*tok* *tok* *tok* !quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:27 schreef wise het volgende:
lekker toch?
Lekker die bekkenbotten beetpakken en bangen maar.
Ik word toch echt eerder uitgelokt om kleding te kopen als het meisje dat het showt er níet uit ziet alsof ze net uit een doodskist komt gekropen, hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef Penisbaard het volgende:
Het gaat toch om de kleding bij modeshows? Die meisjes zijn slechts een wandelende kapstok, daarom moeten ze ook zo dun zijn
Volgens mij is die kleding ook niet echt te koop, het gaat net als bij een toneelstuk alleen maar om de show. Maar mooi is anders inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:28 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik word toch echt eerder uitgelokt om kleding te kopen als het meisje dat het showt er níet uit ziet alsof ze net uit een doodskist komt gekropen, hoor.
Die kleding gaat er echt niet mooier uit zien op die manier. Maar misschien is het raar dat ik zo denk...
Als ik door m'n Elle blader, zijn het juist advertenties zoals die van Guess waar m'n ogen naartoe worden getrokken. Foto's met relatief 'normaal' gebouwde vrouwen met levendige ogen.
Schijnt wel te koop te zijn, maar vaak op aanvraag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Volgens mij is die kleding ook niet echt te koop, het gaat net als bij een toneelstuk alleen maar om de show. Maar mooi is anders inderdaad
Inderdaad. Of gewoon zoals het model hieronder (Stef heet ze), een van mijn favoriete modellen. Haar vind ik prachtig. Maar die loopt amper catwalks, en dat zal wel zo z'n redenen hebben. Als je haar zo'n jurkje in een standaard catwalkmaatje aan trekt, scheurt het vast gelijk kapot.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gadverdamme, dat ziet er toch niet uit..
Leve Dove:
[ afbeelding ]
Dat is altijd zo'n nonargument. Kleren zien er doorgaans niet mooi uit op de hanger, je moet ze toch eerst aantrekken om te zien of het ook ergens naar zit. Als iets mooi staat op zo'n ontzettend dun model, wil dat nog niet zeggen dat het mooi staat bij mij. Ik zie liever de vormen van een kledingstuk benadrukt, dan kan ik het geheel beter beoordelen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef Penisbaard het volgende:
Het gaat toch om de kleding bij modeshows? Die meisjes zijn slechts een wandelende kapstok, daarom moeten ze ook zo dun zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |