Bij CD-Wow voor een eurootje of 45, alleen schijn je 'm dan iets later te kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
jaa heb net de PS3 demo gespeeld, gaat lekker! iets vloeiender als de 09 versie die ik voort kan dromen. Wil em eigenlijk gaan bestellen, maar kan ik em ergens goedkoper krijgen als de 64,- bij BOL ??
Dat heb ik er wel voor over. Die 2/3 weken dat ik hem later krijg? Pfff speel ik toch nog ffkes de demo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bij CD-Wow voor een eurootje of 45, alleen schijn je 'm dan iets later te kijken.
Bol.com is over het algemeen altijd erg snel met leverenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb een kortingsbon van 10 euro gewonnen bij bol.com vanwege hun 10 jarig bestaan. Ik kreeg een mailtje met een code, die code moest je activeren en dan ging er zo'n fruitmachine-achtig ding draaien met Gefeliciteerd en Helaas als opties, en toen had ik dus 10 euro gewonnen. Die 10 euro heb ik nu mooi kunnen gebruiken voor mijn FIFA 10 pre-order.![]()
Als ik dat ding verdomme maar wel op 1 oktober op de mat heb liggen.
ja lijkt nog erg op FIFA 09, maar dat maakt me dus echt niks uit, het gaat mij om de gameplay, ik speel toch met de camera op Tele dus ik zie de spelers van veraf, en zie alleen bij de herhalingen enzo de spelers van dichtbij.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb de demo gespeeld op de X360, maar ik vond de graphics nogal tegenvallen, anyone?
Ik vond het een achteruitgang ten opzichte van FIFA09 eerlijk gezegd. Maar je hebt natuurlijk gelijk, het gaat om de gameplayquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:20 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ja lijkt nog erg op FIFA 09, maar dat maakt me dus echt niks uit, het gaat mij om de gameplay, ik speel toch met de camera op Tele dus ik zie de spelers van veraf, en zie alleen bij de herhalingen enzo de spelers van dichtbij.
Ik zou 'm maar pre-orderen als ik jou was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:47 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ga hem direct halen op 1 a 2 oktober
Bij mij ook maar dan sinds '99 ongeveer.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Enchanter het volgende:
Wordt m'n eerste Fifa weer , sinds Fifa 96
PES
zeggen heel veel mensen ja. maar moet je eerst is fifa 10 gaan spelen en dan 09, dan zie je toch wle dat 10 er weer een stuk beter uitzietquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb de demo gespeeld op de X360, maar ik vond de graphics nogal tegenvallen, anyone?
Ja, het publiek begint me ook te irriteren. Hopelijk is dit bij de volledige versie anders.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef kreuk050 het volgende:
Ja of heel erg inzoomen, das pas mooi, maar het publiek is zo lelijk! En de dugouts zijn leeg....
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 23 september 2009 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
Goh, nu weet ik weer waarom ik nooit voetbal games speelIk speel (@ de demo) op de makkelijkste stand met Barçelona tegen een of ander Amerikaans team uit Chicago, verlies ik met 0-2
Zo is het maar net Edje!quote:
You're doin' it wrongquote:Op woensdag 23 september 2009 23:17 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Oefening kan ook kinderen baren, maar dan doe oefen je niet op de juiste manier.
Bizar? zo gaat het in het echt toch ookquote:Op donderdag 24 september 2009 01:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo...weet niet of het aan mij ligt maar het speelt wel enorm wisselvallig. Speel ik paar potjes met Bayern achter elkaar. Win ik dik van Barcelona, verlies ik van Chicago () en win ik weer dik van Chelsea, en dan weer dikke verliespartij tegen Juventus. Echt bizar.
Dat is ook gewoon overduidelijk buitenspel van Drogba. Dus ook overduidelijk geen bug.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef R_B het volgende:
aardig bug in fifa trouwens:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/9569323
Persoon staat helemaal rechtsbuiten de goal buitenspel.
Drogba schiet en ik krijg buitenspel tegen terwijl de persoon die buitenspel stond niks met het spel te maken had.
dat is gewoon buitenspel hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef R_B het volgende:
Drogba schiet en ik krijg buitenspel tegen terwijl de persoon die buitenspel stond niks met het spel te maken had.
Het is de eerste keer buitenspel. Als je tegen de paal schiet. Dan staat het mannetje wat daarna de bal krijgt buitenspel. Terecht buitenspel dus.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef R_B het volgende:
zet hem is stil op het moment van het schot die op de paal komt. dan zie je dat er links 1tje buitenspel staat. daar fluit hij voor. hij fluit niet voor het schot van drogbaquote:Op donderdag 24 september 2009 10:43 schreef R_B het volgende:
Maar dat ventje komt achter de verdediger aan en rent erlangs hij stond achter de bal bij het eerste schot op de paal.
Hij wordt pas buitenspel gegeven bij het schot op goal van drogba en dan doet hij niet eens meer aan het spel mee.
Bij buitenspel wordt er eerst gevlagd en daarna afgefloten, dus hij fluit later dan het moment van buitenspel (is toch niet raar, is in het echt ook). Tevens krijg je vast een herhaling te zien, waarop te zien is dat de linksbuiten - die de laatste pass geeft- zelf buitenspel stond op het moment van het eerste schot in het filmpje (op de paal).quote:Op donderdag 24 september 2009 10:43 schreef R_B het volgende:
Maar dat ventje komt achter de verdediger aan en rent erlangs hij stond achter de bal bij het eerste schot op de paal.
Hij wordt pas buitenspel gegeven bij het schot op goal van drogba en dan doet hij niet eens meer aan het spel mee.
Plus: de plek waar de vrije trap vervolgens moet worden genomen is precies de plek waar het poppetje in bovenstaand plaatje buiten spel staat.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:25 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Bij buitenspel wordt er is gevlagd en daarna afgefloten, dus hij fluit later dan het moment van buitenspel (is toch niet raar, is in het echt ook). Tevens krijg je vast een herhaling te zien, waarop te zien is dat de linksbuiten - die de laatste pass geeft- zelf buitenspel stond op het moment van het eerste schot in het filmpje (op de paal).
Ik zou de buitenspelregel nog eens doornemen als ik jou was.
Edit: Het plaatje hierboven geeft precies het moment van buitenspel aan.
en het fluitje gaat al voordat de bal in het net isquote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef R_B het volgende:
Dan klopt het beeld van de buitenspelsituatie in mijn geval niet, want het poppetje kreeg buitenspel met die lijnen op het scherm nadat drogba zijn schot al had gelost.
Nu ben ik helemaal siked voor deze game.quote:Ik heb gisteren met JJ van Gamekings gesproken en die zei me dat hij het onbegrijpelijk vond dat EA de demo van Fifa10 had uitgebracht. Hij vond namelijk het verschil tussen de demo (afkomstig van een vroegere build) en het eindproduct zo groot dat de demo het spel te kort doet.Volgens hem is Fifa10 ook dit jaar dé footie game!!!!
Ja maar je verwacht toch niet dat de scheidsrechter gelijk fluit, precies op het moment van het buitenspel? Dat is in het echt namelijk ook niet, eerst grensrechter die vlagt, daarna pas fluitje van de scheidsrechter. Dat hebben ze zo gedaan om het realistischer te maken. (Het zou natuurlijk wel direct kunnen in een game)quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef R_B het volgende:
Dan klopt het beeld van de buitenspelsituatie in mijn geval niet, want het poppetje kreeg buitenspel met die lijnen op het scherm nadat drogba zijn schot al had gelost.
Google?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er komt niet toevallig een bundel uit met een PS3?
op het moment dat je de eerste keer op het doel schiet staat diegene die de bal vanaf de lijn weer terugspeelt buitenspel. vervolgens is hij ook degene die de bal als eerste aanraakt na dat eerste schot en wordt er dus buitenspel gegeven, maar aan de late kant want het is nu net of diegene die scoort buitenspel tegen krijgt.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef R_B het volgende:
VET!!!! Ik krijg steeds meer kriebels in mijn maag! Ik ben zo benieuwd naar de release versie, ik vind de demo al geweldig, dan moet het met de release versie helemaal goed komen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:54 schreef skyrebel het volgende:
Op een psonly is een preview van Fifa 2010 en bij de reacties lees ik het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met JJ van Gamekings gesproken en die zei me dat hij het onbegrijpelijk vond dat EA de demo van Fifa10 had uitgebracht. Hij vond namelijk het verschil tussen de demo (afkomstig van een vroegere build) en het eindproduct zo groot dat de demo het spel te kort doet.Volgens hem is Fifa10 ook dit jaar dé footie game!!!!
[..]
Nu ben ik helemaal siked voor deze game.
Zit alleen nog in dubio: gaan voor goedkoper en mogelijk wat langer wachten of duurder en em gelijk in huis hebben
ja en de keeper komt nog steeds ver uitquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:16 schreef Heracles25 het volgende:
Wat een filmpje van gamers. Geniaal dat je voor elke spelhervatting de loop kan uitstippelen van de spelers. Geniaal
![]()
En eindigen met Nederland - Duitsland 1-0![]()
klein smetje was het maar op een voor de rest briljant spelquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en de keeper komt nog steeds ver uitdat is wel te zien daar maarja
Nouja denk dat het een best wel groot smetje wordquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef skyrebel het volgende:
[..]
klein smetje was het maar op een voor de rest briljant spel
Dat doelpunt van Van Der Vaart was de gelijkmaker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:16 schreef Heracles25 het volgende:
Wat een filmpje van gamers. Geniaal dat je voor elke spelhervatting de loop kan uitstippelen van de spelers. Geniaal
![]()
En eindigen met Nederland - Duitsland 1-0![]()
Je kan je keeper met 2 keer Y gewoon op de doellijn laten staanquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nouja denk dat het een best wel groot smetje wordonline gaat iedereen alleen nog maar lobjes maken
Dan komt er echt wel een update.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nouja denk dat het een best wel groot smetje wordonline gaat iedereen alleen nog maar lobjes maken
Wat een kut keeperquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:55 schreef Sickert het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9624799
quote:
quote:
-edit- niet vragen naar illegale download links.quote:
Ik ga het even 'proberen' op de xbox en pc, ze zijn inderdaad al 'beschikbaar'quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:47 schreef GieJay het volgende:
[..]
![]()
Besteld voor de ps3, want op pc is toch 3 keer niks, maar wel even proberen he
typ maar eens voor de grap -edit- in bij google.quote:
Dacht mischien ligt hij al in de winkel...quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
-edit- niet vragen naar illegale download links.
Tja, waarom zouden ze ook het nieuwe uiterlijk van Messi implementeren... De doelgroep (11-jarige snotneusjes die af en toe eens een spelletje spelen op de pc van papa) valt dat echt niet op...quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:29 schreef Edwinus het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde model van Messi als vorig jaar
Hoe bedoel je dat ranked een stuk beter is?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:11 schreef Personan het volgende:
Ranked online is nu echt een stuk beter en Huntelaar lijkt ergens op
Maakt niet uit, het idee hier is dat het ons niks uitmaakt hoe je er aan komt en op welke manier je het evt aan de praat moet krijgen, zolang je het bespreken daarvan achterwege laat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dacht mischien ligt hij al in de winkel...
Want ik was er heilig van overtuigd dat het maandag al 1 oktbober was.. en dat dus mischien zaterdag fifa 10 er al zou zijn .. maar zie dat het nu pas de 26st is.
Je kunt toch aangeven dat je niet tegen topteams wilt spelen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:38 schreef Personan het volgende:
Oh en iedereen speelt met Real madrid online en die zijn gewoon niet bij te houden als het om snelheid gaat
Vind ik ook een beetje twijfelachtig. Er zijn ook genoeg topteams waar het wel leuk tegen spelen isquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt toch aangeven dat je niet tegen topteams wilt spelen?
Ranked nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt toch aangeven dat je niet tegen topteams wilt spelen?
Wat is je probleem man?quote:Op zondag 27 september 2009 09:55 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb de demo gespeeld en mijn indruk is dat EA weer wat luier is geworden (en aan het uitmelken is geslagen want die Live Season gaan ze dit keer nog lucratiever maken). Het gat met PES was al geslagen en dus gaat EA nu weer in de 'idle' mode.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ze hebben duidelijk een aantal verbeteringen toegevoegd. Ik zou de game even afwachten want ik denk dat we nog geschokt zijn hoeveel beter die is dan '09.quote:Op zondag 27 september 2009 09:55 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb de demo gespeeld en mijn indruk is dat EA weer wat luier is geworden (en aan het uitmelken is geslagen want die Live Season gaan ze dit keer nog lucratiever maken). Het gat met PES was al geslagen en dus gaat EA nu weer in de 'idle' mode.
als je op de pc gespeeld hebt heb je maybe gelijk maar anders is je bericht:quote:Op zondag 27 september 2009 09:55 schreef Klopkoek het volgende:
Onzin, ze hadden bij Fifa 09 al een hele goede footy staan dus ze hebben die basis logischer gewijs laten staan en verder alles geperfectioneerd en dat heeft prima gewerkt!quote:Op zondag 27 september 2009 09:55 schreef Klopkoek het volgende:
Logisch en terecht. FIFA09 was briljant.quote:Op zondag 27 september 2009 11:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is je probleem man?
Ze bouwen gewoon verder op het succes FIFA 09
Logisch toch.
quote:Op zondag 27 september 2009 12:20 schreef Klopkoek het volgende:
Fifa09 was niet briljant. Er kunnen altijd dingen beter. Zoals al in een aantal recensies is vermeld.
Daar houden ze vast wel rekening meequote:Op zondag 27 september 2009 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
Zou die morgen of dinsdag al in de winkels kunnen liggen?![]()
Zijn namelijk dagen dat er tijd voor heb
Hoezo? Briljant was het zeker niet, maar het komt steeds dichterbij. Zo liep in 09 de 2e spits lang niet altijd lekker mee zodat je kon afgeven. Kampioenenbal(CL) in carriere modus speelde je altijd met daglicht. Wel meer van dat soort dingen.quote:
Messi is gewoon makkelijk te stoppen met zn kleine lichaamquote:Op zondag 27 september 2009 16:55 schreef Personan het volgende:
Ajax is echt![]()
Ajax - Barca 2-0
Ajax - Real Madrid 3-0
Ik kon zelfs Messi stoppen met Emanuelson en Alderweireld
Xbox kan je 'm ook al downloaden schijnt.quote:Op zondag 27 september 2009 17:42 schreef mash_ het volgende:
die mensen die hem nu al spelen. is dat op pc ofzo?
Nice!quote:Op zondag 27 september 2009 18:04 schreef mash_ het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9410283
best handig als je keeper zover trapt
Kom de SC eens volspammen jij!quote:
Gameface? Wat is dat?quote:Op zondag 27 september 2009 18:04 schreef mash_ het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9410283
best handig als je keeper zover trapt
was btw tegen een vriend van em vandaar dat die nog op amateur staat
Heetf iemand dat great own gameface algeprobeerd?
kan je je eigen foto uploaden, en dan maakt die er een 3d mannetje van die je ook in fifa kan gebruikenquote:
Gaafquote:Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
kan je je eigen foto uploaden, en dan maakt die er een 3d mannetje van die je ook in fifa kan gebruiken
Ajax is top!!quote:Op zondag 27 september 2009 16:55 schreef Personan het volgende:
Ajax is echt![]()
Ajax - Barca 2-0
Ajax - Real Madrid 3-0
Ik kon zelfs Messi stoppen met Emanuelson en Alderweireld
Whehe, dat worden een hoop lelijke fifa spelersquote:Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
kan je je eigen foto uploaden, en dan maakt die er een 3d mannetje van die je ook in fifa kan gebruiken
PSV, AZ, AJAX en FC TWENTE zijn allemaal 3,5 sterren in de PC versie, de rest van de eredivisie is 3 sterren en lager. Ik speel zelf FIFA op de PS3, maar ik had even de volledige versie van FIFA 10 gecheckt op de PC, wat een bagger vergeleken met de PS3 demo.quote:Op maandag 28 september 2009 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
Hebben ze dan stront in ogen zitten ofzo,, want als je AJAX als het beste team maakt.![]()
Suarez okeee,,,, maar de rest.![]()
Beste clubs in NL zijn: PSV, FC Twente en AJAX en dan moeten ze niet AJAX het allerbeste maken.
Ze verkopen vanaf 2 oktober of ook al vanaf vandaag?quote:Op maandag 28 september 2009 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 10 voor de Xbox 360 & PS3 kost ¤ 49,- bij alle MediaMarkten en Saturns!
Op de releasedag lijkt me. 1 oktober dus.quote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef R_B het volgende:
[..]
Ze verkopen vanaf 2 oktober of ook al vanaf vandaag?
Sinds FIFA 2004. En die engine gebruiken ze nu nog steeds.quote:Op maandag 28 september 2009 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger vond ik FIFA op de PC wel gaaf. '99, Road to World Cup 98, Fifa 2000 met al die oude helden. Waar is het mis gegaan?
Nicequote:Op maandag 28 september 2009 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
De releasedatum is 1-10 en naar mijn weten houdt de MediaMarkt zich daar altijd aanquote:Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef Cid het volgende:
[..]
NiceAl te krijgen of nog even afwachten?
MM mischien...quote:Op maandag 28 september 2009 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De releasedatum is 1-10 en naar mijn weten houdt de MediaMarkt zich daar altijd aan
Ik neem dit terug.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:57 schreef Personan het volgende:
Ik heb het al weer gezien met Fifa 10. Ik heb al te veel Fifa 09 gespeelt en Fifa 10 is niet veel anders. Alleen wat nieuwe animaties,commentaar en het regent nu soms ook online
hehequote:Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik neem dit terug.
Wat verslavend is het spel
quote:Op maandag 28 september 2009 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je speler linksboven staat buitenspel bij het schot op goal. En doet mee aan het spel in de rebound.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef R_B het volgende:
Tip: Speel zonder assistentie, dan kun je passen, schieten en voorzetten waar je wilt. Speelt heerlijk als je het eenmaal onder de knie hebt.quote:Op maandag 28 september 2009 14:31 schreef Kriegel het volgende:
Is het schieten inmiddels iets gevarieerder en met meer invloed van jezelf op de plaatsing van de bal? Dat is eigenlijk het enige dat me tegenstaat aan FIFA 09 vergeleken met de PES-serie; je scoort bijna op geen andere manier dan met een boogje langs de keeper binnen het strafschopgebied, en een goal van afstand kun je al helemaal vergeten als het geen finesse shot in de kruising is, de rest wordt gepakt door de keeper of gaat over.
Ik neem aan dat de 360° besturing je sowieso al iets meer controle over de plaatsing geeft, nu heb je richting doel echt alleen keuze uit drie looprichtingen, waarop zodra je schiet ook nog eens heel stijf wordt gereageerd door de game.
PES is ook acht-richting, maar daar heb je een heel breed frame binnen de voorste 180° om je schot subtiel mee op doel te plaatsen, je kunt de bal regelmatig echt krijgen waar je wil. Bij FIFA is het in principe recht vooruit schieten, diagonaal naar links of diagonaal naar rechts, met maar weinig speling, want een paar graden afwijken van dead-center zorgt er al voor dat je meters naast knalt. Finesse shots zijn ook altijd hetzelfde.
Ik speel al met het meeste op manual, behalve dingen die ik teveel gehinderd vond worden door het feit dat je maar acht kanten op kunt. Schieten viel daar een tijd geleden voor mij onder, dus die staat sindsdien op semi omdat echt alles naast ging, even kijken of het een verschil maakt.quote:Op maandag 28 september 2009 14:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tip: Speel zonder assistentie, dan kun je passen, schieten en voorzetten waar je wilt. Speelt heerlijk als je het eenmaal onder de knie hebt.
Inderdaad, manual does the trick, dan kun je de bal echt mikken waar je hem wilt hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 14:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tip: Speel zonder assistentie, dan kun je passen, schieten en voorzetten waar je wilt. Speelt heerlijk als je het eenmaal onder de knie hebt.
Media markt Breda verkoopt hem, en een of andere winkelketen die in Breda en Tilburg zit ook, Foregames ofzo?quote:Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:
E-plaza heeft hem ook al binnen hier maar wil hem nog niet verkopen.
Ben bij de MM in Groningen geweest maar daar lag ie nog niet in de schappen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:35 schreef Ammi het volgende:
[..]
Media markt Breda verkoopt hem, en een of andere winkelketen die in Breda en Tilburg zit ook, Foregames ofzo?
Ik moet DenHaaaag hebbe!! aan de andere kant als de ene MM verkoopt waarom de andere niet? Tjaa kom daar maar eens achter, mediamarkt is via telefoon zoo slecht te bereiken.
Kennis van me werkt in Breda, en was er rond een uur of 2 en toen lagen ze er.quote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ben bij de MM in Groningen geweest maar daar lag ie nog niet in de schappen.
Heb je hem echt in de schappen zien liggen bij de MM in Breda? Of van een medewerker over de telefoon gehoord?
Dikke kans dat mm in den haag m ook verkoopt als je zegt dat breda al verkoopt. Doen ze met afwijkende verkoopprijzen ookquote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Ammi het volgende:
[..]
Kennis van me werkt in Breda, en was er rond een uur of 2 en toen lagen ze er.
Ja alleen zit op andere fora ook te lezen en daar weigert MM Groningen en MM Rotterdam het gewoon..quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Dikke kans dat mm in den haag m ook verkoopt als je zegt dat breda al verkoopt. Doen ze met afwijkende verkoopprijzen ook
quote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef R_B het volgende:
bij mm breda is hij weer uit de schappen gehaald.
!!!!quote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef R_B het volgende:
bij mm breda is hij weer uit de schappen gehaald.
De PC als gaming platform is vrijwel dood, op mmo's, sims en wat rts na dan.quote:Op maandag 28 september 2009 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger vond ik FIFA op de PC wel gaaf. '99, Road to World Cup 98, Fifa 2000 met al die oude helden. Waar is het mis gegaan?
ligt het aan mij of zijn alle2 die filmpjes totaal niet boeiendquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9738559
Hoezo overpowered effect![]()
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9738184
quote:Op maandag 28 september 2009 22:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
ligt het aan mij of zijn alle2 die filmpjes totaal niet boeiend
Je bent nou niet bepaald de enige: http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-10-pc/quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:55 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de hand weten te leggen op Fifa 10 PC. Goddank zonder een cent te betalen. Wat een draak van een game. Graphics op veel momenten MINDER dan in Fifa 09, en zowat geen merkbare verbeteringen. En 360 graden bewegen is blijkbaar enkel voor de consoles. Enige pluspuntje dat ik heb weten te ontdekken is de spelonderbrekingen. Vrije trappen en ingooien gaan sneller en soepeler. Voor de rest is het huilen met de pet op.
Manager mode even snel bekeken, kon geen enkele verandering ontdekken zo snel.
EA, BE ASHAMED OF YOURSELF!!
En nu baal ik dat ik geen console heb, én niet met controllers om kan gaan... * Droomt van Fifa 10 op een console, met toetsenbordbesturing.*
Het is idd compleet waardeloos, dat dit door de quality test heen komtquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:55 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de hand weten te leggen op Fifa 10 PC. Goddank zonder een cent te betalen. Wat een draak van een game. Graphics op veel momenten MINDER dan in Fifa 09, en zowat geen merkbare verbeteringen. En 360 graden bewegen is blijkbaar enkel voor de consoles. Enige pluspuntje dat ik heb weten te ontdekken is de spelonderbrekingen. Vrije trappen en ingooien gaan sneller en soepeler. Voor de rest is het huilen met de pet op.
Manager mode even snel bekeken, kon geen enkele verandering ontdekken zo snel.
EA, BE ASHAMED OF YOURSELF!!
En nu baal ik dat ik geen console heb, én niet met controllers om kan gaan... * Droomt van Fifa 10 op een console, met toetsenbordbesturing.*
Hoe? Waar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Om 12 uur heb ik de PS3 versie in handen
Ik heb em, xbox360. Maar wat moet je met mijn gamertag?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:19 schreef mash_ het volgende:
Kunnen we trouwens niet een lijstje met mensen maken van wie hem heeft/krijgt en zijn/haar ps3 of xbox account erbij?
Waar heb je gehaald?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:50 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ik heb em, xbox360. Maar wat moet je met mijn gamertag?
nou ik niksquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:50 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ik heb em, xbox360. Maar wat moet je met mijn gamertag?
Kost dat? (360 versie?? )quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:33 schreef JeaH-M het volgende:
Ik heb hem net kunnen ophalen bij GameMania eindhoven. Misschien andere vestigingen in Nederland ook?
Doet elke Nedgame in NL dat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Nedgame. Die krijgen hem vandaag binnen en verkopen hem meteen.
Die in Nijmegen verkoopt hem pas vanaf morgen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Doet elke Nedgame in NL dat?
Als je ze gaat bellen of ze vast willen versturen vraag dat dan ook even namens mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:43 schreef dawg het volgende:
bol.com heeft hem ook nog niet, heb hem wel in pre-order staan.
ik, moet ik hem alleen wle eerst hebbenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie wil er online tegen mij op de PS3?
oh ja, jij was afgestapt van pes dit jaar he. goed zo, godt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je ze gaat bellen of ze vast willen versturen vraag dat dan ook even namens mij
die ligt ook in sittard, misschien toch een uurtje eerder naar huis gaan vandaagquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:42 schreef jna het volgende:
Gamemania heeft het ook op de site staan dat ze 'm verkopen
Idd, de E-plaza wil hem niet verkopenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:18 schreef SoldMayor het volgende:
Warom is die in heeeeeeeeeeeeel fucking nederland te koop maar niet in Oss?![]()
![]()
heb em al laten wegleggen, wachten is toch nooit mijn sterkste kant geweestquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:05 schreef skyrebel het volgende:
[..]
misschien toch een uurtje eerder naar huis gaan vandaag
Bij Bartsmit ook niet ofwel?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:20 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Idd, de E-plaza wil hem niet verkopen. Watjes.
bespaar je de moeite net ook gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:42 schreef Sieps het volgende:
Ik ga morgen Enschede wel even af om te kijken of die ergens te krijgen is
Niet gevraagd daar, maar is hetzelfde als de E-plaza. Lijkt me van niet dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij Bartsmit ook niet ofwel?
Ben vanmiddag in de stad geweest bij FRS, EPLAZA, en Intertoys..
Op welk niveau speel je tegen de computer?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:00 schreef Ammi het volgende:
Pfff sta ik 1-0 voor bij ADO-PSV.. wordt het 1-1 en 1-2 in de 91e en 93e minuut
Hrrrrlem.quote:
en terecht!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb hem!!!!!!!!!!!!!!![]()
ben wel met de trein naar een andere stad gegaan. mjaa dat heb ik er wel voor over.![]()
Dat was wel bekend ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:17 schreef Heracles25 het volgende:
Ik ben wel blij dat ik FIFA 2010 niet gekocht heb, tering wat een bagger spel op de pc.
Je begint toch in het reserve-team ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Be a pro is echt slecht. Ben ik een speler van Feyenoord staan er spelers zoals E. Babel, V. Vermeer, M. Goossens, J. Vandamme en J. Knopper om me heen. Kun je niet gewoon een optie aanklikken dat gewoon het orginele team van Feyenoord er staat?
Bug!quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:38 schreef SoldMayor het volgende:
PSV is bij coach 4.5 ster![]()
Affelly is 84 gemiddeld op CA
Er staat ergens assisent coach aan of uitzetten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij lag al te koop bij de Bart Smit in Oosterhout, dus meteen maar meegenomen. Ik ben aan een seizoen begonnen met Inter, maar om de een of andere reden verandert bij elke wedstrijd mijn basisopstelling, zonder mijn toestemming. Ik heb er nu nog niet zo veel wedstrijden opzitten, dus heb ik het niet helemaal uit kunnen pluizen, maar weet iemand waardoor dit komt en hoe ik dit, indien mogelijk natuurlijk, uit kan zetten?
En waar kan ik trouwens trainingen doen (zoals vrij trappen oefenen, potjes van 5 tegen 5, etc.)? Ik heb die optie namelijk niet in het menu kunnen vinden (en tijdens je seizoen kun je het volgens mij ook niet doen).
Vage stuiter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:16 schreef cypher21 het volgende:
Ff premier leage aan het spelen op World Class.
Word ik neergehaald, eerste vrije trap die ik nam in Fifa10, en GOAL
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9776767
Aha, over het hoofd gezien dan. Morgen maar eens uitproberen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Er staat ergens assisent coach aan of uitzetten.
Als je in de arena bent op select drukken
Het juichen van het publiek dus nog steeds erg nepquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:16 schreef cypher21 het volgende:
Ff premier leage aan het spelen op World Class.
Word ik neergehaald, eerste vrije trap die ik nam in Fifa10, en GOAL
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9776767
Je bedoelt natuurlijk FIFA 10, toch? Want als je op zoek bent naar FIFA 09 (+ FIFA 08), dan kun je 'm voor een prikje van mij overkopen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:34 schreef GieJay het volgende:
Is fifa 09 ps3 bij mediamarkt echt 50 euro? Dan haal ik um daar, heb al een order staan bij shopto.com maar voor die 8 euro ga ik niet zo lang wachten
Dat is echt altijd zoquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:11 schreef lighted het volgende:
Vind het wel wennen zeg, in vergelijking met 09.. Opvallend dat een game een jaar verder zo ver weer veranderd wordt. Maar kan nog niet zeggen in negatieve zin.
Wel stom dat je je game overal kunt reserveren maar dat de game uiteindelijk in elke beetje game winkel nog eerder gewoon te koop is..
Och, ik bedoel natuurlijk 10 jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk FIFA 10, toch? Want als je op zoek bent naar FIFA 09 (+ FIFA 08), dan kun je 'm voor een prikje van mij overkopen.Ik heb vandaag namelijk FIFA 10 aangeschaft, dus FIFA 09 gaat niet meer gespeeld worden.
Bij MM Zwolle; 55e en MM Leeuwarden: 60equote:Op dinsdag 29 september 2009 23:49 schreef PSP1234 het volgende:
Klopt bij M&M voor Xbox 360 en PS3: 49.95.
Ik heb hem bij de FreeRecordShop besteld voor 46,94. En gratis thuisbezorgd![]()
Tsja, ieder zijn eigen ding.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een domme koe.
Mwa, klinkt hier op de bank niet slecht. Misschien op het filmpje, maar vind het eigenlijk niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:50 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Het juichen van het publiek dus nog steeds erg nep
MM Centrum heb ik 'm gekochtquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:08 schreef Maravilla het volgende:
Kan iemand vertellen wat de prijs is bij de MM in R'dam Centrum? Of R'dam Alexander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |