quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 13:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]is negatief
is positief, want als ie bijna leeg is, is ie minder snel vol
Het is net als een glas, ik vind half vol beter klinken dan half leeg, op die fiets bedoel ikquote:Op maandag 21 september 2009 13:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]is negatief
is positief, want als ie bijna leeg is, is ie minder snel vol
Dat ligt ook maar net aan het onderwerp van het topic... voor een ONZ SC gaat dat inderdaad op, voor vele andere topics weer niet.quote:Op maandag 21 september 2009 13:39 schreef Pingwingei het volgende:
Ja maar dat is weer anders. Bij een topic is dat precies andersom
Je vergeet de TSquote:
TS is altijd formidabelquote:
Neequote:
Jij gister ookquote:
Komt door jouquote:
Dus m'n piercing heeft wel degelijk nutquote:
Huppel en ik zijn NTBquote:
Sepoquote:
Heb jij die echtquote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus m'n piercing heeft wel degelijk nut
Een prins Albert bedoel je?quote:
Niet te betalen?quote:
Ja die.quote:
Dat ook jaquote:
Hoe kom je dan aan je geld?quote:
Op het moment heel moeilijkquote:
Wees dan ook te betalen, dan stroomt het binnenquote:
Hm, neequote:
Tongpiercingquote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, nee
Wel een andere waar je plezier van kan hebben
Tattoo's dan?quote:
Die wil ik zelf nog hebben, heb al 3 ontwerpjes klaarliggen maar geen geldquote:
Ik heb er 3quote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die wil ik zelf nog hebben, heb al 3 ontwerpjes klaarliggen maar geen geld
Hoe zien die eruit?quote:
Mooiquote:
Kom maar kom maarquote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, nee
Wel een andere waar je plezier van kan hebben
6quote:
quote:
Mooie dingenquote:Op maandag 21 september 2009 14:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Ik bedoelde dus wat ze voor moeten stellen
quote:Op maandag 21 september 2009 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar kom maar![]()
[..]
6![]()
eigenlijk 7 maar 2 heb ik gemerged
quote:
quote:
ik ben vereerdquote:Op maandag 21 september 2009 16:12 schreef Stoeprand het volgende:
Mijn volgende kloon wordt Snoepkrant.
HAHA had je ons mooi even tukquote:Op maandag 21 september 2009 16:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er komen geen volgende kloons.
Ik lig haast dubbel van het lachen ja.quote:Op maandag 21 september 2009 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Die stoeprand is wel heel grappig bezig he
quote:Hé hallo leuk om je weer eens te horen. Helaas kan ik je niet zien maar ik wil je wel helpen.
Wil je dat ik een verhaaltje typt op officieel Krohne papier? Wat wil je hebben dat ik aanhaal. Ik hoef geen verhaal te vertellen dat je rijk bedeeld ben met sommige lichaamsdelen, dat zien ze zelf wel.
Geef maar aan wat je wil en dan ik bepalen of ik het ermee eens ben.
Kijk uit voor je rugquote:Op maandag 21 september 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik lig haast dubbel van het lachen ja.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik heb vandaag een oude chef van mij gebeld met de vraag of hij een referentiebrief voor mij kon schrijven. Ik moest hem maar even een mail sturen en dan zou hij wel iets schrijven voor me. Krijg ik net een mail terug van hem:
[..]
Ik kon zo lachen met die man.quote:
Waarom klinkt dat zo sarcastischquote:Op maandag 21 september 2009 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kon zo lachen met die man.
Nee helemaal niet. Heb echt de grootste lol gehad met hem.quote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat zo sarcastisch
Nee ok, maar zoals je het zei leek het of je het sarcastisch bedoelde.quote:Op maandag 21 september 2009 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Heb echt de grootste lol gehad met hem.
Hij was mijn chef maar heb nooit het idee gehad dat ik minder was dan hem ofzo.
Maar dat was dus niet zoquote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee ok, maar zoals je het zei leek het of je het sarcastisch bedoelde.
Niets over lichaamsdelen in ieder gevalquote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat was dus niet zo![]()
Ben wel benieuwd wat hij over me op papier gaat zetten
Prachtige chef moet dat geweest zijn. Hele dag seksistische grapjes makenquote:Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik heb vandaag een oude chef van mij gebeld met de vraag of hij een referentiebrief voor mij kon schrijven. Ik moest hem maar even een mail sturen en dan zou hij wel iets schrijven voor me. Krijg ik net een mail terug van hem:
[..]
Vind je het gek, heb je d'r tieten wel eens gezienquote:Op maandag 21 september 2009 17:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prachtige chef moet dat geweest zijn. Hele dag seksistische grapjes maken
Nee maar ik denk nu dus dat ze gigantisch zijnquote:Op maandag 21 september 2009 17:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vind je het gek, heb je d'r tieten wel eens gezien
Zijn ze ookquote:Op maandag 21 september 2009 17:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee maar ik denk nu dus dat ze gigantisch zijn
Waar?quote:
Niet waar. Ik kom nog lang niet in de buurt van Cindy Salouquote:
Maar dat is lelijkquote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet waar. Ik kom nog lang niet in de buurt van Cindy Salou
Die van jou hangen ook niet op je knieënquote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet waar. Ik kom nog lang niet in de buurt van Cindy Salou
hoe komt het?quote:Op maandag 21 september 2009 18:28 schreef -Datdus- het volgende:
ik voel me een beetje labiel vandaag
ik moet mijn mede klasgenoten lesgeven omdat de normale lesstof te makkelijk isquote:
Misschien heeft Jim nog wat tips voor jequote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik moet mijn mede klasgenoten lesgeven omdat de normale lesstof te makkelijk is![]()
ninja edit!!quote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik moet mijn mede klasgenoten lesgeven omdat de normale lesstof te makkelijk is![]()
en ik heb niet meer geneukt sinds 8 maanden![]()
goed ideequote:Op maandag 21 september 2009 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien heeft Jim nog wat tips voor je
herkenbaarquote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als je iets niet weet, gewoon ter plekke verzinnen met een stalen gezicht. En dat altijd blijven volhouden.quote:Op maandag 21 september 2009 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien heeft Jim nog wat tips voor je
Op www.tjetter.nl kun je blijkbaar heel makkelijk aan chicks komenquote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
dankjequote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je iets niet weet, gewoon ter plekke verzinnen met een stalen gezicht. En dat altijd blijven volhouden.
Dat probleem ken ik ook. Allebei. Hoewel het zich bij mij beperkt tot engels en geschiedenis. En het bij mij 3 maanden is.quote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
als ik dat had geweten..quote:Op maandag 21 september 2009 18:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je moet wat voor een mini murp over hebben toch.
quote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op www.tjetter.nl kun je blijkbaar heel makkelijk aan chicks komen
Als je zak dan nog niet gebarsten isquote:Op maandag 21 september 2009 18:53 schreef murp het volgende:
[..]
als ik dat had geweten..
maarja, over 4 weken mag ik er officieel weer over
Ik kon toen heus geen 6 weken wachtenquote:Op maandag 21 september 2009 18:53 schreef murp het volgende:
[..]
als ik dat had geweten..
maarja, over 4 weken mag ik er officieel weer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
De denise van gras?quote:Op maandag 21 september 2009 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denise van 16 bijvoorbeeld :'0
Denise is van ons beidenquote:
quote:
Wij verhuren haar. Wij zijn haar pimp, en verkopen haar op Tjetterquote:
Hehequote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij verhuren haar. Wij zijn haar pimp, en verkopen haar op Tjetter
Hallo Frans?quote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en ze ligt redelijk goed in de markt gok ik.
En Graseter wilde het maar niet geloven.quote:
Ja, het ze loopt als een treinquote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en ze ligt redelijk goed in de markt gok ik.
Zal ik het even corrigerenquote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, het ze loopt als een trein
Ja, dank jequote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En Graseter wilde het maar niet geloven.
Graag gedaan hoorquote:
En lekker alles onder kwijlen?quote:Op maandag 21 september 2009 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks lekker naar Captain Jack Sparrow kijken
quote:This was a triumph!
I'm making a note here:
"HUGE SUCCESS!!"
It's hard to overstate
my satisfaction.
Aperture Science;
We do what we must,
because we can.
For the good of all of us.
Except the ones who are dead.
But there's no sense crying
over every mistake.
You just keep on trying
till you run out of cake.
And the science gets done,
and you make a neat gun
for the people who are
still alive.
I'm not even angry...
I'm being so sincere right now -
Even though you broke my heart,
and killed me.
And tore me to pieces.
And threw every piece into a fire.
As they burned it hurt because
I was so happy for you!
Now, these points of data
make a beautiful line.
And we're out of BETA.
We're releasing on time!
So I'm GLaD, I got burned -
Think of all the things we learned -
for the people who are
still alive.
(Go ahead and leave me...)
(I think I'd prefer to stay inside...)
(Maybe you'll find someone else
to help you?)
Maybe Black Mesa?
That was a joke! HAHA!! FAT CHANCE!!
Anyway this cake is great!
It's so delicious and moist!
Look at me; still talking
when there's science to do!
When I look out there,
it makes me GLaD I'm not you.
I've experiments to run.
There is research to be done,
on the people who are
still alive.
And believe me I am
still alive.
I'm doing science and I'm
still alive.
I feel fantastic and I'm
still alive.
While you're dying I'll be
still alive.
And when you're dead I will be
still alive.
Still alive.
Still alive.
Een piraten rollenspel tussen je vent en jij?quote:Op maandag 21 september 2009 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks lekker naar Captain Jack Sparrow kijken
Nee dat doen we pas na de filmquote:Op maandag 21 september 2009 20:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een piraten rollenspel tussen je vent en jij?
cakejes liegen nietquote:
Piraten zijn tof. Jij nu dus ook.quote:Op maandag 21 september 2009 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat doen we pas na de film
Er is ook gelogen over de cake. De cake zelf liegt niet. Jij mallerd jij.quote:
quote:
Dat dusquote:Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er is ook gelogen over de cake. De cake zelf liegt niet. Jij mallerd jij.[ afbeelding ]
Nu pas?quote:Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Piraten zijn tof. Jij nu dus ook.
Er was een hoop ter compensatie nodig toen jij trots vermeldde dat je U2 goed vond.quote:
Ja, en tijd overquote:Op maandag 21 september 2009 19:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor![]()
Had je vrij vandaag?
Portal!quote:
Ik zag dat je vannacht nog laat actief was vandaarquote:
Google is je vriendquote:Op maandag 21 september 2009 20:06 schreef Graseter het volgende:
Meh! Wat moet ik doen bij lvl 16 bij portal
Als in, ik heb met jou zitten lullen?quote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zag dat je vannacht nog laat actief was vandaar
Als in de zin, vanmiddag even een stukje uit de vorige zin terug gelezen en het zo wistquote:Op maandag 21 september 2009 20:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als in, ik heb met jou zitten lullen?
Edit: En, zoals je kon lezen kon ik de slaap niet vatten, daarom was ik ook laat nog actief
Was deze zin te moeilijk voor ONZ?quote:Op maandag 21 september 2009 20:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er was een hoop ter compensatie nodig toen jij trots vermeldde dat je U2 goed vond.
Neequote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Was deze zin te moeilijk voor ONZ?
Waar ging het over?quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Was deze zin te moeilijk voor ONZ?
Dat Huppel U2 leuk vindquote:
Dat wisten we toch al? Ze maken soms wel leuke nummertjesquote:
Ieder zijn smaak zal ik maar zeggenquote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al? Ze maken soms wel leuke nummertjes
Dat nieuwe album is kut, maar hun eerdere werkquote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak zal ik maar zeggen
Het nieuwe album is weer een beetje de oude U2 dat was ze met de vorige 2 albums niet geluktquote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat nieuwe album is kut, maar hun eerdere werk
SPEEDCOREEEEE JWZZquote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Stoeprand het volgende:MIJN SMAAK IS HARDCOREEEEEE!!!!! STAMPUH!!!
quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Stoeprand het volgende:MIJN SMAAK IS HARDCOREEEEEE!!!!! STAMPUH!!!
het waren wel goede nummers maar niet meer goedquote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het nieuwe album is weer een beetje de oude U2 dat was ze met de vorige 2 albums niet gelukt
* Ezechielk houd de bibberende Huppel stevig vastquote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts vindt het heel eng en kruipt dicht tegen Ez aan
Stoep ik zeg toch ook niks van jou en Guns n' Roses?
Herriequote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Stoeprand het volgende:MIJN SMAAK IS HARDCOREEEEEE!!!!! STAMPUH!!!
en hoe was het?quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik ben weer terug van mijn date.
Olaquote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Wij pasten nergens tussen, dus hebben ze ons in ONZ SC gegooid hoorquote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Trevland het volgende:
Goh dan pas ik hier toch goed tussen![]()
Ik ben iemand die van veel verschillende soorten muziek houd
Ik ook.quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Trevland het volgende:
Goh dan pas ik hier toch goed tussen![]()
Ik ben iemand die van veel verschillende soorten muziek houd
quote:
Het was tof, ben ook pas een halfuur thuisquote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ola![]()
Hoe was het? Heb je niet gezien met je spetter sorry![]()
zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij pasten nergens tussen, dus hebben ze ons in ONZ SC gegooid hoor
Moet er gelijk iets spannends gebeuren op de eerste datequote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Het was tof, ben ook pas een halfuur thuisVoor de rest niks spannends gebeurt
Nope. Ik heb alleen tegen m aan gehangen. Niet eens gezoend ofzo. ;pquote:Op maandag 21 september 2009 21:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moet er gelijk iets spannends gebeuren op de eerste date?
Call me oldskool, maar op de 1e date hoeft dat niet gelijk vind ik. Op de 2e wordt het andersquote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Ik heb alleen tegen m aan gehangen. Niet eens gezoend ofzo. ;p
1e date handje vasthouden 2e date alle remmen los, geen regels, geen grezen, 3e date dumpen en de volgende.quote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Call me oldskool, maar op de 1e date hoeft dat niet gelijk vind ik. Op de 2e wordt het anders![]()
![]()
Hoezo dan wil je er vol overheen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Call me oldskool, maar op de 1e date hoeft dat niet gelijk vind ik. Op de 2e wordt het anders![]()
![]()
Nee, nee, nee... Tenzij je het er om doet natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dan wil je er vol overheen?
Hoeft ook niet, is wel leuk.quote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
Naamquote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, Denise heeft weer een nieuwe vlam aan de haak geslagen. Die komt morgen naar Utrecht
Nee, Lou. Uit omgeving Eindhoven. Hij is een dirigent, songwriter en van alles met muziek.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Lou. Uit omgeving Eindhoven. Hij is een dirigent, songwriter en van alles met muziek.
Deze moet ik even crossposten, anders gaat het gordeldier topic dichtquote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Graseter het volgende:
[..]De laatste keer dat ik Denise sprak had ze een pil genomen waarvan ze niet wist hoe die ging werken
Geen ideequote:
Ik heb ze mobiel nummerquote:Op maandag 21 september 2009 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee
Heb wel zijn e-mail en mobiele nummer
Zijn mail heb je ookquote:
Ging ie beter dan die van mij gister?quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Ez ligt op bed, Kiwi fapt op z'n naamtopic, DW kwijlt op d'r hunk, Huppel kwijlt op Hart van Nederland Jack Sparrow...quote:
Dat van Eze geloof ik niet de rest kan wel kloppenquote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ez ligt op bed, Kiwi fapt op z'n naamtopic, DW kwijlt op d'r hunk, Huppel kwijlt op Hart van Nederland Jack Sparrow...
Inderdaad. Ik ook niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat van Eze geloof ik niet de rest kan wel kloppen
Inderdaad, gelukkig maarquote:
Ik moet met het schaamrood bekennen dat ik momenteel niet aan het bier zitquote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
hehe, cheers !
[ afbeelding ]
Ik zit ook niet aan het bier(en dat zonder schaamrood)quote:Op maandag 21 september 2009 23:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig maar![]()
[..]
Ik moet met het schaamrood bekennen dat ik momenteel niet aan het bier zit
Ja lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
hehe, cheers !
[ afbeelding ]
De vorige paar keer had ik wel een koude rakker voor mijn neus, vandaarquote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit ook niet aan het bier(en dat zonder schaamrood)
Ik ook niet, maar dan blijft de HJ van mij voor jou nog even in de koelkastquote:Op maandag 21 september 2009 23:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig maar![]()
[..]
Ik moet met het schaamrood bekennen dat ik momenteel niet aan het bier zit
Slaap je al?quote:
ik denk het eigenlijk ook, maar ik moet het zeker weten!quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik denk het eigenlijk ook, maar ik moet het zeker weten!
Trevland, zeg even of je slaapt aub
Nee in Friesland praten ze normaal wilde je zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:01 schreef justmattie het volgende:
Maar daar eten ze friet en hebben ze een rare taal. Daar wil ik niet wonen hoor
What she said. De zeeuwen en de friezen zijn degenen die totaal niet kennen lullen. De limbo´s vallen nog mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee in Friesland praten ze normaal wilde je zeggen
Vergeet die boeren uit Twente en de achterhoek niet, die zijn ook niet te verstaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:13 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
What she said. De zeeuwen en de friezen zijn degenen die totaal niet kennen lullen. De limbo´s vallen nog mee.
Word.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet die boeren uit Twente en de achterhoek niet, die zijn ook niet te verstaan
Ik lag op m;n bedje met barstende koppijn.quote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ez ligt op bed, Kiwi fapt op z'n naamtopic, DW kwijlt op d'r hunk, Huppel kwijlt op Hart van Nederland Jack Sparrow...
Ja. Ondanks dat ;ie me de hele tijd belachelijk maakte omdat ik Heineken smerig vindt.quote:Op maandag 21 september 2009 22:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ging ie beter dan die van mij gister?
Ja, ik praat toch ook normaal.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee in Friesland praten ze normaal wilde je zeggen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ondanks dat ;ie me de hele tijd belachelijk maakte omdat ik Heineken smerig vindt.
Daar heb ik anders geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet die boeren uit Twente en de achterhoek niet, die zijn ook niet te verstaan
Niet grappig.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:43 schreef Pingwingei het volgende:
Wat hebben jullie toch moeite met dialecten en talen
ik snap er geen ruk vanquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:25 schreef UncleErnie het volgende:
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#nl
Waarom?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:19 schreef UncleErnie het volgende:
Ik kom even afscheid nemen, mijn ban komt er zo aan, vrees ik.
Omdat ik het niet met onze glorieuze leider eens ben, en het gore lef heb dat te uiten. Dat heet tegenwoordig crewbashen. Voorlopig lijk ik nog veilig, maar ik ben erger tekeer gegaan dan de rest die nu in het banmeldtopic staatquote:
Foei.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met onze glorieuze leider eens ben, en het gore lef heb dat te uiten. Dat heet tegenwoordig crewbashen. Voorlopig lijk ik nog veilig, maar ik ben erger tekeer gegaan dan de rest die nu in het banmeldtopic staat
zo te zien sta je er niet tussenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met onze glorieuze leider eens ben, en het gore lef heb dat te uiten. Dat heet tegenwoordig crewbashen. Voorlopig lijk ik nog veilig, maar ik ben erger tekeer gegaan dan de rest die nu in het banmeldtopic staat
Nee, ik ben veilig!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
zo te zien sta je er niet tussen
Link?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
he, dat is lekker stoer zegquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Erwin wat heb je ons aandgedaan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef murp het volgende:
[..]
nou, dan gooi ik het topic op slot, totdat je met een excuus komt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet met een excuus komen waarom jij wel mag zeiken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef murp het volgende:
[..]
nou, dan gooi ik het topic op slot, totdat je met een excuus komt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei helemaal niks!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erwin wat heb je ons aandgedaan?
Dan moet hij maar eens even daar de wc gaan. Kan hij daar lekker zijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks!![]()
Murp is in een zeikbui.![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren hebben een Mechelse Herder pup. Die staat net te blaffen dus ik ga kijken waarom. Staat ie naar de schutting te blaffen en hij hield pas op toen mijn hond hem even ging begroeten.
Zo lief!! Even de neusjes tegen elkaar en toen was het goed
Het papa-murp-syndroom?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach murp zn pms speelt gewoon weer eens op
Dat overleven we prima hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:29 schreef Paul het volgende:
Gelukkig heb ik me rustig gehouden op fok, anders hadden jullie 2 weken zonder Paultjuh moeten zijn!1
Gij zit in de trein?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:35 schreef Desunoto het volgende:
"We staan nu voor een rood sein, en kunnen Amsterdam niet in, even geduld alstublieft..."
Aaarrrrgghh rode seinen moeten dood.
Heb ik alquote:
Krijg je er nog 2, heb je er 4quote:
Iedereen.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg je er nog 2, heb je er 4
Ik weet het,quote:
Dat kan jij helemaal niet aanquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Krijg je er nog 2, heb je er 4
Waarom heeft een mens maar 2 handenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet aan
Ok, jij niet danquote:
Die van Huppel zijn lekkerderquote:
De rest heeft er schijnbaar minder problemen meequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik laat het maar aan de damesch over.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:38 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en Erwin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De rest heeft er schijnbaar minder problemen mee
Dat dacht ik al. Hoe oud zal ze zijn?quote:
De veronica 80's top 880, en wie heeft the number of the beastquote:666. (647) U2 I Will Follow
Ja de boobs dan hè? Ze heeft wel een rotkop.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Hoe oud zal ze zijn?
Oh, en er is meer van haar te vinden kreeg ik net te horen
quote:
Groot, doch epicquote:
Wat jij boos kijken naar onsquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja de boobs dan hè? Ze heeft wel een rotkop.
Murp is jaloers op deze kerel:quote:
Ja, dat worden van die lelijke hangboobies.quote:
Plaatje stuk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Murp is jaloers op deze kerel:
[ afbeelding ]
Als ze zo groot zijn en je doet een push-up bh aan dan is dat geen gezicht!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat worden van die lelijke hangboobies.
Met push-up beha's zijn ze inderdaad 'epic' in elke zin van het woord maar zonder zijn ze waarschijnlijk lelijk.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze zo groot zijn en je doet een push-up bh aan dan is dat geen gezicht!!
Dan lijkt het met alsof je tieten onder je kin hangen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
Doet het het nu wel?
Anders kiezen jullie maar een random plaatje van het epic boobs meisje
Niet NSFW, voor de mensen die op school/werk zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |