Ik rij een s40 en ik vind hem alles behalve saaiquote:Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind alle Volvo's zo'n brave saaie mannen in pak en huisje boompje beestje uitstraling hebben. Ze zijn zoooo saai. Behalve die wat sportievere C30.
 Maar die c30 is een leukertje
 Maar die c30 is een leukertje  

quote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Het wegdek moet zonodig vervangen worden. En dat moet dan tussen 19:00 uur en 06:00 uur gebeuren, zodat de weg overdag gewoon open is voor verkeer. En dat alles vlak naast mijn slaapkamer

Waarom?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Die ben ik nu aan het maken

Puzzelen is leukquote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom?
Zoiets wekt toch alleen maar frustratie op.

Dus jij gaat nu ook bij de AH staan om al die arme mensen van hun puzzelstukjes af te helpen?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puzzelen is leuk
Alleen heb nu te weinig licht dus ga morgen weer verder. Hopelijk heb ik hem morgen ook af

Neequote:Op woensdag 23 september 2009 19:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus jij gaat nu ook bij de AH staan om al die arme mensen van hun puzzelstukjes af te helpen?

zo meteen even op radiatoren jacht, omdat m'n huidige een 2 pers. bed dwars boomt. Dus die gaan we voor een kleinere vervangen
 zo meteen even op radiatoren jacht, omdat m'n huidige een 2 pers. bed dwars boomt. Dus die gaan we voor een kleinere vervangen  

Da's best faal, dat het niet past dan hèquote:Op woensdag 23 september 2009 19:42 schreef justmattie het volgende:
Hoi SC'ers
Mn boxspring is eindelijk afgeleverd bij de winkelzo meteen even op radiatoren jacht, omdat m'n huidige een 2 pers. bed dwars boomt. Dus die gaan we voor een kleinere vervangen

Ik ben een van je favo fokkertsquote:

quote:Op woensdag 23 september 2009 19:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben een van je favo fokkerts

Een 1 pers past wel gewoon, een twijfelaar ook, maar een 2 pers niet want die radiator zit 10 cm in de wegquote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's best faal, dat het niet past dan hè

?
 ?

Ik ookquote:

Mams is alles voor me.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Waarom staat je mams in je Fobo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |