Hier komen ook allemaal herinneringen voorbij ja. Introductiecursus PwC. 1999. Portugal.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:13 schreef on_air het volgende:
Die had ik ook op de iPod-FM.
Introductieweek Journalistiek in Baarn.
Mooie tijden.
.
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:16 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond het beter toen het nog over zwart ging en door de Stones werd gespeeld.
Laat je oren nakijken, gek!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:25 schreef themauster het volgende:
Kolwat zijn ze toch fantastisch
Sorry Roel
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:31 schreef Sersjee het volgende:
Eens met themauster. Maar ik heb al een gehoorbeschadiging, dus misschien is dat het.
Shiny Happy People. Niets tegen R.E.M., in tegendeel. Maar yikes.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:44 schreef Sersjee het volgende:
Feit is dat het maken van zo'n lijstje te vergelijken is met een eeuwigheid in de hel. Of gedurende 24 uur moeten luisteren naar What's Up, maar da's eigenlijk hetzelfde.
Nou inderdaad. Alleen al op basis van die clip heeft Aerosmith eeuwig bestaansrecht.quote:
niet te veel gaan kwijlen achter de cameraquote:Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Vanmiddag trouwens eindelijk de Photoshoot met mn mooie dansjuf!
Best spannend
Die kan zo Ekstra Weekend doen, geen enkel probleem.quote:
Dat is idd het probleem. Ben benieuwd of we The Freshmen van The Verve Pipe bijvoorbeeld nog voorbij horen komen.. Zegt niemand wat, maar wel 90s en ik vind 't geweldig.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:05 schreef on_air het volgende:
Zie, die '90's zijn zo heul kudt nog niet.
Jammer dat we een week lang alleen maar dezelfde nummers gaan horen.
Die we nu ook al met grote regelmaat horen.
Maar die clip is heul niet girly gemaakt. Gewoon heel puur. Ook voor de masculine menspersonen onder ons. Echtequote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef Sersjee het volgende:
Ik smelt elke keer als ik die clip zie. Ik ben, zeg maar, very much in touch with my feminine side.
Is jezelf oprollen in een hoekje van de bank met tranen in je ogen masculien? Tof!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar die clip is heul niet girly gemaakt. Gewoon heel puur. Ook voor de masculine menspersonen onder ons. Echte. emoties
.
.
Ceequote:Op woensdag 23 september 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
Haaaaai.
Kan ik nog stemmen op de '90s Request? Wilde eigenlijk de stad in duiken maar de zon laat even verstek gaan dus dit zou een mooi moment zijn om m'n negentigerjarenvoorkeur mee te laten rekenen.
Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
niet te veel gaan kwijlen achter de camera, beslaat je lens zo van
HLAquote:Op woensdag 23 september 2009 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is jezelf oprollen in een hoekje van de bank met tranen in je ogen masculien? Tof!
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
Haaaaai.
Kan ik nog stemmen op de '90s Request? Wilde eigenlijk de stad in duiken maar de zon laat even verstek gaan dus dit zou een mooi moment zijn om m'n negentigerjarenvoorkeur mee te laten rekenen.
Mooi zo. Ik ga er eens goed voor zitten dan. Vervolgens ga ik m'n stem uitbrengen. En de dagen daarna ga ik vaak ditquote:Op woensdag 23 september 2009 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
En welzeker! http://stem.omroep.nl/3fm/2009/105-90s_2009
Ach, dat heeft iedereen. Althans, iedereen die een beetje met muziek bezig is.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik ga er eens goed voor zitten dan. Vervolgens ga ik m'n stem uitbrengen. En de dagen daarna ga ik vaak ditdoen omdat ik opeens op liedjes kom die ik veel liever in mijn lijst had gezet. Maar dat mag de pret niet drukken.
Als dat laatste waar isquote:Op woensdag 23 september 2009 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos! http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/323144/
quote:Nog een week en dan hoor je op woensdag EEN HALF UUR LANG hakkuhplaatjes! Nu nog effe eentje.
4-Tune Fairytales - My little fantasy
Lipstick - I'm a raver
Ravenation - Going crazy
Ik ben bij de letter D. En zit nu al op de helft van m'n totaal aantal liedjes dat ik mag uitzoeken.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, dat heeft iedereen. Althans, iedereen die een beetje met muziek bezig is.
Gewoon de hele lijst naar Excel kopiëren en dan maar schiften. Het kost tijd en levert dilemma's op, maar ik zie niet hoe het anders moet. Sterkte!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben bij de letter D. En zit nu al op de helft van m'n totaal aantal liedjes dat ik mag uitzoeken.
ja TheZapsterquote:Op woensdag 23 september 2009 11:34 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af of er ergens ter wereld iemand is die zoiets als 'Doekoe' van Def Rhymz in zijn of haar lijstje zou zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |