Is zo'n rel toch nog ergens goed voor!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:32 schreef TheZapster het volgende:
Wat gebeurde er werkelijk in het zwembad in het Waldhotel?
Een plaat kan natuurlijk heel lang leuk blijven, maar ik snap nooit dat het mensen soms weken of maanden kost om te besluiten om een single te kopen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:10 schreef Sersjee het volgende:
Je zou toch denken dat de wereld wel eens een keertje klaar is met deze plaat...
Achtergrondzangeres van Anouk, vermoed ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie is in vredesnaam Jenny Lane ? Ik hoor de plaat nu voor het eerst maar kan niet zeggen dat ik er heel enthousiast van ben geworden.
Wat Michiel dus zegt, zat gisteren in DWDD.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
Wie is in vredesnaam Jenny Lane ? Ik hoor de plaat nu voor het eerst maar kan niet zeggen dat ik er heel enthousiast van ben geworden.
Een zangeres met een geweldige stem. Haar debuutalbum Monsters verschijnt vrijdag. Donderdag komt de review op FOK!.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |