VerZUUrde singles?quote:
Ik mag hopen dat AirwiN die vraag niet kan beantwoorden.quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben geen übersingle?. Of is mijn vriendin niet gewillig?
.
AirwiN heeft onvermoede talenten. En MissMSX om ze in toom te houdenquote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat AirwiN die vraag niet kan beantwoorden.
Kunnen hetero-vrouwen geen übersingle zijn dan?quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh... Übersingles parasiteren hier tot ze een gewillige vrouw vinden. En dan zie je ze nooit meer.
Nee.quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kunnen hetero-vrouwen geen übersingle zijn dan?
Jij denkt te weten dat ik daar maar één voorbeeld van heb... Aannames...quote:Op maandag 21 september 2009 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
Daar heb je maar 1 voorbeeld van en dat is te weinig om als bewijsmateriaal te kunnen dienen.
Dat eerste!quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Litpho het volgende:
Ik ben geen übersingle?. Of is mijn vriendin niet gewillig?
.
Welke voorbeelden zijn er dan nog meerquote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt te weten dat ik daar maar één voorbeeld van heb... Aannames...
Vrouwen zijn nooit übersingle. Die hoeven namelijk maar te knippen met hun vingers en dan is er altijd wel een übersingle die zich aanbiedt.quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Kunnen hetero-vrouwen geen übersingle zijn dan?
Oh.quote:
En als je geen ubersingle wil? Wat dan?quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit übersingle. Die hoeven namelijk maar te knippen met hun vingers en dan is er altijd wel een übersingle die zich aanbiedt.
Dat is een keuze. En dat maakt dat je geen übersingle bent. Je kiest er bewust voor terwijl het alternatief binnen handbereik is.quote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef TwistedDarling het volgende:
En als je geen ubersingle wil? Wat dan?
jij hebt gisteren geen boer zoekt vrouw gekeken of wel?quote:Op maandag 21 september 2009 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit übersingle. Die hoeven namelijk maar te knippen met hun vingers en dan is er altijd wel een übersingle die zich aanbiedt.
Van mij wel!quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Zo. Mag ik nu blijven?
* Pandora73 zet puppy-oogjes op
Beide punten zijn niet onverstandig.quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Foto doe ik niet aan, wegens de niet zo toffe combinatie van werk versus uitgesproken mening hier. En aangezien het geen datingtopic is, ga ik ook mijn maten niet neerzetten.
Je mag blijven. Alhoewel ik bang ben dat de Psychologiegerelateerde discussies toch elders in dit forum plaatsvinden, dit is min of meer het gezelligheidshoekje. Ook met discussies bij tijd en wijle, maar minder op een specifiek onderwerpquote:Dat was het Relatie gedeelte, nu nog de Psychologie: dat vind ik gewoon machtig interessant. Mits het serieus wordt gedaan. Zo ben ik geen voorstander van het plakken van een ADHD-sticker op ieder niet fatsoenlijk opgevoed kind, of op het plakken van het etiket "autist" op ieder muurbloempje. Om maar wat te noemen. En daar ga ik op zich ook graag over in discussie. Maar aangezien een discussie inhoudt dat beide kanten met behulp van valide argumenten gestaafd dienen te worden, en er niet alleen maar Welles-Nietes geroepen wordt, komt dat er niet altijd van.
Zo. Mag ik nu blijven?
Goed dat je het zegt, dat waren namelijk precies de eerste vragen die ik aan je wilde stellen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Zo ben ik geen voorstander van het plakken van een ADHD-sticker op ieder niet fatsoenlijk opgevoed kind, of op het plakken van het etiket "autist" op ieder muurbloempje.
De meest uitgebreide introductie ooit in deze SC...quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Zo. Mag ik nu blijven?
Het heeft de vorige keer al zoveel moeite gekost om dat etiket te verwijderen, wilde je zeggen?quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
Goed dat je het zegt, dat waren namelijk precies de eerste vragen die ik aan je wilde stellen.
Ik heb al jaren geen TV aansluiting meer.quote:Op maandag 21 september 2009 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
jij hebt gisteren geen boer zoekt vrouw gekeken of wel?
daar zat echt een monster bij brrrr
de vrouw niet de boer
uiteraard mag je blijven!quote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Nou dan maar even zoals beloofd een kort voorstelberichtje he...
Ben vrouw, bijna 36. Ben nu een jaar officieel single, heb onlangs wel geprobeerd een relatie op te bouwen maar dat heeft de afstand en andere praktische bezwaren niet overleefd. En omdat het eigenlijk nooit echt van de grond is gekomen (ondanks oprechte bedoelingen bij beide partijen) tel ik het maar niet als echte relatie.
Foto doe ik niet aan, wegens de niet zo toffe combinatie van werk versus uitgesproken mening hier. En aangezien het geen datingtopic is, ga ik ook mijn maten niet neerzetten.
Dat was het Relatie gedeelte, nu nog de Psychologie: dat vind ik gewoon machtig interessant. Mits het serieus wordt gedaan. Zo ben ik geen voorstander van het plakken van een ADHD-sticker op ieder niet fatsoenlijk opgevoed kind, of op het plakken van het etiket "autist" op ieder muurbloempje. Om maar wat te noemen. En daar ga ik op zich ook graag over in discussie. Maar aangezien een discussie inhoudt dat beide kanten met behulp van valide argumenten gestaafd dienen te worden, en er niet alleen maar Welles-Nietes geroepen wordt, komt dat er niet altijd van.
Zo. Mag ik nu blijven?
Ja, voor je het weet hebben we de naam een kliek van autisten te zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het heeft de vorige keer al zoveel moeite gekost om dat etiket te verwijderen, wilde je zeggen?
Kat!quote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
Maar even voor de volledigheid: wij zjin meer van het hond versus kat
En Den Haag versus Utrecht en schaamhaar versus geschoren...quote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
uiteraard mag je blijven!
Maar even voor de volledigheid: wij zjin meer van het hond versus kat, niet zo erg van de relatie en psychologie
En ik maar denken dat ik hip wasquote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen TV aansluiting meer.
Die vragen die Plato wilde stellen klinken steeds onbelangrijker in de oren...quote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Den Haag versus Utrecht en schaamhaar versus geschoren...
Utrechtquote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Den Haag versus Utrecht en schaamhaar versus geschoren...
Helaas... Alhoewel je het wel verloren hebt van een waardig tegenstander, namelijk mijzelf...quote:
Alleen de Fa reclames van vroeger. Maar die toonden al steeds minder borsten toen ik nog wel een TV aansluiting had.quote:
Je vindt een wollen onderbroek echt lekker?quote:Op maandag 21 september 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gewoon heel makkelijk
Schaamhaar of geschoren maakt me niet uit
Den Haag en Utrecht vind ik even leuk en ik wil katten en honden!
Zouden er meer autisten wonen in Den Haag? Of juist in Utrecht?quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die vragen die Plato wilde stellen klinken steeds onbelangrijker in de oren...
Het zou, wat mij betreft, niet verkeerd zijn als er wat meer serieuzere onderwerpen aan bod zouden komen zo nu en dan. De hond vs kat discussies zijn ietwat uitgemolken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uiteraard mag je blijven!
Maar even voor de volledigheid: wij zjin meer van het hond versus kat, niet zo erg van de relatie en psychologie
quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zouden er meer autisten wonen in Den Haag? Of juist in Utrecht?
Weet je nog vroeger, toen je nog onwetend was over Utrecht en deze discussie verfoeide? Gelukkig ben je niet langer onwetend en zie je eindelijk dat wij altijd gelijk hadden.quote:
Nou doe eens gek. We zouden bijvoorbeeld stellingen kunnen introduceren.quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het zou, wat mij betreft, niet verkeerd zijn als er wat meer serieuzere onderwerpen aan bod zouden komen zo nu en dan. De hond vs kat discussies zijn ietwat uitgemolken.(al zal ik niet ophouden om soms te vertellen hoe tof ik katten wel niet vind, vooral de mijne. Wat dat betreft kan ik net een milde versie zijn van een moeder zijn die d'r bek niet kan houden over d'r baby.
![]()
)
Die zijn juist irritant.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik hip was
Mis jij de reklames niet?
Ik vind het allemaal primaquote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt een wollen onderbroek echt lekker?
Mijn god wat heb ik een tering hekel gekregen aan die plek! Ik ben een heel rustig knaapje maar nu heb ik echt haat gevoelens. Je merkt het niet als je in de mallemolen aan het draaien bent maar ik kom nu dus gewoon vrolijker thuis met meer energie.quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger, toen je nog onwetend was over Utrecht en deze discussie verfoeide? Gelukkig ben je niet langer onwetend en zie je eindelijk dat wij altijd gelijk hadden.
Kaal is het ene uiterste en een wollenbroek is het andere uiterste. Iets haar is de gulden middenweg zullen we maar even zeggen. Als je moet kiezen tussen de twee uiterste Niks doen vs Kaal dan zou je het scheermes laten staan?quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima
Ik denk dat ik zelfs liever nog wat haar zie dan kaalwant dat is zo onnatuurlijk vind ik
Ten opzichte van wat je gewend was, was het echt een achteruitgang. En dan merk je dat de dagelijkse werkbeleving van grote invloed kan zijn op je gestel.quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef Godtje het volgende:
Mijn god wat heb ik een tering hekel gekregen aan die plek! Ik ben een heel rustig knaapje maar nu heb ik echt haat gevoelens. Je merkt het niet als je in de mallemolen aan het draaien bent maar ik kom nu dus gewoon vrolijker thuis met meer energie.
ik vind het allemaal prima (ik bedoel serieuze dingen of niet serieuze dingen) maar ik dacht ik zeg het maar evenquote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het zou, wat mij betreft, niet verkeerd zijn als er wat meer serieuzere onderwerpen aan bod zouden komen zo nu en dan. De hond vs kat discussies zijn ietwat uitgemolken.(al zal ik niet ophouden om soms te vertellen hoe tof ik katten wel niet vind, vooral de mijne. Wat dat betreft kan ik net een milde versie zijn van een moeder zijn die d'r bek niet kan houden over d'r baby.
![]()
)
Dat klopt. Moet ik ook heel eerlijk zeggen dat wat ik gewend was dat het ook niet meer gezond was. Dat is weer een wijze les die ik meeneem in mijn leven. Daar had ik op een gegeven moment te veel te zeggen. Te veel vrijheid en op bepaalde vlakken waren ze te afhankelijk van me en ik vond dat wel prettig. Daardoor wel een ongezonder ritme met te veel vrijheid. Wat betreft mensen en werken op nivo was het heerlijk. De vrijheid ook maar daar heb ik te veel van genomen het laatste halfjaar. Dus het was ook tijd dat ik even met mijn neus op de feiten werd gedrukt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ten opzichte van wat je gewend was, was het echt een achteruitgang. En dan merk je dat de dagelijkse werkbeleving van grote invloed kan zijn op je gestel.
ik had het niet over mezelfquote:Op maandag 21 september 2009 21:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kaal is het ene uiterste en een wollenbroek is het andere uiterste. Iets haar is de gulden middenweg zullen we maar even zeggen. Als je moet kiezen tussen de twee uiterste Niks doen vs Kaal dan zou je het scheermes laten staan?
Ik kom de laatste tijd opvallend veel in Den Haag...quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zouden er meer autisten wonen in Den Haag? Of juist in Utrecht?
Hoezo ligt het meer aan je vriend? verzorg jij je lijf in de eerste plaats voor jezelf of voor andere?quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had het niet over mezelf
dat is anders
omdat het meer aan mn vriend ligt wat hij er van vind (nou een combi natuurlijk als hij zegt verf het rood met witte stippen heeft ie best pech)
maar als ik zelf uit mag zoeken waar ik het liefst mee in aanraking kom zeg maar....
dan nog liever een bos haar dan helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |