Ze verkopen vanaf 2 oktober of ook al vanaf vandaag?quote:Op maandag 28 september 2009 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 10 voor de Xbox 360 & PS3 kost ¤ 49,- bij alle MediaMarkten en Saturns!
Op de releasedag lijkt me. 1 oktober dus.quote:Op maandag 28 september 2009 11:49 schreef R_B het volgende:
[..]
Ze verkopen vanaf 2 oktober of ook al vanaf vandaag?
Sinds FIFA 2004. En die engine gebruiken ze nu nog steeds.quote:Op maandag 28 september 2009 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger vond ik FIFA op de PC wel gaaf. '99, Road to World Cup 98, Fifa 2000 met al die oude helden. Waar is het mis gegaan?
Nicequote:Op maandag 28 september 2009 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
De releasedatum is 1-10 en naar mijn weten houdt de MediaMarkt zich daar altijd aanquote:Op maandag 28 september 2009 13:18 schreef Cid het volgende:
[..]
NiceAl te krijgen of nog even afwachten?
MM mischien...quote:Op maandag 28 september 2009 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De releasedatum is 1-10 en naar mijn weten houdt de MediaMarkt zich daar altijd aan
Ik neem dit terug.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:57 schreef Personan het volgende:
Ik heb het al weer gezien met Fifa 10. Ik heb al te veel Fifa 09 gespeelt en Fifa 10 is niet veel anders. Alleen wat nieuwe animaties,commentaar en het regent nu soms ook online
hehequote:Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Personan het volgende:
[..]
Ik neem dit terug.
Wat verslavend is het spel
quote:Op maandag 28 september 2009 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je speler linksboven staat buitenspel bij het schot op goal. En doet mee aan het spel in de rebound.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef R_B het volgende:
aardig bug in fifa trouwens:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/9569323
Persoon staat helemaal rechtsbuiten de goal buitenspel.
Drogba schiet en ik krijg buitenspel tegen terwijl de persoon die buitenspel stond niks met het spel te maken had.
Tip: Speel zonder assistentie, dan kun je passen, schieten en voorzetten waar je wilt. Speelt heerlijk als je het eenmaal onder de knie hebt.quote:Op maandag 28 september 2009 14:31 schreef Kriegel het volgende:
Is het schieten inmiddels iets gevarieerder en met meer invloed van jezelf op de plaatsing van de bal? Dat is eigenlijk het enige dat me tegenstaat aan FIFA 09 vergeleken met de PES-serie; je scoort bijna op geen andere manier dan met een boogje langs de keeper binnen het strafschopgebied, en een goal van afstand kun je al helemaal vergeten als het geen finesse shot in de kruising is, de rest wordt gepakt door de keeper of gaat over.
Ik neem aan dat de 360° besturing je sowieso al iets meer controle over de plaatsing geeft, nu heb je richting doel echt alleen keuze uit drie looprichtingen, waarop zodra je schiet ook nog eens heel stijf wordt gereageerd door de game.
PES is ook acht-richting, maar daar heb je een heel breed frame binnen de voorste 180° om je schot subtiel mee op doel te plaatsen, je kunt de bal regelmatig echt krijgen waar je wil. Bij FIFA is het in principe recht vooruit schieten, diagonaal naar links of diagonaal naar rechts, met maar weinig speling, want een paar graden afwijken van dead-center zorgt er al voor dat je meters naast knalt. Finesse shots zijn ook altijd hetzelfde.
Ik speel al met het meeste op manual, behalve dingen die ik teveel gehinderd vond worden door het feit dat je maar acht kanten op kunt. Schieten viel daar een tijd geleden voor mij onder, dus die staat sindsdien op semi omdat echt alles naast ging, even kijken of het een verschil maakt.quote:Op maandag 28 september 2009 14:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tip: Speel zonder assistentie, dan kun je passen, schieten en voorzetten waar je wilt. Speelt heerlijk als je het eenmaal onder de knie hebt.
Inderdaad, manual does the trick, dan kun je de bal echt mikken waar je hem wilt hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 14:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tip: Speel zonder assistentie, dan kun je passen, schieten en voorzetten waar je wilt. Speelt heerlijk als je het eenmaal onder de knie hebt.
Media markt Breda verkoopt hem, en een of andere winkelketen die in Breda en Tilburg zit ook, Foregames ofzo?quote:Op maandag 28 september 2009 15:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:
E-plaza heeft hem ook al binnen hier maar wil hem nog niet verkopen.
Ben bij de MM in Groningen geweest maar daar lag ie nog niet in de schappen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:35 schreef Ammi het volgende:
[..]
Media markt Breda verkoopt hem, en een of andere winkelketen die in Breda en Tilburg zit ook, Foregames ofzo?
Ik moet DenHaaaag hebbe!! aan de andere kant als de ene MM verkoopt waarom de andere niet? Tjaa kom daar maar eens achter, mediamarkt is via telefoon zoo slecht te bereiken.
Kennis van me werkt in Breda, en was er rond een uur of 2 en toen lagen ze er.quote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ben bij de MM in Groningen geweest maar daar lag ie nog niet in de schappen.
Heb je hem echt in de schappen zien liggen bij de MM in Breda? Of van een medewerker over de telefoon gehoord?
Dikke kans dat mm in den haag m ook verkoopt als je zegt dat breda al verkoopt. Doen ze met afwijkende verkoopprijzen ookquote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Ammi het volgende:
[..]
Kennis van me werkt in Breda, en was er rond een uur of 2 en toen lagen ze er.
Ja alleen zit op andere fora ook te lezen en daar weigert MM Groningen en MM Rotterdam het gewoon..quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Dikke kans dat mm in den haag m ook verkoopt als je zegt dat breda al verkoopt. Doen ze met afwijkende verkoopprijzen ook
quote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef R_B het volgende:
bij mm breda is hij weer uit de schappen gehaald.
!!!!quote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef R_B het volgende:
bij mm breda is hij weer uit de schappen gehaald.
De PC als gaming platform is vrijwel dood, op mmo's, sims en wat rts na dan.quote:Op maandag 28 september 2009 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger vond ik FIFA op de PC wel gaaf. '99, Road to World Cup 98, Fifa 2000 met al die oude helden. Waar is het mis gegaan?
ligt het aan mij of zijn alle2 die filmpjes totaal niet boeiendquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9738559
Hoezo overpowered effect![]()
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9738184
quote:Op maandag 28 september 2009 22:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
ligt het aan mij of zijn alle2 die filmpjes totaal niet boeiend
Je bent nou niet bepaald de enige: http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-10-pc/quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:55 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de hand weten te leggen op Fifa 10 PC. Goddank zonder een cent te betalen. Wat een draak van een game. Graphics op veel momenten MINDER dan in Fifa 09, en zowat geen merkbare verbeteringen. En 360 graden bewegen is blijkbaar enkel voor de consoles. Enige pluspuntje dat ik heb weten te ontdekken is de spelonderbrekingen. Vrije trappen en ingooien gaan sneller en soepeler. Voor de rest is het huilen met de pet op.
Manager mode even snel bekeken, kon geen enkele verandering ontdekken zo snel.
EA, BE ASHAMED OF YOURSELF!!
En nu baal ik dat ik geen console heb, én niet met controllers om kan gaan... * Droomt van Fifa 10 op een console, met toetsenbordbesturing.*
Het is idd compleet waardeloos, dat dit door de quality test heen komtquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:55 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de hand weten te leggen op Fifa 10 PC. Goddank zonder een cent te betalen. Wat een draak van een game. Graphics op veel momenten MINDER dan in Fifa 09, en zowat geen merkbare verbeteringen. En 360 graden bewegen is blijkbaar enkel voor de consoles. Enige pluspuntje dat ik heb weten te ontdekken is de spelonderbrekingen. Vrije trappen en ingooien gaan sneller en soepeler. Voor de rest is het huilen met de pet op.
Manager mode even snel bekeken, kon geen enkele verandering ontdekken zo snel.
EA, BE ASHAMED OF YOURSELF!!
En nu baal ik dat ik geen console heb, én niet met controllers om kan gaan... * Droomt van Fifa 10 op een console, met toetsenbordbesturing.*
Hoe? Waar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Om 12 uur heb ik de PS3 versie in handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |