Je bent van me weg gegaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik woon heul niet meer op dezelfde plek als op het kaartje.
Kaartjesedit is niet mijn afdelingquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik woon heul niet meer op dezelfde plek als op het kaartje.
KiD gaat naar 29...quote:
30quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ook ik ben al bijna s jaar ouder...
Checkquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:59 schreef Messenga het volgende:
›› Messenga^*: man, 19 jaar, student
Dat staat er echt al heel langquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef hetzusjevan het volgende:
wie heeft spijbelaar achter mijn naam gezet.
Sinds topic 103 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat staat er echt al heel lang
Kijk, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Sinds topic 103 om precies te zijn.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef hetzusjevan het volgende:
wie heeft spijbelaar achter mijn naam gezet.
En de rest danquote:
ik wil ook bier gevoerd krijgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef existenz het volgende:
En ik ben 26 en niet gestoord en ik wil bier!
Ik droomde maandagnacht dat ik in een landhuis vol monsters rondliep en dat ik die monsters kon verslaan met een stofzuiger of bezem en dat de bezem het veel beter deed dan de stofzuiger. Als ik ze raakte met de bezem verschrompelden ze tot een hoopje vel, met de stofzuiger moest ik meppen tot hun hoofd moes wasquote:Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Gezellige bende hier.
Ik ga komend weekend naar Londen (*O*) maar nu had ik gedroomd dat mijn tas gestolen was en daar zaten al mijn identiteitsbewijzen in (IDkaart, paspoort en rijbewijs) en nieuwe aanvragen duurde zeker 5 dagen dus ik kon niet naar Londen. Drama.
Dan is mijn droom leukerquote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik droomde maandagnacht dat ik in een landhuis vol monsters rondliep en dat ik die monsters kon verslaan met een stofzuiger of bezem en dat de bezem het veel beter deed dan de stofzuiger. Als ik ze raakte met de bezem verschrompelden ze tot een hoopje vel, met de stofzuiger moest ik meppen tot hun hoofd moes was
(we hebben maandagavond een nieuwe stofzuiger gekocht, het zal wel een mediamarkt trauma zijn)
Het zal gaan gebeuren.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Gezellige bende hier.
Ik ga komend weekend naar Londen (*O*) maar nu had ik gedroomd dat mijn tas gestolen was en daar zaten al mijn identiteitsbewijzen in (IDkaart, paspoort en rijbewijs) en nieuwe aanvragen duurde zeker 5 dagen dus ik kon niet naar Londen. Drama.
Hehequote:Op woensdag 23 september 2009 10:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben veel te lang blijven liggen en nu ben ik zo sloom als wat.
Whaaat? Ik ga zo naar Pilates maar als ik terugben moet je me even msnen hieroverquote:Op woensdag 23 september 2009 14:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb mail terug gehad van D. & het is inderdaad mijn "doenscenario" als ik het dit jaar niet haal
Hahahahquote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik droomde maandagnacht dat ik in een landhuis vol monsters rondliep en dat ik die monsters kon verslaan met een stofzuiger of bezem en dat de bezem het veel beter deed dan de stofzuiger. Als ik ze raakte met de bezem verschrompelden ze tot een hoopje vel, met de stofzuiger moest ik meppen tot hun hoofd moes was
(we hebben maandagavond een nieuwe stofzuiger gekocht, het zal wel een mediamarkt trauma zijn)
Ja hoor, anders mis jij mijquote:
Hehe.quote:
Nee, dat durven we nog nietquote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef existenz het volgende:
Messenga kan toch? Of wonen jullie nog niet samen sinds jullie getrouwd zijn
Oh, ik heb iets gemistquote:Op woensdag 23 september 2009 19:38 schreef existenz het volgende:
Zal ik toch eerst (weer) een vriendin moeten vinden
Ja, maar dan moest je voor drie mensen koken, nu voor twee!quote:
goede avondquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jij bent 7 topics lang aan het fitnessen geweest![]()
quote:
Nooit geweten dat jij om zulke mannen geeftquote:
jij herkend je zelf wel in de linkerkant van de getoonde man?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij om zulke mannen geeft
ehm, eerder het totaal plaatjequote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jij herkend je zelf wel in de linkerkant van de getoonde man?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik krijg allemaal MI'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga mijn matras wel opzoeken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
ik ga mijn matras wel opzoeken
jij ook he meissiequote:
quote:En nu maar knus naar jullie warme nestjes en denk erom oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik krijg allemaal MI'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doesn't help.....quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
ik ga mijn matras wel opzoeken![]()
Wel een leuke plaatjequote:Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zomaar een resultaat bij de zoekterm "het gaat weer helemaal nergens over":
[ afbeelding ]
ik krijg deze als zoekresultaat:quote:Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zomaar een resultaat bij de zoekterm "het gaat weer helemaal nergens over":
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:19 schreef Crazy-M het volgende:
Heb ik matras gevonden. Is de slaap weg. Wachten op klaas vaak met de dromen mand.
quote:
je denkt aan mijquote:Op woensdag 23 september 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet dan meteen aan Crazy denken enzo
Al dat wit..
Ik ben jaloers....quote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef aardappel het volgende:
Morgen naar München, oktoberfestttttt!
Maar dit was negatiefquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar haat en liefde liggen toch heel dicht bijelkaar....
[/cliché]
Je moet er toch wat voor over hebbenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij bent 7 topics lang aan het fitnessen geweest![]()
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 24 september 2009 02:46 schreef theKiD het volgende:
Maar k ben er nog niet uit of ik dat echt wil of niet...![]()
Twijfel... dilemma.. blegh..
Het is 's nachts altijd veel te gezellig hier, zonde om naar bed te gaan!quote:
Goed punt.. maar in me bed is het ook gezellig.. en vooral warm en rustigquote:Op donderdag 24 september 2009 02:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is 's nachts altijd veel te gezellig hier, zonde om naar bed te gaan!
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 02:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee hoorIk wilde net een conversatie met je starten
Bij gebrek aan VoreG zal ik toch met iemand moeten ouwehoeren om 3 uur 's nachts
Haha welterustenquote:Op donderdag 24 september 2009 02:55 schreef theKiD het volgende:
Weltrusten Pi-Air en andere tilburgfokkertjes!
quote:
Wat zij zegtquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar haat en liefde liggen toch heel dicht bijelkaar....
[/cliché]
Goeie morgen kleine meidquote:
Morgequote:
Sow die dingen koppen lijkt me geen pretje!quote:
ingebroken ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Sow die dingen koppen lijkt me geen pretje!
Btw als je iemand ziet lopen met een blauwe Tommy Hilfiger jas en een zwarte Persol zonnebril... Die komen uit mijn auto...
heeeyquote:
darn :xquote:
Meer lag er niet in... Wagen staat nu bij Carglass..quote:Op donderdag 24 september 2009 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
darn :x
alleen die 2 dingen meegenomen of nog andere dingen ?
Helemaal mee eens. Echt klote tommy.. Bahquote:Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef Guard het volgende:
Klote zeg, mensen moeten gewoon met hun poten van dingen die niet van hen zijn afblijven
wel verzekerd denk ik ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Meer lag er niet in... Wagen staat nu bij Carglass..
Vorige keer dat het hier raak was, was de zonnebril niet verzekerd volgens mij...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, alleen is nog vraag of jas en bril verzekerd zijn... Anders toch leuk kostenpostje :S
jah denk niet onder wa ofzo valt.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vorige keer dat het hier raak was, was de zonnebril niet verzekerd volgens mij...
Mocht dat nu niet zo zijn, dan ben je natuurlijk net een weekend weggeweest, waar die 2 dingen bent kwijt geraakt. In dat geval declareer je het op je reisverzekering.. (Mits je die een doorlopende hebtquote:Op donderdag 24 september 2009 12:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, alleen is nog vraag of jas en bril verzekerd zijn... Anders toch leuk kostenpostje :S
Dat lijkt me ook niet echt neequote:Op donderdag 24 september 2009 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah denk niet onder wa ofzo valt.
Ja, maar wel goed klotequote:Op donderdag 24 september 2009 13:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mja ze gingen op de zaak even kijken, want ze hebben wel een uitgebreider pakket, ben verder niet zo van het oplichten van de verzekering... Anders is het gewoon domme pech...
Ow ja.. bijna vergeten. Ik zit bij de Noord Hollandsche qua verzekering. En toen er bij mij in mijn auto was ingebroken, en mijn leren jas was gejat. Dit gewoon op het PV laten zetten bij de aangifte, en doorgestuurd naar de verzekering. Werd gewoon vergoed hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 13:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mja ze gingen op de zaak even kijken, want ze hebben wel een uitgebreider pakket, ben verder niet zo van het oplichten van de verzekering... Anders is het gewoon domme pech...
ja anders zou ik nu werken en geld verdienen ;-) maar als het goed is ie straks rond 3 uur klaar...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, maar wel goed kloteAutoschade er ook nog bij, wordt wel weer vergoed, maar het is allemaal weer lastig etc... aan de andere kant heb je wel de demo van Forza 3
mja jas was een maand oud, zonnebril een half jaartjequote:Op donderdag 24 september 2009 13:12 schreef theKiD het volgende:
Je krijgt weliswaar alleen de dagwaarde, maar toch, iets is beter dan niets
goed dat je poging zegtquote:
quote:Messenga en VoreG, ook in de SC's hoef je geen crew voor mongool uit te maken. Twee weken.
tsss, is dat nog steeds de fall-out van die VBL rel?quote:
Waarschijnlijk wel ja, lijkt me wel het meest aannemelijke...quote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef Guard het volgende:
[..]
tsss, is dat nog steeds de fall-out van die VBL rel?
denk het ook jah.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef Guard het volgende:
[..]
tsss, is dat nog steeds de fall-out van die VBL rel?
VBL is gesloten geweest voor een dag, en 16+ users gebanned. Check Feedback, bij gesloten topics de reeks VBL-topicsquote:Op donderdag 24 september 2009 15:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
hmmm dan heb ik een rel weer gemist... Info?
Als ik het banmeldtopic bekijk dan gaat het volgens mij meer om 35 of meer users....quote:Op donderdag 24 september 2009 15:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
VBL is gesloten geweest voor een dag, en 16+ users gebanned. Check Feedback, bij gesloten topics de reeks VBL-topics
Ik heb ze inderdaad ook met verbazing doorgesnuffeldquote:Op donderdag 24 september 2009 15:41 schreef PierreTT het volgende:
Precies, was wel vreemde rel opzichMaar die VBL-topics in FB waren wel interessant om te lezen
Wel interessant om te zien hoe de users zich afzetten tegen het "regime" dat gevoerd wordt, je krijgt ook ineens een heleboel te wetenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad ook met verbazing doorgesnuffeld
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nice... Zie je al zo'n rel voor je in Stad&Streek? Dat zou vet zijn!
mods?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik heb hier uberhaupt nog nooit een mod gezien?
Mystique toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik heb hier uberhaupt nog nooit een mod gezien?
LOLquote:Op donderdag 24 september 2009 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mods?
wat zijn dat?
we kunnen even rellen met breda
Mja op zich hebben ze zich hier woensdag al wel weer goed gedragen door te winnen voor de beker...quote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef theKiD het volgende:
Ik ben voor een reltopic tegenin Breda
Daarom nu verder rellenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja op zich hebben ze zich hier woensdag al wel weer goed gedragen door te winnen voor de beker...
Hahaquote:Op donderdag 24 september 2009 16:08 schreef PierreTT het volgende:
Reltopic tegen BredaVolgende topic heet sowiezo Tilburg #133; Waar we Breda haten
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???quote:
Ja :cool:quote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???
Hop, auto bashenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en lachen met jouw breda topic verleden ???
Ik kick je als hyves vriendje hoorquote:
Ik ben verlamd van angstquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kick je als hyves vriendje hoor
een virtuele trapquote:
Is er geen Helmondtopic? Daar kunnen ze vast lekker rellenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef theKiD het volgende:
Ik ben voor een reltopic tegen Breda
quote:
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topicquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is er geen Helmondtopic? Daar kunnen ze vast lekker rellen
Ik ben alleen op donderdag in P & verder (maandag/woensdag/donderdag) in CZ (al ben ik er maar tot half 12.30)quote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik loop overigens dagelijks door P maar ik heb je nog steeds nog nooit gezien
ik heb haar zojuist een virtuele trap gegevenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik loop overigens dagelijks door P maar ik heb je nog steeds nog nooit gezien
ik werk in eindhoven voor 3dagen per week, en 2 dagen per week in bredaquote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topic
Waalwijk is erquote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of een Waalwijk-topic misschien? Of het Eindhoven topic
existenz was er al begonnenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waalwijk is er
Ik stem voor de grote Brabantse Fok!oproer van 2009
C als is het oude A? Of G als in het oude C?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen op donderdag in P & verder (maandag/woensdag/donderdag) in CZ (al ben ik er maar tot half 12.30)
Ehm... Ik ken alleen maar de nieuwe namen?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:02 schreef Guard het volgende:
[..]
C als is het oude A? Of G als in het oude C?
LOl die hebben in drie jaar tijd het geweldige aantal van 99 posts bij elkaar weten te krijgen....quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waalwijk is er
Ik stem voor de grote Brabantse Fok!oproer van 2009
C, oude A dusquote:Op donderdag 24 september 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ik ken alleen maar de nieuwe namen?
Cobbenhagen, achter Koopmans (ofzo)
das "het oude A"...quote:Op donderdag 24 september 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ik ken alleen maar de nieuwe namen?
Cobbenhagen, achter Koopmans (ofzo)
Ach, gun die gast ook zn pleziertjequote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Breda spoort echt niet...
Directeur NAC Breda kust billen fan
Hebben we niet, maar is puur om te rellen in STAquote:Op donderdag 24 september 2009 17:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh en waarom hebben we een hekel aan Breda?
Een vriendinnetje heeft hem. Er is niet veel anders (alleen je taakbalk aan de onderkant) maar het werkt wel soepeler/sneller dan Vista.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm, ik kreeg net een BSoD maar er lijkt niks mis te zijn met m'n pc :/. Windows. Heeft iemand Windows 7 al getest / in werking gezien? Is dat wat? (Oftewel: kan het nog slechter dan Vista?
)
Ik ben nog maar een jong bloempjequote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef Guard het volgende:
[..]
das "het oude A"...
en af en toe vergeet ik wel eens dat ik een oude zak ben en niet iedereen net zo oud is
Wel een verbetering dusquote:Op donderdag 24 september 2009 17:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een vriendinnetje heeft hem. Er is niet veel anders (alleen je taakbalk aan de onderkant) maar het werkt wel soepeler/sneller dan Vista.
Zij zegt van welquote:
Mja maarja wat kost een officiële windows 7 straks wel nietquote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij zegt van wel
Haar laptop is ook sneller
Leuk voor bij 'm thuis aan de muur die foto.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Breda spoort echt niet...
Directeur NAC Breda kust billen fan
Die fotoquote:Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuk voor bij 'm thuis aan de muur die foto.
Ik heb een Windows 7 professional 64 bits editie draaien (op mijn laptop), en werkt echt veul beter dan Vista.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja maarja wat kost een officiële windows 7 straks wel niet. 22 oktober komt ie pas uit zie ik. Heeft ze zeker de beta ofzo.
64 bits is toch afhankelijk van je processor? Ga hem er denk ik ook op zetten, even op de zaak vragen wat een licentie kost inkoopquote:Op donderdag 24 september 2009 18:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een Windows 7 professional 64 bits editie draaien (op mijn laptop), en werkt echt veul beter dan Vista.
Windows 7 is een doorontwikkeling van Vista, dus het werkt hetzelfde alleen dan beter. Ik ga de officiele Windows 7 release dan ook vrij snel na 22 okt op mijn desktop zetten (die was geleverd met Vista, maar daaar heb ik toen weer heel snel Windows XP opgezet). Moet ik wel mijn c-drive een beetje opruimen
Even 120 euro om je besturingssysteem te upgraden, en dan heb je nog maar home premium. Bah.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een Windows 7 professional 64 bits editie draaien (op mijn laptop), en werkt echt veul beter dan Vista.
Windows 7 is een doorontwikkeling van Vista, dus het werkt hetzelfde alleen dan beter. Ik ga de officiele Windows 7 release dan ook vrij snel na 22 okt op mijn desktop zetten (die was geleverd met Vista, maar daaar heb ik toen weer heel snel Windows XP opgezet). Moet ik wel mijn c-drive een beetje opruimen
Haar vriend is IT'er en die kreeg hem om te testen ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja maarja wat kost een officiële windows 7 straks wel niet. 22 oktober komt ie pas uit zie ik. Heeft ze zeker de beta ofzo.
De Beta builds waren ook gratis te downloaden van de microsoft sitequote:Op donderdag 24 september 2009 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haar vriend is IT'er en die kreeg hem om te testen ofzo?
Ik weet het ook allemaal nietquote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De Beta builds waren ook gratis te downloaden van de microsoft site
Nee niet echt, het kan iets beter met multi cores omgaan, maar ik heb het vooral omdat een 32 bits versie maar (ongeveer) 3,5 Gb geheugen kan gebruiken, de 64 bits versie kan meer geheugen aan...quote:Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
64 bits is toch afhankelijk van je processor? Ga hem er denk ik ook op zetten, even op de zaak vragen wat een licentie kost inkoop
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het ook allemaal niet
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht totdat de officiele release is denk ik...
Je kunt op de microsoft site nog key's aanvragen voor die beta builds, en die zijn vast wel ergens ook te downloaden (nieuwsgroepen/torrents).quote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De Beta builds waren ook gratis te downloaden van de microsoft site
Ik las het, en pop up berichtjes geven die je de hele tijd moet wegklikken etc...quote:Op donderdag 24 september 2009 18:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kunt op de microsoft site nog key's aanvragen voor die beta builds, en die zijn vast wel ergens ook te downloaden (nieuwsgroepen/torrents).
Alleen gaan die betabuilds straks moeilijk doen als de "echte" versie op de markt komt... Eens per paar uur uitschakelen of dat soort geintjes...
Kusjequote:Op donderdag 24 september 2009 18:44 schreef existenz het volgende:
Waarom is dit nu een IT-topic, ik ben net juist thuis
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef existenz het volgende:
Maar ik heb wel gamba's als avondeten
Daar maak je mij niet blij meequote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef existenz het volgende:
Maar ik heb wel gamba's als avondeten
Hehequote:Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef existenz het volgende:
En ik heb piere gevonden op hyves dankzij autoNu kan ik zeker zeggen dat ik je, nuchter, nog nooit gezien heb in de boek
Voeg mij eens toe danquote:Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef existenz het volgende:
En ik heb piere gevonden op hyves dankzij autoNu kan ik zeker zeggen dat ik je, nuchter, nog nooit gezien heb in de boek
Ik loop er elke dag eigenlijk wel rond, maar vooral heen en weer tussen C, G en Pquote:Op donderdag 24 september 2009 18:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er mee doe, haha.
Btw; ben jij veel op de UvT? Want ik heb jou ook nog niet gespot - denk ik
Hmm... Ik ben altijd in CZ115 & op donderdag loop ik van PZ40 naar CZ, meer niet..quote:Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik loop er elke dag eigenlijk wel rond, maar vooral heen en weer tussen C, G en P
Als je het gisteren had gezegd was ik meegegaan (zolang het neit dat sisters geval is)quote:
Verdorie! Loop ik zomaar mijn kans mis om met jou naar de film te gaanquote:Op donderdag 24 september 2009 18:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je het gisteren had gezegd was ik meegegaan (zolang het neit dat sisters geval is)
donequote:
Die laatste is alleen leuk als je jackie brown goed vondquote:Op donderdag 24 september 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie! Loop ik zomaar mijn kans mis om met jou naar de film te gaan
Nu ben ik verdrietig
En ik "moet" nog naar De Storm & Quintin z'n filmpke
Welcome back. En maak me nou niet bang, mijn pc is vorig weekend al gecrashd, dat kon ik nog handlen, maar als mijn laptop nu de pijp uit gaat dan raak ik dus wel in paniekquote:Op donderdag 24 september 2009 19:03 schreef Crazy-M het volgende:
Ben er weer
En zusje: BSOD wil niet altijd aan windows liggenkan ook hardware zijn
Ik wil de Storm ook wel zien, ik heb 2e kaartje gratis en heb geen zin om te gaan stappen vanavond, dus kom jij naar Tilburg of moet ik naar Roosendaeelelelel komenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie! Loop ik zomaar mijn kans mis om met jou naar de film te gaan
Nu ben ik verdrietig
En ik "moet" nog naar De Storm & Quintin z'n filmpke
Ja wel in de Boekanier, je hebt ook ergens wel een bekend gezicht... maar goedquote:
Hij vermaakt zich wel, ook op dat nieuwe voetbalforum... hij zat hier ook het meest op VBL, en aangezien 3/4 van VBL nu daar zitquote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef existenz het volgende:
vorrie heeft natuurlijk wel een nieuwe hobby nodig nu hij 2 weken geband is
Of in het midden, Bredaquote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik wil de Storm ook wel zien, ik heb 2e kaartje gratis en heb geen zin om te gaan stappen vanavond, dus kom jij naar Tilburg of moet ik naar Roosendaeelelelel komen?
Hehe. Onbewust misschien welquote:
Ja, wie weet!quote:
Ik ben je kwijtquote:
Ik heb je weer gevondenquote:
Oeh! Dat geloof ik meteenquote:
Dat is op zich wel logischquote:Op donderdag 24 september 2009 20:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja maar ik durf savonds niet alleen met de trein in het donker.
ok wanneer ?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef existenz het volgende:
crazy wij gaan meeten! Lekker puh auto
Lezen voor de studie?quote:
Nu!quote:
nu ?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lezen voor de studie?
[..]
Nu!
weet ik nog niet hahaquote:
Lieve schat, ik moet zondag om 07.30 gaan werkenquote:
Kunnen jullie niet zonder mij?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu ?
maar, maar, kom jij dan ook ?
Vorige week viel mee, maar toen was het ook euphoria, maar zal wel redelijk druk zijn iddquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ik nog niet haha
zaterdags druk @ boekanier ?
en neem zusje meequote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lieve schat, ik moet zondag om 07.30 gaan werken
De week daarna klinkt al iets beter.
[..]
Kunnen jullie niet zonder mij?
jah weet nog niet wat zaterdagavond planning is hahaquote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Vorige week viel mee, maar toen was het ook euphoria, maar zal wel redelijk druk zijn idd
Zusje is weer weg ofzoquote:
Tis ordinair, dus zal wel druk zijn ;-)!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Vorige week viel mee, maar toen was het ook euphoria, maar zal wel redelijk druk zijn idd
Ik was de namen kwijtquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
De Prins van Oranje/Feestboederij/The Case?
hmm prins is idd wel druk jah, feestboerderij is eigenlijk te klein vind ikquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
De Prins van Oranje/Feestboederij/The Case?
buurvrouw ligt aan de dj maar ook vaak NL taligquote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik was de namen kwijt
Maar idd de prins en de feestboederijGeen stampmuziek, meer hollands
hey je bent er nogquote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef hetzusjevan het volgende:
In de Boekanier viert iemand die ik ken z'n verjaardag strakjes.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm prins is idd wel druk jah, feestboerderij is eigenlijk te klein vind ik
Case.... is die er nog ?
is dat niet de popcorn ?
lollipop moet voortaan weer een hetero tent zijn, was afgelopen weekend een heropening
nieuwe eigenaar. tenminste, wat ik gehoord hebquote:
maarjah, bedoeling, denk toch niet wordt. bedoel, zeg lollipop en je zegt homotent.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef existenz het volgende:
Die tent was tijdens de kermis al hetero bedoeling geloof ik
welke film gaan jullie ?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou auto is onderweg hierheen.
Ik hoorde hetquote:Op donderdag 24 september 2009 20:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou auto is onderweg hierheen.
En jij mag niet meequote:
wij gaan ook naar de bios, en dan toevallig de zelfde filmquote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef existenz het volgende:
[..]
En jij mag niet mee
Ik ook niet
haha inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 20:39 schreef existenz het volgende:
oh ja en dan de hele tijd tegen elkaar vragen of dat nu auto en zusje zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |