quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:37 schreef existenz het volgende:
Dubbel
Tilburg Noord past ook wel in Tilburg #2 Sponsored by Jan Schellekens
Ga, weg Waalwijk zal nooit bij STilburg horen die moderne stinkstadquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:37 schreef existenz het volgende:
Dubbel
Tilburg Noord past ook wel in Tilburg #2 Sponsored by Jan Schellekens
"Waalwijk, Tilburg Noord jalalalalaaa" is een bekend nummer hoorquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:57 schreef CreativeMind het volgende:
Zeg, had je dat over Sprang-capelle en Waspik niet achterwege kunnen laten. Heel Nederland hoeft niet te weten dat die gereformeerde grafdorpen bij Waalwijk horen
En geen metroquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:11 schreef Domenica het volgende:
Kutgehucht, hebben nieteens een treinstation![]()
Maar wel stadsrechtenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:08 schreef Domenica het volgende:
[..]
Dat vergeef ik ze wel, maar geen treinstation....![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:57 schreef CreativeMind het volgende:
Zeg, had je dat over Sprang-capelle en Waspik niet achterwege kunnen laten. Heel Nederland hoeft niet te weten dat die gereformeerde grafdorpen bij Waalwijk horen
Nou, prachtig jong.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:16 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Sprang-Capelle!![]()
Even een aantal foto's:
De prachtige kerk waar ik elke zondag naar toe ga!
[afbeelding]
Uitzicht vanuit ons huis:
[afbeelding]
De prachtige molen "Dye Sprancke" hier op de hoek:
[afbeelding]
Vanavond kwam zelfs de Avond-3daagse hier langs!Wat wil je nog meer
[afbeelding]
Nee, prima dorp hoor, Sprang!
quote:
Het word een hele mooie wijkquote:Op zondag 25 juni 2006 14:03 schreef Impry het volgende:
Klote Landgoed Driessen.
We worden helemaal ingebouwd! Gelukkig wordt het wel een mooi wijk, daar niet van. Maar alle polder van Sprang verdwijnt hierdoor.
[afbeelding]
Ik woon dus op de plaats v.d. rode cirkel en het rood gearceerde gebied is de oorsporonkelijke wijk. De rest wordt er de komende jaren dus allemaal bijgebouwd. Waren eerst allemaal mooie uitgestrekte weilanden.
Af en toe is het ook lekker dat er weinig gebeurdquote:Op zondag 25 juni 2006 19:34 schreef Gurby het volgende:
Ben er geboren en getogen dus ik zal het altijd een warm hart toe dragen, maar eigenlijk gebeurt er maar weinig en ben ik blij dat ik er weg ben...
Dat is inderdaad een heel mooi project ja!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het word een hele mooie wijk.
Kijk maar eens bijvoorbeeld op Driesservelden![]()
[..]
Idd het aantal echte uitgangsgelegenheden is dramatisch laag.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:30 schreef CreativeMind het volgende:
Het wordt tijd dat de gemeente Waalwijk eindelijk eens wat gaat doen aan het chronisch tekort aan uitgaansgelegenheden. De gemeente werkt dit gewoon structureel tegen.. Gezien het aantal inwoners, en helemaal met landgoed Driessen er bij wordt de vraag naar een fatsoenlijk uitgaanscentrum steeds groter. Het is belachelijk dat je daarvoor nog steeds minstens 20 km moet rijden naar Tilburg of Den Bosch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |