You're doing it wrong.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze zo groot zijn en je doet een push-up bh aan dan is dat geen gezicht!!
Dan lijkt het met alsof je tieten onder je kin hangen
Dat valt onder 'sex' in deze.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
Fipo!![]()
En, ik mis de tieten in de TT
Ja kon geen plaatje van een trio vindenquote:
Ik ook niets wat niet NSFW isquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kon geen plaatje van een trio vinden
Hoezo klb?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog ff en we worden naar sex of klb geschopt
wat wil je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog ff en we worden naar sex of klb geschopt
Ik bedoelde dus kpdquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoezo klb?![]()
We hebben toch geen klachten?
Ik wil een impreza, een leuke bankrekening, leuke(re) baan, gezondheid en een gelukkig levenquote:
Die mogen niet meerquote:
RACISTquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil een impreza, een leuke bankrekening, leuke(re) baan, gezondheid en een gelukkig leven
oh, ik heb een gelukkig levenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij maar liever een Evo en de rest mag wel het zelfde zijn
wel de WRX hè? De rally uitvoering dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil een Impreza, een leuke bankrekening, leuke(re) baan, gezondheid en een gelukkig leven
Welke de sedan of de hatchback?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
wel de WRX hè? De rally uitvoering dus
Is er een andere uitvoering dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
wel de WRX hè? De rally uitvoering dus
mag hier wel voor de deur neergezet worden hoorquote:
Is van mijquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef justmattie het volgende:
![]()
[..]
mag hier wel voor de deur neergezet worden hoor
JIJ HEB GEEN LEVENquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Zeg je hier mee dat ik geen leven heb?
Volgens mij wel, ik heb meerdere impreza's gezien zonder de luchthapper en spoiler e.d.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er een andere uitvoering dan?
En die rijdt lekker!!!!
Tuurlijk zijn er verschillende en je hebt zelfs 2 verschillende wrx versies de gewone wrx en de wrx sti(dat is de gene die jullie willen)quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb meerdere impreza's gezien zonder de luchthapper en spoiler e.d.
Plus de station natuurlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eutecticumquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:15 schreef Powerkiwi het volgende:
Iemand hier die mij kan uitleggen wat een eutecticum van kalium of natrium is?
SWJ, jij geeft toch scheikunde?
Hou me op de hoogte.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga me eens even inlezen. Volgens mij is er iets hand hier op FOK! ... even uitzoeken wat precies.
Ik kom nooit verder dan ONZ, KLB en KPD. Nou, soms ook nog wel eens GC of FB dan. Maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
Wat er aan de hand is? VBL is gesloten.
JA, DRAMA, DRAMA, DRAMA.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
Wat er aan de hand is? VBL is gesloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu eten maken.![]()
Ok, bedanktquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eutecticum
Ik vind het ook nog wel eens leuk om in MED te neuzen. Gewoon, kijken wie er geband zijn enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan ONZ, KLB en KPD. Nou, soms ook nog wel eens GC of FB dan. Maar meer ook niet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
JA, DRAMA, DRAMA, DRAMA.
Hadden ze zo'n mooi hoekje om dat gespuis in weg te stoppen, kapt Danny ermee.
CREWBASHEN!!!! BAN!!!1!!!11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu eten maken.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
hier het zelfde alleen dan soms nog eens in gam om te kijken of er nog wat ander game nieuws is(Alleen geen klb hier)quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog wel eens leuk om in MED te neuzen. Gewoon, kijken wie er geband zijn enzo
Voor de rest zelfde als jou, ONZ en KLB, en als ik me verveel andere fora's...
Ondanks het feit dat ik geen haat draag tegen negers en andere gekleurde mensen, het is wel een goede film.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:16 schreef 8108139dpths het volgende:
oeh... American History X vanavond op tv.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik geen haat draag tegen negers en andere gekleurde mensen, het is wel een goede film.![]()
* Ez zet vast chips, bier en popcorn klaar
je moet je inlezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan ONZ, KLB en KPD. Nou, soms ook nog wel eens GC of FB dan. Maar meer ook niet.
Pas op!! Nog een stapje verder en je zegt dat de rest van Fok! kut is en dan word je van Fok! afgegooid!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Chips en bier heb ik (altijd) in huis, alleen de popcorn niet, dat vind ik op de een of andere manier alleen lekker in de bios. Niet thuisquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ik heb ook al popcorn en chips klaarliggen (echt!), alleen nog even bier halen.
Niks moet.quote:
Jij moet wel heel erg veel plezier in je baan hebben als je gewoon vrijwillig in je vrije tijd nog even doorgaat met pubers begeleidenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niks moet.![]()
Ik heb ook nog een fulltime baan hey. Ik lees de belangrijkste samenvattingen wel achter de schermen.
You love me you love meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheeld dat ze ons nergens anders willen hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
zolang ze maar van ONZ afblijven.
scheeldquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Scheeld dat ze ons nergens anders willen hebben
Nee hoor alleen maar een twaalfjarige schizofrene autistiche rokende neger die ontkent dat ie in de ontkenningsfase zitquote:
tjah, klb en onz zijn wel zo'n beetje de kelder van FOK!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
zolang ze maar van ONZ afblijven.
ja hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef murp het volgende:
jullie houden toch nog wel van me he? ;'(
Nou na dat je hebt gezegt dat ik geen leven heb weet ik het zo nog nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef murp het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef murp het volgende:
whehehequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou na dat je hebt gezegt dat ik geen leven heb weet ik het zo nog niet
Jij ook van mijquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef murp het volgende:
Dit is toch niet onze Uncle Erniequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef Danny het volgende:
uncleernie - 2 weken (crewbashing)
Dat is helaas wel onze Uncle Erniequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit is toch niet onze Uncle Ernie?
Ik weet niet of ik moet kotsen of lachenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef Graseter het volgende:
http://dagobah.biz/flash/Britney.swf
Ik moest kotsenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet kotsen of lachen
Ik word onpasselijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef Graseter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef Graseter het volgende:
Nou inderdaad ! Maar als SWJ een ongezouten mening hier zou geven en hij krijgt een weekje straf o.i.d zouden wij toch ook in opstand komenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
God de tering, die VBL rel. Sommige mensen willen het gewoon niet snappen
Of wij ons daar iets van aantekken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou inderdaad ! Maar als SWJ een ongezouten mening hier zou geven en hij krijgt een weekje straf o.i.d zouden wij toch ook in opstand komen![]()
Ow wacht, Jim geeft heel vaak z'n ongezouten mening![]()
![]()
![]()
Inderdaad, niemand zit aan onze Jim. Net als Murp trouwens.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou inderdaad ! Maar als SWJ een ongezouten mening hier zou geven en hij krijgt een weekje straf o.i.d zouden wij toch ook in opstand komen![]()
![]()
![]()
Als Murp een vrouw was.... MILFquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand zit aan onze Jim. Net als Murp trouwens.![]()
Het is dat het geen vrouwen zijn, anders zou ik ze doen
Ik heb weer wat gemist?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
God de tering, die VBL rel. Sommige mensen willen het gewoon niet snappen
Klein voetbal relletje. Alles is nog heel, alleen hebben bepaalde users hun eigen ruiten ingegooid.quote:
Sukkels.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klein voetbal relletje. Alles is nog heel, alleen hebben bepaalde users hun eigen ruiten ingegooid.
Die midget heeft wel een coole headslide.quote:
Whehe ja die was wel 10 punten waardquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die midget heeft wel een coole headslide.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Whehe ja die was wel 10 punten waard
Goedemorgen! terugquote:
Nee, vanavond naar Tivoli met hem en de zanger van z;n band.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:42 schreef justmattie het volgende:
Nog met je spetter op pad geweest vandaag?
Goede vraag.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:41 schreef justmattie het volgende:
Waar is iedereen gebleven de laatste paar dagen
@DW, welke film?
Ik gebruik nooit zoutquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
Ah zuur. Ik ben heel braaf vanmorgen om 7 uur in de trein gegaan om op tijd op school te zijn, heb ik daar drie kwartier gezeten en nog niks gehoord en kan nu tot 2 uur vanmiddag wachten op m'n volgende lesquote:Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef justmattie het volgende:
GodverIk op m'n vrije dag vroeg uit m'n nest om een printer te gaan halen, sta ik 9 uur voor de winkel gaat ie pas 09:30 open
Vanmiddag maar weer dan
Was ik mooi naar huis gegaanquote:Op woensdag 23 september 2009 09:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zuur. Ik ben heel braaf vanmorgen om 7 uur in de trein gegaan om op tijd op school te zijn, heb ik daar drie kwartier gezeten en nog niks gehoord en kan nu tot 2 uur vanmiddag wachten op m'n volgende les
maar ik ben braafquote:Op woensdag 23 september 2009 09:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was ik mooi naar huis gegaan
Waarom ga je uberhaupt vroeg je bed uit om een printer te halen? ;s Middags is de winkel ook wel open hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef justmattie het volgende:
GodverIk op m'n vrije dag vroeg uit m'n nest om een printer te gaan halen, sta ik 9 uur voor de winkel gaat ie pas 09:30 open
Vanmiddag maar weer dan
Goede vraag, maar ik moet vanmiddag nog dingen doen dus kom ik er niet aan toe. En heb dat ding nodig deze weekquote:Op woensdag 23 september 2009 09:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je uberhaupt vroeg je bed uit om een printer te halen? ;s Middags is de winkel ook wel open hoor.
Nou hup, ga een printer kopen! Shoo! Niet op het internet rondhangen, je hebt dingen te doen!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goede vraag, maar ik moet vanmiddag nog dingen doen dus kom ik er niet aan toe. En heb dat ding nodig deze week
Dat was wel heel snel hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 12:00 schreef SuperwormJim het volgende:
SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! MAAK ME GEEEEKK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja mamaquote:Op woensdag 23 september 2009 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou hup, ga een printer kopen! Shoo! Niet op het internet rondhangen, je hebt dingen te doen!
Ja?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik jullie eens iets vertellen
Wel een originele afsluiterquote:Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat was wel heel snel hoor
Wil je me aanraken?quote:
Graagquote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je me aanraken?
JM kom jij zaterdag ook aapies kijken?
Hoe zo ben je er niet?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Graag![]()
![]()
Nee zaterdag kom ik niet
Ik vind het heel eng om remlof te ontmoetenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef justmattie het volgende:
1. Ik wist wel dat er een GM meetje was, maar niet wanneer.
2. Ik ben geen superactieve user in GM topic
3. Meets trekken me niet zo, het is leuk te weten wie er zijn maar van sommige mensen weet ik liever niet wie ze IRL zijn
Dat lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 23 september 2009 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel eng om remlof te ontmoeten
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verzorgers zien toch geen verschil bij het voederen danquote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef Ezechielk het volgende:
Bang zijn voor Remlof
We gooien hem russen de aapjes, en laten hem daar achter
Hij is ook eng. Heb hem al een paar keer IRL ontmoet. Ik zit nu nog in therapie.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo lang?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, heb jij toevallig een witte fiat panda?quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg, heb jij toevallig een witte fiat panda?
Ik zag vanmiddag een witte fiat panda rijden met iemand er in die best aardig op de foto's in je fotoboek leekquote:
Een Fiat Panda... zeg, waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een witte fiat panda rijden met iemand er in die best aardig op de foto's in je fotoboek leek
Hehehe het had gekund toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Een Fiat Panda... zeg, waar zie je me voor aan?![]()
![]()
Ik heb trouwens helemaal geen rijbewijs.![]()
Nee, als ik een auto zou kopen zou dat wss een japanner zijn...quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe het had gekund toch?
En mensen hebben tegenwoordig ge meest gekke auto's
Hebben wij ook. Suzukiquote:Op woensdag 23 september 2009 18:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, als ik een auto zou kopen zou dat wss een japanner zijn...![]()
Mijn moeder heeft heel wat Toyota's versleten... het zijn gewoon goede auto's. Nu heeft ze overigens een nieuwe Opel Agila, ook wel een mooi dingetje.quote:
Samurai. Zie fotoboek.quote:
Aha nice. Als ik een Suzuki neem dat wordt het een nieuwe swift sportquote:Op woensdag 23 september 2009 18:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Samurai. Zie fotoboek.
Oh, en wat daar geel is, is nu zwart
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef Ezechielk het volgende:
En we doen er weer een tussendoor:
[ afbeelding ]
Niet echt iets van plan.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Gaan jullie nog wat bijzonders doen vanavond?
Die zijn ook leuk ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha nice. Als ik een Suzuki neem dat wordt het een nieuwe swift sport
Ik ga bowlen(maar dat doe ik bijna elke woensdag dus voor mij niet meer bijzonder)quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Gaan jullie nog wat bijzonders doen vanavond?
Ik ga vanavond naar Satisfaction, zin om een biertje te pakken?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet echt iets van plan.
Klinkt heel stom, maar ik kreeg net spontaan zin om de kroeg in te gaan
Wij loeren met een half oog naar die Kia Soul... Alleen een beetje duurquote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha nice. Als ik een Suzuki neem dat wordt het een nieuwe swift sport
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga bowlen(maar dat doe ik bijna elke woensdag dus voor mij niet meer bijzonder)
Hehehe dat kunnen we in theorie wel doen ja. Hoe laat ben je van plan te gaan? En nog met andere mensen?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Satisfaction, zin om een biertje te pakken?
Ik ga alleen... ik denk rond een uur of 10...quote:Op woensdag 23 september 2009 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe dat kunnen we in theorie wel doen ja. Hoe laat ben je van plan te gaan? En nog met andere mensen?
Dan gaat mij keuze meer uit naar de Kia Pro Ceed. Als ik voor een SUV achtige auto zou gaan dan zou het Chervolet Captiva zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij loeren met een half oog naar die Kia Soul... Alleen een beetje duur
heb je nu geen last van hoofdpijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ga alleen... ik denk rond een uur of 10...
Doe mij maar een Toyota Tundra Limited.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan gaat mij keuze meer uit naar de Kia Pro Ceed. Als ik voor een SUV achtige auto zou gaan dan zou het Chervolet Captiva zijn.
Ik had het nog over de beetje betaalbare auto'squote:Op woensdag 23 september 2009 18:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Doe mij maar een Toyota Tundra Limited.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je nu geen last van hoofdpijn?
Van dat denkenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... waarom zou ik last van hoofdpijn hebben?
waar is je bullbarquote:Op woensdag 23 september 2009 18:31 schreef Ezechielk het volgende:
Zo'n Dodge vind ik er ook nog wel geinig uitzien:
[ afbeelding ]
Op m'n huidige autoquote:
Dit zal ik ook nooit kunnen betalen, maar geef toe... een erg gave auto is het wel... heb 'm laatst 1 straat verderop zien rijden... damn, wat een indrukwekkend ding.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het nog over de beetje betaalbare auto's
Speciaal voor jou een kleintje:quote:
de eerste paar die ik noemde waren niet lompquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een kleintje:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ferrari F40 is nog steeds m'n favoriet.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
de eerste paar die ik noemde waren niet lomp
Wat vind jij dan een mooie auto?
Als ik zou mogen kiezen wat voor een auto ik zou willen dan zou het een Volvo C70 zijn.
[..]
[ afbeelding ]
en als je het nog een beetje betaalbaar moet houden?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ferrari F40 is nog steeds m'n favoriet.![]()
[..]
Die grote lompe dingen zijn betaalbaar?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
en als je het nog een beetje betaalbaar moet houden?
Van voren ziet hij er wel nice uit maar aan de achterkant vind ik hem een stuk minderquote:Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef Desunoto het volgende:
Dit is de enige Volvo die ik nog een beetje een toffe uitstraling vind hebben
[ afbeelding ]
Nah, dat vind ik een stuk minder.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb liever z'n grote broer de c70
[ afbeelding ]
Achja meningen verschillen(anders is er ook geen zak aan)quote:Op woensdag 23 september 2009 18:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik een stuk minder.
Ik vind het achterwerk van die Volvo's tegenwoordig zo lelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef Desunoto het volgende:
Dit is de enige Volvo die ik nog een beetje een toffe uitstraling vind hebben
[ afbeelding ]
Ik vind alle Volvo's zo'n brave saaie mannen in pak en huisje boompje beestje uitstraling hebben. Ze zijn zoooo saai. Behalve die wat sportievere C30.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind het achterwerk van die Volvo's tegenwoordig zo lelijk.
Heb je al eens in eentje gereden en dan bedoel ik die van de laatste paar jaar? Dan weet je wel beter.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind alle Volvo's zo'n brave saaie mannen in pak en huisje boompje beestje uitstraling hebben. Ze zijn zoooo saai. Behalve die wat sportievere C30.
Mocht je een keer je rijbewijs gaan halen en je hebt het dan moet je een keer in een nieuwere volvo rijdenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:59 schreef Desunoto het volgende:
De enige auto waar ik ooit in gereden heb is een Ford Focus
Ik heb niet eens m'n rijbewijs.
Ik rij een s40 en ik vind hem alles behalve saaiquote:Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind alle Volvo's zo'n brave saaie mannen in pak en huisje boompje beestje uitstraling hebben. Ze zijn zoooo saai. Behalve die wat sportievere C30.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Het wegdek moet zonodig vervangen worden. En dat moet dan tussen 19:00 uur en 06:00 uur gebeuren, zodat de weg overdag gewoon open is voor verkeer. En dat alles vlak naast mijn slaapkamer
Waarom?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Die ben ik nu aan het maken
Puzzelen is leukquote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Zoiets wekt toch alleen maar frustratie op.
Dus jij gaat nu ook bij de AH staan om al die arme mensen van hun puzzelstukjes af te helpen?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puzzelen is leuk![]()
Alleen heb nu te weinig licht dus ga morgen weer verder. Hopelijk heb ik hem morgen ook af
Neequote:Op woensdag 23 september 2009 19:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus jij gaat nu ook bij de AH staan om al die arme mensen van hun puzzelstukjes af te helpen?
Da's best faal, dat het niet past dan hèquote:Op woensdag 23 september 2009 19:42 schreef justmattie het volgende:
Hoi SC'ers
Mn boxspring is eindelijk afgeleverd bij de winkelzo meteen even op radiatoren jacht, omdat m'n huidige een 2 pers. bed dwars boomt. Dus die gaan we voor een kleinere vervangen
Ik ben een van je favo fokkertsquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben een van je favo fokkerts![]()
Een 1 pers past wel gewoon, een twijfelaar ook, maar een 2 pers niet want die radiator zit 10 cm in de wegquote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's best faal, dat het niet past dan hè
Ik ookquote:
Mams is alles voor me.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Waarom staat je mams in je Fobo?
Daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Oe jij komt ook al uit purmerend
Word je heel boos als ik ja zeg?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas achter?
Nee hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Word je heel boos als ik ja zeg?
Mamsen zijn heel belangrijk inderdaadquote:
Die van mij gaat vrijdag trouwenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mamsen zijn heel belangrijk inderdaad![]()
![]()
Jij bent volgens mij de enige hier die je moeder niet lief vindquote:Op woensdag 23 september 2009 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij gaat vrijdag trouwen
Als jullie haar zouden kennen zouden jullie hetzelfde over haar denkenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de enige hier die je moeder niet lief vind
You wuv mequote:
Schoonheidquote:
Vind je het erg als ik je moeder niet wil kennen?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jullie haar zouden kennen zouden jullie hetzelfde over haar denken![]()
[..]
You wuv me
Beschuit met muisjes getrakteerd?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:25 schreef murp het volgende:
ja hoor, vandaag weer begonnen met werk, was erg gezellig
Dat vind ik heel erg begrijpelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 20:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je moeder niet wil kennen?
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:25 schreef murp het volgende:
ja hoor, vandaag weer begonnen met werk, was erg gezellig
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:28 schreef Ezechielk het volgende:
Kat volledig ingetapet met Duct tape
Zieke mensen tegenwoordig.
Ik hoop de daders wel. En ook lichamelijkquote:Op woensdag 23 september 2009 20:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed dat de poes er mentaal niets aan over aan lijkt te hebben gehouden.
Eens.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoop de daders wel. En ook lichamelijk
Ik las hetquote:Op woensdag 23 september 2009 20:28 schreef Ezechielk het volgende:
Kat volledig ingetapet met Duct tape
Zieke mensen tegenwoordig.
Je gaat een pornosite maken?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:36 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
mensen is dit een geschikte layout voor een porno site?
Voor een met minderjarige meisjes wel jaquote:Op woensdag 23 september 2009 20:36 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
mensen is dit een geschikte layout voor een porno site?
Maar dat mag heul niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor een met minderjarige meisjes wel ja
Het is natuurlijk wel businessquote:Op woensdag 23 september 2009 20:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja, net zoals redtube etc!![]()
mensen uploaden en ik verdien bakken geld van de reclame!
dankjequote:Op woensdag 23 september 2009 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer ben je jarig Datdus?
Dan krijg je van mij wel een paar flessen handcreme
jaa , alleen veel ste weing, al die ambtenarenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beschuit met muisjes getrakteerd?
met minimurp gaat alles perfect en met moeders gaat het ook welquote:Op woensdag 23 september 2009 20:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Met je 2 damesch ook alles goed?
HIHIHI,, ken je me nogquote:
kan ik je feliciterenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:46 schreef murp het volgende:
[..]
jaa , alleen veel ste weing, al die ambtenaren
[..]
met minimurp gaat alles perfect en met moeders gaat het ook wel
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:49 schreef -Datdus- het volgende:
@lonker : Oh noes!(kon niet quoten wtf)
De ontsteking al weg?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:46 schreef murp het volgende:
[..]
jaa , alleen veel ste weing, al die ambtenaren
[..]
met minimurp gaat alles perfect en met moeders gaat het ook wel
Murpquote:
Hoequote:
quote:
ikquote:Op woensdag 23 september 2009 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat wordt het onderwerp voor het volgende deel?
Beren zonder armenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat wordt het onderwerp voor het volgende deel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |