Ben benieuwd.quote:Op maandag 21 september 2009 13:52 schreef Pandora73 het volgende:
Mag ik dat vanavond doen? Moet nu eigenlijk weer aan het werk, plus het topic is bijna dicht zo te zien...
Hoi. Ik ben Q. Wie ben jij?quote:Op maandag 21 september 2009 17:33 schreef Tegan het volgende:
Ik heb me trouwens nooit voorgesteld denk ik.
Ik ben Teganquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Youtube.quote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ook niet denk ik (voorgesteld)
Wij hebben uberhaubt dus geen tv meer en ik mis het eigenlijk niet
behalve de reklames
ik voel me nogal afgesneden van de wereld zonder mijn reklames (en hoe moet ik nou weten wat in de reklame is!!)
En ik durf nog niet eens de meterkast open te doen(toevallig moest het vandaag echt want ik moest de gas en electra door geven en er zijn nog dingen van de vorige bewoner
nu durf ik er helemaal niet meer in)
Dat is de OP dus die heb ik inderdaad gemaakt. Een langere OP werkt kliekjes in de hand en kliekjes moeten in de koelkast.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben Tegan, en ik ben 20 jaar, en de rest moet je maar vragen hihihihi.
Ja maar dat laatste durf ik nu juist niet want jij bent een meisje en dat is eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
En in [Singles].quote:Op maandag 21 september 2009 17:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de OP dus die heb ik inderdaad gemaakt. Een langere OP werkt kliekjes in de hand en kliekjes moeten in de koelkast.
Dan zal ik hetzelfde beweren als waarde Litphoquote:Op maandag 21 september 2009 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedereen die hier post. Zijn op twee handen te tellen.
Neem geen achtling als je je andere zes kinderen niet kan verzorgenquote:Op maandag 21 september 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
Nou, doe mij maar wat van dat advies dan!
Onmiddelijk mee stoppen!quote:Op maandag 21 september 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
Nou, doe mij maar wat van dat advies dan!
Ik verwacht advies wat iets meer is toegesneden op mijn situatie en niet zo'n generiek advies. Bovendien ben je Dr CL niet...quote:Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef Tegan het volgende:
Neem geen achtling als je je andere zes kinderen niet kan verzorgen.
6 laten weghalen en 2 laten zitten? Maar die zijn dan toch helemaal getraumatiseerd?quote:Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neem geen achtling als je je andere zes kinderen niet kan verzorgen.
Ja, hoe moet dat eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Film/tv kijken op een laptop is inderdaad niks. Mijn pc hangt echter aan mijn ouderwetsche beeldbuis tv en dan gaat het prima
Je kan zeggen wat je wil, maar het is goed adviesquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht advies wat iets meer is toegesneden op mijn situatie en niet zo'n generiek advies. Bovendien ben je Dr CL niet...
cough please!quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht advies wat iets meer is toegesneden op mijn situatie en niet zo'n generiek advies. Bovendien ben je Dr CL niet...
Nee, nooit zwanger worden (van een achtling) als je al zes kinderen hebt.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
6 laten weghalen en 2 laten zitten? Maar die zijn dan toch helemaal getraumatiseerd?
Ik snap nu wel beter waarom je nog vrijgezel bent...quote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Tegan het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar het is goed advies.
Überhaupt geen zes kinderen nemen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, nooit zwanger worden (van een achtling) als je al zes kinderen hebt.
Dat hangt sterk van je videokaart en je tv af natuurlijk. Je hebt iig een videokaart nodig met een of andere analoge uitgang voor een beeldbuis-tv. Ik heb gewoon 1 kabel die van s-video naar SCART gaat. Splitter op de audio-uitgang en gaan met die banaan.quote:
Dat was toch dat hele ranzige bloederige gebeuren?quote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
Zoooo stom
Ik zag net weer zo'n dramatisch filmpje over z'n kunst gebeuren (van nitsch) over hoe slecht het is dat hij daar een varken voor gebruikt heeft en zo
Mensen dat varken was al dood en er word balkenbij van gemaakt na het kunstgebeuren
Ga niet dom lopen protesteren als je dat al niet weet (op je leren schoenen terwijl je vanmorgen nog een worstenbroodje op hebt) Dat moest er ff uit
BAH!quote:
Ik zit achter de laptop en die heeft dat niet, anders kon ik hier lekker een dvd'tje kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je op de achterkant van je pc één van de ronde uitgangen die je hier ziet hebt en je hebt een scartingang of zo'n gele ingang moet het in principe kunnen CL.
[ afbeelding ]
Een subforum openen voor ex-mods om te zuren en vervolgens weer sluiten omdat ze ook echt lopen zuren....quote:
Ja, dat verwacht je niet.quote:Op maandag 21 september 2009 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een subforum openen voor ex-mods om te zuren en vervolgens weer sluiten omdat ze ook echt lopen zuren....
Zeurden de mensen maar in KLB. Met al die subklachten, antiklachten en 'TS is een...' posts is dat subforum helemaal vergald voor het leven.quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Q. het volgende:
Ja, dat verwacht je niet..
Net zoiets als in KLB gaan miepen dat de mensen er zoveel zeuren..
Tegenwoordig mag dat. Vroeger mocht je tenminste niet over Fok! klagen in KLB.quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Q. het volgende:
Net zoiets als in KLB gaan miepen dat de mensen er zoveel zeuren..
En Paints, vergeet de paints niet.quote:Op maandag 21 september 2009 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeurden de mensen maar in KLB. Met al die subklachten, antiklachten en 'TS is een...' posts is dat subforum helemaal vergald voor het leven.
Vroeger zaten daar nog fatsoenlijke mods.quote:Op maandag 21 september 2009 19:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag dat. Vroeger mocht je tenminste niet over Fok! klagen in KLB.
Die zijn soms nog wel grappig. En aangezien de subklachten, antiklachten en 'TS is een...' posts echt nooit grappig zijn de paints toch een beetje de eenogen in het land der blinden.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
berg posts verwijderd omdat het irrelevant was. Het is dicht, ik meld waarom, klaar. Ow, en we gaan crewbashing strikter aanpakken. Ook als het verkapt in een obscuur slowchattopic wordt gedaan.
Dat krijg je met die Hyveshoeren die iedereen waar ze ooit bij in de klas hebben gezeten op Hyves toevoegen. Allemaal hetzelfde soort volk en die plaatsen dus ook allemaal hetzelfde soort foto's.quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Q. het volgende:
Oeh, zowaar een goed topic in OUD:
Kinderen: een ziekelijke obsessie?
Zegt Danny daar nou dat de mods tot op heden verzaakten met het aanpakken van crewbashers? Is dat geen crewbashing?quote:
Dat is een openbaar non-functioneringsgesprek, lijkt me.quote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt Danny daar nou dat de mods tot op heden verzaakten met het aanpakken van crewbashers? Is dat geen crewbashing?
Dan vind ik dat ik als user best 360 graden feedback mag geven in een obscuur slowchattopic, als onderdeel van dat non-functioneringsgesprek.quote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef Litpho het volgende:
Dat is een openbaar non-functioneringsgesprek, lijkt me.
Uiteraard, maar gegeven dat je dan weer terug bent waar je begon, had je het hele graden verhaal ook achterwege kunnen laten.quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ik als user best 360 graden feedback mag geven
Plus: MikeyMoquote:Op maandag 21 september 2009 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je met die Hyveshoeren die iedereen waar ze ooit bij in de klas hebben gezeten op Hyves toevoegen. Allemaal hetzelfde soort volk en die plaatsen dus ook allemaal hetzelfde soort foto's.
Ik moet wat om mijn bonuspunten te verdienen bij bullshit bingo...quote:Op maandag 21 september 2009 19:59 schreef Litpho het volgende:
Uiteraard, maar gegeven dat je dan weer terug bent waar je begon, had je het hele graden verhaal ook achterwege kunnen laten.
Ook dat, maar vooral alle mensen met 200+ vrienden op Hyves...quote:
Ik vind de vraag wat jij in OUD deed veel interessanterquote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Q. het volgende:
En de bijbehorende paniek als er eentje opstapt en ze niet weten wiequote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat, maar vooral alle mensen met 200+ vrienden op Hyves...
quote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef Litpho het volgende:
En de bijbehorende paniek als er eentje opstapt en ze niet weten wie.
Ik wist wel dat mijn zeer kleine aantal hyves vrienden ergens goed voor was. Jouw goedkeuring.quote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat, maar vooral alle mensen met 200+ vrienden op Hyves...
Niks mis met mensen met een kritische blik als het gaat om mensen die ze om zich heen verzamelen...quote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wist wel dat mijn zeer kleine aantal hyves vrienden ergens goed voor was. Jouw goedkeuring.
Tja.. daar heb ik niet altijd een keuze in gehad. Dat krijg je als je al op jonge leeftijd ziek wordt. Kan even duren voordat je dat zelf leert waarderen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met mensen met een kritische blik als het gaat om mensen die ze om zich heen verzamelen...
quote:Op maandag 21 september 2009 20:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Tja.. daar heb ik niet altijd een keuze in gehad. Dat krijg je als je al op jonge leeftijd ziek wordt. Kan even duren voordat je dat zelf leert waarderen.
Ondertussen ben ik al heul oud en heb ik er veul waardering voor.quote:
Terechte klachtquote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Q. het volgende:
Kut. Betrapt. Zal ik het dan maar bekennen?quote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind de vraag wat jij in OUD deed veel interessanter.
Dit lijkt me dan wel weer leuk om te zien:quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:08 schreef MikeyMo het volgende:
Het dieptepunt was toch wel toen een van mijn collega's voor ging doen hoe haar kleine op het moment kruipt gevolgd door een andere die voor ging doen hoe sommige kruipen met de mededeling dat dat geen goede manier van kruipen is.
Hoop je op een jongen of op een meisje?quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. Betrapt. Zal ik het dan maar bekennen?
Een tweeling natuurlijk! Dan kan ik van die leuke foto's op mn Hyves zetten.quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoop je op een jongen of op een meisje?
En nu niet zomaar verdwijnen zoals nixxx deed.quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. Betrapt. Zal ik het dan maar bekennen?
Schattigquote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Een tweeling natuurlijk! Dan kan ik van die leuke foto's op mn Hyves zetten.!
Ik zal hier regelmatig foto's van mijn kroost plaatsen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En nu niet zomaar verdwijnen zoals nixxx deed.
Nixxx? Wie was dat ook alweerquote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En nu niet zomaar verdwijnen zoals nixxx deed.
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal hier regelmatig foto's van mijn kroost plaatsen.
Een übersingle, net als Q. en jij.quote:
übersingles zijn dus net als vriendschap?quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een übersingle, net als Q. en jij.
quote:
Neuh... Übersingles parasiteren hier tot ze een gewillige vrouw vinden. En dan zie je ze nooit meer.quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef TwistedDarling het volgende:
übersingles zijn dus net als vriendschap?
Totdat...quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een übersingle, net als Q. en jij.
Tijd voor een Singles forum!quote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ZUU wordt alweer dichtgegooid. Teveel gezeik op de crew. Ja slimmerds, wat verwacht je dan als je een subforum maakt dat specifiek gericht is op verzuurde ex-crew?
Echt
Daar heb je maar 1 voorbeeld van en dat is te weinig om als bewijsmateriaal te kunnen dienen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh... Übersingles parasiteren hier tot ze een gewillige vrouw vinden. En dan zie je ze nooit meer.
Ik ben geen übersingle?quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh... Übersingles parasiteren hier tot ze een gewillige vrouw vinden. En dan zie je ze nooit meer.
VerZUUrde singles?quote:
Ik mag hopen dat AirwiN die vraag niet kan beantwoorden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben geen übersingle?. Of is mijn vriendin niet gewillig?
.
AirwiN heeft onvermoede talenten. En MissMSX om ze in toom te houdenquote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat AirwiN die vraag niet kan beantwoorden.
Kunnen hetero-vrouwen geen übersingle zijn dan?quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kunnen hetero-vrouwen geen übersingle zijn dan?
Jij denkt te weten dat ik daar maar één voorbeeld van heb... Aannames...quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
Daar heb je maar 1 voorbeeld van en dat is te weinig om als bewijsmateriaal te kunnen dienen.
Dat eerste!quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Litpho het volgende:
Ik ben geen übersingle?. Of is mijn vriendin niet gewillig?
.
Welke voorbeelden zijn er dan nog meerquote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt te weten dat ik daar maar één voorbeeld van heb... Aannames...
Vrouwen zijn nooit übersingle. Die hoeven namelijk maar te knippen met hun vingers en dan is er altijd wel een übersingle die zich aanbiedt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Kunnen hetero-vrouwen geen übersingle zijn dan?
Oh.quote:
En als je geen ubersingle wil? Wat dan?quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit übersingle. Die hoeven namelijk maar te knippen met hun vingers en dan is er altijd wel een übersingle die zich aanbiedt.
Dat is een keuze. En dat maakt dat je geen übersingle bent. Je kiest er bewust voor terwijl het alternatief binnen handbereik is.quote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
En als je geen ubersingle wil? Wat dan?
jij hebt gisteren geen boer zoekt vrouw gekeken of wel?quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit übersingle. Die hoeven namelijk maar te knippen met hun vingers en dan is er altijd wel een übersingle die zich aanbiedt.
Van mij wel!quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Zo. Mag ik nu blijven?
* Pandora73 zet puppy-oogjes op
Beide punten zijn niet onverstandig.quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Foto doe ik niet aan, wegens de niet zo toffe combinatie van werk versus uitgesproken mening hier. En aangezien het geen datingtopic is, ga ik ook mijn maten niet neerzetten.
Je mag blijven. Alhoewel ik bang ben dat de Psychologiegerelateerde discussies toch elders in dit forum plaatsvinden, dit is min of meer het gezelligheidshoekje. Ook met discussies bij tijd en wijle, maar minder op een specifiek onderwerpquote:Dat was het Relatie gedeelte, nu nog de Psychologie: dat vind ik gewoon machtig interessant. Mits het serieus wordt gedaan. Zo ben ik geen voorstander van het plakken van een ADHD-sticker op ieder niet fatsoenlijk opgevoed kind, of op het plakken van het etiket "autist" op ieder muurbloempje. Om maar wat te noemen. En daar ga ik op zich ook graag over in discussie. Maar aangezien een discussie inhoudt dat beide kanten met behulp van valide argumenten gestaafd dienen te worden, en er niet alleen maar Welles-Nietes geroepen wordt, komt dat er niet altijd van.
Zo. Mag ik nu blijven?
Goed dat je het zegt, dat waren namelijk precies de eerste vragen die ik aan je wilde stellen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Zo ben ik geen voorstander van het plakken van een ADHD-sticker op ieder niet fatsoenlijk opgevoed kind, of op het plakken van het etiket "autist" op ieder muurbloempje.
De meest uitgebreide introductie ooit in deze SC...quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Zo. Mag ik nu blijven?
Het heeft de vorige keer al zoveel moeite gekost om dat etiket te verwijderen, wilde je zeggen?quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
Goed dat je het zegt, dat waren namelijk precies de eerste vragen die ik aan je wilde stellen.
Ik heb al jaren geen TV aansluiting meer.quote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
jij hebt gisteren geen boer zoekt vrouw gekeken of wel?
daar zat echt een monster bij brrrr
de vrouw niet de boer
uiteraard mag je blijven!quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Nou dan maar even zoals beloofd een kort voorstelberichtje he...
Ben vrouw, bijna 36. Ben nu een jaar officieel single, heb onlangs wel geprobeerd een relatie op te bouwen maar dat heeft de afstand en andere praktische bezwaren niet overleefd. En omdat het eigenlijk nooit echt van de grond is gekomen (ondanks oprechte bedoelingen bij beide partijen) tel ik het maar niet als echte relatie.
Foto doe ik niet aan, wegens de niet zo toffe combinatie van werk versus uitgesproken mening hier. En aangezien het geen datingtopic is, ga ik ook mijn maten niet neerzetten.
Dat was het Relatie gedeelte, nu nog de Psychologie: dat vind ik gewoon machtig interessant. Mits het serieus wordt gedaan. Zo ben ik geen voorstander van het plakken van een ADHD-sticker op ieder niet fatsoenlijk opgevoed kind, of op het plakken van het etiket "autist" op ieder muurbloempje. Om maar wat te noemen. En daar ga ik op zich ook graag over in discussie. Maar aangezien een discussie inhoudt dat beide kanten met behulp van valide argumenten gestaafd dienen te worden, en er niet alleen maar Welles-Nietes geroepen wordt, komt dat er niet altijd van.
Zo. Mag ik nu blijven?
Ja, voor je het weet hebben we de naam een kliek van autisten te zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het heeft de vorige keer al zoveel moeite gekost om dat etiket te verwijderen, wilde je zeggen?
Kat!quote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
Maar even voor de volledigheid: wij zjin meer van het hond versus kat
En Den Haag versus Utrecht en schaamhaar versus geschoren...quote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
uiteraard mag je blijven!
Maar even voor de volledigheid: wij zjin meer van het hond versus kat, niet zo erg van de relatie en psychologie
En ik maar denken dat ik hip wasquote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen TV aansluiting meer.
Die vragen die Plato wilde stellen klinken steeds onbelangrijker in de oren...quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Den Haag versus Utrecht en schaamhaar versus geschoren...
Utrechtquote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Den Haag versus Utrecht en schaamhaar versus geschoren...
Helaas... Alhoewel je het wel verloren hebt van een waardig tegenstander, namelijk mijzelf...quote:
Alleen de Fa reclames van vroeger. Maar die toonden al steeds minder borsten toen ik nog wel een TV aansluiting had.quote:
Je vindt een wollen onderbroek echt lekker?quote:Op maandag 21 september 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gewoon heel makkelijk
Schaamhaar of geschoren maakt me niet uit
Den Haag en Utrecht vind ik even leuk en ik wil katten en honden!
Zouden er meer autisten wonen in Den Haag? Of juist in Utrecht?quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die vragen die Plato wilde stellen klinken steeds onbelangrijker in de oren...
Het zou, wat mij betreft, niet verkeerd zijn als er wat meer serieuzere onderwerpen aan bod zouden komen zo nu en dan. De hond vs kat discussies zijn ietwat uitgemolken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar even voor de volledigheid: wij zjin meer van het hond versus kat, niet zo erg van de relatie en psychologie
quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zouden er meer autisten wonen in Den Haag? Of juist in Utrecht?
Weet je nog vroeger, toen je nog onwetend was over Utrecht en deze discussie verfoeide? Gelukkig ben je niet langer onwetend en zie je eindelijk dat wij altijd gelijk hadden.quote:
Nou doe eens gek. We zouden bijvoorbeeld stellingen kunnen introduceren.quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het zou, wat mij betreft, niet verkeerd zijn als er wat meer serieuzere onderwerpen aan bod zouden komen zo nu en dan. De hond vs kat discussies zijn ietwat uitgemolken.(al zal ik niet ophouden om soms te vertellen hoe tof ik katten wel niet vind, vooral de mijne. Wat dat betreft kan ik net een milde versie zijn van een moeder zijn die d'r bek niet kan houden over d'r baby.
![]()
)
Die zijn juist irritant.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik hip was
Mis jij de reklames niet?
Ik vind het allemaal primaquote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt een wollen onderbroek echt lekker?
Mijn god wat heb ik een tering hekel gekregen aan die plek! Ik ben een heel rustig knaapje maar nu heb ik echt haat gevoelens. Je merkt het niet als je in de mallemolen aan het draaien bent maar ik kom nu dus gewoon vrolijker thuis met meer energie.quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger, toen je nog onwetend was over Utrecht en deze discussie verfoeide? Gelukkig ben je niet langer onwetend en zie je eindelijk dat wij altijd gelijk hadden.
Kaal is het ene uiterste en een wollenbroek is het andere uiterste. Iets haar is de gulden middenweg zullen we maar even zeggen. Als je moet kiezen tussen de twee uiterste Niks doen vs Kaal dan zou je het scheermes laten staan?quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima
Ik denk dat ik zelfs liever nog wat haar zie dan kaalwant dat is zo onnatuurlijk vind ik
Ten opzichte van wat je gewend was, was het echt een achteruitgang. En dan merk je dat de dagelijkse werkbeleving van grote invloed kan zijn op je gestel.quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef Godtje het volgende:
Mijn god wat heb ik een tering hekel gekregen aan die plek! Ik ben een heel rustig knaapje maar nu heb ik echt haat gevoelens. Je merkt het niet als je in de mallemolen aan het draaien bent maar ik kom nu dus gewoon vrolijker thuis met meer energie.
ik vind het allemaal prima (ik bedoel serieuze dingen of niet serieuze dingen) maar ik dacht ik zeg het maar evenquote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het zou, wat mij betreft, niet verkeerd zijn als er wat meer serieuzere onderwerpen aan bod zouden komen zo nu en dan. De hond vs kat discussies zijn ietwat uitgemolken.(al zal ik niet ophouden om soms te vertellen hoe tof ik katten wel niet vind, vooral de mijne. Wat dat betreft kan ik net een milde versie zijn van een moeder zijn die d'r bek niet kan houden over d'r baby.
![]()
)
Dat klopt. Moet ik ook heel eerlijk zeggen dat wat ik gewend was dat het ook niet meer gezond was. Dat is weer een wijze les die ik meeneem in mijn leven. Daar had ik op een gegeven moment te veel te zeggen. Te veel vrijheid en op bepaalde vlakken waren ze te afhankelijk van me en ik vond dat wel prettig. Daardoor wel een ongezonder ritme met te veel vrijheid. Wat betreft mensen en werken op nivo was het heerlijk. De vrijheid ook maar daar heb ik te veel van genomen het laatste halfjaar. Dus het was ook tijd dat ik even met mijn neus op de feiten werd gedrukt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ten opzichte van wat je gewend was, was het echt een achteruitgang. En dan merk je dat de dagelijkse werkbeleving van grote invloed kan zijn op je gestel.
ik had het niet over mezelfquote:Op maandag 21 september 2009 21:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kaal is het ene uiterste en een wollenbroek is het andere uiterste. Iets haar is de gulden middenweg zullen we maar even zeggen. Als je moet kiezen tussen de twee uiterste Niks doen vs Kaal dan zou je het scheermes laten staan?
Ik kom de laatste tijd opvallend veel in Den Haag...quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zouden er meer autisten wonen in Den Haag? Of juist in Utrecht?
Hoezo ligt het meer aan je vriend? verzorg jij je lijf in de eerste plaats voor jezelf of voor andere?quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had het niet over mezelf
dat is anders
omdat het meer aan mn vriend ligt wat hij er van vind (nou een combi natuurlijk als hij zegt verf het rood met witte stippen heeft ie best pech)
maar als ik zelf uit mag zoeken waar ik het liefst mee in aanraking kom zeg maar....
dan nog liever een bos haar dan helemaal niks
Niets zo wisselvallig als Q.quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd opvallend veel in Den Haag...
Straks dus toch kinderen en een relatie met als kers op slagroom stopt hij nog met drinken.quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niets zo wisselvallig als Q.
Waar zou je anders willen wonen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Waarom zo'n extreme hekel aan Utrecht? Is het echt zo erg?
Ik heb het hier wel gezien na jaren studeren en wonen (en dat ik hier wegens studie nog wel even zit vind ik behoorlijk jammer), maar ik heb geen hekel aan de stad. (wel aan sommige delen van de stad, maar daar kan de rest van de stad ook niets aan doen)
Vergeet de Vinex-wijk niet. En de Opel.quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straks dus toch kinderen en een relatie met als kers op slagroom stopt hij nog met drinken.
Zelfs jij gaat overstag. nog even en je verruilt Kanaleneiland voor het Laakkwartier.quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd opvallend veel in Den Haag...
En de labrador?quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet de Vinex-wijk niet. En de Opel.
Die definitie van een Vinex-wijk is ook aan inflatie onderhevig.quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs jij gaat overstag. nog even en je verruilt Kanaleneiland voor het Laakkwartier.
Back to the future: zo eentje hadden wij thuis altijd al. Net als opels. Weinig nieuws onder de zon dus.quote:
het is geen verzorging (ik bedoel het is toch schoon en netjes hoe het ook is) het is cosmetischquote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo ligt het meer aan je vriend? verzorg jij je lijf in de eerste plaats voor jezelf of voor andere?
Ik vind veel haar daar persoonlijk heel vervelend zitten. Dat verzorg ik dus voor mezelf. Een eventuele partner heeft het daar maar mee te doen. Als ik een partner zou hebben die meer wenst dan heeft ze pech. Gelukkig loop ik aardig in lijn met de algemene verwachtingen dus het is ook nogt nooit een probleem geweest.
Ergens anders.quote:
Ik wil een Labjequote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Back to the future: zo eentje hadden wij thuis altijd al. Net als opels. Weinig nieuws onder de zon dus.
Zoals zijn huizenprijs daalt is zelfs dat niet te betalen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs jij gaat overstag. nog even en je verruilt Kanaleneiland voor het Laakkwartier.
Dat is weer een nadeel van het Laakkwartier, ik denk niet dat ze daar nog een Refo-kerk hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Back to the future: zo eentje hadden wij thuis altijd al. Net als opels. Weinig nieuws onder de zon dus.
Zolang ze maar een haatzaaiende moskee hebben voel ik me wel thuis.quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is weer een nadeel van het Laakkwartier, ik denk niet dat ze daar nog een Refo-kerk hebben.
Hij is dus gedwongen om nog jaren in Utrecht te blijven wonen bedoel je?quote:Op maandag 21 september 2009 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals zijn huizenprijs daalt is zelfs dat niet te betalen.
Ach, ik heb ruim voor de top gekocht. Die kan nog wel flink zakken voor ik onder water zit.quote:Op maandag 21 september 2009 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals zijn huizenprijs daalt is zelfs dat niet te betalen.
Die moskee schijnt wat minder haatzaaiend te worden de laatste tijd als ik vandaag in de krant.quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang ze maar een haatzaaiende moskee hebben voel ik me wel thuis.
Ik kan altijd nog verhuren.quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is dus gedwongen om nog jaren in Utrecht te blijven wonen bedoel je?
Of Almerequote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is dus gedwongen om nog jaren in Utrecht te blijven wonen bedoel je?
Dat valt wat mij betreft niet onder 'ergens anders'.quote:
Wellus! Er zit een kanaal tussen!quote:Op maandag 21 september 2009 21:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat valt wat mij betreft niet onder 'ergens anders'.
Daar ben ik laatst voor het eerst geweest.quote:
En er ook weer uitgekomen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst voor het eerst geweest.
Daar was ik nog niet mee begonnen hoor. Sinds dat VMBO die terreurschool hier tegenover staat is de overlast verveelvoudigd.quote:
Inderdaad, de meeste mensen komen binnenzetten met een hoop gescheld op de TT.quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meest uitgebreide introductie ooit in deze SC...![]()
Welkom!
Lichamelijk heb ik geen schade opgelopen, of dat psychisch wel gebeurd is kan ik nog niet zeggen.quote:
Wacht maar totdat de hoofddoekenbelasting is ingevoerd, dan houdt dat wel opquote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet mee begonnen hoor. Sinds dat VMBO die terreurschool hier tegenover staat is de overlast verveelvoudigd.
Het valt vast niet op bij al die andere psychische schade...quote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
Lichamelijk heb ik geen schade opgelopen, of dat psychisch wel gebeurd is kan ik nog niet zeggen.
Ik wacht eigenlijk op de bontkraagjesbelasting.quote:Op maandag 21 september 2009 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat de hoofddoekenbelasting is ingevoerd, dan houdt dat wel op.
Als ik nog een jaar bij deze klant blijf mag ik er misschien weer wegquote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst voor het eerst geweest.
Je weet het niet, het kan net de druppel zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het valt vast niet op bij al die andere psychische schade...
Welke wijken in Den Haag zijn trouwens tof om in te wonen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
DR Philquote:Op maandag 21 september 2009 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
Op deze TT kun je toch niet schelden
Op 't zand zit je meestal goed.quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke wijken in Den Haag zijn trouwens tof om in te wonen?
Ik hoop niet dat je te hoge verwachtingen hebt van het niveau hier. Dat wisselt nogal namelijkquote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Ben vrouw, bijna 36. Ben nu een jaar officieel single, heb onlangs wel geprobeerd een relatie op te bouwen maar dat heeft de afstand en andere praktische bezwaren niet overleefd. En omdat het eigenlijk nooit echt van de grond is gekomen (ondanks oprechte bedoelingen bij beide partijen) tel ik het maar niet als echte relatie.
Dat was het Relatie gedeelte, nu nog de Psychologie: dat vind ik gewoon machtig interessant. Mits het serieus wordt gedaan. Zo ben ik geen voorstander van het plakken van een ADHD-sticker op ieder niet fatsoenlijk opgevoed kind, of op het plakken van het etiket "autist" op ieder muurbloempje. Om maar wat te noemen. En daar ga ik op zich ook graag over in discussie. Maar aangezien een discussie inhoudt dat beide kanten met behulp van valide argumenten gestaafd dienen te worden, en er niet alleen maar Welles-Nietes geroepen wordt, komt dat er niet altijd van.
Zo. Mag ik nu blijven?
Ypenburg. Mits labrador.quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind niet dat het niveau vaak wisselt hoor, volgens mij is het al jaren hetzelfdequote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Verwachtingen!quote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je te hoge verwachtingen hebt van het niveau hier. Dat wisselt nogal namelijk
Maar tuurlijk mag je blijven
Duinoord, Bezuidenhout, Benoordenhout.quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]Vruchtenbuurt
, Statenkwartier, Regentessekwartier (niet alles), Scheveningen (niet alles)
Merk er weinig vanquote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkomquote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Zo. Mag ik nu blijven?
Hondquote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben voorquote:Op maandag 21 september 2009 21:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou doe eens gek. We zouden bijvoorbeeld stellingen kunnen introduceren.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima
Ik denk dat ik zelfs liever nog wat haar zie dan kaalwant dat is zo onnatuurlijk vind ik
quote:
Het is al jaren ondermaats.quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat het niveau vaak wisselt hoor, volgens mij is het al jaren hetzelfde.
Bijdrages zijn in dit geval een ruim begrip.quote:Op maandag 21 september 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zegt degene die hier de meeste bijdrages levert.
[..]
.
Daar zijn ze ook niet op gemaakt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
stoot ik er net mee tegen de muur (ook oerstom) weer een kapot
quote:
quote:
Dan verdien je er ook eentje.quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen nadat ik extra lange posts succesvol heb voltooid.
Dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 21 september 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zegt degene die hier de meeste bijdrages levert.
quote:[..]
.
Hoogpolig tapijt op de vloer en schuimrubber tegen de wanden?quote:Op maandag 21 september 2009 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
Godver
Had ik voor mijn verjaardag nieuwe dubbelwandige thee glazen gehad om mn collectie aan te vullen omdat er al zo veel gesneuvelt waren, stoot ik er net mee tegen de muur (ook oerstom) weer een kapot![]()
Nou weet ik ook weer wat ik wil van sinterklaas
Ze hadden zulke glazen bij Cafe Karel, maar toen ik er laatst was kreeg ik weer een gewoon glasquote:Op maandag 21 september 2009 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
Godver
Had ik voor mijn verjaardag nieuwe dubbelwandige thee glazen gehad om mn collectie aan te vullen omdat er al zo veel gesneuvelt waren, stoot ik er net mee tegen de muur (ook oerstom) weer een kapot![]()
Nou weet ik ook weer wat ik wil van sinterklaas
En zonder dat je het door hebt ben je met die lange post ook nog met java bezig geweest.quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen nadat ik extra lange posts succesvol heb voltooid.
Afhankelijk van de aanwezige users...quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat het niveau vaak wisselt hoor, volgens mij is het al jaren hetzelfde.
dan zullen ze ook wel allemaal overleden zijnquote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze hadden zulke glazen bij Cafe Karel, maar toen ik er laatst was kreeg ik weer een gewoon glas.
En aangezien dat al jarenlang merendeels dezelfde zijn...quote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afhankelijk van de aanwezige users...
Ph.quote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoogpolig tapijt op de vloer en schuimrubber tegen de wanden?
Goed ideequote:Op maandag 21 september 2009 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoogpolig tapijt op de vloer en schuimrubber tegen de wanden?
Honden > kattenquote:
Den Haag of Utrechtquote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed idee.
[..]
Honden > katten. Sorry.
Mijn nieuwe opdracht is zo bizarquote:Op maandag 21 september 2009 21:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
En zonder dat je het door hebt ben je met die lange post ook nog met java bezig geweest.
Je moet een java programma schrijven met opengl ondersteuning?quote:Op maandag 21 september 2009 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn nieuwe opdracht is zo bizar.
Het siert je dat jij er zo doorheen prikt. Je stijgt in mijn achting.quote:
Ah, er is niets verandert lees ikquote:Op maandag 21 september 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dat jij er zo doorheen prikt. Je stijgt in mijn achting.
Uiteraard niet. Dadelijk voel je je niet meer thuis.quote:
Dit soort taalfouten ben ik niet van je gewend.quote:
Ik snap het niet eensquote:Op maandag 21 september 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet een java programma schrijven met opengl ondersteuning?
quote:This program is a continuation of the instruction exercises about cellular automata. See Instruction 3 for these exercises.
The cellular automata we consider in this assignment consist of a row of cells that can be either occupied or empty. The number of cells in the row is specified in the input. The initial configuration is specified in the input by specifying the occupied cells.
Your program has to implement several automata all sharing the following properties.
* only the current generation determines the next one
* the rules define one value for each cell
* the rules are the same for each cell
* the new value of the cell is dependent only on the value of the direct neighbours and the cell itself (this set of three cells is called the neighbourhood of the cell; to have a neighbourhood of three cells everywhere, we assume an always empty cell on the outside of the two cells on the borders of the row).
Your program has to implement the following rule sets. Note that these rule sets are different from the sets in the exercise.
A. 1. if the cell is currently occupied, it remains occupied only if exactly one neighbour is occupied; 2. it the cell is currently empty, it remains empty only if both neighbours are empty.
B. 1. if the cell is currently occupied, it remains occupied only if the right neighbour is empty; 2. it the cell is currently empty, it becomes occupied if exactly one neighbour is occupied.
Remarks
There are extra requirements for computer science students to get higher grades.
Test sets are provided on Monday morning.
Input
1. the letter A or the letter B, signifying the automaton that should be executed;
2. a positive integer L representing the length of the row of cells (not counting the extra border cells you may add in your implementation);
3. a positive number G representing the number of generations that should be displayed, including the initial generation;
4. the word init_start followed by one or more positive integers, followed by the word init_end; the integers designate the position of the cells in the row that are initially occupied; the first cell in the row has position 1. All other cells are initially empty. When an integer is higher than the number of cells L, it should be ignored
5. the word end.
Output
A sequence of G lines (G defined above) representing the succesive generations. The first line is the initial generation, as specified in the input.
Each line consists of L characters, each character represents one cell. An empty cell is displayed as a space, an occupied cell as the character '*'.
Newlines are not significant in the input. In other words, don't use nextLine().
Hints
The input sequence of initially occupied cells is terminated with a word, not an integer. This makes it awkward to input the sequence with nextInt(), since calling nextInt() when a non-numeric word is on input will result in an error. It may be convenient to input the numbers with next() and then transforming the resulting String (let's say s) into an int by Integer.parseInt(s). See Chapter 5 of the Reader.
Example 1
[ output in edition 1 was incorrect, lines too long ]
Input:
A 11 10
init_start 6 init_end
end
Output:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10*
* *
* * *
* * * *
* * * * *
* * * * * *
* * * * *
* * * * * *
* * * * *
* * * * * *
Example 2
Input:
B 61 20
init_start 20 40 init_end
end
Output:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20* *
* ** * **
**** ** **** **
* * ** * * **
*** **** ** *** **** **
* * * ** * * * **
****** **** ** ****** **** **
* *** * ** * *** * **
*** * ** **** ** *** * ** **** **
* ** **** * * * ** **** * * **
**** * * ** ****** * * * ** **** **
* * ** ** *** * * ** ** *** * **
*** ** *** *** ** ** * *** *** ** **** **
* * *** * *** ** * * *** * *** * * **
******* ***** * * * * * ***** * * ** **** **
* *** * ******* * ** * * **** *** * **
*** * ** ** * * * ** ** *** ** **** **
* ** **** *** ** ** **** *** ** * *** * * **
**** *** * * ** * * *** * ****** * ** **** **
Advanced
A more advanced version, required for computer science students to get grades above 8, should take the following extra input before the word end.
* A sequence of 8 numbers, either 0 or 1, representing the rules of the automaton. How this works is explained below.
The next state of a cell depends only of the current state of the three neighbourhood cells. There are 8 such state combinations (X means occupied, E, means empty:
1. XXX (all cells are occupied)
2. XXE (right neighbour is empty, others are occupied)
3. XEX (etc.)
4. XEE
5. EXX
6. EXE
7. EEX
8. EEE
The n-th number on input designates whether a cell becomes empty in the next generation (0) or occupied (1) when the current state of the neighbourhood is corresponds to the n-th combination in this list.
Example of a rule set
The input sequence:: 0 1 0 1 1 1 1 0
defines an automaton with the following rules:
1. if the current cell and its neighbours are occupied, the cell becomes empty (first number);
2. if the current cell is empty and both neighbours are occupied or both neighbours are empty, the cell remains empty (third and eighth number);
3. in all other cases the cell remains or becomes occupied.
The letter A or B in the input is ignored in the advanced case
Example
Input:
A 11 5
init_start 5 init_end
1 1 0 1 1 1 1 0
end
Output:
1
2
3
4
5*
Ik ben zo ziek als wat, het laatste wat me nu bezighoudt is grammatica en spelling. Ik ben 2 wasmachines vol met zakdoeken verder en ben ze beu. En die zakdoeken mij ookquote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit soort taalfouten ben ik niet van je gewend.
Oké, waar moet je NIET willen wonen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Duinoord, Bezuidenhout, Benoordenhout.
Utrecht.quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, waar moet je NIET willen wonen?
Ze mogen mijn tuinman worden. Gratis.quote:Op maandag 21 september 2009 21:33 schreef AirwiN het volgende:
Pheno...![]()
Mede naar aanleiding van je oeverloze geduld in GAM...
Ik ga het morgen even maken. Nu te dizzy om het te lezenquote:
In jouw hoedanigheid als lief, onschuldig, aantrekkelijk, blond meisje zou ik Centrum, Laakkwartier, Moerwijk, Schilderswijk, Duindorp en Transvaal vermijden.quote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Kijk maar uit dat ze je tuinpad niet downloaden dan...quote:
Kom je in Den Haag wonenquote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb trojans bij de hand.quote:Op maandag 21 september 2009 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ze je tuinpad niet downloaden dan...
Op een beetje trackersite haal je daar zo een patch voor. Sneller dan via de officiële leverancier...quote:
If you don't know what you've got....quote:Op maandag 21 september 2009 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op een beetje trackersite haal je daar zo een patch voor. Sneller dan via de officiële leverancier...
Je noemde me aantrekkelijkquote:Op maandag 21 september 2009 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In jouw hoedanigheid als lief, onschuldig, aantrekkelijk, blond meisje zou ik Centrum, Laakkwartier, Moerwijk, Schilderswijk, Duindorp en Transvaal vermijden.
Zakdoekenquote:Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zo ziek als wat, het laatste wat me nu bezighoudt is grammatica en spelling. Ik ben 2 wasmachines vol met zakdoeken verder en ben ze beu. En die zakdoeken mij ook
Maakt niet uit, ookal lees je het helemaal niet, beterschapquote:Op maandag 21 september 2009 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even maken. Nu te dizzy om het te lezenEn mijn macbook scherm moet ontsnot worden.
Ik lees net dat Q. vaak in Den Haag zit. Dat zal een reden hebben.quote:
Gelukkig heb je op LL al kunnen wennen aan het 'pssst, maisje'. Dat ga je in die wijken zeker vaker horen...quote:
Even snel, het gaat om een zooi logische regeltjes? Dus welk vakje gevuld is bepaal je aan de hand van de buurvakjes?quote:Op maandag 21 september 2009 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zakdoeken.
[..]
Maakt niet uit, ookal lees je het helemaal niet, beterschap.
Al ben ik bang dat zij me op een andere manier warm willen houdenquote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je op LL al kunnen wennen aan het 'pssst, maisje'. Dat ga je in die wijken zeker vaker horen...
Je hebt me doorquote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees net dat Q. vaak in Den Haag zit. Dat zal een reden hebben.
Is die discussie er nog steeds? :") My god, je zou verwachten dat het na al die tijd ging om de kleur van de kinderkamers.quote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Als iedereen uit Utrecht vertrekt en in Den Haag gaat wonen is er iig 1 stomme discussie minder.
Ja. Ik snap het denk ik niet omdat ik het bijbehorende college pas morgen krijg. We hebben geen boek verder.quote:Op maandag 21 september 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even snel, het gaat om een zooi logische regeltjes? Dus welk vakje gevuld is bepaal je aan de hand van de buurvakjes?
Daar werd het echter door leuke mensen gedaan. In zulke wijken zal het echter van een heel ander slag mensen komen en daar kun je geen goede voorbereiding op krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je op LL al kunnen wennen aan het 'pssst, maisje'. Dat ga je in die wijken zeker vaker horen...
Nixxx post hier niet meer.quote:Op maandag 21 september 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is die discussie er nog steeds? :") My god, je zou verwachten dat het na al die tijd ging om de kleur van de kinderkamers.
Als willen de doorslaggevende factor is dan weet ik niet of de intenties zo verschillend zijn als jij denkt...quote:Op maandag 21 september 2009 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Al ben ik bang dat zij me op een andere manier warm willen houden
Rozequote:Op maandag 21 september 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is die discussie er nog steeds? :") My god, je zou verwachten dat het na al die tijd ging om de kleur van de kinderkamers.
Tasergun.quote:Op maandag 21 september 2009 21:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar werd het echter door leuke mensen gedaan. In zulke wijken zal het echter van een heel ander slag mensen komen en daar kun je geen goede voorbereiding op krijgen.
De intenties ja, maar de uitvoer nietquote:Op maandag 21 september 2009 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als willen de doorslaggevende factor is dan weet ik niet of de intenties zo verschillend zijn als jij denkt...
En dan moet je nog beginnen met drinken?quote:Op maandag 21 september 2009 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk, waarom krijg ik mijn wijnfles niet open? Blijkt er geen kurk maar een draaidop op te zitten.
Alleen de aanblik van een fles maakt je al dronken.quote:Op maandag 21 september 2009 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk, waarom krijg ik mijn wijnfles niet open? Blijkt er geen kurk maar een draaidop op te zitten.
Ik kan hier zoveel FAIL plaatjes bij zetten. Maar nee, ik moest gewoon lachen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
Nou ja, de input snap ik wel, aantal rijen en kolommen. En het eerste vakje(s) op de eerste rij dat gevuld worden staan tussen "start" en "end". Voor de rest zou ik even moeten googlen wat het algoritme is.quote:Op maandag 21 september 2009 21:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het denk ik niet omdat ik het bijbehorende college pas morgen krijg. We hebben geen boek verder.
Jaquote:Op maandag 21 september 2009 21:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan moet je nog beginnen met drinken?
En dan moet jij de gevangenis in en zij niet.quote:
Ik ben een watje...quote:Op maandag 21 september 2009 21:50 schreef CherryLips het volgende:
De intenties ja, maar de uitvoer niet.
Rood of wit?quote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef Q. het volgende:
Goed idee, zo'n fles wijn.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap het niet eens.
cellular automata
Uit jij hier kritiek op de overheid?quote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En dan moet jij de gevangenis in en zij niet.
Dan neem ik wel een paraplu mee. 'Ik dacht echt dat het ging regenen meneer, daarom had ik toevallig een paraplu bij me!'quote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En dan moet jij de gevangenis in en zij niet.
Zoals ieder weldenkend mens. De tweede kamer heeft zijn jaarlijkse orgasme weer gehad met hun algemene beschouwingen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uit jij hier kritiek op de overheid?
Verstand komt met de jaren.quote:Op maandag 21 september 2009 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Je leert het wel, charmeurtje
Haaruitval ook.quote:
he, dat ken ik.quote:
Prima combinatie toch?quote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent een heer.
Met een lekker wijf thuis
Allebei.quote:Op maandag 21 september 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
Of iig meer tijd, want je hoeft niet meer naar de kapper
Ik beschouw de tijd dat een jongedame mij tegen haar boezem aandrukt om mijn weelderige krullenbos bij te knippen echt niet als verloren tijd hoor...quote:Op maandag 21 september 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
Of iig meer tijd, want je hoeft niet meer naar de kapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |