Dat wisten we toch al? Ze maken soms wel leuke nummertjesquote:
Ieder zijn smaak zal ik maar zeggenquote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al? Ze maken soms wel leuke nummertjes
Dat nieuwe album is kut, maar hun eerdere werkquote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak zal ik maar zeggen
Het nieuwe album is weer een beetje de oude U2 dat was ze met de vorige 2 albums niet geluktquote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat nieuwe album is kut, maar hun eerdere werk
SPEEDCOREEEEE JWZZquote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Stoeprand het volgende:MIJN SMAAK IS HARDCOREEEEEE!!!!! STAMPUH!!!
quote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Stoeprand het volgende:MIJN SMAAK IS HARDCOREEEEEE!!!!! STAMPUH!!!
het waren wel goede nummers maar niet meer goedquote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het nieuwe album is weer een beetje de oude U2 dat was ze met de vorige 2 albums niet gelukt
* Ezechielk houd de bibberende Huppel stevig vastquote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts vindt het heel eng en kruipt dicht tegen Ez aan
Stoep ik zeg toch ook niks van jou en Guns n' Roses?
Herriequote:Op maandag 21 september 2009 20:42 schreef Stoeprand het volgende:MIJN SMAAK IS HARDCOREEEEEE!!!!! STAMPUH!!!
en hoe was het?quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik ben weer terug van mijn date.
Olaquote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Wij pasten nergens tussen, dus hebben ze ons in ONZ SC gegooid hoorquote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Trevland het volgende:
Goh dan pas ik hier toch goed tussen![]()
Ik ben iemand die van veel verschillende soorten muziek houd
Ik ook.quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Trevland het volgende:
Goh dan pas ik hier toch goed tussen![]()
Ik ben iemand die van veel verschillende soorten muziek houd
quote:
Het was tof, ben ook pas een halfuur thuisquote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ola![]()
Hoe was het? Heb je niet gezien met je spetter sorry![]()
zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 21 september 2009 21:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij pasten nergens tussen, dus hebben ze ons in ONZ SC gegooid hoor
Moet er gelijk iets spannends gebeuren op de eerste datequote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Het was tof, ben ook pas een halfuur thuisVoor de rest niks spannends gebeurt
Nope. Ik heb alleen tegen m aan gehangen. Niet eens gezoend ofzo. ;pquote:Op maandag 21 september 2009 21:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moet er gelijk iets spannends gebeuren op de eerste date?
Call me oldskool, maar op de 1e date hoeft dat niet gelijk vind ik. Op de 2e wordt het andersquote:Op maandag 21 september 2009 21:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. Ik heb alleen tegen m aan gehangen. Niet eens gezoend ofzo. ;p
1e date handje vasthouden 2e date alle remmen los, geen regels, geen grezen, 3e date dumpen en de volgende.quote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Call me oldskool, maar op de 1e date hoeft dat niet gelijk vind ik. Op de 2e wordt het anders![]()
![]()
Hoezo dan wil je er vol overheen?quote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Call me oldskool, maar op de 1e date hoeft dat niet gelijk vind ik. Op de 2e wordt het anders![]()
![]()
Nee, nee, nee... Tenzij je het er om doet natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dan wil je er vol overheen?
Hoeft ook niet, is wel leuk.quote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
Naamquote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, Denise heeft weer een nieuwe vlam aan de haak geslagen. Die komt morgen naar Utrecht
Nee, Lou. Uit omgeving Eindhoven. Hij is een dirigent, songwriter en van alles met muziek.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, Lou. Uit omgeving Eindhoven. Hij is een dirigent, songwriter en van alles met muziek.
Deze moet ik even crossposten, anders gaat het gordeldier topic dichtquote:Op maandag 21 september 2009 21:41 schreef Graseter het volgende:
[..]De laatste keer dat ik Denise sprak had ze een pil genomen waarvan ze niet wist hoe die ging werken
Geen ideequote:
Ik heb ze mobiel nummerquote:Op maandag 21 september 2009 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee
Heb wel zijn e-mail en mobiele nummer
Zijn mail heb je ookquote:
Ging ie beter dan die van mij gister?quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Ez ligt op bed, Kiwi fapt op z'n naamtopic, DW kwijlt op d'r hunk, Huppel kwijlt op Hart van Nederland Jack Sparrow...quote:
Dat van Eze geloof ik niet de rest kan wel kloppenquote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ez ligt op bed, Kiwi fapt op z'n naamtopic, DW kwijlt op d'r hunk, Huppel kwijlt op Hart van Nederland Jack Sparrow...
Inderdaad. Ik ook niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat van Eze geloof ik niet de rest kan wel kloppen
Inderdaad, gelukkig maarquote:
Ik moet met het schaamrood bekennen dat ik momenteel niet aan het bier zitquote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
hehe, cheers !
[ afbeelding ]
Ik zit ook niet aan het bier(en dat zonder schaamrood)quote:Op maandag 21 september 2009 23:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig maar![]()
[..]
Ik moet met het schaamrood bekennen dat ik momenteel niet aan het bier zit
Ja lekkerquote:Op maandag 21 september 2009 22:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
hehe, cheers !
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |