Is er dan iets om positief over te zijn mbt buitenlanders?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:04 schreef AIuIu het volgende:
Is er dan iets om positief over te zijn mbt Nederlanders?
Asociaal, veel te koppig en nooit te overtuigen, eigenwijs en erg lomp vooral. En hebben overal een mening over.
Dat is het principe van de getallen.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:26 schreef JayKudo het volgende:
Grappige is als Nederlandse haatdragers zich uiten op de FP zie je er altijd gelijk een paar bovenop duiken met 'en hoeveel allochtonen ken jij dan?' . Ik zie in dit topic toch behoorlijk wat allochtone haatdragers waarvan ik me dan afvraag 'hoeveel nederlanders ken jij dan? ' . Ik vind het echt bizar dat de Meki's, de knudde's en de mutant's zo vaak 'discriminatie' roepen, terwijl het zelf de grootste haters zijn.
Ach komop die lui zaten wekelijks in buurthuizen thee te drinken, nou moet ik eerlijk zeggen, buurtpreventie en toezicht vanuit de gemeenschap ( Marokkaanse toezichthouders ) hebben in slotervaart/west wel een BEETJE geholpen het gezeik is iig iets minder dan pak em beet 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Debat over minderheden. Niet met minderheden. Dat is al sinds de jaren 60 zo.
das ook maar iets van de laatste tig jaar, daarvoor was de bevolking ook een stuk toleranterquote:Op woensdag 23 september 2009 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze bestuurders zijn weliswaar tolerant, maar dat geldt niet voor de bevolking. Check alleen maar de reacties in dit topic.
Dat theedrinken, dat is toch geen debat? Er is nooit een daadwerkelijk debat aangegaan met de gastarbeiders en dat neem ik Cohen en consorten kwalijk, maar evengoed Opstelten of enig ander politicus/burgemeester. Oftewel de PVV doet niet veel anders dan wat de Cohennetjes doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:49 schreef Ra-z het volgende:
Ach komop die lui zaten wekelijks in buurthuizen thee te drinken, nou moet ik eerlijk zeggen, buurtpreventie en toezicht vanuit de gemeenschap ( Marokkaanse toezichthouders ) hebben in slotervaart/west wel een BEETJE geholpen het gezeik is iig iets minder dan pak em beet 10 jaar geleden.
Ah het zijn weer vooroordelenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat is het principe van de getallen.
In Nederland zijn de niet-westerse allochtonen maar een kleine minderheid.
Daarom is de kans dat een Nederlander een allochtoon kent, veel kleiner dan de kans dat een allochtoon een Nederlander kent.
[quote]
Kennen of van dichtbij meemaken?
Als je recentelijk nog een bioscoopje hebt gepakt zou je toch echt de politie willen aanrafen: Ramme dan!
[quote]
En daarom is het ook logisch dat Nederlanders vaker vooroordelen hebben, en allochtonen vaker op ervaring gebaseerde oordelen.
Precies, ik vereenzelvig me sowieso niet met ook maar welke type of stereotype er wordt geschetst. Ik snap dan ook niet waarom je je aangesproken zou moeten voelen als het iets is waar jij jezelf niet in zou herkennen. Het begint volgens mij met je eerst bij een bepaalde groep voelen voordat het je raakt als die groep wordt aangesproken.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ah het zijn weer vooroordelen
[quote]
En daarom is de uitkomst van het onderzoek niet verbazend, even ervan uit gaande dat vooroordelen iets zijn voor lagere opleidingsklassen, en dat op ervaring gebaseerde oordelen in alle bevolkingsgroepen voorkomen.
[/quote
Het blijft mij verbazen dat de hofgeropgeleiden zich vereenzelvigen met wat door de media en de PC kliek als een kansarme onderlaag afgespiegeld wordt.
Nederlanders vereenzelvigen zich ook niet met woonwagenbewoners?
Zouden ze niet lieverafstand nemen van dit tuigen zich distantieren van het tuig en zich er mischien zelfs tegen utspreken
Je beweerde dat ik alleen had gereageerd op basis van de topictitel, zonder het bericht te lezen. Dat is de grootst mogelijke onzin en het is nog aantoonbaar ook, aangezien ik gewoon een fragment uit de OP eruit heb gelicht, waarop ik inhoudelijk inging. Dat fragment heb ik je ook aangewezen; dat wens je kennelijk te negeren, omdat je graag gelijk wilt hebben.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:02 schreef Montov het volgende:
Het is de volledige 'aantijging'.
Kijk, hier de gehele post van mij richting jou:
[..]
Het is eerder schrijnend dat je geen weerwoord het omdat je weet dat ik gelijk had, en jij fout zat.
[..]
Dat laat ik aan professionals over zoals jij, met je "hoger opgeleide Marokkanen hebben een hekel aan Nederlanders", "overlast gewoon voor lief moeten nemen", "louter positief over Marokkanen moeten berichten". Die statements/'vragen' zijn onzin, en geeft blijk dat je alleen op basis van de TT hebt gereageerd.![]()
Beide.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kennen of van dichtbij meemaken?
"aanrafen"?quote:Als je recentelijk nog een bioscoopje hebt gepakt zou je toch echt de politie willen aanrafen: Ramme dan!
Ja. En dat is heus niet denigrerend bedoeld, het is gewoon een statistisch feit.quote:[..]
Ah het zijn weer vooroordelen
Beweer jij nou serieus dat niemand hoogopgeleide Marokkanen scheef aankijkt om wat hun laagopgeleide landgenoten uitvreten?quote:[..]
Het blijft mij verbazen dat de hofgeropgeleiden zich vereenzelvigen met wat door de media en de PC kliek als een kansarme onderlaag afgespiegeld wordt.
Nederlanders vereenzelvigen zich ook niet met woonwagenbewoners?
Dat heeft niks met dit topic te maken.quote:Zouden ze niet lieverafstand nemen van dit tuigen zich distantieren van het tuig en zich er mischien zelfs tegen utspreken
Als je het ergens anders beter kunt krijgen moet je het vooral niet nalaten te gaan. Ik word echt een beetje moe van die mensen die zich blijkbaar niet thuis voelen, maar daar niets aan proberen te veranderen.quote:
Het is lekker kankeren op Nederland maar wel blijvenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als je het ergens anders beter kunt krijgen moet je het vooral niet nalaten te gaan. Ik word echt een beetje moe van die mensen die zich blijkbaar niet thuis voelen, maar daar niets aan proberen te veranderen.
Tevaak XTC gebruikt neem ik aan? Want meer dan vercrackte uitspraken komt er maar niet uit bij jou.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef Parkinson_XTC het volgende:
laat ze lekker optiefen dan en hun zwakzinnige broeders meenemen.
Enige reden waarom ik hier nog bivakkeer is om mijn studie af te ronden.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als je het ergens anders beter kunt krijgen moet je het vooral niet nalaten te gaan. Ik word echt een beetje moe van die mensen die zich blijkbaar niet thuis voelen, maar daar niets aan proberen te veranderen.
IK ben blij dat je toegeeft dat je gewoon een profiteur bentquote:Op woensdag 23 september 2009 19:21 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik hier nog bivakkeer is om mijn studie af te ronden.
Ja ik ga niet naar een dure privé school in mijn land van herkomst of ergens in het buitenland elk jaar 20k+ over de balk smijten.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
IK ben blij dat je toegeeft dat je gewoon een profiteur bent
Stoer ventje ben jequote:Op woensdag 23 september 2009 19:33 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Ja ik ga niet naar een dure privé school in mijn land van herkomst of ergens in het buitenland elk jaar 20k+ over de balk smijten.![]()
Nederlandse staat zal verlies leiden op de bekostiging van mijn studie.
En vervolgens hopen dat je diploma's erkend worden in het land waar je wil gaan werken.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:33 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Ja ik ga niet naar een dure privé school in mijn land van herkomst of ergens in het buitenland elk jaar 20k+ over de balk smijten.![]()
Tja, zo zijn wij Nederlanders. Alles delen met iedereen, zodat ze daarna lekker ons zwart kunnen maken. Succes ermeequote:Op woensdag 23 september 2009 19:33 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Ja, ze bijten de hand die hen voedt.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, zo zijn wij Nederlanders. Alles delen met iedereen, zodat ze daarna lekker ons zwart kunnen maken. Succes ermee
Erg verfrissend dat men zichzelf gewoon prijsgeeft en er keihard voor uitkomt dat hij/zij een bloedzuiger is.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:33 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |