Niet grappig.quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:43 schreef Pingwingei het volgende:
Wat hebben jullie toch moeite met dialecten en talen
ik snap er geen ruk vanquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:25 schreef UncleErnie het volgende:
http://www.monopolycitystreets.com/game.html#nl
Waarom?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:19 schreef UncleErnie het volgende:
Ik kom even afscheid nemen, mijn ban komt er zo aan, vrees ik.
Omdat ik het niet met onze glorieuze leider eens ben, en het gore lef heb dat te uiten. Dat heet tegenwoordig crewbashen. Voorlopig lijk ik nog veilig, maar ik ben erger tekeer gegaan dan de rest die nu in het banmeldtopic staatquote:
Foei.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met onze glorieuze leider eens ben, en het gore lef heb dat te uiten. Dat heet tegenwoordig crewbashen. Voorlopig lijk ik nog veilig, maar ik ben erger tekeer gegaan dan de rest die nu in het banmeldtopic staat
zo te zien sta je er niet tussenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met onze glorieuze leider eens ben, en het gore lef heb dat te uiten. Dat heet tegenwoordig crewbashen. Voorlopig lijk ik nog veilig, maar ik ben erger tekeer gegaan dan de rest die nu in het banmeldtopic staat
Nee, ik ben veilig!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
zo te zien sta je er niet tussen
Link?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
he, dat is lekker stoer zegquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Erwin wat heb je ons aandgedaan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef murp het volgende:
[..]
nou, dan gooi ik het topic op slot, totdat je met een excuus komt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet met een excuus komen waarom jij wel mag zeiken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef murp het volgende:
[..]
nou, dan gooi ik het topic op slot, totdat je met een excuus komt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei helemaal niks!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erwin wat heb je ons aandgedaan?
Dan moet hij maar eens even daar de wc gaan. Kan hij daar lekker zijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks!![]()
Murp is in een zeikbui.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |