Ben benieuwd.quote:Op maandag 21 september 2009 13:52 schreef Pandora73 het volgende:
Mag ik dat vanavond doen? Moet nu eigenlijk weer aan het werk, plus het topic is bijna dicht zo te zien...
Hoi. Ik ben Q. Wie ben jij?quote:Op maandag 21 september 2009 17:33 schreef Tegan het volgende:
Ik heb me trouwens nooit voorgesteld denk ik.
Ik ben Teganquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Youtube.quote:Op maandag 21 september 2009 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ook niet denk ik (voorgesteld)
Wij hebben uberhaubt dus geen tv meer en ik mis het eigenlijk niet
behalve de reklames
ik voel me nogal afgesneden van de wereld zonder mijn reklames (en hoe moet ik nou weten wat in de reklame is!!)
En ik durf nog niet eens de meterkast open te doen(toevallig moest het vandaag echt want ik moest de gas en electra door geven en er zijn nog dingen van de vorige bewoner
nu durf ik er helemaal niet meer in)
Dat is de OP dus die heb ik inderdaad gemaakt. Een langere OP werkt kliekjes in de hand en kliekjes moeten in de koelkast.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 17:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben Tegan, en ik ben 20 jaar, en de rest moet je maar vragen hihihihi.
Ja maar dat laatste durf ik nu juist niet want jij bent een meisje en dat is eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
En in [Singles].quote:Op maandag 21 september 2009 17:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de OP dus die heb ik inderdaad gemaakt. Een langere OP werkt kliekjes in de hand en kliekjes moeten in de koelkast.
Dan zal ik hetzelfde beweren als waarde Litphoquote:Op maandag 21 september 2009 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedereen die hier post. Zijn op twee handen te tellen.
Neem geen achtling als je je andere zes kinderen niet kan verzorgenquote:Op maandag 21 september 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
Nou, doe mij maar wat van dat advies dan!
Onmiddelijk mee stoppen!quote:Op maandag 21 september 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
Nou, doe mij maar wat van dat advies dan!
Ik verwacht advies wat iets meer is toegesneden op mijn situatie en niet zo'n generiek advies. Bovendien ben je Dr CL niet...quote:Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef Tegan het volgende:
Neem geen achtling als je je andere zes kinderen niet kan verzorgen.
6 laten weghalen en 2 laten zitten? Maar die zijn dan toch helemaal getraumatiseerd?quote:Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neem geen achtling als je je andere zes kinderen niet kan verzorgen.
Ja, hoe moet dat eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Film/tv kijken op een laptop is inderdaad niks. Mijn pc hangt echter aan mijn ouderwetsche beeldbuis tv en dan gaat het prima
Je kan zeggen wat je wil, maar het is goed adviesquote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht advies wat iets meer is toegesneden op mijn situatie en niet zo'n generiek advies. Bovendien ben je Dr CL niet...
cough please!quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht advies wat iets meer is toegesneden op mijn situatie en niet zo'n generiek advies. Bovendien ben je Dr CL niet...
Nee, nooit zwanger worden (van een achtling) als je al zes kinderen hebt.quote:Op maandag 21 september 2009 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
6 laten weghalen en 2 laten zitten? Maar die zijn dan toch helemaal getraumatiseerd?
Ik snap nu wel beter waarom je nog vrijgezel bent...quote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Tegan het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar het is goed advies.
Überhaupt geen zes kinderen nemen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, nooit zwanger worden (van een achtling) als je al zes kinderen hebt.
Dat hangt sterk van je videokaart en je tv af natuurlijk. Je hebt iig een videokaart nodig met een of andere analoge uitgang voor een beeldbuis-tv. Ik heb gewoon 1 kabel die van s-video naar SCART gaat. Splitter op de audio-uitgang en gaan met die banaan.quote:
Dat was toch dat hele ranzige bloederige gebeuren?quote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
Zoooo stom
Ik zag net weer zo'n dramatisch filmpje over z'n kunst gebeuren (van nitsch) over hoe slecht het is dat hij daar een varken voor gebruikt heeft en zo
Mensen dat varken was al dood en er word balkenbij van gemaakt na het kunstgebeuren
Ga niet dom lopen protesteren als je dat al niet weet (op je leren schoenen terwijl je vanmorgen nog een worstenbroodje op hebt) Dat moest er ff uit
BAH!quote:
Ik zit achter de laptop en die heeft dat niet, anders kon ik hier lekker een dvd'tje kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 18:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je op de achterkant van je pc één van de ronde uitgangen die je hier ziet hebt en je hebt een scartingang of zo'n gele ingang moet het in principe kunnen CL.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |