abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73016111
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:59 schreef desiredbard het volgende:

[..]

BS
Een immigrant heeft zoveel mogenlijk te assimileren
Bevalt het hje niet ga je naar elders

Nogmaals als ik in een restaurant zit en het eten, het personeel, de andere gasten bevallen mij niet stap ik daar op en dineer ik elders of thuis.

Ik kan niet eisen dat het restaurant zich aan mijn maatstaven aanpast ik ben daar te gast

Ben ik de eigenaar van dat restaurant en is mijn "gast" onredelijk veeleisend ongemanierd brutaal etc etc dan gaat ie eruit
Sorry maar dit voorbeeld is totale onzin. Een gast is een enkel persoon, die zich naar jouw regels dient te gedragen. Maar wat zou jij doen als je erachter komt dat er een allochtoon soms herrie komt maken? Zou je dan alle allochtonen uit je restaurant weren? Zou je iedere 'vreemdeling' met argusogen aankijken? De werkelijkheid is dat dit wel degelijk gebeurt. Om geen enkele reden wordt etniciteit/afkomst vermeld in de nieuwsberichten en daardoor krijg je onbewust vooroordelen (dat merk ik bij mezelf ook, overigens).

en hoe doe je dat dan met de tweede generatie 'restaurantbezoekers'? Of hen die uit een huwelijk van een Nederlander en een allochtoon komen? Zou je hen er uitzetten?

Overigens impliceer je dat je iedereen eruit zou kunnen gooien (want ik ga ervan uit dat je het hebt over een leeg restaurant waar iedereen mag komen eten, ook de autochtonen), helaas is dit niet zo. Als het aan mij lag werd de helft van elke gevangenis, allochtoon of autochtoon, op een trein naar Siberië gezet.

Ik ben het echter met je eens, als je je niet voldoende aanpast en dan vooral de taal niet spreekt/wil spreken, moet je een enkeltje naar je land van herkomst, maar het is lang niet zo simpel als een restaurant.
pi_73018631
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:35 schreef ranja het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat er niets aan de hand is maar alle media aandacht en figuren als Fortuin, van Gogh en Wilders ma(a)k(t)en het zeker niet beter, zijn net zo goed oorzaak als gevolg. Na de opkomst van Fortuin werd links linkser, rechts werd rechtser, extreem rechts werd openlijk racistisch.
De simpelheid waarmee je een Fortuin, van Gogh en Wilders op 1 hoop gooit zegt veel over je oogkleppen. Het is allemaal wat complexer en genuanceerder dan dat. Fortuin en van Gogh een oorzaak noemen is echt onzin, Wilders is puur een gevolg zonder inhoud. Daarbij links en rechts zijn zeker niet extremer geworden integendeel, het is meer overlappend geworden. Het enige verschil is dat we de schaamte om over immigranten en allochtonen praten hebben afgeworpen en daar is niks mis mee.
pi_73018726
Mensa_Allochtoon, kom er maar in!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:15:56 #204
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73019349
Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat al die kutallochtonen die negatief in het nieuws komen de algehele beeldvorming over allochtonen zwaar beinvloeden? Waardoor de goedwillenden ook scheef worden aangekeken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_73019734
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:15 schreef Hukkie het volgende:
Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat al die kutallochtonen die negatief in het nieuws komen de algehele beeldvorming over allochtonen zwaar beinvloeden? Waardoor de goedwillenden ook scheef worden aangekeken.
Je slaat de spijker op zn kop.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:27:24 #206
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73019816
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:15 schreef Hukkie het volgende:
Zou het iets te maken hebben met complete randdebielen die denken dat als individu X met nationaliteit Y iets doet, dat individu Z met nationaliteit Y dat ook wel zal doen?

Beeldvorming is voor randdebielen

Stel, je wordt in het buitenland aangekeken op de woorden van Geert Wilders. Dat is toch compleet achterlijk? Dan ga je toch niet zeggen 'oah, jah, die Geert Wilders zorgt wel voor een slechte beeldvorming voor ons Nederlanders...'.

Nee. Individu X heeft niets met individu Z te maken. Misschien in de wereld van een randdebiel, maar meer niet.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:30:23 #207
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73019952
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:27 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Zou het iets te maken hebben met complete randdebielen die denken dat als individu X met nationaliteit Y iets doet, dat individu Z met nationaliteit Y dat ook wel zal doen?

Stel, je wordt in het buitenland aangekeken op de woorden van Geert Wilders. Dat is toch compleet achterlijk? Dan ga je toch niet zeggen 'oah, jah, die Geert Wilders zorgt wel voor een slechte beeldvorming voor ons Nederlanders...'.

Nee. Individu X heeft niets met individu Z te maken. Misschien in de wereld van een randdebiel, maar meer niet.
Ja vast, maar zo werkt het helaas wel. Dat jij dat af doet als debiel doet daar niets aan af.
DeviantArt
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:35:21 #208
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73020188
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ja vast, maar zo werkt het helaas wel. Dat jij dat af doet als debiel doet daar niets aan af.
Zo werkt het bij veel mensen inderdaad. Net zoals veel mensen vroeger geloofden dat de zon om de aarde draaide.

Dat maakt het nog niet minder debiel.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73020311
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef JayKudo het volgende:

[..]

De simpelheid waarmee je een Fortuin, van Gogh en Wilders op 1 hoop gooit zegt veel over je oogkleppen. Het is allemaal wat complexer en genuanceerder dan dat. Fortuin en van Gogh een oorzaak noemen is echt onzin, Wilders is puur een gevolg zonder inhoud. Daarbij links en rechts zijn zeker niet extremer geworden integendeel, het is meer overlappend geworden. Het enige verschil is dat we de schaamte om over immigranten en allochtonen praten hebben afgeworpen en daar is niks mis mee.
Precies, Fortuin en van Gogh waren geen oorzaak, maar ja, dat wordt snel gezegd door mensen die de schuld graag bij anderen dan de veroorzakers neer willen leggen.
pi_73020358
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Zo werkt het ook.
pi_73020613
quote:

[..]

Dus de hogeropgeleidde allochtonen, die Nederlanders niet zo mogen, zijn randdebielen in jouw ogen?
Daar gaat dit bericht/topic toch over?
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_73021667
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:35 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Zo werkt het bij veel mensen inderdaad. Net zoals veel mensen vroeger geloofden dat de zon om de aarde draaide.

Dat maakt het nog niet minder debiel.
Als jij door een herdershond gebeten word, daarna weer door een ander, en daarna weer door nog ander, loop je bij de vierde herders hond dan met absoluut 0 achterdocht er naartoe om hem te aaien?

Je hebt gelijk hoor, daar wil ik absoluut niet tegenin gaan, maar de praktijk is anders.

Ook denk ik dat afkomst er lang niet zo veel mee te maken heeft als andere factoren als bijvoorbeeld voorkomen.
Als je er uitziet alsof je iemand op zijn bek wil gaan tikken (en lets face it, dat doen die bontkraagjes vrijwel constant) lopen mensen vanzelf om je heen ja.
Dit staat los van afkomst.
pi_73021777
quote:

Wat jij af doet als debiel is een natuurlijk overlevingsmechanisme dat moreel gezien geen waarde meer heeft.
pi_73021797
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Dit geld misschien niet voor jou, Maar zijn ook gnoeg autochtone NL ers die op grond van nieuwsberichten concluderen dat het allemaal kutvolk is.
Ik denk eerder dat men bang is voor de Islam, dan voor een volk.

En het woord dicriminatie lijkt in de krant ook maar één kant op te kunnen gaan.

De haat (angst) is er gewooin aan alle kanten. Je laat je er door leiden, of zoekt een tussenweg.

het niet benoemen is lariekoek, want de haat en angst zal door doodzwijgen niet weggaan. Het zijn feiten dat reljeugd vaak alleen in toom te houden is door iemand van eigen kleurtje en achtergrond.

De groepen Marokkanen zijn grappig hier. Er IS gewoon een gedeelte jeugd crimineel (heb het echt over 12-jarigen die drugs zitten te verkopen omdat ze het niet eerlijk vinden dat alle Nederlanders zakgeld krijgen en zij niet (alsof elk Nederlands kind elke week zoveel zakgeld krijgt om de wensen van deze groep te kunnen bekostigen, maar ze hebben uiteraard een reden )

De andere groep (uit dezelfde wijk/straat) Hangen net zo goed, maar hebben lol. Probeerde het pesten van een klein kind zelfs te stoppen. Deze groep houdt ook gewoon de deur voor een oudere open (ongeacht kleurtje) De groep is groter.

Het enige nadeel van de Marokkanen hier in deze wijk? De taal! Werkelijk, ik snap geen hol van wat ze zeggen, en ben van nature aardig nieuwsgierig, dus ik vind dit knap frustie!
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_73022096
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 22:12 schreef Waterwereld het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat men bang is voor de Islam, dan voor een volk.

En het woord dicriminatie lijkt in de krant ook maar één kant op te kunnen gaan.

De haat (angst) is er gewooin aan alle kanten. Je laat je er door leiden, of zoekt een tussenweg.

het niet benoemen is lariekoek, want de haat en angst zal door doodzwijgen niet weggaan. Het zijn feiten dat reljeugd vaak alleen in toom te houden is door iemand van eigen kleurtje en achtergrond.

De groepen Marokkanen zijn grappig hier. Er IS gewoon een gedeelte jeugd crimineel (heb het echt over 12-jarigen die drugs zitten te verkopen omdat ze het niet eerlijk vinden dat alle Nederlanders zakgeld krijgen en zij niet (alsof elk Nederlands kind elke week zoveel zakgeld krijgt om de wensen van deze groep te kunnen bekostigen, maar ze hebben uiteraard een reden )

De andere groep (uit dezelfde wijk/straat) Hangen net zo goed, maar hebben lol. Probeerde het pesten van een klein kind zelfs te stoppen. Deze groep houdt ook gewoon de deur voor een oudere open (ongeacht kleurtje) De groep is groter.

Het enige nadeel van de Marokkanen hier in deze wijk? De taal! Werkelijk, ik snap geen hol van wat ze zeggen, en ben van nature aardig nieuwsgierig, dus ik vind dit knap frustie!
Dat laatste frustreert me ook wel eens maar dan meer in negatieve zin.
Ik vind het zwaar onfatsoenlijk om (hard) je moerstaal door de tram te blaten met je landgenoot.

Helemaal omdat ik soms zwaar het idee heb dat er over me gesproken word, wat ik o.a. baseer op lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen. Heb ik ook geen probleem mee, maar wel in mijn taal zodat ik je ook van repliek kan voorzien. Fatsoen enzo.
pi_73027245
Tjah, wat moet je met wildersstemmers dan ? knuffelen ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_73027429
quote:
Op woensdag 23 september 2009 00:58 schreef Meki het volgende:
Tjah, wat moet je met wildersstemmers dan ? knuffelen ?
want alle Nederlanders zijn wilders stemmers...

waarom hap ik eigenlijk
pi_73030204
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:48 schreef Montov het volgende:
Dat zeg ik, je reageert op basis van de TT. En die klopt niet.
Is dit nu alles wat er van je aantijging overblijft? Zwaktebod hoor.
Overdrijven is ook een vak.
  woensdag 23 september 2009 @ 10:01:10 #219
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_73030682
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef F04 het volgende:

[..]
Nederlanders staan wel voor ze open terwijl dat andersom totaal niet is.
Yeah right.... Wij Nederlanders stellen ons zoooo respectvol op.

Het probleem zit aan twee kantem.
Intelligent, but fucked up.
pi_73030729
Goed nieuws. Altijd al gedacht en mooi dat het nu bevestigd is.
Toen ik bij de kelderbox aankwam, zei Mimi dat Patrick en Remy bezig waren met een meisje te klaren.
  woensdag 23 september 2009 @ 11:02:09 #221
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_73032421
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:41 schreef isogram het volgende:

[..]

Is dit nu alles wat er van je aantijging overblijft? Zwaktebod hoor.
Het is de volledige 'aantijging'.
Kijk, hier de gehele post van mij richting jou:
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:45 schreef Montov het volgende:

[..]

Misschien moet je niet reageren wanneer je alleen de TT hebt gelezen.
Het is eerder schrijnend dat je geen weerwoord het omdat je weet dat ik gelijk had, en jij fout zat.
quote:
Overdrijven is ook een vak.
Dat laat ik aan professionals over zoals jij, met je "hoger opgeleide Marokkanen hebben een hekel aan Nederlanders", "overlast gewoon voor lief moeten nemen", "louter positief over Marokkanen moeten berichten". Die statements/'vragen' zijn onzin, en geeft blijk dat je alleen op basis van de TT hebt gereageerd.

Géén kloon van tvlxd!
pi_73032731
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Yeah right.... Wij Nederlanders stellen ons zoooo respectvol op.

Het probleem zit aan twee kantem.
Het is anders wel jaren trend geweest om WEER in debat te gaan met 'minderheden', goedpraten, kansen geven opnieuw en opnieuw, ze kunnen er niets aan doen want het komt hierdoor geblaat of het komt daardoor...

denk onder andere aan cohen en consorten

of respectvol het goeie woord is weet ik niet maar er zijn weinig landen die zo achterlijk 'tolerant' blijven
pi_73032799
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:13 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Het is anders wel jaren trend geweest om WEER in debat te gaan met 'minderheden', goedpraten, kansen geven opnieuw en opnieuw, ze kunnen er niets aan doen want het komt hierdoor geblaat of het komt daardoor...

of respectvol het goeie woord is weet ik niet maar er zijn weinig landen die zo achterlijk 'tolerant' blijven
Debat over minderheden. Niet met minderheden. Dat is al sinds de jaren 60 zo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_73032925
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:13 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Onze bestuurders zijn weliswaar tolerant, maar dat geldt niet voor de bevolking. Check alleen maar de reacties in dit topic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73032938
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 20:04 schreef heavyyield het volgende:

[..]

Sorry maar dit voorbeeld is totale onzin. Een gast is een enkel persoon, die zich naar jouw regels dient te gedragen. Maar wat zou jij doen als je erachter komt dat er een allochtoon soms herrie komt maken? Zou je dan alle allochtonen uit je restaurant weren? Zou je iedere 'vreemdeling' met argusogen aankijken? De werkelijkheid is dat dit wel degelijk gebeurt. Om geen enkele reden wordt etniciteit/afkomst vermeld in de nieuwsberichten en daardoor krijg je onbewust vooroordelen (dat merk ik bij mezelf ook, overigens).

en hoe doe je dat dan met de tweede generatie 'restaurantbezoekers'? Of hen die uit een huwelijk van een Nederlander en een allochtoon komen? Zou je hen er uitzetten?

Overigens impliceer je dat je iedereen eruit zou kunnen gooien (want ik ga ervan uit dat je het hebt over een leeg restaurant waar iedereen mag komen eten, ook de autochtonen), helaas is dit niet zo. Als het aan mij lag werd de helft van elke gevangenis, allochtoon of autochtoon, op een trein naar Siberië gezet.

Ik ben het echter met je eens, als je je niet voldoende aanpast en dan vooral de taal niet spreekt/wil spreken, moet je een enkeltje naar je land van herkomst, maar het is lang niet zo simpel als een restaurant.
Ja ik zou ook geen Osse kampbewoners in mijn tent willen hebben.
Sjonnies hetzelfde...

En in een tent die vol zit met Sjonnies ...daar blijf ik niet

probleem is dat als ik net als jij roept dat pedofielen ongeacht nationaliteit de hemp-fandango mogen doen , of iets humaner sexueel gefrustreerde gorrilas en olifanten in gebukte houding mogen kalmeren
Meervoudig moordenaars naar syberie (de markerwaard al dan niet gedempt) afgevoerd mogen worden dit niet gelezen gehoord begrepen wordt.

Het gezegde when in Rome ....

En ja ik begrijp best dat helemaal je cultture opgeven voor de eerste en tweede generatie onmogenlijk is
Maar na 3 vier generaties verwacht ik daarvan niet zo gek veel meer over te zijn dan moeders/oma's kook-kunsten.

Het zal best zo zijn dat cultuur verschuift. Dit is echter een langzaam proces...niet een proces waar een bestaande cultuur gedwongen ondergeschikt gemaakt wordt.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_73033369
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:04 schreef AIuIu het volgende:
Is er dan iets om positief over te zijn mbt Nederlanders?
Asociaal, veel te koppig en nooit te overtuigen, eigenwijs en erg lomp vooral. En hebben overal een mening over.
Is er dan iets om positief over te zijn mbt buitenlanders?
Stelen jatten en belazeren de hele benden bij elkaar, dealen drugs, willen niet werken en doen geen enkele moeite zich enigsinds aan te passen aan het land waar ze in wonen.

Of is dit dan toch opeens wel bevooroordeelde onzin.
pi_73033544
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:26 schreef JayKudo het volgende:
Grappige is als Nederlandse haatdragers zich uiten op de FP zie je er altijd gelijk een paar bovenop duiken met 'en hoeveel allochtonen ken jij dan?' . Ik zie in dit topic toch behoorlijk wat allochtone haatdragers waarvan ik me dan afvraag 'hoeveel nederlanders ken jij dan? ' . Ik vind het echt bizar dat de Meki's, de knudde's en de mutant's zo vaak 'discriminatie' roepen, terwijl het zelf de grootste haters zijn.
Dat is het principe van de getallen.

In Nederland zijn de niet-westerse allochtonen maar een kleine minderheid.

Daarom is de kans dat een Nederlander een allochtoon kent, veel kleiner dan de kans dat een allochtoon een Nederlander kent.

En daarom is het ook logisch dat Nederlanders vaker vooroordelen hebben, en allochtonen vaker op ervaring gebaseerde oordelen.

En daarom is de uitkomst van het onderzoek niet verbazend, even ervan uit gaande dat vooroordelen iets zijn voor lagere opleidingsklassen, en dat op ervaring gebaseerde oordelen in alle bevolkingsgroepen voorkomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 11:41:26 ]
pi_73033798
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Debat over minderheden. Niet met minderheden. Dat is al sinds de jaren 60 zo.
Ach komop die lui zaten wekelijks in buurthuizen thee te drinken, nou moet ik eerlijk zeggen, buurtpreventie en toezicht vanuit de gemeenschap ( Marokkaanse toezichthouders ) hebben in slotervaart/west wel een BEETJE geholpen het gezeik is iig iets minder dan pak em beet 10 jaar geleden.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Onze bestuurders zijn weliswaar tolerant, maar dat geldt niet voor de bevolking. Check alleen maar de reacties in dit topic.
das ook maar iets van de laatste tig jaar, daarvoor was de bevolking ook een stuk toleranter
pi_73034088
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:49 schreef Ra-z het volgende:
Ach komop die lui zaten wekelijks in buurthuizen thee te drinken, nou moet ik eerlijk zeggen, buurtpreventie en toezicht vanuit de gemeenschap ( Marokkaanse toezichthouders ) hebben in slotervaart/west wel een BEETJE geholpen het gezeik is iig iets minder dan pak em beet 10 jaar geleden.
Dat theedrinken, dat is toch geen debat? Er is nooit een daadwerkelijk debat aangegaan met de gastarbeiders en dat neem ik Cohen en consorten kwalijk, maar evengoed Opstelten of enig ander politicus/burgemeester. Oftewel de PVV doet niet veel anders dan wat de Cohennetjes doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_73034791
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:40 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat is het principe van de getallen.

In Nederland zijn de niet-westerse allochtonen maar een kleine minderheid.

Daarom is de kans dat een Nederlander een allochtoon kent, veel kleiner dan de kans dat een allochtoon een Nederlander kent.
[quote]
Kennen of van dichtbij meemaken?
Als je recentelijk nog een bioscoopje hebt gepakt zou je toch echt de politie willen aanrafen: Ramme dan!
[quote]
En daarom is het ook logisch dat Nederlanders vaker vooroordelen hebben, en allochtonen vaker op ervaring gebaseerde oordelen.
Ah het zijn weer vooroordelen
[quote]
En daarom is de uitkomst van het onderzoek niet verbazend, even ervan uit gaande dat vooroordelen iets zijn voor lagere opleidingsklassen, en dat op ervaring gebaseerde oordelen in alle bevolkingsgroepen voorkomen.
[/quote
Het blijft mij verbazen dat de hofgeropgeleiden zich vereenzelvigen met wat door de media en de PC kliek als een kansarme onderlaag afgespiegeld wordt.

Nederlanders vereenzelvigen zich ook niet met woonwagenbewoners?

Zouden ze niet lieverafstand nemen van dit tuigen zich distantieren van het tuig en zich er mischien zelfs tegen utspreken
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_73035071
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

[quote]
[/quote
Het blijft mij verbazen dat de hofgeropgeleiden zich vereenzelvigen met wat door de media en de PC kliek als een kansarme onderlaag afgespiegeld wordt.

Zouden ze niet lieverafstand nemen van dit tuigen zich distantieren van het tuig en zich er mischien zelfs tegen utspreken
Precies, ik vereenzelvig me sowieso niet met ook maar welke type of stereotype er wordt geschetst. Ik snap dan ook niet waarom je je aangesproken zou moeten voelen als het iets is waar jij jezelf niet in zou herkennen. Het begint volgens mij met je eerst bij een bepaalde groep voelen voordat het je raakt als die groep wordt aangesproken.

Als jij oordeelt op uiterlijke kenmerken voel je je ook aangesproken op je eigen uiterlijke kenmerken. Pas als je dat zelf niet doet zal je je ook niet snel aangesproken voelen.
pi_73037933
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef Montov het volgende:
Het is de volledige 'aantijging'.
Kijk, hier de gehele post van mij richting jou:
[..]

Het is eerder schrijnend dat je geen weerwoord het omdat je weet dat ik gelijk had, en jij fout zat.
[..]

Dat laat ik aan professionals over zoals jij, met je "hoger opgeleide Marokkanen hebben een hekel aan Nederlanders", "overlast gewoon voor lief moeten nemen", "louter positief over Marokkanen moeten berichten". Die statements/'vragen' zijn onzin, en geeft blijk dat je alleen op basis van de TT hebt gereageerd.
Je beweerde dat ik alleen had gereageerd op basis van de topictitel, zonder het bericht te lezen. Dat is de grootst mogelijke onzin en het is nog aantoonbaar ook, aangezien ik gewoon een fragment uit de OP eruit heb gelicht, waarop ik inhoudelijk inging. Dat fragment heb ik je ook aangewezen; dat wens je kennelijk te negeren, omdat je graag gelijk wilt hebben.

Dat jij verder het verschil niet ziet tussen een opmerking/mening en een cynisch bedoelde (retorische) vraag kan ik ook niet helpen. Per saldo blijft van je aantijging alleen nog over dat ik de woorden "niet zo mogen" niet heb gebruikt, maar zoals in de topictitel stond: "een hekel aan".

Nou nou, wat een schokkend verschil zeg.
pi_73039025
Probeer alsjeblieft eens een fatsoenlijke post te schrijven, het is zo bijna onleesbaar.

Maar goed, ik zal een poging wagen om jouw warboel te ontrafelen.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Kennen of van dichtbij meemaken?
Beide.
quote:
Als je recentelijk nog een bioscoopje hebt gepakt zou je toch echt de politie willen aanrafen: Ramme dan!
"aanrafen"?

Maar goed, één incident in één bioscoop in één stad zegt niks over alle andere bioscopen in het land.
quote:
[..]

Ja. En dat is heus niet denigrerend bedoeld, het is gewoon een statistisch feit.
quote:
[..]

Beweer jij nou serieus dat niemand hoogopgeleide Marokkanen scheef aankijkt om wat hun laagopgeleide landgenoten uitvreten?
quote:
Dat heeft niks met dit topic te maken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 15:07:19 ]
pi_73041696
Nederlanders

Lomp volk
pi_73042818
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:32 schreef Muzz_ het volgende:
Nederlanders

Lomp volk
Als je het ergens anders beter kunt krijgen moet je het vooral niet nalaten te gaan. Ik word echt een beetje moe van die mensen die zich blijkbaar niet thuis voelen, maar daar niets aan proberen te veranderen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73043757
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als je het ergens anders beter kunt krijgen moet je het vooral niet nalaten te gaan. Ik word echt een beetje moe van die mensen die zich blijkbaar niet thuis voelen, maar daar niets aan proberen te veranderen.
Het is lekker kankeren op Nederland maar wel blijven
Want waar krijg je het zo goed als hier?
pi_73045387
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
laat ze lekker optiefen dan en hun zwakzinnige broeders meenemen.
Tevaak XTC gebruikt neem ik aan? Want meer dan vercrackte uitspraken komt er maar niet uit bij jou.
Ja
pi_73046654
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Enige reden waarom ik hier nog bivakkeer is om mijn studie af te ronden.
pi_73046859
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:21 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Enige reden waarom ik hier nog bivakkeer is om mijn studie af te ronden.
IK ben blij dat je toegeeft dat je gewoon een profiteur bent
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73047112
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

IK ben blij dat je toegeeft dat je gewoon een profiteur bent
Ja ik ga niet naar een dure privé school in mijn land van herkomst of ergens in het buitenland elk jaar 20k+ over de balk smijten.

Nederlandse staat zal verlies leiden op de bekostiging van mijn studie.
pi_73048708
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:33 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

Ja ik ga niet naar een dure privé school in mijn land van herkomst of ergens in het buitenland elk jaar 20k+ over de balk smijten.

Stoer ventje ben je
  woensdag 23 september 2009 @ 20:26:08 #242
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73048986
quote:

[..]

En vervolgens hopen dat je diploma's erkend worden in het land waar je wil gaan werken.
DeviantArt
pi_73049104
quote:

[..]

Tja, zo zijn wij Nederlanders. Alles delen met iedereen, zodat ze daarna lekker ons zwart kunnen maken. Succes ermee
pi_73049167
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tja, zo zijn wij Nederlanders. Alles delen met iedereen, zodat ze daarna lekker ons zwart kunnen maken. Succes ermee
Ja, ze bijten de hand die hen voedt.
pi_73056734
quote:

[..]

Erg verfrissend dat men zichzelf gewoon prijsgeeft en er keihard voor uitkomt dat hij/zij een bloedzuiger is.
Daar heb ik respect voor.
Erkennen wat je bent! Wat je ook bent. Overal en altijd.

Dat is me het indirect meebetalen aan die studie van je wel waard jongen, veel plezier ermee. Maak er wat van.

[ Bericht 4% gewijzigd door McKillem op 23-09-2009 23:44:50 ]
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:20:08 #246
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73114977
dus niet allochtonen over het algemeen? Waarom worden surinamers, antilianen en aziaten e.d. niet genoemd. Die vallen toch ook onder die groep? ..vreemd ..
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')