You're doing it wrong.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze zo groot zijn en je doet een push-up bh aan dan is dat geen gezicht!!
Dan lijkt het met alsof je tieten onder je kin hangen
Dat valt onder 'sex' in deze.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
Fipo!![]()
En, ik mis de tieten in de TT
Ja kon geen plaatje van een trio vindenquote:
Ik ook niets wat niet NSFW isquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kon geen plaatje van een trio vinden
Hoezo klb?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog ff en we worden naar sex of klb geschopt
wat wil je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog ff en we worden naar sex of klb geschopt
Ik bedoelde dus kpdquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoezo klb?![]()
We hebben toch geen klachten?
Ik wil een impreza, een leuke bankrekening, leuke(re) baan, gezondheid en een gelukkig levenquote:
Die mogen niet meerquote:
RACISTquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil een impreza, een leuke bankrekening, leuke(re) baan, gezondheid en een gelukkig leven
oh, ik heb een gelukkig levenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij maar liever een Evo en de rest mag wel het zelfde zijn
wel de WRX hè? De rally uitvoering dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil een Impreza, een leuke bankrekening, leuke(re) baan, gezondheid en een gelukkig leven
Welke de sedan of de hatchback?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
wel de WRX hè? De rally uitvoering dus
Is er een andere uitvoering dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
wel de WRX hè? De rally uitvoering dus
mag hier wel voor de deur neergezet worden hoorquote:
Is van mijquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef justmattie het volgende:
![]()
[..]
mag hier wel voor de deur neergezet worden hoor
JIJ HEB GEEN LEVENquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Zeg je hier mee dat ik geen leven heb?
Volgens mij wel, ik heb meerdere impreza's gezien zonder de luchthapper en spoiler e.d.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er een andere uitvoering dan?
En die rijdt lekker!!!!
Tuurlijk zijn er verschillende en je hebt zelfs 2 verschillende wrx versies de gewone wrx en de wrx sti(dat is de gene die jullie willen)quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb meerdere impreza's gezien zonder de luchthapper en spoiler e.d.
Plus de station natuurlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eutecticumquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:15 schreef Powerkiwi het volgende:
Iemand hier die mij kan uitleggen wat een eutecticum van kalium of natrium is?
SWJ, jij geeft toch scheikunde?
Hou me op de hoogte.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga me eens even inlezen. Volgens mij is er iets hand hier op FOK! ... even uitzoeken wat precies.
Ik kom nooit verder dan ONZ, KLB en KPD. Nou, soms ook nog wel eens GC of FB dan. Maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
Wat er aan de hand is? VBL is gesloten.
JA, DRAMA, DRAMA, DRAMA.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
Wat er aan de hand is? VBL is gesloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu eten maken.![]()
Ok, bedanktquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eutecticum
Ik vind het ook nog wel eens leuk om in MED te neuzen. Gewoon, kijken wie er geband zijn enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan ONZ, KLB en KPD. Nou, soms ook nog wel eens GC of FB dan. Maar meer ook niet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
JA, DRAMA, DRAMA, DRAMA.
Hadden ze zo'n mooi hoekje om dat gespuis in weg te stoppen, kapt Danny ermee.
CREWBASHEN!!!! BAN!!!1!!!11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu eten maken.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
hier het zelfde alleen dan soms nog eens in gam om te kijken of er nog wat ander game nieuws is(Alleen geen klb hier)quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog wel eens leuk om in MED te neuzen. Gewoon, kijken wie er geband zijn enzo
Voor de rest zelfde als jou, ONZ en KLB, en als ik me verveel andere fora's...
Ondanks het feit dat ik geen haat draag tegen negers en andere gekleurde mensen, het is wel een goede film.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:16 schreef 8108139dpths het volgende:
oeh... American History X vanavond op tv.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik geen haat draag tegen negers en andere gekleurde mensen, het is wel een goede film.![]()
* Ez zet vast chips, bier en popcorn klaar
je moet je inlezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan ONZ, KLB en KPD. Nou, soms ook nog wel eens GC of FB dan. Maar meer ook niet.
Pas op!! Nog een stapje verder en je zegt dat de rest van Fok! kut is en dan word je van Fok! afgegooid!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Chips en bier heb ik (altijd) in huis, alleen de popcorn niet, dat vind ik op de een of andere manier alleen lekker in de bios. Niet thuisquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ik heb ook al popcorn en chips klaarliggen (echt!), alleen nog even bier halen.
Niks moet.quote:
Jij moet wel heel erg veel plezier in je baan hebben als je gewoon vrijwillig in je vrije tijd nog even doorgaat met pubers begeleidenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niks moet.![]()
Ik heb ook nog een fulltime baan hey. Ik lees de belangrijkste samenvattingen wel achter de schermen.
You love me you love meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheeld dat ze ons nergens anders willen hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
zolang ze maar van ONZ afblijven.
scheeldquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Scheeld dat ze ons nergens anders willen hebben
Nee hoor alleen maar een twaalfjarige schizofrene autistiche rokende neger die ontkent dat ie in de ontkenningsfase zitquote:
tjah, klb en onz zijn wel zo'n beetje de kelder van FOK!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
zolang ze maar van ONZ afblijven.
ja hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef murp het volgende:
jullie houden toch nog wel van me he? ;'(
Nou na dat je hebt gezegt dat ik geen leven heb weet ik het zo nog nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef murp het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef murp het volgende:
whehehequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou na dat je hebt gezegt dat ik geen leven heb weet ik het zo nog niet
Jij ook van mijquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:35 schreef murp het volgende:
Dit is toch niet onze Uncle Erniequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef Danny het volgende:
uncleernie - 2 weken (crewbashing)
Dat is helaas wel onze Uncle Erniequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit is toch niet onze Uncle Ernie?
Ik weet niet of ik moet kotsen of lachenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef Graseter het volgende:
http://dagobah.biz/flash/Britney.swf
Ik moest kotsenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet kotsen of lachen
Ik word onpasselijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef Graseter het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef Graseter het volgende:
Nou inderdaad ! Maar als SWJ een ongezouten mening hier zou geven en hij krijgt een weekje straf o.i.d zouden wij toch ook in opstand komenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
God de tering, die VBL rel. Sommige mensen willen het gewoon niet snappen
Of wij ons daar iets van aantekken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou inderdaad ! Maar als SWJ een ongezouten mening hier zou geven en hij krijgt een weekje straf o.i.d zouden wij toch ook in opstand komen![]()
Ow wacht, Jim geeft heel vaak z'n ongezouten mening![]()
![]()
![]()
Inderdaad, niemand zit aan onze Jim. Net als Murp trouwens.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou inderdaad ! Maar als SWJ een ongezouten mening hier zou geven en hij krijgt een weekje straf o.i.d zouden wij toch ook in opstand komen![]()
![]()
![]()
Als Murp een vrouw was.... MILFquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, niemand zit aan onze Jim. Net als Murp trouwens.![]()
Het is dat het geen vrouwen zijn, anders zou ik ze doen
Ik heb weer wat gemist?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef Ezechielk het volgende:
God de tering, die VBL rel. Sommige mensen willen het gewoon niet snappen
Klein voetbal relletje. Alles is nog heel, alleen hebben bepaalde users hun eigen ruiten ingegooid.quote:
Sukkels.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klein voetbal relletje. Alles is nog heel, alleen hebben bepaalde users hun eigen ruiten ingegooid.
Die midget heeft wel een coole headslide.quote:
Whehe ja die was wel 10 punten waardquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die midget heeft wel een coole headslide.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Whehe ja die was wel 10 punten waard
Goedemorgen! terugquote:
Nee, vanavond naar Tivoli met hem en de zanger van z;n band.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:42 schreef justmattie het volgende:
Nog met je spetter op pad geweest vandaag?
Goede vraag.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:41 schreef justmattie het volgende:
Waar is iedereen gebleven de laatste paar dagen
@DW, welke film?
Ik gebruik nooit zoutquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef justmattie het volgende:
![]()
![]()
Ah zuur. Ik ben heel braaf vanmorgen om 7 uur in de trein gegaan om op tijd op school te zijn, heb ik daar drie kwartier gezeten en nog niks gehoord en kan nu tot 2 uur vanmiddag wachten op m'n volgende lesquote:Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef justmattie het volgende:
GodverIk op m'n vrije dag vroeg uit m'n nest om een printer te gaan halen, sta ik 9 uur voor de winkel gaat ie pas 09:30 open
Vanmiddag maar weer dan
Was ik mooi naar huis gegaanquote:Op woensdag 23 september 2009 09:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zuur. Ik ben heel braaf vanmorgen om 7 uur in de trein gegaan om op tijd op school te zijn, heb ik daar drie kwartier gezeten en nog niks gehoord en kan nu tot 2 uur vanmiddag wachten op m'n volgende les
maar ik ben braafquote:Op woensdag 23 september 2009 09:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was ik mooi naar huis gegaan
Waarom ga je uberhaupt vroeg je bed uit om een printer te halen? ;s Middags is de winkel ook wel open hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef justmattie het volgende:
GodverIk op m'n vrije dag vroeg uit m'n nest om een printer te gaan halen, sta ik 9 uur voor de winkel gaat ie pas 09:30 open
Vanmiddag maar weer dan
Goede vraag, maar ik moet vanmiddag nog dingen doen dus kom ik er niet aan toe. En heb dat ding nodig deze weekquote:Op woensdag 23 september 2009 09:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je uberhaupt vroeg je bed uit om een printer te halen? ;s Middags is de winkel ook wel open hoor.
Nou hup, ga een printer kopen! Shoo! Niet op het internet rondhangen, je hebt dingen te doen!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goede vraag, maar ik moet vanmiddag nog dingen doen dus kom ik er niet aan toe. En heb dat ding nodig deze week
Dat was wel heel snel hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 12:00 schreef SuperwormJim het volgende:
SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! MAAK ME GEEEEKK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja mamaquote:Op woensdag 23 september 2009 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou hup, ga een printer kopen! Shoo! Niet op het internet rondhangen, je hebt dingen te doen!
Ja?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik jullie eens iets vertellen
Wel een originele afsluiterquote:Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat was wel heel snel hoor
Wil je me aanraken?quote:
Graagquote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je me aanraken?
JM kom jij zaterdag ook aapies kijken?
Hoe zo ben je er niet?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Graag![]()
![]()
Nee zaterdag kom ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |