Ik kom de laatste tijd opvallend veel in Den Haag...quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zouden er meer autisten wonen in Den Haag? Of juist in Utrecht?

Hoezo ligt het meer aan je vriend? verzorg jij je lijf in de eerste plaats voor jezelf of voor andere?quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had het niet over mezelf
dat is anders
omdat het meer aan mn vriend ligt wat hij er van vind (nou een combi natuurlijk als hij zegt verf het rood met witte stippen heeft ie best pech)
maar als ik zelf uit mag zoeken waar ik het liefst mee in aanraking kom zeg maar....
dan nog liever een bos haar dan helemaal niks

Niets zo wisselvallig als Q.quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd opvallend veel in Den Haag...

Straks dus toch kinderen en een relatie met als kers op slagroom stopt hij nog met drinken.quote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niets zo wisselvallig als Q.

Waar zou je anders willen wonen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Waarom zo'n extreme hekel aan Utrecht? Is het echt zo erg?
Ik heb het hier wel gezien na jaren studeren en wonen (en dat ik hier wegens studie nog wel even zit vind ik behoorlijk jammer), maar ik heb geen hekel aan de stad. (wel aan sommige delen van de stad, maar daar kan de rest van de stad ook niets aan doen)

Vergeet de Vinex-wijk niet. En de Opel.quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straks dus toch kinderen en een relatie met als kers op slagroom stopt hij nog met drinken.

Zelfs jij gaat overstag. nog even en je verruilt Kanaleneiland voor het Laakkwartier.quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd opvallend veel in Den Haag...

En de labrador?quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet de Vinex-wijk niet. En de Opel.

Die definitie van een Vinex-wijk is ook aan inflatie onderhevig.quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs jij gaat overstag. nog even en je verruilt Kanaleneiland voor het Laakkwartier.

Back to the future: zo eentje hadden wij thuis altijd al. Net als opels. Weinig nieuws onder de zon dus.quote:

het is geen verzorging (ik bedoel het is toch schoon en netjes hoe het ook is) het is cosmetischquote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo ligt het meer aan je vriend? verzorg jij je lijf in de eerste plaats voor jezelf of voor andere?
Ik vind veel haar daar persoonlijk heel vervelend zitten. Dat verzorg ik dus voor mezelf. Een eventuele partner heeft het daar maar mee te doen. Als ik een partner zou hebben die meer wenst dan heeft ze pech. Gelukkig loop ik aardig in lijn met de algemene verwachtingen dus het is ook nogt nooit een probleem geweest.

Ergens anders.quote:

Ik wil een Labjequote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Back to the future: zo eentje hadden wij thuis altijd al. Net als opels. Weinig nieuws onder de zon dus.

Zoals zijn huizenprijs daalt is zelfs dat niet te betalen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs jij gaat overstag. nog even en je verruilt Kanaleneiland voor het Laakkwartier.

Dat is weer een nadeel van het Laakkwartier, ik denk niet dat ze daar nog een Refo-kerk hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Back to the future: zo eentje hadden wij thuis altijd al. Net als opels. Weinig nieuws onder de zon dus.

Zolang ze maar een haatzaaiende moskee hebben voel ik me wel thuis.quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is weer een nadeel van het Laakkwartier, ik denk niet dat ze daar nog een Refo-kerk hebben.

Hij is dus gedwongen om nog jaren in Utrecht te blijven wonen bedoel je?quote:Op maandag 21 september 2009 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals zijn huizenprijs daalt is zelfs dat niet te betalen.

Ach, ik heb ruim voor de top gekocht. Die kan nog wel flink zakken voor ik onder water zit.quote:Op maandag 21 september 2009 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals zijn huizenprijs daalt is zelfs dat niet te betalen.

Die moskee schijnt wat minder haatzaaiend te worden de laatste tijd als ik vandaag in de krant.quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang ze maar een haatzaaiende moskee hebben voel ik me wel thuis.

Ik kan altijd nog verhuren.quote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is dus gedwongen om nog jaren in Utrecht te blijven wonen bedoel je?

Of Almerequote:Op maandag 21 september 2009 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is dus gedwongen om nog jaren in Utrecht te blijven wonen bedoel je?

Dat valt wat mij betreft niet onder 'ergens anders'.quote:

Wellus! Er zit een kanaal tussen!quote:Op maandag 21 september 2009 21:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat valt wat mij betreft niet onder 'ergens anders'.

Daar ben ik laatst voor het eerst geweest.quote:

En er ook weer uitgekomen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst voor het eerst geweest.

Daar was ik nog niet mee begonnen hoor. Sinds dat VMBO die terreurschool hier tegenover staat is de overlast verveelvoudigd.quote:

Inderdaad, de meeste mensen komen binnenzetten met een hoop gescheld op de TT.quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meest uitgebreide introductie ooit in deze SC...![]()
Welkom!

Lichamelijk heb ik geen schade opgelopen, of dat psychisch wel gebeurd is kan ik nog niet zeggen.quote:

Wacht maar totdat de hoofddoekenbelasting is ingevoerd, dan houdt dat wel opquote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet mee begonnen hoor. Sinds dat VMBO die terreurschool hier tegenover staat is de overlast verveelvoudigd.

Het valt vast niet op bij al die andere psychische schade...quote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
Lichamelijk heb ik geen schade opgelopen, of dat psychisch wel gebeurd is kan ik nog niet zeggen.

Ik wacht eigenlijk op de bontkraagjesbelasting.quote:Op maandag 21 september 2009 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat de hoofddoekenbelasting is ingevoerd, dan houdt dat wel op.

Als ik nog een jaar bij deze klant blijf mag ik er misschien weer wegquote:Op maandag 21 september 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst voor het eerst geweest.

Je weet het niet, het kan net de druppel zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het valt vast niet op bij al die andere psychische schade...

Welke wijken in Den Haag zijn trouwens tof om in te wonen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]

DR Philquote:Op maandag 21 september 2009 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
Op deze TT kun je toch niet schelden

Op 't zand zit je meestal goed.quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke wijken in Den Haag zijn trouwens tof om in te wonen?

Ik hoop niet dat je te hoge verwachtingen hebt van het niveau hier. Dat wisselt nogal namelijkquote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
Nou dan maar even zoals beloofd een kort voorstelberichtje he...
Ben vrouw, bijna 36. Ben nu een jaar officieel single, heb onlangs wel geprobeerd een relatie op te bouwen maar dat heeft de afstand en andere praktische bezwaren niet overleefd. En omdat het eigenlijk nooit echt van de grond is gekomen (ondanks oprechte bedoelingen bij beide partijen) tel ik het maar niet als echte relatie.
Foto doe ik niet aan, wegens de niet zo toffe combinatie van werk versus uitgesproken mening hier. En aangezien het geen datingtopic is, ga ik ook mijn maten niet neerzetten.
Dat was het Relatie gedeelte, nu nog de Psychologie: dat vind ik gewoon machtig interessant. Mits het serieus wordt gedaan. Zo ben ik geen voorstander van het plakken van een ADHD-sticker op ieder niet fatsoenlijk opgevoed kind, of op het plakken van het etiket "autist" op ieder muurbloempje. Om maar wat te noemen. En daar ga ik op zich ook graag over in discussie. Maar aangezien een discussie inhoudt dat beide kanten met behulp van valide argumenten gestaafd dienen te worden, en er niet alleen maar Welles-Nietes geroepen wordt, komt dat er niet altijd van.
Zo. Mag ik nu blijven?
* Pandora73 zet puppy-oogjes op

Ypenburg. Mits labrador.quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]

Ik vind niet dat het niveau vaak wisselt hoor, volgens mij is het al jaren hetzelfdequote:

quote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef CherryLips het volgende:

Verwachtingen!quote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je te hoge verwachtingen hebt van het niveau hier. Dat wisselt nogal namelijk
Maar tuurlijk mag je blijven

Duinoord, Bezuidenhout, Benoordenhout.quote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]Vruchtenbuurt
, Statenkwartier, Regentessekwartier (niet alles), Scheveningen (niet alles)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |