quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:02 schreef Sapstengel het volgende:Ik ben daar ook nooit zo fan van idd. Opzich is mager niet erg, alleen zijn deze net iets te mager. En die doodse blik in hun hoofd is ook een beetje matig. Vooral die bovenste uit de OP, wat een eng figuur

.
Hieronder heb je er nog eentje van dezelfde.
![]()

T'is trouwens Patricia uit HNTM 4, die ruim een jaar geleden nog minstens 10 kilo zwaarder leek (en supermooi was, en lekker fris uit haar ogen keek, niet zo wazig). Ik had in eerste instantie niets gezegd omdat ik haar metamorfose ook al had aangestipt in het HNTM-topic. Het kon wat drammerig overkomen.
Zó breekbaar, op die foto.

Ik krijg de neiging om d'r een lekkere kop stevige erwtensoep te voeren. Met een lepeltje, net zoals je dat bij een baby doet.
En niet schrikken, dit is dezelfde persoon twee jaar terug (van d'r Hyves, hopelijk mag dit, ik heb wel het andere meisje dat op de originele foto stond ervanaf geknipt):
![]()
Toen ik die Prada-foto vanochtend zag, tevens die andere foto's uit m'n eerste post (van andere modellen), en ongeveer tegelijkertijd dat stukje over het zogenaamd moeten afvallen van Lara Stone, vond ik dat het onderwerp toch wel een aparte draad verdiende.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2009 09:35:51 ]