Ik rij een s40 en ik vind hem alles behalve saaiquote:Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind alle Volvo's zo'n brave saaie mannen in pak en huisje boompje beestje uitstraling hebben. Ze zijn zoooo saai. Behalve die wat sportievere C30.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Het wegdek moet zonodig vervangen worden. En dat moet dan tussen 19:00 uur en 06:00 uur gebeuren, zodat de weg overdag gewoon open is voor verkeer. En dat alles vlak naast mijn slaapkamer
Waarom?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Die ben ik nu aan het maken
Puzzelen is leukquote:Op woensdag 23 september 2009 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Zoiets wekt toch alleen maar frustratie op.
Dus jij gaat nu ook bij de AH staan om al die arme mensen van hun puzzelstukjes af te helpen?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puzzelen is leuk![]()
Alleen heb nu te weinig licht dus ga morgen weer verder. Hopelijk heb ik hem morgen ook af
Neequote:Op woensdag 23 september 2009 19:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus jij gaat nu ook bij de AH staan om al die arme mensen van hun puzzelstukjes af te helpen?
Da's best faal, dat het niet past dan hèquote:Op woensdag 23 september 2009 19:42 schreef justmattie het volgende:
Hoi SC'ers
Mn boxspring is eindelijk afgeleverd bij de winkelzo meteen even op radiatoren jacht, omdat m'n huidige een 2 pers. bed dwars boomt. Dus die gaan we voor een kleinere vervangen
Ik ben een van je favo fokkertsquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben een van je favo fokkerts![]()
Een 1 pers past wel gewoon, een twijfelaar ook, maar een 2 pers niet want die radiator zit 10 cm in de wegquote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's best faal, dat het niet past dan hè
Ik ookquote:
Mams is alles voor me.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:49 schreef justmattie het volgende:
Waarom staat je mams in je Fobo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |