Is zo'n rel toch nog ergens goed voor!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:32 schreef TheZapster het volgende:
Wat gebeurde er werkelijk in het zwembad in het Waldhotel?
Een plaat kan natuurlijk heel lang leuk blijven, maar ik snap nooit dat het mensen soms weken of maanden kost om te besluiten om een single te kopen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:10 schreef Sersjee het volgende:
Je zou toch denken dat de wereld wel eens een keertje klaar is met deze plaat...
Achtergrondzangeres van Anouk, vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie is in vredesnaam Jenny Lane ? Ik hoor de plaat nu voor het eerst maar kan niet zeggen dat ik er heel enthousiast van ben geworden.
Wat Michiel dus zegt, zat gisteren in DWDD.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie is in vredesnaam Jenny Lane ? Ik hoor de plaat nu voor het eerst maar kan niet zeggen dat ik er heel enthousiast van ben geworden.
Een zangeres met een geweldige stem. Haar debuutalbum Monsters verschijnt vrijdag. Donderdag komt de review op FOK!.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
quote:
Bedankt, ik kan ook verklappen dat de beoordeling zeker niet tegenvalt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Thanks voor de info m.b.t. Jenny Lane
Top! Ik ga het even in de gaten houdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Bedankt, ik kan ook verklappen dat de beoordeling zeker niet tegenvalt.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:59 schreef Againzender het volgende:
Krijg ook wel ontzettende zin in die 90's request zo als ik Pulp weer hoor. Er is ook best veel goede muziek gemaakt. Jammer van die happy hardcore
ik heb ook nog het nodige bij te lezen als ik mijn collega moet geloven. En die geloof ikquote:
Ik kan nooit kiezen tussen die 2!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
En trouwens eindelijk eens een keer niet Common People. Ook een leuke plaat hoor maar Disco 2000 is mijn favoriet
Zelden is een smiley zo goed gebruikt.quote:
Ray post iets in HOOLS, Danny gooit Ray op Zwart. Rellen. Andere mods stappen op. VBL op slot. VBL uit MYATquote:
Ja, dat dus. Mijn collega (=oldbie) had al wel wat verteld vandaag, maar dat is geen VBL-er, dus ded details had ik nog niet gehoordquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ray post iets in HOOLS, Danny gooit Ray op Zwart. Rellen. Andere mods stappen op. VBL op slot. VBL uit MYAT.
En de enige plek waar je nu nog zonder slotjes over voetbal kan lullen is in Feedbackquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ray post iets in HOOLS, Danny gooit Ray op Zwart. Rellen. Andere mods stappen op. VBL op slot. VBL uit MYAT.
gelukkig wordt er niet gevoetbald vanavond. O nee, beker vanadaagquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En de enige plek waar je nu nog zonder slotjes over voetbal kan lullen is in Feedback
En hierquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En de enige plek waar je nu nog zonder slotjes over voetbal kan lullen is in Feedback
Telstar - Haarlemquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig wordt er niet gevoetbald vanavond. O nee, beker vanadaag
Ik vind Happy Hardcore wel leuk. Om nostalgische redenen dan. Als ik toen wat ouder en verstandiger was geweest dan had ik het hoogstwaarschijnlijk troep gevonden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:59 schreef Againzender het volgende:
Krijg ook wel ontzettende zin in die 90's request zo als ik Pulp weer hoor. Er is ook best veel goede muziek gemaakt. Jammer van die happy hardcore
Staat je huis al in de hens?quote:
Erg herkenbaar gevoelquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik kan nooit kiezen tussen die 2!
Pas deze week officieel uit, vandaar.. En of je het daar mee eens bent of niet is iets waar we het hier al vaker over hebben gehadquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
gloria nu pas megahit*ziet afspeeldinges* Hoe lang is het wel niet geleden dat rob zou moeten smeken dat het MH zou moeten worden
oh, moest die nog uitkomen als singlequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pas deze week officieel uit, vandaar.. En of je het daar mee eens bent of niet is iets waar we het hier al vaker over hebben gehad.
gedaan maar of het veel gaat helpenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Of jullie allemaal even op Don't shed a tear willen stemmen...
Volgens 3fmfan is die plaat nog niet eerder gedraaidquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, moest die nog uitkomen als singlehoe zit het trouwens met grizly bear? die hebben pas een nieuwe single uit, wordt die nog gedraaid
oh, dan moet 3v12 dat is heel snel gaan doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens 3fmfan is die plaat nog niet eerder gedraaid. Komt misschien nog wel
De dreigende/duistere sfeer in Dirty Diana. Echt zo onwijs goed gedaan. Ben totaal geen MJ-fan, maar dit is echt een briljante track. Als je een goede subwoofer hebt... Oef, heel vet !
Wacht maar tot je de live-opname van Lowlands hoort...quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Aha! Bulletproof. Toch wel een van de leukere platen van 2009
ook gedaan, plaat die echt aan mijn jeugd is vast geroest, heerlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gedaan maar of het veel gaat helpen
Als je Corton ff Twittert dan komt het vast wel goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, dan moet 3v12 dat is heel snel gaan doen
Haha, die is geloof ik niet heel erg goed. Toch??quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de live-opname van Lowlands hoort...
was zijn twitter ookweerquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je Corton ff Twittert dan komt het vast wel goed
vreselijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, die is geloof ik niet heel erg goed. Toch??
dat dus ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef Timo20 het volgende:
Daar zijn we weer![]()
![]()
Hoezo zijn we blij dat dit subforum nog open is? willen ze het sluiten?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef Sersjee het volgende:
Dat stripje van Sigmund waar Michiel het over had, die's wel briljant...
[ afbeelding ]
Kom je als RODA fan nooit in VBLquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef Timo20 het volgende:
Daar zijn we weer![]()
![]()
Hoezo zijn we blij dat dit subforum nog open is? willen ze het sluiten?
gaat het om datquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom je als RODA fan nooit in VBL
Het kan hard gaan als Mike, Gorro of SaintOfKillers in een onschuldig slowchattopic melden dat ze andere forums niet interessant vinden!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaat het om datwat heeft VBL nou met TVR te maken
![]()
was vroeger al de tofste strip in de eppo, alleen jammer dat ik het toen nog niet goed begreep.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Storm is tof, hele mooie tekeningen. Ben dan ook blij dat ie in de Eppo staat
het aantal gebande ivm crew bashing is sinds sluiten van VBL nog nooit zo hoog geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het kan hard gaan als Mike, Gorro of SaintOfKillers in een onschuldig slowchattopic melden dat ze andere forums niet interessant vinden!
ja inderdaad hehquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het aantal gebande ivm crew bashing is sinds sluiten van VBL nog nooit zo hoog geweest
wil nog wel is zien als je topic opent in tv/radio met [tv] ajax-feijenoord nu op sport 1quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
is die van TZquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:15 schreef Sersjee het volgende:
M'n bureau ligt vol met Karvan Cévitam Cassis dankzij dit plaatje...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef Danny het volgende:
VBL is moderatorloos. We hebben er eentje en die is ongetwijfeld goed, maar kan nooit een forum als VBL in z'n uppie modereren. Zonder mods geen forum.
Daarnaast zijn er nog steeds een boel relschoppers. Als die nou allemaal een ander forum opzoeken en ook echt WEGblijven heeft vbl nog wel een kans.
Nee, want ONZ.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
hebben jullie deze reeks al gsientrouwens: Tjetter #3. Waar we verraden zijn, maar verder gaan
Het zou handiger zijn als die rooie een cursus "Hoe ga ik met mensen om" of "Hoe geef ik m'n fouten toe" gaat volgen.quote:
neequote:Op dinsdag 22 september 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom je als RODA fan nooit in VBL
"The Uprising"? Nooit van gehoord.quote:
De kleur van z`n user naam is niet voor niets rood: een echte communist, blijkbaar is dat deel van Fok een politiestaat forumquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zou handiger zijn als die rooie een cursus "Hoe ga ik met mensen om" of "Hoe geef ik m'n fouten toe" gaat volgen.
dat heb jij niet gezienquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"The Uprising"? Nooit van gehoord.
Ik snap wel waarom je ONZ zo'n tof forum vindt...
fok lijkt wel weer under attack door een dossquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De kleur van z`n user naam is niet voor niets rood: een echte communist, blijkbaar is dat deel van Fok een politiestaat forum
ik vind hem de slechtste van rammstein.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is zojuist begonnen met een nieuwe versie van 3FMFan.
Rammstein - Pussy!
Ben niet echt fan van Rammstein, maar deze is erg goed!
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vind hem de slechtste van rammstein.
btw heb geoefend voor de iphone qua websites, als jij klaar bent, dan haak ik er graag op in met een mobile sausje
Ach, dat weten de meeste voetballers ook niet, dus da's geen argumentquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
...
Danny is nooit een voetballiefhebber geweest, wist ook nooit wat buitenspel was
Haai ! weet jij de twitter van Corton?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow.... Ik was ff gecrashed door migraine, maar wat pillen in mn mik en ik ben er weer
/EricCortonquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haai ! weet jij de twitter van Corton?.
Dacht dat jij niet aan twitter deed?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haai ! weet jij de twitter van Corton?.
Jajaquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet aan twitter deed?
http://twitter.com/HansieJquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hans vroeg het ook niet maar naatjequote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
quote:
Klopt !quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hans vroeg het ook niet maar naatje
quote:
Eens! die is erg geslaagdquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de Lily Allen / Mark Ronson-versie, en die is nie kud!
dat is toch best raar...t blijft zo in je hoofd hangenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas nooit een echte hit geworden
quote:Twenty4Seven is net als fietsen; dat verleer je niet :-)
quote:Ah, de Rijdende Rechter op tv. Ik zie mezelf daar met mn buuv nog eens terug.
had ik nooit verwacht, maar hi klinkt goed iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef Timo20 het volgende:
Hij`s fokking fijn, de nieuwe Alice in Chains!
Hij is heerlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef Timo20 het volgende:
Ga `m donderdag halen, de nieuwe Pearl Jam cd![]()
![]()
Heb alleen pas Fixer gehoord en nu dus net die track die Corton draaidequote:
Eric heeft hem ook behandeld in zn column NRC Rocks.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb alleen pas Fixer gehoord en nu dus net die track die Corton draaide
Als je er half invalt, snap je niet wat er precies aan de hand is. Kga geen 9 topics terug lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:01 schreef Sersjee het volgende:
Het FB-topic over VBL begint uit te lopen op lachen, gieren, brullen!
VBL-topic #9
eensquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is toch best raar...t blijft zo in je hoofd hangen
Beetje geneuzel als je het mij zou vragenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:01 schreef Sersjee het volgende:
VBL-topic #9
Iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:01 schreef Sersjee het volgende:
VBL-topic #9
een magere 1-0quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:42 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ook weer terug van de voetbal ... Heracles - RKC.
Ik vind Haaglandia echt een verschrikkelijke vereniging (goede Suske & Wiske titel trouwens), maar dit vond ik wel sneu voor ze.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Haaglandia - Feijenoord 2 was leuker.
Nou, Eric heeft 'em gedraaid hoor. Waar was jouw dolenthousiaste reactie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, moest die nog uitkomen als singlehoe zit het trouwens met grizly bear? die hebben pas een nieuwe single uit, wordt die nog gedraaid
Da's idd niet veelquote:Op woensdag 23 september 2009 05:56 schreef Brennel het volgende:
Mogge![]()
![]()
4 uurtjes slaap is te weinig...
Hoezo, alles is toch via vuurpijlen DE LUCHT in geschoten???quote:Op woensdag 23 september 2009 07:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen Ekdom @ Nederland 1 bij Goedemorgen Nederland over de nalatenschap van André Hazes.
quote:Op woensdag 23 september 2009 07:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoezo, alles is toch via vuurpijlen DE LUCHT in geschoten???
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
5 is wel genoeg hè
Edit: Oké, 6 dan..
Nee, hij was al om kwart voor acht op tv (zie m'n post eerderquote:Op woensdag 23 september 2009 09:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat doet Gerard daar al zo vroeg eigenlijk...?
Neemt-ie zn uurtje weer terug?
+ een beetje zn programma voorbereiden enz.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, hij was al om kwart voor acht op tv (zie m'n post eerder, dus hij was al in de buurt
.
Narcotic? Echt wel!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef 3FMaster het volgende:
Het blijft een ontzettende vette plaat
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, Eric heeft 'em gedraaid hoor. Waar was jouw dolenthousiaste reactie?
Ging over Deadmou5, maar Liquido is en blijft lekker!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Narcotic? Echt wel!
Of die daarna? Ook niet vervelend
Hier komen ook allemaal herinneringen voorbij ja. Introductiecursus PwC. 1999. Portugal.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef on_air het volgende:
Die had ik ook op de iPod-FM.
Introductieweek Journalistiek in Baarn.
Mooie tijden.
.
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:16 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond het beter toen het nog over zwart ging en door de Stones werd gespeeld.
Laat je oren nakijken, gek!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:25 schreef themauster het volgende:
Kolwat zijn ze toch fantastisch
Sorry Roel
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:31 schreef Sersjee het volgende:
Eens met themauster. Maar ik heb al een gehoorbeschadiging, dus misschien is dat het.
Shiny Happy People. Niets tegen R.E.M., in tegendeel. Maar yikes.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:44 schreef Sersjee het volgende:
Feit is dat het maken van zo'n lijstje te vergelijken is met een eeuwigheid in de hel. Of gedurende 24 uur moeten luisteren naar What's Up, maar da's eigenlijk hetzelfde.
Nou inderdaad. Alleen al op basis van die clip heeft Aerosmith eeuwig bestaansrecht.quote:
niet te veel gaan kwijlen achter de cameraquote:Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Vanmiddag trouwens eindelijk de Photoshoot met mn mooie dansjuf!
Best spannend
Die kan zo Ekstra Weekend doen, geen enkel probleem.quote:
Dat is idd het probleem. Ben benieuwd of we The Freshmen van The Verve Pipe bijvoorbeeld nog voorbij horen komen.. Zegt niemand wat, maar wel 90s en ik vind 't geweldig.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef on_air het volgende:
Zie, die '90's zijn zo heul kudt nog niet.
Jammer dat we een week lang alleen maar dezelfde nummers gaan horen.
Die we nu ook al met grote regelmaat horen.
Maar die clip is heul niet girly gemaakt. Gewoon heel puur. Ook voor de masculine menspersonen onder ons. Echtequote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef Sersjee het volgende:
Ik smelt elke keer als ik die clip zie. Ik ben, zeg maar, very much in touch with my feminine side.
Is jezelf oprollen in een hoekje van de bank met tranen in je ogen masculien? Tof!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar die clip is heul niet girly gemaakt. Gewoon heel puur. Ook voor de masculine menspersonen onder ons. Echte. emoties
.
.
Ceequote:Op woensdag 23 september 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
Haaaaai.
Kan ik nog stemmen op de '90s Request? Wilde eigenlijk de stad in duiken maar de zon laat even verstek gaan dus dit zou een mooi moment zijn om m'n negentigerjarenvoorkeur mee te laten rekenen.
Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet te veel gaan kwijlen achter de camera, beslaat je lens zo van
HLAquote:Op woensdag 23 september 2009 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is jezelf oprollen in een hoekje van de bank met tranen in je ogen masculien? Tof!
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
Haaaaai.
Kan ik nog stemmen op de '90s Request? Wilde eigenlijk de stad in duiken maar de zon laat even verstek gaan dus dit zou een mooi moment zijn om m'n negentigerjarenvoorkeur mee te laten rekenen.
Mooi zo. Ik ga er eens goed voor zitten dan. Vervolgens ga ik m'n stem uitbrengen. En de dagen daarna ga ik vaak ditquote:Op woensdag 23 september 2009 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
En welzeker! http://stem.omroep.nl/3fm/2009/105-90s_2009
Ach, dat heeft iedereen. Althans, iedereen die een beetje met muziek bezig is.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik ga er eens goed voor zitten dan. Vervolgens ga ik m'n stem uitbrengen. En de dagen daarna ga ik vaak ditdoen omdat ik opeens op liedjes kom die ik veel liever in mijn lijst had gezet. Maar dat mag de pret niet drukken.
Als dat laatste waar isquote:Op woensdag 23 september 2009 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos! http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/323144/
quote:Nog een week en dan hoor je op woensdag EEN HALF UUR LANG hakkuhplaatjes! Nu nog effe eentje.
4-Tune Fairytales - My little fantasy
Lipstick - I'm a raver
Ravenation - Going crazy
Ik ben bij de letter D. En zit nu al op de helft van m'n totaal aantal liedjes dat ik mag uitzoeken.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, dat heeft iedereen. Althans, iedereen die een beetje met muziek bezig is.
Gewoon de hele lijst naar Excel kopiëren en dan maar schiften. Het kost tijd en levert dilemma's op, maar ik zie niet hoe het anders moet. Sterkte!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben bij de letter D. En zit nu al op de helft van m'n totaal aantal liedjes dat ik mag uitzoeken.
ja TheZapsterquote:Op woensdag 23 september 2009 11:34 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af of er ergens ter wereld iemand is die zoiets als 'Doekoe' van Def Rhymz in zijn of haar lijstje zou zetten.
Persoonlijk vind ik het storender dat ze de band Greenday (quote:Op woensdag 23 september 2009 11:37 schreef Cee het volgende:
Welk stamppothoofd bij de 3fm redactie heeft VERZUIMD om "Time of your life (good riddance)" van Green Day in de lijst te zetten?
Kan hier iets tegen gedaan worden? Godsammekrake zeg.
Daar heb ik nog het cd singletje van.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het storender dat ze de band Greenday () noemen, want qua muziek kies ik toch altijd Longview.
Tja, uit 1877 mogelijkheden 10 platen kiezen is geen sinecure. Geloof me, Excel is je vriend in deze.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar heb ik nog het cd singletje van.
En toen kwam ik erachter waar het over gaat.
Ondertussen ben ik bij de N aangekomen en mag ik geen nummers meer kiezen dus ik moet schrappen.
Zo, toch nog Time of your life (+ motivatie) erin kunnen zetten.quote:Een van de beste, zo niet de beste plaat van Green Day, en hij staat er niet tussen! Schande! Een heel lief en gevoelig liedje van een band waarvan je een dergelijk nummer niet zou verwachten. Het is positief en melancholisch tegelijk, maakt me verdrietig en blij en het 'doet' gewoon wat met me. Dus, deze had heel hoog in mijn lijst gestaan ware het niet dat het niet in die van jullie vermeld staat (nogmaals: foei!).
Er staat "Je gegevens worden enkel gebruikt voor de 90s Request actie.", dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:56 schreef Cee het volgende:
Moet je persé je telefoonnummer invoeren in de lijst? Heb geen zin in 20 telefoontjes van willekeurige onderzoeksbureaus en abonnementsaanbieders n.a.v. het invullen van een lullig '90s request lijstje.
Nou, dat. En vooral die sirene-imitatie op 't eindequote:Op woensdag 23 september 2009 12:08 schreef Cee het volgende:
Ik lieg niet wanneer ik zeg dat dit nummer van Anouk een van de meest LELIJKE nummers is die ik ooit heb gehoord. Niet slecht, niet onuitstaanbaar, nee, lelijk.
Wat mij vooral irriteert is dat halverwege stoppen van de dweperige zeurband-muziek tijdens het refrein, alsof er een diesel constant aan het leegsputteren is en dan met een paar keer rammelen weer een minuut tegenaan kan en op het eind wil de diesel nog een keertje goed doortuffen maar ook dat lukt niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, dat. En vooral die sirene-imitatie op 't einde![]()
![]()
. Kippenvel, zo verschrikkelijk beschamend.
Helaas, niet in de top-3.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:14 schreef Sersjee het volgende:
Paul Carrack is tof. Bindend stemadvies: Don't shed a tear!
Dikke fail van GS...quote:Op woensdag 23 september 2009 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)m_demo.html#comments
quote:
Tof !quote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Sersjee het volgende:
26 november in de HMH. Ik schijn aanwezig te zijn.
Damn, wat vervelend. NOT.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:29 schreef Sersjee het volgende:
26 november in de HMH. Ik schijn aanwezig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |