Tuurlijk zijn er verschillende en je hebt zelfs 2 verschillende wrx versies de gewone wrx en de wrx sti(dat is de gene die jullie willen)quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik heb meerdere impreza's gezien zonder de luchthapper en spoiler e.d.
Plus de station natuurlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eutecticumquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:15 schreef Powerkiwi het volgende:
Iemand hier die mij kan uitleggen wat een eutecticum van kalium of natrium is?
SWJ, jij geeft toch scheikunde?
Hou me op de hoogte.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga me eens even inlezen. Volgens mij is er iets hand hier op FOK! ... even uitzoeken wat precies.
Ik kom nooit verder dan ONZ, KLB en KPD. Nou, soms ook nog wel eens GC of FB dan. Maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
Wat er aan de hand is? VBL is gesloten.
JA, DRAMA, DRAMA, DRAMA.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef Ezechielk het volgende:
Wat er aan de hand is? VBL is gesloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu eten maken.![]()
Ok, bedanktquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eutecticum
Ik vind het ook nog wel eens leuk om in MED te neuzen. Gewoon, kijken wie er geband zijn enzoquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan ONZ, KLB en KPD. Nou, soms ook nog wel eens GC of FB dan. Maar meer ook niet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
JA, DRAMA, DRAMA, DRAMA.
Hadden ze zo'n mooi hoekje om dat gespuis in weg te stoppen, kapt Danny ermee.
CREWBASHEN!!!! BAN!!!1!!!11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu eten maken.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
hier het zelfde alleen dan soms nog eens in gam om te kijken of er nog wat ander game nieuws is(Alleen geen klb hier)quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog wel eens leuk om in MED te neuzen. Gewoon, kijken wie er geband zijn enzo
Voor de rest zelfde als jou, ONZ en KLB, en als ik me verveel andere fora's...
Ondanks het feit dat ik geen haat draag tegen negers en andere gekleurde mensen, het is wel een goede film.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:16 schreef 8108139dpths het volgende:
oeh... American History X vanavond op tv.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik geen haat draag tegen negers en andere gekleurde mensen, het is wel een goede film.![]()
* Ez zet vast chips, bier en popcorn klaar
je moet je inlezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder dan ONZ, KLB en KPD. Nou, soms ook nog wel eens GC of FB dan. Maar meer ook niet.
Pas op!! Nog een stapje verder en je zegt dat de rest van Fok! kut is en dan word je van Fok! afgegooid!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |