quote:
-edit- niet vragen naar illegale download links.quote:
Ik ga het even 'proberen' op de xbox en pc, ze zijn inderdaad al 'beschikbaar'quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:47 schreef GieJay het volgende:
[..]
![]()
Besteld voor de ps3, want op pc is toch 3 keer niks, maar wel even proberen he
typ maar eens voor de grap -edit- in bij google.quote:
Dacht mischien ligt hij al in de winkel...quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
-edit- niet vragen naar illegale download links.
Tja, waarom zouden ze ook het nieuwe uiterlijk van Messi implementeren... De doelgroep (11-jarige snotneusjes die af en toe eens een spelletje spelen op de pc van papa) valt dat echt niet op...quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:29 schreef Edwinus het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde model van Messi als vorig jaar
Hoe bedoel je dat ranked een stuk beter is?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:11 schreef Personan het volgende:
Ranked online is nu echt een stuk beter en Huntelaar lijkt ergens op
Maakt niet uit, het idee hier is dat het ons niks uitmaakt hoe je er aan komt en op welke manier je het evt aan de praat moet krijgen, zolang je het bespreken daarvan achterwege laat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dacht mischien ligt hij al in de winkel...
Want ik was er heilig van overtuigd dat het maandag al 1 oktbober was.. en dat dus mischien zaterdag fifa 10 er al zou zijn .. maar zie dat het nu pas de 26st is.
Je kunt toch aangeven dat je niet tegen topteams wilt spelen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:38 schreef Personan het volgende:
Oh en iedereen speelt met Real madrid online en die zijn gewoon niet bij te houden als het om snelheid gaat
Vind ik ook een beetje twijfelachtig. Er zijn ook genoeg topteams waar het wel leuk tegen spelen isquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt toch aangeven dat je niet tegen topteams wilt spelen?
Ranked nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je kunt toch aangeven dat je niet tegen topteams wilt spelen?
Wat is je probleem man?quote:Op zondag 27 september 2009 09:55 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb de demo gespeeld en mijn indruk is dat EA weer wat luier is geworden (en aan het uitmelken is geslagen want die Live Season gaan ze dit keer nog lucratiever maken). Het gat met PES was al geslagen en dus gaat EA nu weer in de 'idle' mode.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ze hebben duidelijk een aantal verbeteringen toegevoegd. Ik zou de game even afwachten want ik denk dat we nog geschokt zijn hoeveel beter die is dan '09.quote:Op zondag 27 september 2009 09:55 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb de demo gespeeld en mijn indruk is dat EA weer wat luier is geworden (en aan het uitmelken is geslagen want die Live Season gaan ze dit keer nog lucratiever maken). Het gat met PES was al geslagen en dus gaat EA nu weer in de 'idle' mode.
als je op de pc gespeeld hebt heb je maybe gelijk maar anders is je bericht:quote:Op zondag 27 september 2009 09:55 schreef Klopkoek het volgende:
Onzin, ze hadden bij Fifa 09 al een hele goede footy staan dus ze hebben die basis logischer gewijs laten staan en verder alles geperfectioneerd en dat heeft prima gewerkt!quote:Op zondag 27 september 2009 09:55 schreef Klopkoek het volgende:
Logisch en terecht. FIFA09 was briljant.quote:Op zondag 27 september 2009 11:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is je probleem man?
Ze bouwen gewoon verder op het succes FIFA 09
Logisch toch.
quote:Op zondag 27 september 2009 12:20 schreef Klopkoek het volgende:
Fifa09 was niet briljant. Er kunnen altijd dingen beter. Zoals al in een aantal recensies is vermeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |