Ik zit weer eens een groot internationaal modeforum te lezen, en dan kom je het weer eens tegen. Hoewel mode me zeer interesseert bevalt dít me voor geen meter, dat meisjes zoals hieronder de internationale catwalks veroveren en dus de toon zetten. De eerste foto komt uit de meest recente Prada-show, die show is zowat het hoogste van het hoogste in dat wereldje.
![]()
![]()
![]()
Als meiden van zichzelf dun zijn... geen probleem, maar zulke doods uit hun ogen kijkende typetjes doen me voornamelijk aan documentaires over Ethiopië denken.
En dan lees je over topmodel Lara Stone dat ze wil afvallen omdat ze niet meer 'die ene vette' wil zijn op de catwalk. Waarschijnlijk is het probleem eerder dat ze in geen enkel kledingstuk (qua maten eerder bedoeld voor 12-jarigen) past. Voor de goede orde: Dit is Lara Stone. Zie verder Google Images, met een hoeveelheid foto's waar geen einde aan komt.
![]()
![]()
Dat minimale vereiste bmi van 18, waar het een paar jaar geleden over ging, is duidelijk weer vergeten. Niet dat er iets aan te doen is en dat het openen van dit topic zin heeft of zo, maar sorry... Het moet er echt even uit. Het is nu afwachten tot het moment dat een van de drie bovenaan dit topic van d'r stokkie gaat.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2009 09:25:07 ]