozen?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:34 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Nou we hebben gezoend en ze heeft ook gezegd dat ze me onweerstaanbaar lekker vind ruiken, me leuk vind en het moeilijk vind om van me af te blijven...maar eerder heeft ze gezegd dat ze bindingsangst heeft dus ik probeer het rustig aan te doen...tegelijkertijd gaan we vrijdagavond bij haar film kijken etc. spannend spannend spannend...
Ze heeft bindingsangst. Ik zou dan eerder voor iets als inglorious basterds gaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt voor vrijdagavond toch wel een huilfilm uitgekozen?
Daar had ze het nog over nadat we afgesproken hadden! Helaas of misschien juist niet, heeft ze belachelijk veel films gezien, haar moeder had een videotheek...quote:
Oh.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef Etcetera het volgende:
Dat dacht jij zekerNog 2 vakken te gaan
Of staan ze buiten tot 4u 's nachts met een meisjequote:Op donderdag 24 september 2009 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
En als ze dan straks nog wat ouder zijn drinken ze zich binnen 1 avond weer naar een hulpeloos hoopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |