Die in de schiethouding inderdaad. Moest er een in de breedte hebben, anders paste het nietquote:Op woensdag 23 september 2009 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Met Jules en Vince die in de schiethouding staan?!Of de cover van de film?
Ik moest hem opzoeken, en ik heb die film nog nooit gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef Trevland het volgende:
Ik doe er wel ff eentje:
We're dicks! We're reckless, arrogant, stupid dicks. And the Film Actors Guild are pussies. And Kim Jong Il is an asshole
Dat is de beste sene uit die filmquote:Op woensdag 23 september 2009 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moest hem opzoeken, en ik heb die film nog nooit gezien
Whehe die heb ik ook! En ik moet er nu ook nog eentje in de breedte hebben naast deze 2 posters! Suggesties?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die in de schiethouding inderdaad. Moest er een in de breedte hebben, anders paste het niet
Ik wil er ook eentje gaan bestellen, moet nog even kijken welke...quote:Op woensdag 23 september 2009 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die in de schiethouding inderdaad. Moest er een in de breedte hebben, anders paste het niet
Dan moet ik die film toch maar eens gaan kijken denk ikquote:Op woensdag 23 september 2009 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is de beste sene uit die film
Ik wil er eigenlijk nog een van Lock, Stock, and 2 Smoking Barrelsquote:Op woensdag 23 september 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Whehe die heb ik ook! En ik moet er nu ook nog eentje in de breedte hebben naast deze 2 posters! Suggesties?
Ik heb de film ooit wel eens gezien, maar ik moest 'm toch ook opzoeken.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is de beste sene uit die film
Heb je nog leuke postershops dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk nog een van Lock, Stock, and 2 Smoking Barrels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |