Hoe zo ben je er niet?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Graag

Nee zaterdag kom ik niet

Ik vind het heel eng om remlof te ontmoetenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef justmattie het volgende:
1. Ik wist wel dat er een GM meetje was, maar niet wanneer.
2. Ik ben geen superactieve user in GM topic
3. Meets trekken me niet zo, het is leuk te weten wie er zijn maar van sommige mensen weet ik liever niet wie ze IRL zijn

Dat lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 23 september 2009 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het heel eng om remlof te ontmoeten

quote:Op woensdag 23 september 2009 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]

De verzorgers zien toch geen verschil bij het voederen danquote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef Ezechielk het volgende:
Bang zijn voor Remlof
We gooien hem russen de aapjes, en laten hem daar achter

Hij is ook eng. Heb hem al een paar keer IRL ontmoet. Ik zit nu nog in therapie.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]

zo lang?quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zeg, heb jij toevallig een witte fiat panda?quote:

quote:Op woensdag 23 september 2009 18:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg, heb jij toevallig een witte fiat panda?
 hoezo?
 hoezo?  

Ik zag vanmiddag een witte fiat panda rijden met iemand er in die best aardig op de foto's in je fotoboek leekquote:

Een Fiat Panda... zeg, waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een witte fiat panda rijden met iemand er in die best aardig op de foto's in je fotoboek leek

Hehehe het had gekund toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Een Fiat Panda... zeg, waar zie je me voor aan?

Ik heb trouwens helemaal geen rijbewijs.

Nee, als ik een auto zou kopen zou dat wss een japanner zijn...quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe het had gekund toch?
En mensen hebben tegenwoordig ge meest gekke auto's

Hebben wij ook. Suzukiquote:Op woensdag 23 september 2009 18:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, als ik een auto zou kopen zou dat wss een japanner zijn...

Mijn moeder heeft heel wat Toyota's versleten... het zijn gewoon goede auto's. Nu heeft ze overigens een nieuwe Opel Agila, ook wel een mooi dingetje.quote:

Samurai. Zie fotoboek.quote:

Aha nice. Als ik een Suzuki neem dat wordt het een nieuwe swift sportquote:Op woensdag 23 september 2009 18:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Samurai. Zie fotoboek.
Oh, en wat daar geel is, is nu zwart

quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef Ezechielk het volgende:
En we doen er weer een tussendoor:
[ afbeelding ]

Niet echt iets van plan.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Gaan jullie nog wat bijzonders doen vanavond?

Die zijn ook leuk ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha nice. Als ik een Suzuki neem dat wordt het een nieuwe swift sport

Ik ga bowlen(maar dat doe ik bijna elke woensdag dus voor mij niet meer bijzonder)quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef 8108139dpths het volgende:
Gaan jullie nog wat bijzonders doen vanavond?

Ik ga vanavond naar Satisfaction, zin om een biertje te pakken?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet echt iets van plan.
Klinkt heel stom, maar ik kreeg net spontaan zin om de kroeg in te gaan

Wij loeren met een half oog naar die Kia Soul... Alleen een beetje duurquote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha nice. Als ik een Suzuki neem dat wordt het een nieuwe swift sport

quote:Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga bowlen(maar dat doe ik bijna elke woensdag dus voor mij niet meer bijzonder)

Hehehe dat kunnen we in theorie wel doen ja. Hoe laat ben je van plan te gaan? En nog met andere mensen?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Satisfaction, zin om een biertje te pakken?

Ik ga alleen... ik denk rond een uur of 10...quote:Op woensdag 23 september 2009 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe dat kunnen we in theorie wel doen ja. Hoe laat ben je van plan te gaan? En nog met andere mensen?

Dan gaat mij keuze meer uit naar de Kia Pro Ceed. Als ik voor een SUV achtige auto zou gaan dan zou het Chervolet Captiva zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij loeren met een half oog naar die Kia Soul... Alleen een beetje duur

heb je nu geen last van hoofdpijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ga alleen... ik denk rond een uur of 10...

Doe mij maar een Toyota Tundra Limited.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan gaat mij keuze meer uit naar de Kia Pro Ceed. Als ik voor een SUV achtige auto zou gaan dan zou het Chervolet Captiva zijn.

Ik had het nog over de beetje betaalbare auto'squote:Op woensdag 23 september 2009 18:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Doe mij maar een Toyota Tundra Limited.
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je nu geen last van hoofdpijn?
 ... waarom zou ik last van hoofdpijn hebben?

Van dat denkenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |