zo wordt ze natuurlijk ook wel neergezet, bij die eerste keuring en bij dat nieuws over hun haar werd zij bijv. overgeslagen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef conleche het volgende:
Ik vind Tessa hilarisch!!![]()
En die Lianne is ingehuurd als actrice om zo gemeen mogelijk te zijn, volgens mij. Wel mooi vind ik 'r. maar wat een bitch.
Idd!! Verschrikkelijk!!!quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
DIE HAREN VAN BIANCA?!?!!?!?
MIJN god wat een afschuwelijk kapsel. Dat is de verpersoonlijking van het pittige rode korte koppie
Beppen? Da's echt iets wat tante Bep zou zeggen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik maak later wel een mooie OP maar hier kunnen we verder beppen
quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Kaasstengel het volgende:
yay!! je kunt een bon van c&a van 400 euro winnen!!
Ik vind Justine juist heel lelijk, met die dicht bij elkaar staande oogjes!quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Kaasstengel het volgende:
Wow, Lianne!!
En justine!!!, Justine is echt m'n favoriet!!
Daarom zei ik het ookquote:Op maandag 21 september 2009 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Beppen? Da's echt iets wat tante Bep zou zeggen.
Jaja lach maar, maar 400 euro bij de C&A is dus wel een hele kledingkast vol, kun je net zo blij op en neer springen als onze modellenquote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Kaasstengel het volgende:
yay!! je kunt een bon van c&a van 400 euro winnen!!
Justine is schattigquote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind Justine juist heel lelijk, met die dicht bij elkaar staande oogjes!Maar goed dat smaken verschillen!
En die lelijke met die verlopen kop, die met dat korte rode pittige kapselquote:Op maandag 21 september 2009 21:15 schreef TrailerTrash het volgende:
justine vind ik ook het leukst![]()
denise en adinda mogen er wat mij betreft wel uit vandaag
Ja vind ik ook, dat is altijd zo bij die eerste afleveringen. Daarom vind ik het meestal pas echt leuk worden als er iets van 7 meisjes over zijn. Dan is het wat beter te volgen en worden ze ook wat uitgebreider in beeld gebracht.quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Kaasstengel het volgende:
Ik vind dat het allemaal zo snel gaat.. Er is veel ingeknipt..
Zoals bij die Go-and-See bijvoorbeeld, je ziet maar wat ze van 3 mensen vinden. Ze hadden het wel iets uitgebreider mogen maken
Ze mogen het eindelijk ook wel eens goed benoemen, het zijn GO SEES, niet go AND seesquote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Kaasstengel het volgende:
Zoals bij die Go-and-See bijvoorbeeld, je ziet maar wat ze van 3 mensen vinden. Ze hadden het wel iets uitgebreider mogen maken
Ik vind d'r nu met dit korte pittige koppie stukken leuker, zolang ze haar mond maar houdt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben geloof ik de enige, maar ik ben dol op Tessa. Tuurlijk, het is een tokkie, maar wel eentje met het hart op de tong, d'r zit niets manipulatiefs bij. En ik kan het mis hebben, maar ik denk dat ze mooi staat op die doodskistfoto.
(ik baseer mijn mening op deze aflevering overigens, weet niet wat er hiervoor al is gebeurd)
True!quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Kaasstengel het volgende:
In voorgaande seizoenen was er bij elke ronde wat te winnen. Is nu ook niet meer.quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Kaasstengel het volgende:
Dat denk ik overigens ook, dat ze mooi op foto's staat. Maar bewegend vind ik haar er ontevreden en lomp uitzien.quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Ik ben geloof ik de enige, maar ik ben dol op Tessa. Tuurlijk, het is een tokkie, maar wel eentje met het hart op de tong, d'r zit niets manipulatiefs bij. En ik kan het mis hebben, maar ik denk dat ze mooi staat op die doodskistfoto.
(ik baseer mijn mening op deze aflevering overigens, weet niet wat er hiervoor al is gebeurd)
quote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef EchnaDarr het volgende:
Justine: "Ik ben nog nooit dood geweest"
Dat vindt men breedquote:Op maandag 21 september 2009 21:22 schreef Kaasstengel het volgende:
Wat is er mis met dat lichaam van dat donkere meisje?
Idd! Was dat alles.. ??quote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat ze Janice niet genoeg hebben 'gebruikt'... jammer.
Nee.. zij zien er lekker uit..quote:Op maandag 21 september 2009 21:26 schreef tessie het volgende:
Ik vind het een beetje suf dat ze al die kleding afkraken maar dan niet erbij zeggen wat ze dan wel aan moeten trekken.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef conleche het volgende:
Jezus, wat ziet Daphne eruit: een soort Olivia Newton John op het einde van Grease, has a meeting behind de centraal station..............
Ja precies! Ik moest ook al aan Grease denken, maar met jouw toevoeging klopt het helemaal!quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef conleche het volgende:
Jezus, wat ziet Daphne eruit: een soort Olivia Newton John op het einde van Grease, has a meeting behind de centraal station..............
iddquote:Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef tessie het volgende:
Nouw, we gaan haar nog zien hoor, in de bladen!![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef Kaasstengel het volgende:
gaan jullie ook project runway kijken? is daar een topic over?
Dat haar? Heb je de schoenen ook gezien?quote:
Yep!! Deurtje verder!quote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef Kaasstengel het volgende:
gaan jullie ook project runway kijken? is daar een topic over?
Die Janice komt echt niet gratis opdraven, zal een van de grotere kostenposten van het totaalbudget zijn geweest. Die Denise proberen ze gewoon te breken, je ziet dr zelfvertrouwen afbrokkelen, maar die ligt er nog lang niet uitquote:
Janet Jackson's neus ziet er toch wel anders uit hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 21:22 schreef Ghanima het volgende:
Ik vond Denise leuk, maar ik begin haar minder te vinden: dat kleine neusje is niet helemaal wat ik tof vind. Beetje Janet Jacksonig
Was wat geweest als die ene met dat korte rode pittige kapsel eruit moest..quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef tliciouz het volgende:
adinda had absoluut moeten blijven! Wel ontzettend balen laat je je lange lokken eraf knippen moet je weg
Haha ja inderdaad het zag er echt afschuwelijk uitquote:Op maandag 21 september 2009 21:48 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Was wat geweest als die ene met dat korte rode pittige kapsel eruit moest..
Wat een onzin. Die make-overs zijn er enkel voor de kijkcijfers. Denk je nu echt dat bijvoorbeeld een Doutzen Kroes voor 1 campagne dr haar laat kortwieken? Het basismodel is gewoon wie je bent, en daar moeten ze mee werken. Er zit echt niemand op die bijna roodharige skinhead te wachten en die kan nu nog maar voor een paar soorten opdrachten werk krijgen. Ze is dus ontzettend beperkt geworden door die onzin.quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Als benelux next top model moet je gewoon ieder kapsel kunnen dragen dat je wordt aangementen.
Je moet goed lezen, er staat voor 'benelux' next top model' .. niet een model in het algemeen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die make-overs zijn er enkel voor de kijkcijfers. Denk je nu echt dat bijvoorbeeld een Doutzen Kroes voor 1 campagne dr haar laat kortwieken? Het basismodel is gewoon wie je bent, en daar moeten ze mee werken. Er zit echt niemand op die bijna roodharige skinhead te wachten en die kan nu nog maar voor een paar soorten opdrachten werk krijgen. Ze is dus ontzettend beperkt geworden door die onzin.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Je moet goed lezen, er staat voor 'benelux' next top model' .. niet een model in het algemeen.
Ach ze (het programma) hebben hun mond vol van 'de internationale catwalk', Parijs, New York, Londen, blabla.quote:Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Je moet goed lezen, er staat voor 'benelux' next top model' .. niet een model in het algemeen.
Betere programmatitel was geweest:C&A's next brochure modelquote:Op maandag 21 september 2009 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ze (het programma) hebben hun mond vol van 'de internationale catwalk', Parijs, New York, Londen, blabla.
Maar je hebt wel gelijk hoor, Verder dan de Viva of de Flair gaan ze niet komen.
Nou en? Als je aan dit programma meedoet, weet je dat dit soort make-over plaatsvinden. Daar moet je open voor staan en niet als het moment nadert janken dat je niet wilt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die make-overs zijn er enkel voor de kijkcijfers. Denk je nu echt dat bijvoorbeeld een Doutzen Kroes voor 1 campagne dr haar laat kortwieken? Het basismodel is gewoon wie je bent, en daar moeten ze mee werken. Er zit echt niemand op die bijna roodharige skinhead te wachten en die kan nu nog maar voor een paar soorten opdrachten werk krijgen. Ze is dus ontzettend beperkt geworden door die onzin.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:06 schreef alors het volgende:
Die zogenaamde Agyness lijkt meer op Mariana nu![]()
![]()
Model worden???quote:Op maandag 21 september 2009 23:54 schreef Stroekie het volgende:
wat heeft een kind van 16 in dit programma te zoeken ?
maar hanteerde hntm niet 18 als ondergrens ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 04:43 schreef female81 het volgende:
[..]
Model worden???
In werkelijkheid zijn modellen vaak nog maar 14, 15 of 16 als ze hun modellencarričre beginnen. Zie de Elite Model Look, elk jaar weer.
Ik ben ook voor Tessa! Ze is niet heel chic, maar is volgens mij het typetje, grote mond, kleine hartje.quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Ja en wat ik ook grappig vond: de hele aflevering door was het 'je mag geen sleehakken dragen als model blablabla'. Wat droeg Daphne Deckers bij het juryoordeel -> juist, blauwe sleehakkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Wel vermakelijke aflevering, maar wel vermoeiend om te kijken. Er is veels te veel in een aflevering gepropt, zoals hier al eerder gezegd is. En inderdaad, dat gezeur over die kleding, als ze nu even les kregen over wat je wel hoort te dragen als model...
Nee, ze zeiden op de catwalk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Ja en wat ik ook grappig vond: de hele aflevering door was het 'je mag geen sleehakken dragen als model blablabla'. Wat droeg Daphne Deckers bij het juryoordeel -> juist, blauwe sleehakken
Of van een andersoortige talentenjacht, K2 Zoekt K3.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef Noek het volgende:
Wat een prutsers. Wat een afschuwelijke prutsers. Allemaal!
Bastiaan, Daphne, het camerawerk, de montage, de sponsors, de kappers..Wat een amateurisme. De tranen sprongen in mijn ogen hoe ze zo'n makkelijk concept eigenlijk volledig de nek omdraaien met dat gepruts. Het hoogtepunt vond ik de foto's op het eind. Laat dat toch eens fatsoenlijk zien en dan gaan de meiden hun koffers pakken en dan zie je halve koppen, kuiten etc. God, wat irritant.
Daarna keek ik naar Project Runway. Daar zouden ze zoveel van kunnen leren qua alles.
Iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:15 schreef Charmian het volgende:
* Charmian is het eens met alle klachten + wenst ondertiteling bij de vlaamse deelneemsters ik kan ze echt niet volgen
Dat idd!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:34 schreef MaJo het volgende:
Die blauwe schoenen van daphneik snap echt niet waarom geen van de modellen daar over viel
nog nooit zo'n wanstaltig paar schoenen gezien
Ook eens met alle al genoemde klachten, maar vooral met deze. Hebben alle Nederlanders sowieso een handje van, lekker negatief-kritisch zijn onder het mom van ik heb een eigen mening, maar hier is het gewoon echt ontzettend lachwekkend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:06 schreef Tuxie2 het volgende:
Ik kan het ook alleen maar eens zijn met alle bovenstaande commentaren.
Met name de jury was om te huilen. Blijkbaar denken ze dat de kijkers zo veel mogelijk lullige opmerkingen willen horen en het liefst zien dat ELKE deelnemer tot op de grond wordt afgefikt.
ah oke, ze doen die finale nog ff live voor de laatste 3 ofzo. want iedereen zit allang thuis volgens mij.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Jawel dat wordt gewoon een live finale, met één winnaar, geen winnaars
Ja iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ah oke, ze doen die finale nog ff live voor de laatste 3 ofzo. want iedereen zit allang thuis volgens mij.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
Tessa ziet er wel wat beter uit, maar die kampkop blijft.
Misschien eentje over wie de meeste geslaagde (of meest mislukte) metamorfose heeft gehad?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wanneer iemand een poll wil toevoegen: u vraagt wij draaien.
Als er allemaal Tessa's rond zouden lopen dan heb je wel gelijk ja! Vooral de Nederlandse "dames" zijn grof gebektquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:58 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk vind ik BNTM wel iets weg hebben van 'Dames in de dop'. Of zeg ik nu iets heel raars.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:59 schreef alors het volgende:
Trouwens wat ik ook altijd zo dom vind, nouja grappig eigenlijk. Dat van de topmodellen misschien 5% kort haar heeft. En wat doen zij, ze knippen de helft helemaal kortLeuke tv hoor, maar geloofwaardig -8.
Ik vind Tessa juist leuk. Maar ik kijk het programma dan ook niet al te serieus. Ik moet gewoon wat te lachen hebben. Justine doet het ook goed bij mij. 'Ik ben nog nooit dood geweest.'quote:Op woensdag 23 september 2009 00:33 schreef muuurtje het volgende:
Ik vind eigenlijk iedereen wel prima, behalve Tessa...
Haar gezicht toen ze hoorde dat ze een 'tomboy-look' zou krijgen ... Trailertrash!!
Je ziet inderdaad dat alle meiden op de catwalk/in de bladen van dat donkerblonde lange haar hebben waar je van alles mee kan doen. Als je een meisje knalroze kort haar geeft, is ze wel héél erg beperkt in haar werk lijkt me? En zéker niet geschikt voor de C&A.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:31 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Klopt, wordt volgens mij alleen maar gedaan voor de overdreven reacties die je krijgt (wat ik logisch vind, ik zou het verschrikkelijk vinden om zo'n haar als Bianca te krijgen) en dat is natuurlijk goed voor de kijkcijfers.
Ik denk dat er een ecco-fotoshoot komt. Lekker sportief in het bos ofzo met de vlotte stappers van Ecco. Op de catwalk kunnen ze er in ieder geval niet mee, lijkt mij...quote:Op woensdag 23 september 2009 01:09 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
btw wat vindt Ecco van alle hoge hakken in de serie? Gaan binnenkort de modellen juichend met ecco schoenen het huis rond als ze een paar schoenen van ze krijgen? Mogen ze bijv. als winnaar van een opdracht voor 1000 euro shoppen in een ecco winkel? Komt Ecco met een hoge hakkenlijn? Kortom, ik heb nog zo weinig ecco gezien!
Ze ziet er zo oud uit..quote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef Charmian het volgende:
Haar kaaklijn is ook vreemd te noemen.
Ja, check ook haar handen. Die knoken passen goed in die doodskist.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, check ook haar handen. Die knoken passen goed in die doodskist.
Zou de jury het misschien niet geweten hebben dat die zending binnen was gekomenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef Desmonkey het volgende:
Leuk voor C&A. De juryleden zaten de "C&A kleren ter waarde van 400 euro" die de modellen aan hadden af te kraken.
Vreselijk seksloos.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:11 schreef Natalie het volgende:
Vreselijke kop
Ze zag haar beter uit met haar langere haar.
De kleur is ook vreselijk.
Wat wilden ze bereiken met die metamorfose? Van haar een freak maken? Is wel gelukt....
het is stiekem vast een hijquote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef Charmian het volgende:
Haar kaaklijn is ook vreemd te noemen.
Al kraamt die dezelfde onzin uit als Lianne en Denise, maar dan over Melanie: 'komt hier binnen stappen alsof ze de bom is maar hou je bek kind, je bent zo lelijk als de nacht'quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
IddVooral die Justine. Het is een schatje geloof ik maar god wat brabbelt zij
![]()
En ik vind die Denise en Lianne wel zulke walgelijke wijfen. In aflevering 1 al lopen opscheppen over dat ''die en die'' geen concurrentie is en dat ze oh zo goed zijn. Daar heb ik zo'n hekel aan, dan denk ik van mens, je zit verdomme net in het huis en je heb nu je smoel al los over hoe geweldig je bent?Bewijs eerst maar eens wat je in huis hebt voordat je je smoel lostrekt.
Vind Tessa wel echt super leuk met die grote bek van dr
--> Vanochtend geopend (mogelijk interessant):quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:49 schreef DaviniaHR het volgende:
is dat patricia?Dat gratenpakhuis!
Niet normaal wat die meisjs zichzelf aandoen...
wel fijn voor de dat ze zo succesvol is dat ze mag lopen voor prada, maar verder...![]()
Niks mis mee, sommige meiden hebben zo'n slank figuur en zijn zo gebouwdquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:03 schreef Natalie het volgende:
Oef.. bah. Weet dat modellen (kennelijk) geen vlees aan hun botten mogen hebben, maar ik zou werkelijk blij zijn als ze 't toch op z'n minst bij een maatje 36 hielden. Ze ziet er toch niet uit, zeg... zo dun en ongezonde ingevallen wangen
Dat geldt in ieder geval niet voor Patricia. Die was ten tijde van haar deelname aan HNTM best stevig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:54 schreef alors het volgende:
Die meisjes zijn allemaal 15-20 en zijn gewoon zo dun van zichzelf, anders hou je het echt niet vol.
Haar wangen zijn helemaal niet zo ingevallen trouwens, dat lijkt zo door make-up.
Niet zo'n charming foto maar kijk
[ afbeelding ]
Je mag het ook gewoon niet mooi vinden zonder gelijk 'jaloezie' op je voorhoofd gestempeld te krijgen, toch? Ieder z'n smaak, ik vind dun niet mooi en het ziet er ongezond uit, niet wel doorvoed, om het zo maar te zeggen. Dat het niet ongezond ķs doet dan even niet ter zake.quote:Op zondag 27 september 2009 19:35 schreef PartyHardy het volgende:
Ik vind het zelf ook nogal raar dat iedereen hier zo'n commentaar heeft op het lichaam van modellen. Ik vind het zelf vaak super mooi en die modellen zijn allemaal heel lang, als ze echt ongezond en weinig aten waren ze ook niet zo groot geweest. Ik heb zelf ook zo'n bouw en mag lekker alles eten dus dat wil niks zeggen.
Het lijkt me dat degene die zulk commentaar geven zo'n figuurtje zelf niet kunnen krijgen.Waarom anders al dat commentaar?
werkelijk, daphne ziet er al-tijd smakeloos en veel te druk uit voor bij dat muizekoppie - ik weet niet wie haar stylet, ik vind het ontzettend slecht - en wat die omhooggevallen bastiaan van schaik altijd draagt, hij zou eens wat MINDER van zijn figuur moeten laten zien...quote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef Arth_NL het volgende:
En dat Daphne dan zelf zulke schoenen durft te dragen terwijl ze de vrouwen afkraakt.
Ik begrijp die Bastiaan echt helemaal niet, als je toch zo met mode bezig bent, dan zou je denken dat je figuur en hoe je er zelf uit ziet je toch wel bovenmatig zou boeien? Bij hem is dat blijkbaar helemaal niet zoquote:Op maandag 28 september 2009 12:25 schreef Manono het volgende:
[..]
werkelijk, daphne ziet er al-tijd smakeloos en veel te druk uit voor bij dat muizekoppie - ik weet niet wie haar stylet, ik vind het ontzettend slecht - en wat die omhooggevallen bastiaan van schaik altijd draagt, hij zou eens wat MINDER van zijn figuur moeten laten zien...
maar goed zij hebben hun sporen al verdiend
lolquote:Op maandag 28 september 2009 20:40 schreef Fiddlesticks het volgende:
Ik vind bijna al die meiden trouwens, nu ik ze zo bovenop het dak zie staan/zitten best wel gewoontjes en soms ronduit onaantrekklijk...
Ja en wel opvallend dat degene die ik het minst knap vond op dat dak nog het meest laat zien, die belgische met dat verlegen hoofd, 16 of 17 is ze, schuchter meiske.quote:Op maandag 28 september 2009 20:40 schreef Fiddlesticks het volgende:
Ik vind bijna al die meiden trouwens, nu ik ze zo bovenop het dak zie staan/zitten best wel gewoontjes en soms ronduit onaantrekklijk...
Hehehe inderdaad, dat zijn van die ouwe wijven schoenenquote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ecco. WTF![]()
Net de website gechecked en ik zou niet dood gevonden willen worden met die wanstaltige dingen
.
Ik zag dat je een cadeaubon van C&A kon winnen, dat is nou ook niet echt high fashionquote:Op maandag 28 september 2009 20:45 schreef YPPY het volgende:
Grappig toch, dat zij wel willen sponsoren.
Ik dacht altijd dat Ecco een soort van gezondheidsschoenen (lees lelijke) schoenen warenquote:Op maandag 28 september 2009 20:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ecco. WTF![]()
Net de website gechecked en ik zou niet dood gevonden willen worden met die wanstaltige dingen
.
quote:Op maandag 28 september 2009 20:59 schreef Adelante het volgende:
Ja en Patricia Steur is net dat paard.
.quote:Op maandag 28 september 2009 20:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die Tessa, echt, laat die lekker naar huis gaan
vind ik ookquote:Op maandag 28 september 2009 21:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vond Sarah juist één van de leukste meisjes.
Met dr haar precies zoals het helemaal in het begin was, waar was die make over dan goed voor? (dit ziet er idd beter uit), vaag gedoe met die Ecco shoot, hoe kun je met die zooi nu mooie fotos maken, en ik heb de schoenen ook niet goed kunnen zien. Dat zou Ecco toch ook wel anders gedacht hebben lijkt me.... Wel sneu voor die meiden dat ze met die B merken moeten werken. En die flauwe opmerking van Bastiaan over anaal genomen worden. Dat zou die zelf wel willen met dat ene model, ouwe rooie vetklepquote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef JufMariska het volgende:
Denise verrassend leuk op de foto!
Ik denk dat achteraf een nieuwe shoot is gehouden voor in de winkelsquote:Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef Yenthe het volgende:
En welke twee modellen hebben nu de beste foto's en worden op billboard gehangen? Wordt dat niet verteld of moeten we dat raden ofzo?
Ik denk dat mensen nog steeds naarstig aan het photoshoppen zijn om van dat zooitje onderbelichte meuk nog een enigszins representabele plaat te maken.quote:Op maandag 28 september 2009 21:33 schreef Yenthe het volgende:
En welke twee modellen hebben nu de beste foto's en worden op billboard gehangen? Wordt dat niet verteld of moeten we dat raden ofzo?
quote:schreef Cee het volgende:
Ik denk dat mensen nog steeds naarstig aan het photoshoppen zijn om van dat zooitje onderbelichte meuk nog een enigszins representabele plaat te maken.
quote:schreef Adelante het volgende:
Ik denk dat achteraf een nieuwe shoot is gehouden voor in de winkels
Justine denk ik niet, daar was het varken mooier dan het model.quote:Op maandag 28 september 2009 22:28 schreef JufMariska het volgende:
Ik had zonet het Ecco-foldertje in de bus, daarop staat Denise groot op de voorkant, verder staan Bianca, Catharina en Justine (?!) er groot in, de rest van de foto's staat klein op een pagina. Waren wel echt dezelfde foto's als die tijdens het juryberaad werden getoond.
Hahahaha ja echt he...En weet je wat mij opviel? Dat ze al die onduidelijk sprekende Belgen nooit ondertitelen, zelfs niet als je ze gewoon ECHT niet verstaat..en Tessa gooit er zo'n opmerking uit,, en ja hoor..Het wordt ondertiteld!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:14 schreef Pwn_zoon het volgende:
"ik zou hem bij z'n piemel pakken!" zei ze
Ja, wel Justine hoor, ik bedoelde meer 'yo!' met m'n ?!quote:Op maandag 28 september 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Justine denk ik niet, daar was het varken mooier dan het model.
Deze Belgen praten anders heel duidelijk, dat heeft echt geen ondertiteling nodig....quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha ja echt he...En weet je wat mij opviel? Dat ze al die onduidelijk sprekende Belgen nooit ondertitelen, zelfs niet als je ze gewoon ECHT niet verstaat.
die wordt er vast en zeker voor het kijk element tot het laatst toe ingehoudenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:05 schreef Marrije het volgende:
Sarah had het minst de houding die een topmodel moest hebben. Maar wel het beste lichaam.
Hoe zit dat dan met een Tessa?
Ja die was echt mega!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:14 schreef Butterfly91 het volgende:
Dat konijn, die was wel heel groot.
Nou, allemaal niet. Maar je mag toch wel verwachten dat ze de Zes van Antwerpen kennen, vind ik. In ieder geval de vier bekendsten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:57 schreef Michellee het volgende:
En die opdracht over Vlaamse ontwerpers vond ik een beetje, ze kunnen toch niet van Nederlandse meisjes verwachten dat ze alle Vlaamse ontwerpers kennen?
Voor mij is het 75.000 voor 3 jaar, dus 25.000 per jaar. Is ook niks trouwens!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:24 schreef JufMariska het volgende:
He tis toch zo dat ze voor dat contract gewoon drie jaar moeten werken? En als het dan een contract is van 7500¤, dan verdien ik nog meer
Oh ja hoor, heel duidelijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:58 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Deze Belgen praten anders heel duidelijk, dat heeft echt geen ondertiteling nodig....
Oja, een nulletje vergetenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef Michellee het volgende:
[..]
Voor mij is het 75.000 voor 3 jaar, dus 25.000 per jaar. Is ook niks trouwens!
Maar Justine praat ook binnensmonds, dus welke taal ze ook praat, dat blijft niet te verstaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja hoor, heel duidelijkVooral Justine in het begin
Was echt geweldig goed verstaanbaar.
Voor jou misschien, IK vind het de helft van wat ze zeggen echt niet verstaanbaar.
En dan nog is het toch wel héél toevallig dat ze zo'n opmerking van Tessa wél ondertitelen.
Ik dacht eigenlijk dat ze wel uit een aso gezin moet komen gezien haar taalgebruik en domheid en dat het haar vader weinig zou kunnen schelen hoe ze erbij looptquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:28 schreef Tezz het volgende:
Het moment dat Tessa de lingerie aan moest trekken maakte ze een opmerking: 'mijn vader maakt me dood....'.
Het eerste wat ik toen dacht was: meiske, het lijkt me sterk dat je vader je sowieso niet een grote schop onder je kont geeft met je grove bek en je domme uitspraken.
quote:Deze video kan alleen worden afgespeeld in Windows Media Player. Deze is helaas niet beschikbaar voor dit systeem.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik begin Tessa ook steeds meer te 'waarderen'. Neemt natuurlijk niet weg dat ze ontzettend dom en algemene kennis-loos is, maar het is vermakelijk om naar te kijken, dat wel. En aan een type als Lianne erger ik me dan meer, omdat die meer achterbaks is, Tessa is tenminste dan wat meer recht voor d'r raap.
Heb je een macbook? In dat geval schijnt het een DRM-probleem onder OSX te zijn, onder windows via bootcamp wil het wel werkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wilde op RTLgemist terugkijken, maar krijg de volgende melding:
[..]
![]()
Moet ik nou echt wachten tot zaterdag?
Ik zou haast denken dat je het over sytycd hebt, aangezien dat ook weer een co-prod. met de belgen isquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Heb je een macbook? In dat geval schijnt het een DRM-probleem onder OSX te zijn, onder windows via bootcamp wil het wel werken
Nou volgens mij zijn die tattoo + gouden ketting kampvaders nogal op hun kleine meiskes gesteld.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ze wel uit een aso gezin moet komen gezien haar taalgebruik en domheid en dat het haar vader weinig zou kunnen schelen hoe ze erbij loopt
Een iMac, maar in weze hetzelfde natuurlijk. Nou ja, dan wacht ik wel tot zaterdag, want bootcamp komt mijn iMac niet op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Heb je een macbook? In dat geval schijnt het een DRM-probleem onder OSX te zijn, onder windows via bootcamp wil het wel werken
ja bij de loodgieter thuis lekt het ook altijdquote:Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begrijp die Bastiaan echt helemaal niet, als je toch zo met mode bezig bent, dan zou je denken dat je figuur en hoe je er zelf uit ziet je toch wel bovenmatig zou boeien? Bij hem is dat blijkbaar helemaal niet zo
Dat zeg ik ook niet, lees mn eerdere reactie nog eens terug en probeer het dan nog eens....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:15 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat ook niet zo gek, hij bekritiseert modellen, hij claimt er toch niet zelf een te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |