zet hem is stil op het moment van het schot die op de paal komt. dan zie je dat er links 1tje buitenspel staat. daar fluit hij voor. hij fluit niet voor het schot van drogbaquote:Op donderdag 24 september 2009 10:43 schreef R_B het volgende:
Maar dat ventje komt achter de verdediger aan en rent erlangs hij stond achter de bal bij het eerste schot op de paal.
Hij wordt pas buitenspel gegeven bij het schot op goal van drogba en dan doet hij niet eens meer aan het spel mee.
Bij buitenspel wordt er eerst gevlagd en daarna afgefloten, dus hij fluit later dan het moment van buitenspel (is toch niet raar, is in het echt ook). Tevens krijg je vast een herhaling te zien, waarop te zien is dat de linksbuiten - die de laatste pass geeft- zelf buitenspel stond op het moment van het eerste schot in het filmpje (op de paal).quote:Op donderdag 24 september 2009 10:43 schreef R_B het volgende:
Maar dat ventje komt achter de verdediger aan en rent erlangs hij stond achter de bal bij het eerste schot op de paal.
Hij wordt pas buitenspel gegeven bij het schot op goal van drogba en dan doet hij niet eens meer aan het spel mee.
Plus: de plek waar de vrije trap vervolgens moet worden genomen is precies de plek waar het poppetje in bovenstaand plaatje buiten spel staat.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:25 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Bij buitenspel wordt er is gevlagd en daarna afgefloten, dus hij fluit later dan het moment van buitenspel (is toch niet raar, is in het echt ook). Tevens krijg je vast een herhaling te zien, waarop te zien is dat de linksbuiten - die de laatste pass geeft- zelf buitenspel stond op het moment van het eerste schot in het filmpje (op de paal).
Ik zou de buitenspelregel nog eens doornemen als ik jou was.
Edit: Het plaatje hierboven geeft precies het moment van buitenspel aan.
en het fluitje gaat al voordat de bal in het net isquote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef R_B het volgende:
Dan klopt het beeld van de buitenspelsituatie in mijn geval niet, want het poppetje kreeg buitenspel met die lijnen op het scherm nadat drogba zijn schot al had gelost.
Nu ben ik helemaal siked voor deze game.quote:Ik heb gisteren met JJ van Gamekings gesproken en die zei me dat hij het onbegrijpelijk vond dat EA de demo van Fifa10 had uitgebracht. Hij vond namelijk het verschil tussen de demo (afkomstig van een vroegere build) en het eindproduct zo groot dat de demo het spel te kort doet.Volgens hem is Fifa10 ook dit jaar dé footie game!!!!
Ja maar je verwacht toch niet dat de scheidsrechter gelijk fluit, precies op het moment van het buitenspel? Dat is in het echt namelijk ook niet, eerst grensrechter die vlagt, daarna pas fluitje van de scheidsrechter. Dat hebben ze zo gedaan om het realistischer te maken. (Het zou natuurlijk wel direct kunnen in een game)quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef R_B het volgende:
Dan klopt het beeld van de buitenspelsituatie in mijn geval niet, want het poppetje kreeg buitenspel met die lijnen op het scherm nadat drogba zijn schot al had gelost.
Google?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er komt niet toevallig een bundel uit met een PS3?
op het moment dat je de eerste keer op het doel schiet staat diegene die de bal vanaf de lijn weer terugspeelt buitenspel. vervolgens is hij ook degene die de bal als eerste aanraakt na dat eerste schot en wordt er dus buitenspel gegeven, maar aan de late kant want het is nu net of diegene die scoort buitenspel tegen krijgt.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef R_B het volgende:
aardig bug in fifa trouwens:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/9569323
Persoon staat helemaal rechtsbuiten de goal buitenspel.
Drogba schiet en ik krijg buitenspel tegen terwijl de persoon die buitenspel stond niks met het spel te maken had.
VET!!!! Ik krijg steeds meer kriebels in mijn maag! Ik ben zo benieuwd naar de release versie, ik vind de demo al geweldig, dan moet het met de release versie helemaal goed komen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:54 schreef skyrebel het volgende:
Op een psonly is een preview van Fifa 2010 en bij de reacties lees ik het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met JJ van Gamekings gesproken en die zei me dat hij het onbegrijpelijk vond dat EA de demo van Fifa10 had uitgebracht. Hij vond namelijk het verschil tussen de demo (afkomstig van een vroegere build) en het eindproduct zo groot dat de demo het spel te kort doet.Volgens hem is Fifa10 ook dit jaar dé footie game!!!!
[..]
Nu ben ik helemaal siked voor deze game.
Zit alleen nog in dubio: gaan voor goedkoper en mogelijk wat langer wachten of duurder en em gelijk in huis hebben
ja en de keeper komt nog steeds ver uitquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:16 schreef Heracles25 het volgende:
Wat een filmpje van gamers. Geniaal dat je voor elke spelhervatting de loop kan uitstippelen van de spelers. Geniaal
![]()
En eindigen met Nederland - Duitsland 1-0![]()
klein smetje was het maar op een voor de rest briljant spelquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja en de keeper komt nog steeds ver uitdat is wel te zien daar maarja
Nouja denk dat het een best wel groot smetje wordquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef skyrebel het volgende:
[..]
klein smetje was het maar op een voor de rest briljant spel
Dat doelpunt van Van Der Vaart was de gelijkmaker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:16 schreef Heracles25 het volgende:
Wat een filmpje van gamers. Geniaal dat je voor elke spelhervatting de loop kan uitstippelen van de spelers. Geniaal
![]()
En eindigen met Nederland - Duitsland 1-0![]()
Je kan je keeper met 2 keer Y gewoon op de doellijn laten staanquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nouja denk dat het een best wel groot smetje wordonline gaat iedereen alleen nog maar lobjes maken
Dan komt er echt wel een update.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nouja denk dat het een best wel groot smetje wordonline gaat iedereen alleen nog maar lobjes maken
Wat een kut keeperquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:55 schreef Sickert het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9624799
quote:
quote:
-edit- niet vragen naar illegale download links.quote:
Ik ga het even 'proberen' op de xbox en pc, ze zijn inderdaad al 'beschikbaar'quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:47 schreef GieJay het volgende:
[..]
![]()
Besteld voor de ps3, want op pc is toch 3 keer niks, maar wel even proberen he
typ maar eens voor de grap -edit- in bij google.quote:
Dacht mischien ligt hij al in de winkel...quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
-edit- niet vragen naar illegale download links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |