fok lijkt wel weer under attack door een dossquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De kleur van z`n user naam is niet voor niets rood: een echte communist, blijkbaar is dat deel van Fok een politiestaat forum
ik vind hem de slechtste van rammstein.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is zojuist begonnen met een nieuwe versie van 3FMFan.
Rammstein - Pussy!
Ben niet echt fan van Rammstein, maar deze is erg goed!
Smaken verschillen zullen we dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik vind hem de slechtste van rammstein.
btw heb geoefend voor de iphone qua websites, als jij klaar bent, dan haak ik er graag op in met een mobile sausje
Ach, dat weten de meeste voetballers ook niet, dus da's geen argumentquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
...
Danny is nooit een voetballiefhebber geweest, wist ook nooit wat buitenspel was
Haai ! weet jij de twitter van Corton?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow.... Ik was ff gecrashed door migraine, maar wat pillen in mn mik en ik ben er weer
/EricCortonquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haai ! weet jij de twitter van Corton?.
Dacht dat jij niet aan twitter deed?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haai ! weet jij de twitter van Corton?.
Jajaquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet aan twitter deed?
http://twitter.com/HansieJquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hans vroeg het ook niet maar naatjequote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
quote:
Klopt !quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hans vroeg het ook niet maar naatje
quote:
Eens! die is erg geslaagdquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de Lily Allen / Mark Ronson-versie, en die is nie kud!
dat is toch best raar...t blijft zo in je hoofd hangenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas nooit een echte hit geworden
quote:Twenty4Seven is net als fietsen; dat verleer je niet :-)
quote:Ah, de Rijdende Rechter op tv. Ik zie mezelf daar met mn buuv nog eens terug.
had ik nooit verwacht, maar hi klinkt goed iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef Timo20 het volgende:
Hij`s fokking fijn, de nieuwe Alice in Chains!
Hij is heerlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef Timo20 het volgende:
Ga `m donderdag halen, de nieuwe Pearl Jam cd![]()
![]()
Heb alleen pas Fixer gehoord en nu dus net die track die Corton draaidequote:
Eric heeft hem ook behandeld in zn column NRC Rocks.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb alleen pas Fixer gehoord en nu dus net die track die Corton draaide
Als je er half invalt, snap je niet wat er precies aan de hand is. Kga geen 9 topics terug lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:01 schreef Sersjee het volgende:
Het FB-topic over VBL begint uit te lopen op lachen, gieren, brullen!
VBL-topic #9
eensquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is toch best raar...t blijft zo in je hoofd hangen
Beetje geneuzel als je het mij zou vragenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:01 schreef Sersjee het volgende:
VBL-topic #9
Iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:01 schreef Sersjee het volgende:
VBL-topic #9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |