*tok* *tok* *tok* !quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:27 schreef wise het volgende:
lekker toch?
Lekker die bekkenbotten beetpakken en bangen maar.
Ik word toch echt eerder uitgelokt om kleding te kopen als het meisje dat het showt er níet uit ziet alsof ze net uit een doodskist komt gekropen, hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef Penisbaard het volgende:
Het gaat toch om de kleding bij modeshows? Die meisjes zijn slechts een wandelende kapstok, daarom moeten ze ook zo dun zijn
Volgens mij is die kleding ook niet echt te koop, het gaat net als bij een toneelstuk alleen maar om de show. Maar mooi is anders inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:28 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik word toch echt eerder uitgelokt om kleding te kopen als het meisje dat het showt er níet uit ziet alsof ze net uit een doodskist komt gekropen, hoor.
Die kleding gaat er echt niet mooier uit zien op die manier. Maar misschien is het raar dat ik zo denk...
Als ik door m'n Elle blader, zijn het juist advertenties zoals die van Guess waar m'n ogen naartoe worden getrokken. Foto's met relatief 'normaal' gebouwde vrouwen met levendige ogen.
Schijnt wel te koop te zijn, maar vaak op aanvraag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Volgens mij is die kleding ook niet echt te koop, het gaat net als bij een toneelstuk alleen maar om de show. Maar mooi is anders inderdaad
Inderdaad. Of gewoon zoals het model hieronder (Stef heet ze), een van mijn favoriete modellen. Haar vind ik prachtig. Maar die loopt amper catwalks, en dat zal wel zo z'n redenen hebben. Als je haar zo'n jurkje in een standaard catwalkmaatje aan trekt, scheurt het vast gelijk kapot.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
Gadverdamme, dat ziet er toch niet uit..
Leve Dove:
[ afbeelding ]
Dat is altijd zo'n nonargument. Kleren zien er doorgaans niet mooi uit op de hanger, je moet ze toch eerst aantrekken om te zien of het ook ergens naar zit. Als iets mooi staat op zo'n ontzettend dun model, wil dat nog niet zeggen dat het mooi staat bij mij. Ik zie liever de vormen van een kledingstuk benadrukt, dan kan ik het geheel beter beoordelen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef Penisbaard het volgende:
Het gaat toch om de kleding bij modeshows? Die meisjes zijn slechts een wandelende kapstok, daarom moeten ze ook zo dun zijn
Hieronder heb je er nog eentje van dezelfde.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben daar ook nooit zo fan van idd. Opzich is mager niet erg, alleen zijn deze net iets te mager. En die doodse blik in hun hoofd is ook een beetje matig. Vooral die bovenste uit de OP, wat een eng figuur.
Maar hoe komt het dan dat mannelijke modellen wél mannelijke vormen hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef Penisbaard het volgende:
Ik snap dat inderdaad nooit zo goed, veel van die modellen zijn niet alleen te mager maar ook gewoon niet eens knap ofzo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:52 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
ik vind die catwalk-modellenlook altijd lelijk
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Fixers het volgende:
Commentaar van de ontwerpers: "Ja maar mijn kleding ziet er niet mooi uit op vrouwen met normale rondingen." Dan denk ik dat je als ontwerper toch echt gefaald hebt en eens en vak moet gaan leren.
rare mensen zullen er altijd zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef female81 het volgende:
Het lullige is wel dat dit soort meiden een voorbeeld geven wat door velen nagestreefd wordt. Een vreemdsoortig ideaalbeeld.
Misschien heb ik met de plaatjes in de openingspost ook weer iemand 'thinspiration' gegeven (onbedoeld). Je weet wel, dat gedoe op pro-ana-sites.
Mooi idd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben daar ook nooit zo fan van idd. Opzich is mager niet erg, alleen zijn deze net iets te mager. En die doodse blik in hun hoofd is ook een beetje matig. Vooral die bovenste uit de OP, wat een eng figuur.
Mijn favoriet blijft toch:
[ afbeelding ]
Dat is niet slank, dat is graatmager.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:09 schreef Stoeprand het volgende:
TS is vadsig en geeft zich af op slanke mensen.
Deze is dan weer nep, origineel is ze iets minder dun, kan hem nu alleen niet zo snel vinden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |