Nee, vanavond naar Tivoli met hem en de zanger van z;n band.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:42 schreef justmattie het volgende:
Nog met je spetter op pad geweest vandaag?
Goede vraag.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:41 schreef justmattie het volgende:
Waar is iedereen gebleven de laatste paar dagen
@DW, welke film?
Ik gebruik nooit zoutquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef justmattie het volgende:
Ow wacht, Jim geeft heel vaak z'n ongezouten mening![]()
![]()
![]()
Ah zuur. Ik ben heel braaf vanmorgen om 7 uur in de trein gegaan om op tijd op school te zijn, heb ik daar drie kwartier gezeten en nog niks gehoord en kan nu tot 2 uur vanmiddag wachten op m'n volgende lesquote:Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef justmattie het volgende:
GodverIk op m'n vrije dag vroeg uit m'n nest om een printer te gaan halen, sta ik 9 uur voor de winkel gaat ie pas 09:30 open
Vanmiddag maar weer dan
Was ik mooi naar huis gegaanquote:Op woensdag 23 september 2009 09:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zuur. Ik ben heel braaf vanmorgen om 7 uur in de trein gegaan om op tijd op school te zijn, heb ik daar drie kwartier gezeten en nog niks gehoord en kan nu tot 2 uur vanmiddag wachten op m'n volgende les
maar ik ben braafquote:Op woensdag 23 september 2009 09:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Was ik mooi naar huis gegaan
Waarom ga je uberhaupt vroeg je bed uit om een printer te halen? ;s Middags is de winkel ook wel open hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:22 schreef justmattie het volgende:
GodverIk op m'n vrije dag vroeg uit m'n nest om een printer te gaan halen, sta ik 9 uur voor de winkel gaat ie pas 09:30 open
Vanmiddag maar weer dan
Goede vraag, maar ik moet vanmiddag nog dingen doen dus kom ik er niet aan toe. En heb dat ding nodig deze weekquote:Op woensdag 23 september 2009 09:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je uberhaupt vroeg je bed uit om een printer te halen? ;s Middags is de winkel ook wel open hoor.
Nou hup, ga een printer kopen! Shoo! Niet op het internet rondhangen, je hebt dingen te doen!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goede vraag, maar ik moet vanmiddag nog dingen doen dus kom ik er niet aan toe. En heb dat ding nodig deze week
Dat was wel heel snel hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 12:00 schreef SuperwormJim het volgende:
SLOTJE! SLOTJE! SLOTJE! MAAK ME GEEEEKK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja mamaquote:Op woensdag 23 september 2009 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou hup, ga een printer kopen! Shoo! Niet op het internet rondhangen, je hebt dingen te doen!
Ja?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik jullie eens iets vertellen
Wel een originele afsluiterquote:Op woensdag 23 september 2009 12:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat was wel heel snel hoor
Wil je me aanraken?quote:
Graagquote:Op woensdag 23 september 2009 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je me aanraken?
JM kom jij zaterdag ook aapies kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |