eh jawel hoorquote:Op maandag 21 september 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
Je kunt het mensen niet verwijten dat ze vol zijn van hun (pasgeboren) kind en de ontwikkeling daarvan!
Maar nee toch, MickeyMo is toch alleen uit op mensen af te zeiken en zijn mening als de enige waarheid te zien.quote:Op maandag 21 september 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
Moet je zelf ook maar een kindje gaan makenkun je tenminste meepraten.
Je kunt het mensen niet verwijten dat ze vol zijn van hun (pasgeboren) kind en de ontwikkeling daarvan!
die ongetwijfeld allemaal een foto van hun kleine in hun portemonnee hebben zitten. Iets was in 1995 al uit was...quote:Op maandag 21 september 2009 19:12 schreef Gamer_V het volgende:
Je trapt hier vast op wat teentjes van een stel moeders
Neequote:
vaak genoeg gedaan, maar dan zijn er weer 2 samen en dan is het Henkie dit, Charlene dat en dan heb je gewoon een aflevering van de Tafel Van 5quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeje kunt het ze misschien wel verwijten dat ze over niets anders meer kunnen praten, maar dan moet je misschien gewoon aangeven dat je liever niet alleen maar dingen wilt horen over hun kinderen.. Dan kunnen ze er ook iets aan doen.
Ik ben zo'n moeder die een pasfototje van haar dochter in haar portemonee heeft.. Mijn vader en moeder had ze ook van mij en mijn zus.. En waarom ik dat heb??quote:Op maandag 21 september 2009 19:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die ongetwijfeld allemaal een foto van hun kleine in hun portemonnee hebben zitten. Iets was in 1995 al uit was...
Helemaal als je 9 van de 10x die kleine gewoon in een wandelwagen voor je neus hebt.
Welke bosmongeaul heeft dat eigenlijk bedacht? Dat je je portemonnee als deeltijd-fotoalbum dienst moet laten doen?
Ik dacht even dat jij de tante was waar ik het over hadquote:Op maandag 21 september 2009 19:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben zo'n moeder die een pasfototje van haar dochter in haar portemonee heeft.. Mijn vader en moeder had ze ook van mij en mijn zus.. En waarom ik dat heb??
Omdat ik super trots ben dat ik mama ben van 2 prachtige kindertjes! En ik regelmatig mensen tegenkom die vragen hoe he tmet mijn kinderen is... en nu kan ik dus ook een fototje van 1 van de 2 laten zien...
Nou meid, wat éééénigquote:Op maandag 21 september 2009 19:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben zo'n moeder die een pasfototje van haar dochter in haar portemonee heeft.. Mijn vader en moeder had ze ook van mij en mijn zus.. En waarom ik dat heb??
Omdat ik super trots ben dat ik mama ben van 2 prachtige kindertjes! En ik regelmatig mensen tegenkom die vragen hoe he tmet mijn kinderen is... en nu kan ik dus ook een fototje van 1 van de 2 laten zien...
ach.. ieder zijn ding..quote:Op maandag 21 september 2009 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie hier dus ook allemaal users verschijnen die het nodig vonden om hun kids ook al in te stellen als UI
*zucht
Alsof je kind, je identiteit is geworden.
Is dat een klap die je krijgt als je kinderen schoolgaand worden? Dat je telkens wordt aangesproken met "Michelle's mama" e.d.?
Kijk, dat is dan het gevolg ook, je spreekt ze niet meer, want ze hebben geen interesse meer in jequote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef tessie het volgende:
Je hoeft toch niet naar die foto´s op hyves te kijken of naar hun onderlinge gesprekken te luisterenEn als je ze zo irritant vind, waarom spreek je ze dan eigenlijk nog
valt 3 jaar ook nog onder pasgeboren ? Ik heb vaak genoeg interesse getoond, vervolgens hoor ik niks meer van ze buiten hyvesberichten over nieuwe foto's en stemdingetjes, dan houdt het op hequote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef tessie het volgende:
Eh, jij maakt ervan dat zij geen interesse meer hebben in jou, terwijl het blijkbaar andersom is. Geef die mensen toch ff lekker wat tijd om geobsedeerd over hun pasgeboren kind te doen. Gaat vanzelf wel weer over en dan kunnen ze gewoon weer ergens anders over praten.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef tessie het volgende:
Oh en kunnen we het nu weer even over mijn kind hebben trouwens?
Hij is zooooo leuk! en lief en schattig!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |