eh jawel hoorquote:Op maandag 21 september 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
Je kunt het mensen niet verwijten dat ze vol zijn van hun (pasgeboren) kind en de ontwikkeling daarvan!
Maar nee toch, MickeyMo is toch alleen uit op mensen af te zeiken en zijn mening als de enige waarheid te zien.quote:Op maandag 21 september 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
Moet je zelf ook maar een kindje gaan makenkun je tenminste meepraten.
Je kunt het mensen niet verwijten dat ze vol zijn van hun (pasgeboren) kind en de ontwikkeling daarvan!
die ongetwijfeld allemaal een foto van hun kleine in hun portemonnee hebben zitten. Iets was in 1995 al uit was...quote:Op maandag 21 september 2009 19:12 schreef Gamer_V het volgende:
Je trapt hier vast op wat teentjes van een stel moeders
Neequote:
vaak genoeg gedaan, maar dan zijn er weer 2 samen en dan is het Henkie dit, Charlene dat en dan heb je gewoon een aflevering van de Tafel Van 5quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeje kunt het ze misschien wel verwijten dat ze over niets anders meer kunnen praten, maar dan moet je misschien gewoon aangeven dat je liever niet alleen maar dingen wilt horen over hun kinderen.. Dan kunnen ze er ook iets aan doen.
Ik ben zo'n moeder die een pasfototje van haar dochter in haar portemonee heeft.. Mijn vader en moeder had ze ook van mij en mijn zus.. En waarom ik dat heb??quote:Op maandag 21 september 2009 19:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die ongetwijfeld allemaal een foto van hun kleine in hun portemonnee hebben zitten. Iets was in 1995 al uit was...
Helemaal als je 9 van de 10x die kleine gewoon in een wandelwagen voor je neus hebt.
Welke bosmongeaul heeft dat eigenlijk bedacht? Dat je je portemonnee als deeltijd-fotoalbum dienst moet laten doen?
Ik dacht even dat jij de tante was waar ik het over hadquote:Op maandag 21 september 2009 19:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben zo'n moeder die een pasfototje van haar dochter in haar portemonee heeft.. Mijn vader en moeder had ze ook van mij en mijn zus.. En waarom ik dat heb??
Omdat ik super trots ben dat ik mama ben van 2 prachtige kindertjes! En ik regelmatig mensen tegenkom die vragen hoe he tmet mijn kinderen is... en nu kan ik dus ook een fototje van 1 van de 2 laten zien...
Nou meid, wat éééénigquote:Op maandag 21 september 2009 19:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ben zo'n moeder die een pasfototje van haar dochter in haar portemonee heeft.. Mijn vader en moeder had ze ook van mij en mijn zus.. En waarom ik dat heb??
Omdat ik super trots ben dat ik mama ben van 2 prachtige kindertjes! En ik regelmatig mensen tegenkom die vragen hoe he tmet mijn kinderen is... en nu kan ik dus ook een fototje van 1 van de 2 laten zien...
ach.. ieder zijn ding..quote:Op maandag 21 september 2009 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie hier dus ook allemaal users verschijnen die het nodig vonden om hun kids ook al in te stellen als UI
*zucht
Alsof je kind, je identiteit is geworden.
Is dat een klap die je krijgt als je kinderen schoolgaand worden? Dat je telkens wordt aangesproken met "Michelle's mama" e.d.?
Kijk, dat is dan het gevolg ook, je spreekt ze niet meer, want ze hebben geen interesse meer in jequote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef tessie het volgende:
Je hoeft toch niet naar die foto´s op hyves te kijken of naar hun onderlinge gesprekken te luisterenEn als je ze zo irritant vind, waarom spreek je ze dan eigenlijk nog
valt 3 jaar ook nog onder pasgeboren ? Ik heb vaak genoeg interesse getoond, vervolgens hoor ik niks meer van ze buiten hyvesberichten over nieuwe foto's en stemdingetjes, dan houdt het op hequote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef tessie het volgende:
Eh, jij maakt ervan dat zij geen interesse meer hebben in jou, terwijl het blijkbaar andersom is. Geef die mensen toch ff lekker wat tijd om geobsedeerd over hun pasgeboren kind te doen. Gaat vanzelf wel weer over en dan kunnen ze gewoon weer ergens anders over praten.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef tessie het volgende:
Oh en kunnen we het nu weer even over mijn kind hebben trouwens?
Hij is zooooo leuk! en lief en schattig!
Verrek ja, die hebben we ook nog: de telefoonquote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb geen pasfoto van mijn dochtertje in mijn beurs![]()
dat mag ik hopen anders is het lastig communiceren; Weet u waar ik het zwembad kan vinden, ja want kleine kees hier op de achterbank, is het geen schatje, moet straks naar zijn eerste zwemlesje...quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef Vicky het volgende:
[..]en de mijne zijn ook zo leuk!
Maar ik kan ook met mensen praten zonder dat het over mijn kinderen gaat hoor..
Ik denk niet dat er minder foto's op vaders mobiel staan hoor, dat is gewoon ouderlijke trots.quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Verrek ja, die hebben we ook nog: de telefoonPak de telefoon op van een moedertje: d'r kindje staat er op
Staat Baloe niet op de jouwe dan?quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Verrek ja, die hebben we ook nog: de telefoonPak de telefoon op van een moedertje: d'r kindje staat er op
quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het veel irritanter dat sommige mensen op de minst gepaste momenten steeds met hetzelfde zeikverhaal over roken tevoorschijn komen. Over obsessies gesproken zeg.
Ik ken trouwens een jonge moeder waar ik alleen maar na ieder weekend foto's op Hyves zie verschijnen van het meest recente festival c.q. biergooi-festijn. Nu vind ik het alleen maar een pré als je ook na de geboorte van kind nog iets anders weet te zijn dan alleen maar "mama", maar als je je 3-jarig dochtertje toch alleen maar bij oma dropt omdat je zonodig wil pAArty-en waaromn begin je dan aan een kind vraag ik me af.
En in het geval van TS verdenk ik zijn vrienden ervan hem gewoon op een subtiele manier uit de vriendenkring te willen verjagen. Volkomen begrijpelijk overigens, als hij zich irl net zo profileert als hier.
los van het feit of MM hiermee alleen wil bashen ofzo.. ik ben het hiermee wel eens eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 19:47 schreef MikeyMo het volgende:
Alsof je kind, je identiteit is geworden.
whehe, da's natuurlijk het andere uiterste wat natuurlijk ook niet echt de voorkeur geniet gok ik zo..quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het veel irritanter dat sommige mensen op de minst gepaste momenten steeds met hetzelfde zeikverhaal over roken tevoorschijn komen. Over obsessies gesproken zeg.
Ik ken trouwens een jonge moeder waar ik alleen maar na ieder weekend foto's op Hyves zie verschijnen van het meest recente festival c.q. biergooi-festijn. Nu vind ik het alleen maar een pré als je ook na de geboorte van kind nog iets anders weet te zijn dan alleen maar "mama", maar als je je 3-jarig dochtertje toch alleen maar bij oma dropt omdat je zonodig wil pAArty-en waaromn begin je dan aan een kind vraag ik me af.
En in het geval van TS verdenk ik zijn vrienden ervan hem gewoon op een subtiele manier uit de vriendenkring te willen verjagen. Volkomen begrijpelijk overigens, als hij zich irl net zo profileert als hier.
maar jij hebt wel ook naast je kindje nog andere leuke foto's op je haaifs staanquote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Vivi het volgende:
Ach, je moet het gewoon vergelijken met een verliefdheid, de eerste tijd kan je dan ook over niks anders praten of aan iets anders denken dan de uitverkorene (en ja, met je eigen kind duurt die verliefdheid wat langer dan 3 mnd). Daarbij kan je het nog steeds wel leuk vinden om een lekker wijntje te drinken of een bioscoopje te pakken, maar in de praktijk komt het er die eerste jaren maar mondjesmaat van. Ik dacht voordat ik een kind kreeg ook "dat doe ik er wel "bij", het is geen invulling maar een aanvulling, etc. Ik kan daarover nu alleen maar zeggen : "". En ja, alles wat voor mij belangrijk was in het pré-kind tijdperk is nog steeds leuk hoor, maar mijn kind is het allerbelangrijkste, zelfs belangrijker dan ik
. En dat is helemaal niet sneu of beperkt, ik denk eerder dat mensen die zo hard gillen dat ze zich ergeren aan mensen die nu eenmaal dol zijn op hun kind de beperkten zijn, door anderen zo af te schrijven.
en zo verschijnen er om de haverklap leuke verhaaltjes. Voordat ze was geboren gingen de 3 blogjes die er al waren over de Home Theatre, nu enkel nog maar over kleine Wendie... 15 pagina's aan blogjesquote:Een nieuw bed!
Nu Wendy twee is is ze natuurlijk een hele grote meid! Het werd dus hoog tijd om haar ledikant te verruilen voor een grote meiden bed. Na een tripje naar IKEA kwamen we terug met een mooi bouwpakket. Wendy heeft goed geholpen met het in elkaar zetten van haar eigen, mooie grote meiden bed.
Maar srsly, als ik me aan zoiets erger (en ja, van een ander boeit zoiets me over het algemeen ook geen reet) dan ga ik het toch ook echt niet zitten lezen, laat staan een topic erover openen?! Ik heb nisk met honden, maar ik ga ook niet in F&F zitten meelurken met een webcamtopic over puppies en vervolgens zaniken hoe debiel ik dat wel niet vind?! Ik heb wel wat beters te doen, en als zij dat nu wél leuk vinden!?quote:Op maandag 21 september 2009 21:59 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb trouwens ook een mannelijke oud-collega die van elke scheet een blog maakt
[..]
en zo verschijnen er om de haverklap leuke verhaaltjes. Voordat ze was geboren gingen de 3 blogjes die er al waren over de Home Theatre, nu enkel nog maar over kleine Wendie... 15 pagina's aan blogjes
De website van mijn dochterquote:Op maandag 21 september 2009 19:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb ook zon oom en tante, van alles moet een foto gemaakt worden, en al die fotos moeten aan iedereen getoond worden![]()
Verschrikkelijk
quote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef HarryP het volgende:
[..]
De website van mijn dochter:
http://iris.labee.nl
We kunnen het immers niet alleen maar over jouw hobby's hebben.
oh myquote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef HarryP het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef HarryP het volgende:
[..]
We kunnen het immers niet alleen maar over jouw hobby's hebben.
Ik ben heeeeeeeeeeel blij met mijn nieuwe auto, maar daar hang ik ook niet mijn hyves mee vol, of maak er een website voorquote:Op maandag 21 september 2009 21:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Staat Baloe niet op de jouwe dan?![]()
Het is toch niet zo gek dat je iets waar je heeeeeel blij mee bent met anderen wilt delen?
Wat een houding weer. Het gaat er niet om dat de wereld vergaat. Vergaat de wereld als je geen pics erin zit van je koter?quote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef Vivi het volgende:
En als je dat nu wel zou doen, dan zou de wereld vergaan hoor! *Gaap*
Heb je weer gezopen?quote:Op maandag 21 september 2009 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een houding weer. Het gaat er niet om dat de wereld vergaat. Vergaat de wereld als je geen pics erin zit van je koter?
nou, de hele houding van MM is nou ook niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op maandag 21 september 2009 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een houding weer. Het gaat er niet om dat de wereld vergaat. Vergaat de wereld als je geen pics erin zit van je koter?
Zonde dat je dan zo'n reactie geeft. Dat is wel weer een heel duidelijk teken van het feit dat je én niet voor rede vatbaar bent, en blijkbaar dat ik gelijk heb.quote:
Even los van MM, kom op, ik zie nooit een andere houding in OUDquote:Op maandag 21 september 2009 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, de hele houding van MM is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven![]()
'mam, MM is goed bezig op Fok! heel meelevend en subtiel! groetjes, Qwea!'
ik zie het al op de ansichtkaart staan, met op de voorkant een grote foto van Danny ofzo
Nee, dat je zinsopbouw behoorlijk verneukt is.quote:Op maandag 21 september 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonde dat je dan zo'n reactie geeft. Dat is wel weer een heel duidelijk teken van het feit dat je én niet voor rede vatbaar bent, en blijkbaar dat ik gelijk heb.
Tot je de rest van de foto's bekijktquote:Op maandag 21 september 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
er staan anders best nog wat foto's zonder kinderen erop bij?
alleen is de verhouding van personen die Varen en mensen met kinderen een beetje scheef. Dat werd al geillustreerd door de hyves-samenvatting in de OP waar 4 van de 7 personen vandaag een batterij aan kiddo-foto's heeft geupload...quote:Op maandag 21 september 2009 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit topic is net zoiets als klagen over iemand die varen als hobby heeft dat je zoveel foto's van water in zijn profielen meuk zie.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Even los van MM, kom op, ik zie nooit een andere houding in OUD
En ergens inhoudelijk op in gaan ho maar he.quote:Op maandag 21 september 2009 22:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, dat je zinsopbouw behoorlijk verneukt is.
ja, je kan toch lezen?quote:Op maandag 21 september 2009 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]De grootste dwangneuroot van FOK die nog vrij rond loopt die zelf nog geen enkel topic door kan komen zonder door haar chemisch gereguleerde remmen heen te schieten zegt DIT over anderen??
Er zijn nu eenmaal veel meer mensen met kinderenquote:Op maandag 21 september 2009 22:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
alleen is de verhouding van personen die Varen en mensen met kinderen een beetje scheef. Dat werd al geillustreerd door de hyves-samenvatting in de OP waar 4 van de 7 personen vandaag een batterij aan kiddo-foto's heeft geupload...
Ja en? Het blijft hetzelfde.quote:Op maandag 21 september 2009 22:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
alleen is de verhouding van personen die Varen en mensen met kinderen een beetje scheef. Dat werd al geillustreerd door de hyves-samenvatting in de OP waar 4 van de 7 personen vandaag een batterij aan kiddo-foto's heeft geupload...
hallow, ik heb collega's die als een hond met reetjeuk over de vloer kruipen op het werk om te laten zie hoe een kind vooral niet hoort te kruipenquote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Waar je je al niet druk over kunt maken
Ik was aangenaam verrast hoor!quote:Op maandag 21 september 2009 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
doe ik ook 's m'n best, in OUD![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hallow, ik heb collega's die als een hond met reetjeuk over de vloer kruipen op het werk om te laten zie hoe een kind vooral niet hoort te kruipen
Tja, je hebt ook een wijf die een schurfterige kuthond als kindje behandeld. Ik vraag me af of je wel door hebt waar je problemen daadwerkelijk liggen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hallow, ik heb collega's die als een hond met reetjeuk over de vloer kruipen op het werk om te laten zie hoe een kind vooral niet hoort te kruipen
Probeer de inhoud eerst eens duidelijk te maken dan schat, mijn bijna 3-jarige weet zich nog beter uit te drukken. In de tussentijd zal ik wel wat foto's uploaden van mijn kind op onze boot!quote:Op maandag 21 september 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ergens inhoudelijk op in gaan ho maar he.
Typerend, dat wel.
Dat zegt meer over de geestelijke gesteldheid van je collega als over Oudersquote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat jij daarenetegen allemaal met honden doetquote:Op maandag 21 september 2009 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, je hebt ook een wijf die een schurfterige kuthond als kindje behandeld. Ik vraag me af of je wel door hebt waar je problemen daadwerkelijk liggen.
Ja of je leert gewoon lezen, das ook een optie. Anyway, ik kom morgen wel even weer de stand van zaken bekijken.quote:Op maandag 21 september 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Probeer de inhoud eerst eens duidelijk te maken dan schat, mijn bijna 3-jarige weet zich nog beter uit te drukken. In de tussentijd zal ik wel wat foto's uploaden van mijn kind op onze boot!
Obsessieve hekel aan kinderen en indirect de ouders, dus MM zal het nóoit kunnen begrijpen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt TS. Laat die mensen lekker.
hihi, echt!?quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit? Wat gek, dat doen toch ALLE ouders? Ik schuif ook altijd tussen 10 en half elf even een kwartiertje over de afdeling.quote:
tja, als je iets probeert uit te leggen is er een zekere grens aan hoever je kunt gaan met slechts enkel woorden en handgebarenquote:
Pfoeh, ik was halverwege even bang dat we met een cliffhanger achter zouden blijvenquote:Mijn zoon is vandaag weer eens aan de dood ontsnapt. Nu is dat dagelijkse kost voor hem, dus wij schrikken er niet meer zo extreem van.
We zaten even bij McDonalds met het hele gezin om na het eten een ijsje te eten. Zowel Tijn als Saskia in zo'n veel te ruime kinderstoel gehesen. Nu ken ik mijn zoon al een beetje dus ik heb de gehele periode dat we er zaten met een hand op de leuning van Tijn's stoel gezeten... Op die 2 tellen na die ik nodig had om Saskia uit haar stoel te tillen.
In die tijd heeft hij het voor elkaar gekregen om zo te wippen en schommelen in die stoel dat die voorover valt. Met Tijn erin. Godzijdank onderweg niet zo'n stenen McDonalds tafeltje door de midden gekopt, dus behalve wat bloed op zijn tong had hij verder niets. Ik dacht eerst nog dat die rode plek op zijn voorhoofd er wat mee te maken had, maar zijn moeder verzekerde me dat die vanmiddag ontstaan was toen hij van een krukje afstuiterde .
ze gaan vanzelf puberen en kun jij over 10 jaar (voor je gevoel 20) weer eens wat doenquote:Op maandag 21 september 2009 23:06 schreef Iksje het volgende:
Oh, herkenbaar, jammer genoeg.
In mijn kinderloze periode vond ik het best oké als mijn collega over haar zoontje vertelde. Maar elke dag nieuwe verhalen over de kleinste scheet hoefde voor mij ook niet. Nee, dan mijn nicht, wiens kind even oud was als het jongetje van mijn collega. Daar moest ik vragen hoe het nu met de kleine ging.
En toen... werd ik zelf moeder. En veranderde ik in een vrouw die hoofdzakelijk over haar kinderen praat (en zich vaak aan zichzelf ergert daardoor)
Mijn persoonlijkheid van vroeger, die is er vast nog wel hoor. Maar met kinderen raak je niet meer snel in de bioscoop en een festival meepikken of een terrasje doen met je (kinderloze) vrienden is al even moeilijk.
Ik vraag het me ook wel eens af of het nog goed komt, maar vast wel, toch?
ooh, dus ze kónden niet anders. dat verklaart!quote:Op maandag 21 september 2009 23:05 schreef MikeyMo het volgende:
tja, als je iets probeert uit te leggen is er een zekere grens aan hoever je kunt gaan met slechts enkel woorden en handgebaren
Pfoeh, een stuk van een persoonlijke website. En? Wat is je punt? De link er naar toe zegt goddomme nog Saskia, Tijn & Nienke. Waar had je godverdomme verwacht uit te komen? Mijn schizofrene 3 eenheid ofzo? Ik ben je schoonfamilie niet.quote:Op maandag 21 september 2009 23:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Pfoeh, ik was halverwege even bang dat we met een cliffhanger achter zouden blijven
Gek he in een forum met OUDERS??quote:Op maandag 21 september 2009 23:11 schreef MikeyMo het volgende:
toch wel frappant hoeveel mensen zich helemaal persoonlijk aangesproken/aangevallen voelen door de OP...
ik had nooit verwacht dat zo een stoere user (Ahnuld!) als jij zo kon truttenquote:Op maandag 21 september 2009 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pfoeh, een stuk van een persoonlijke website. En? Wat is je punt? De link er naar toe zegt goddomme nog Saskia, Tijn & Nienke. Waar had je godverdomme verwacht uit te komen? Mijn schizofrene 3 eenheid ofzo? Ik ben je schoonfamilie niet.
Gek joh, in OUDquote:Op maandag 21 september 2009 23:11 schreef MikeyMo het volgende:
toch wel frappant hoeveel mensen zich helemaal persoonlijk aangesproken/aangevallen voelen door de OP...
Er staat een stukje over een kind wat met stoel en al voorover vol op zijn bek pleurt.quote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik had nooit verwacht dat zo een stoere user (Ahnuld!) als jij zo kon trutten
Serieus, ik had het niet achter je gezocht
je kan ook ouder zijn zonder je kind als obsessie te hebben. Zonder het nodig te vinden er weblogjes er over vol te schrijven over valpartijtjes, zonder elke dag nieuwe foto;s op je hyves te pleuren, zonder je collega's elk nieuw woordje te mededelen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gek he in een forum met OUDERS??
Christus, je bent werkelijk te dom om te poepen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |