Ben bij de MM in Groningen geweest maar daar lag ie nog niet in de schappen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:35 schreef Ammi het volgende:
[..]
Media markt Breda verkoopt hem, en een of andere winkelketen die in Breda en Tilburg zit ook, Foregames ofzo?
Ik moet DenHaaaag hebbe!! aan de andere kant als de ene MM verkoopt waarom de andere niet? Tjaa kom daar maar eens achter, mediamarkt is via telefoon zoo slecht te bereiken.
Kennis van me werkt in Breda, en was er rond een uur of 2 en toen lagen ze er.quote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ben bij de MM in Groningen geweest maar daar lag ie nog niet in de schappen.
Heb je hem echt in de schappen zien liggen bij de MM in Breda? Of van een medewerker over de telefoon gehoord?
Dikke kans dat mm in den haag m ook verkoopt als je zegt dat breda al verkoopt. Doen ze met afwijkende verkoopprijzen ookquote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Ammi het volgende:
[..]
Kennis van me werkt in Breda, en was er rond een uur of 2 en toen lagen ze er.
Ja alleen zit op andere fora ook te lezen en daar weigert MM Groningen en MM Rotterdam het gewoon..quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Dikke kans dat mm in den haag m ook verkoopt als je zegt dat breda al verkoopt. Doen ze met afwijkende verkoopprijzen ook
quote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef R_B het volgende:
bij mm breda is hij weer uit de schappen gehaald.
!!!!quote:Op maandag 28 september 2009 16:07 schreef R_B het volgende:
bij mm breda is hij weer uit de schappen gehaald.
De PC als gaming platform is vrijwel dood, op mmo's, sims en wat rts na dan.quote:Op maandag 28 september 2009 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger vond ik FIFA op de PC wel gaaf. '99, Road to World Cup 98, Fifa 2000 met al die oude helden. Waar is het mis gegaan?
ligt het aan mij of zijn alle2 die filmpjes totaal niet boeiendquote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9738559
Hoezo overpowered effect![]()
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/9738184
quote:Op maandag 28 september 2009 22:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
ligt het aan mij of zijn alle2 die filmpjes totaal niet boeiend
Je bent nou niet bepaald de enige: http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-10-pc/quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:55 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de hand weten te leggen op Fifa 10 PC. Goddank zonder een cent te betalen. Wat een draak van een game. Graphics op veel momenten MINDER dan in Fifa 09, en zowat geen merkbare verbeteringen. En 360 graden bewegen is blijkbaar enkel voor de consoles. Enige pluspuntje dat ik heb weten te ontdekken is de spelonderbrekingen. Vrije trappen en ingooien gaan sneller en soepeler. Voor de rest is het huilen met de pet op.
Manager mode even snel bekeken, kon geen enkele verandering ontdekken zo snel.
EA, BE ASHAMED OF YOURSELF!!
En nu baal ik dat ik geen console heb, én niet met controllers om kan gaan... * Droomt van Fifa 10 op een console, met toetsenbordbesturing.*
Het is idd compleet waardeloos, dat dit door de quality test heen komtquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:55 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de hand weten te leggen op Fifa 10 PC. Goddank zonder een cent te betalen. Wat een draak van een game. Graphics op veel momenten MINDER dan in Fifa 09, en zowat geen merkbare verbeteringen. En 360 graden bewegen is blijkbaar enkel voor de consoles. Enige pluspuntje dat ik heb weten te ontdekken is de spelonderbrekingen. Vrije trappen en ingooien gaan sneller en soepeler. Voor de rest is het huilen met de pet op.
Manager mode even snel bekeken, kon geen enkele verandering ontdekken zo snel.
EA, BE ASHAMED OF YOURSELF!!
En nu baal ik dat ik geen console heb, én niet met controllers om kan gaan... * Droomt van Fifa 10 op een console, met toetsenbordbesturing.*
Hoe? Waar?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Om 12 uur heb ik de PS3 versie in handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |