Het kan hard gaan als Mike, Gorro of SaintOfKillers in een onschuldig slowchattopic melden dat ze andere forums niet interessant vinden!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaat het om datwat heeft VBL nou met TVR te maken
![]()
was vroeger al de tofste strip in de eppo, alleen jammer dat ik het toen nog niet goed begreep.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Storm is tof, hele mooie tekeningen. Ben dan ook blij dat ie in de Eppo staat
het aantal gebande ivm crew bashing is sinds sluiten van VBL nog nooit zo hoog geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het kan hard gaan als Mike, Gorro of SaintOfKillers in een onschuldig slowchattopic melden dat ze andere forums niet interessant vinden!
ja inderdaad hehquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het aantal gebande ivm crew bashing is sinds sluiten van VBL nog nooit zo hoog geweest
wil nog wel is zien als je topic opent in tv/radio met [tv] ajax-feijenoord nu op sport 1quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En de enige plek waar je nu nog zonder slotjes over voetbal kan lullen is in Feedback
is die van TZquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:15 schreef Sersjee het volgende:
M'n bureau ligt vol met Karvan Cévitam Cassis dankzij dit plaatje...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef Danny het volgende:
VBL is moderatorloos. We hebben er eentje en die is ongetwijfeld goed, maar kan nooit een forum als VBL in z'n uppie modereren. Zonder mods geen forum.
Daarnaast zijn er nog steeds een boel relschoppers. Als die nou allemaal een ander forum opzoeken en ook echt WEGblijven heeft vbl nog wel een kans.
Nee, want ONZ.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
hebben jullie deze reeks al gsientrouwens: Tjetter #3. Waar we verraden zijn, maar verder gaan
Het zou handiger zijn als die rooie een cursus "Hoe ga ik met mensen om" of "Hoe geef ik m'n fouten toe" gaat volgen.quote:
neequote:Op dinsdag 22 september 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kom je als RODA fan nooit in VBL
"The Uprising"? Nooit van gehoord.quote:
De kleur van z`n user naam is niet voor niets rood: een echte communist, blijkbaar is dat deel van Fok een politiestaat forumquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zou handiger zijn als die rooie een cursus "Hoe ga ik met mensen om" of "Hoe geef ik m'n fouten toe" gaat volgen.
dat heb jij niet gezienquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"The Uprising"? Nooit van gehoord.
Ik snap wel waarom je ONZ zo'n tof forum vindt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |