quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 13:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]is negatief
is positief, want als ie bijna leeg is, is ie minder snel vol
Het is net als een glas, ik vind half vol beter klinken dan half leeg, op die fiets bedoel ikquote:Op maandag 21 september 2009 13:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]is negatief
is positief, want als ie bijna leeg is, is ie minder snel vol
Dat ligt ook maar net aan het onderwerp van het topic... voor een ONZ SC gaat dat inderdaad op, voor vele andere topics weer niet.quote:Op maandag 21 september 2009 13:39 schreef Pingwingei het volgende:
Ja maar dat is weer anders. Bij een topic is dat precies andersom
Je vergeet de TSquote:
TS is altijd formidabelquote:
Neequote:
Jij gister ookquote:
Komt door jouquote:
Dus m'n piercing heeft wel degelijk nutquote:
Huppel en ik zijn NTBquote:
Sepoquote:
Heb jij die echtquote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus m'n piercing heeft wel degelijk nut
Een prins Albert bedoel je?quote:
Niet te betalen?quote:
Ja die.quote:
Dat ook jaquote:
Hoe kom je dan aan je geld?quote:
Op het moment heel moeilijkquote:
Wees dan ook te betalen, dan stroomt het binnenquote:
Hm, neequote:
Tongpiercingquote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, nee
Wel een andere waar je plezier van kan hebben
Tattoo's dan?quote:
Die wil ik zelf nog hebben, heb al 3 ontwerpjes klaarliggen maar geen geldquote:
Ik heb er 3quote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die wil ik zelf nog hebben, heb al 3 ontwerpjes klaarliggen maar geen geld
Hoe zien die eruit?quote:
Mooiquote:
Kom maar kom maarquote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, nee
Wel een andere waar je plezier van kan hebben
6quote:
quote:
Mooie dingenquote:Op maandag 21 september 2009 14:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Ik bedoelde dus wat ze voor moeten stellen
quote:Op maandag 21 september 2009 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar kom maar![]()
[..]
6![]()
eigenlijk 7 maar 2 heb ik gemerged
quote:
quote:
ik ben vereerdquote:Op maandag 21 september 2009 16:12 schreef Stoeprand het volgende:
Mijn volgende kloon wordt Snoepkrant.
HAHA had je ons mooi even tukquote:Op maandag 21 september 2009 16:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Er komen geen volgende kloons.
Ik lig haast dubbel van het lachen ja.quote:Op maandag 21 september 2009 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Die stoeprand is wel heel grappig bezig he
quote:Hé hallo leuk om je weer eens te horen. Helaas kan ik je niet zien maar ik wil je wel helpen.
Wil je dat ik een verhaaltje typt op officieel Krohne papier? Wat wil je hebben dat ik aanhaal. Ik hoef geen verhaal te vertellen dat je rijk bedeeld ben met sommige lichaamsdelen, dat zien ze zelf wel.
Geef maar aan wat je wil en dan ik bepalen of ik het ermee eens ben.
Kijk uit voor je rugquote:Op maandag 21 september 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik lig haast dubbel van het lachen ja.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik heb vandaag een oude chef van mij gebeld met de vraag of hij een referentiebrief voor mij kon schrijven. Ik moest hem maar even een mail sturen en dan zou hij wel iets schrijven voor me. Krijg ik net een mail terug van hem:
[..]
Ik kon zo lachen met die man.quote:
Waarom klinkt dat zo sarcastischquote:Op maandag 21 september 2009 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kon zo lachen met die man.
Nee helemaal niet. Heb echt de grootste lol gehad met hem.quote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat zo sarcastisch
Nee ok, maar zoals je het zei leek het of je het sarcastisch bedoelde.quote:Op maandag 21 september 2009 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Heb echt de grootste lol gehad met hem.
Hij was mijn chef maar heb nooit het idee gehad dat ik minder was dan hem ofzo.
Maar dat was dus niet zoquote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee ok, maar zoals je het zei leek het of je het sarcastisch bedoelde.
Niets over lichaamsdelen in ieder gevalquote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat was dus niet zo![]()
Ben wel benieuwd wat hij over me op papier gaat zetten
Prachtige chef moet dat geweest zijn. Hele dag seksistische grapjes makenquote:Op maandag 21 september 2009 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik heb vandaag een oude chef van mij gebeld met de vraag of hij een referentiebrief voor mij kon schrijven. Ik moest hem maar even een mail sturen en dan zou hij wel iets schrijven voor me. Krijg ik net een mail terug van hem:
[..]
Vind je het gek, heb je d'r tieten wel eens gezienquote:Op maandag 21 september 2009 17:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prachtige chef moet dat geweest zijn. Hele dag seksistische grapjes maken
Nee maar ik denk nu dus dat ze gigantisch zijnquote:Op maandag 21 september 2009 17:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vind je het gek, heb je d'r tieten wel eens gezien
Zijn ze ookquote:Op maandag 21 september 2009 17:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee maar ik denk nu dus dat ze gigantisch zijn
Waar?quote:
Niet waar. Ik kom nog lang niet in de buurt van Cindy Salouquote:
Maar dat is lelijkquote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet waar. Ik kom nog lang niet in de buurt van Cindy Salou
Die van jou hangen ook niet op je knieënquote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet waar. Ik kom nog lang niet in de buurt van Cindy Salou
hoe komt het?quote:Op maandag 21 september 2009 18:28 schreef -Datdus- het volgende:
ik voel me een beetje labiel vandaag
ik moet mijn mede klasgenoten lesgeven omdat de normale lesstof te makkelijk isquote:
Misschien heeft Jim nog wat tips voor jequote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik moet mijn mede klasgenoten lesgeven omdat de normale lesstof te makkelijk is![]()
ninja edit!!quote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik moet mijn mede klasgenoten lesgeven omdat de normale lesstof te makkelijk is![]()
en ik heb niet meer geneukt sinds 8 maanden![]()
goed ideequote:Op maandag 21 september 2009 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien heeft Jim nog wat tips voor je
herkenbaarquote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als je iets niet weet, gewoon ter plekke verzinnen met een stalen gezicht. En dat altijd blijven volhouden.quote:Op maandag 21 september 2009 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien heeft Jim nog wat tips voor je
Op www.tjetter.nl kun je blijkbaar heel makkelijk aan chicks komenquote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
dankjequote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je iets niet weet, gewoon ter plekke verzinnen met een stalen gezicht. En dat altijd blijven volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |