Persoonlijk vind ik het storender dat ze de band Greenday (quote:Op woensdag 23 september 2009 11:37 schreef Cee het volgende:
Welk stamppothoofd bij de 3fm redactie heeft VERZUIMD om "Time of your life (good riddance)" van Green Day in de lijst te zetten?
Kan hier iets tegen gedaan worden? Godsammekrake zeg.
Daar heb ik nog het cd singletje van.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het storender dat ze de band Greenday () noemen, want qua muziek kies ik toch altijd Longview.
Tja, uit 1877 mogelijkheden 10 platen kiezen is geen sinecure. Geloof me, Excel is je vriend in deze.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar heb ik nog het cd singletje van.
En toen kwam ik erachter waar het over gaat.
Ondertussen ben ik bij de N aangekomen en mag ik geen nummers meer kiezen dus ik moet schrappen.
Zo, toch nog Time of your life (+ motivatie) erin kunnen zetten.quote:Een van de beste, zo niet de beste plaat van Green Day, en hij staat er niet tussen! Schande! Een heel lief en gevoelig liedje van een band waarvan je een dergelijk nummer niet zou verwachten. Het is positief en melancholisch tegelijk, maakt me verdrietig en blij en het 'doet' gewoon wat met me. Dus, deze had heel hoog in mijn lijst gestaan ware het niet dat het niet in die van jullie vermeld staat (nogmaals: foei!).
Er staat "Je gegevens worden enkel gebruikt voor de 90s Request actie.", dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:56 schreef Cee het volgende:
Moet je persé je telefoonnummer invoeren in de lijst? Heb geen zin in 20 telefoontjes van willekeurige onderzoeksbureaus en abonnementsaanbieders n.a.v. het invullen van een lullig '90s request lijstje.
Nou, dat. En vooral die sirene-imitatie op 't eindequote:Op woensdag 23 september 2009 12:08 schreef Cee het volgende:
Ik lieg niet wanneer ik zeg dat dit nummer van Anouk een van de meest LELIJKE nummers is die ik ooit heb gehoord. Niet slecht, niet onuitstaanbaar, nee, lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |