Een subforum openen voor ex-mods om te zuren en vervolgens weer sluiten omdat ze ook echt lopen zuren....quote:
Ja, dat verwacht je niet.quote:Op maandag 21 september 2009 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een subforum openen voor ex-mods om te zuren en vervolgens weer sluiten omdat ze ook echt lopen zuren....
Zeurden de mensen maar in KLB. Met al die subklachten, antiklachten en 'TS is een...' posts is dat subforum helemaal vergald voor het leven.quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Q. het volgende:
Ja, dat verwacht je niet..
Net zoiets als in KLB gaan miepen dat de mensen er zoveel zeuren..
Tegenwoordig mag dat. Vroeger mocht je tenminste niet over Fok! klagen in KLB.quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Q. het volgende:
Net zoiets als in KLB gaan miepen dat de mensen er zoveel zeuren..
En Paints, vergeet de paints niet.quote:Op maandag 21 september 2009 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeurden de mensen maar in KLB. Met al die subklachten, antiklachten en 'TS is een...' posts is dat subforum helemaal vergald voor het leven.
Vroeger zaten daar nog fatsoenlijke mods.quote:Op maandag 21 september 2009 19:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag dat. Vroeger mocht je tenminste niet over Fok! klagen in KLB.
Die zijn soms nog wel grappig. En aangezien de subklachten, antiklachten en 'TS is een...' posts echt nooit grappig zijn de paints toch een beetje de eenogen in het land der blinden.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
berg posts verwijderd omdat het irrelevant was. Het is dicht, ik meld waarom, klaar. Ow, en we gaan crewbashing strikter aanpakken. Ook als het verkapt in een obscuur slowchattopic wordt gedaan.
Dat krijg je met die Hyveshoeren die iedereen waar ze ooit bij in de klas hebben gezeten op Hyves toevoegen. Allemaal hetzelfde soort volk en die plaatsen dus ook allemaal hetzelfde soort foto's.quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Q. het volgende:
Oeh, zowaar een goed topic in OUD:
Kinderen: een ziekelijke obsessie?
Zegt Danny daar nou dat de mods tot op heden verzaakten met het aanpakken van crewbashers? Is dat geen crewbashing?quote:
Dat is een openbaar non-functioneringsgesprek, lijkt me.quote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt Danny daar nou dat de mods tot op heden verzaakten met het aanpakken van crewbashers? Is dat geen crewbashing?
Dan vind ik dat ik als user best 360 graden feedback mag geven in een obscuur slowchattopic, als onderdeel van dat non-functioneringsgesprek.quote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef Litpho het volgende:
Dat is een openbaar non-functioneringsgesprek, lijkt me.
Uiteraard, maar gegeven dat je dan weer terug bent waar je begon, had je het hele graden verhaal ook achterwege kunnen laten.quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ik als user best 360 graden feedback mag geven
Plus: MikeyMoquote:Op maandag 21 september 2009 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je met die Hyveshoeren die iedereen waar ze ooit bij in de klas hebben gezeten op Hyves toevoegen. Allemaal hetzelfde soort volk en die plaatsen dus ook allemaal hetzelfde soort foto's.
Ik moet wat om mijn bonuspunten te verdienen bij bullshit bingo...quote:Op maandag 21 september 2009 19:59 schreef Litpho het volgende:
Uiteraard, maar gegeven dat je dan weer terug bent waar je begon, had je het hele graden verhaal ook achterwege kunnen laten.
Ook dat, maar vooral alle mensen met 200+ vrienden op Hyves...quote:
Ik vind de vraag wat jij in OUD deed veel interessanterquote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Q. het volgende:
En de bijbehorende paniek als er eentje opstapt en ze niet weten wiequote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat, maar vooral alle mensen met 200+ vrienden op Hyves...
quote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef Litpho het volgende:
En de bijbehorende paniek als er eentje opstapt en ze niet weten wie.
Ik wist wel dat mijn zeer kleine aantal hyves vrienden ergens goed voor was. Jouw goedkeuring.quote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat, maar vooral alle mensen met 200+ vrienden op Hyves...
Niks mis met mensen met een kritische blik als het gaat om mensen die ze om zich heen verzamelen...quote:Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wist wel dat mijn zeer kleine aantal hyves vrienden ergens goed voor was. Jouw goedkeuring.
Tja.. daar heb ik niet altijd een keuze in gehad. Dat krijg je als je al op jonge leeftijd ziek wordt. Kan even duren voordat je dat zelf leert waarderen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis met mensen met een kritische blik als het gaat om mensen die ze om zich heen verzamelen...
quote:Op maandag 21 september 2009 20:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Tja.. daar heb ik niet altijd een keuze in gehad. Dat krijg je als je al op jonge leeftijd ziek wordt. Kan even duren voordat je dat zelf leert waarderen.
Ondertussen ben ik al heul oud en heb ik er veul waardering voor.quote:
Terechte klachtquote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Q. het volgende:
Kut. Betrapt. Zal ik het dan maar bekennen?quote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind de vraag wat jij in OUD deed veel interessanter.
Dit lijkt me dan wel weer leuk om te zien:quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:08 schreef MikeyMo het volgende:
Het dieptepunt was toch wel toen een van mijn collega's voor ging doen hoe haar kleine op het moment kruipt gevolgd door een andere die voor ging doen hoe sommige kruipen met de mededeling dat dat geen goede manier van kruipen is.
Hoop je op een jongen of op een meisje?quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. Betrapt. Zal ik het dan maar bekennen?
Een tweeling natuurlijk! Dan kan ik van die leuke foto's op mn Hyves zetten.quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoop je op een jongen of op een meisje?
En nu niet zomaar verdwijnen zoals nixxx deed.quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. Betrapt. Zal ik het dan maar bekennen?
Schattigquote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Een tweeling natuurlijk! Dan kan ik van die leuke foto's op mn Hyves zetten.!
Ik zal hier regelmatig foto's van mijn kroost plaatsen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En nu niet zomaar verdwijnen zoals nixxx deed.
Nixxx? Wie was dat ook alweerquote:Op maandag 21 september 2009 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En nu niet zomaar verdwijnen zoals nixxx deed.
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal hier regelmatig foto's van mijn kroost plaatsen.
Een übersingle, net als Q. en jij.quote:
übersingles zijn dus net als vriendschap?quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een übersingle, net als Q. en jij.
quote:
Neuh... Übersingles parasiteren hier tot ze een gewillige vrouw vinden. En dan zie je ze nooit meer.quote:Op maandag 21 september 2009 20:38 schreef TwistedDarling het volgende:
übersingles zijn dus net als vriendschap?
Totdat...quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een übersingle, net als Q. en jij.
Tijd voor een Singles forum!quote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ZUU wordt alweer dichtgegooid. Teveel gezeik op de crew. Ja slimmerds, wat verwacht je dan als je een subforum maakt dat specifiek gericht is op verzuurde ex-crew?
Echt
Daar heb je maar 1 voorbeeld van en dat is te weinig om als bewijsmateriaal te kunnen dienen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh... Übersingles parasiteren hier tot ze een gewillige vrouw vinden. En dan zie je ze nooit meer.
Ik ben geen übersingle?quote:Op maandag 21 september 2009 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh... Übersingles parasiteren hier tot ze een gewillige vrouw vinden. En dan zie je ze nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |