Dat probleem ken ik ook. Allebei. Hoewel het zich bij mij beperkt tot engels en geschiedenis. En het bij mij 3 maanden is.quote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik moet mijn mede klasgenoten lesgeven omdat de normale lesstof te makkelijk is![]()
en ik heb niet meer geneukt sinds 8 maanden![]()
als ik dat had geweten..quote:Op maandag 21 september 2009 18:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je moet wat voor een mini murp over hebben toch.
quote:Op maandag 21 september 2009 18:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op www.tjetter.nl kun je blijkbaar heel makkelijk aan chicks komen
Als je zak dan nog niet gebarsten isquote:Op maandag 21 september 2009 18:53 schreef murp het volgende:
[..]
als ik dat had geweten..
maarja, over 4 weken mag ik er officieel weer over
Ik kon toen heus geen 6 weken wachtenquote:Op maandag 21 september 2009 18:53 schreef murp het volgende:
[..]
als ik dat had geweten..
maarja, over 4 weken mag ik er officieel weer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
De denise van gras?quote:Op maandag 21 september 2009 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denise van 16 bijvoorbeeld :'0
Denise is van ons beidenquote:
quote:
Wij verhuren haar. Wij zijn haar pimp, en verkopen haar op Tjetterquote:
Hehequote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij verhuren haar. Wij zijn haar pimp, en verkopen haar op Tjetter
Hallo Frans?quote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en ze ligt redelijk goed in de markt gok ik.
En Graseter wilde het maar niet geloven.quote:
Ja, het ze loopt als een treinquote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en ze ligt redelijk goed in de markt gok ik.
Zal ik het even corrigerenquote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, het ze loopt als een trein
Ja, dank jequote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En Graseter wilde het maar niet geloven.
Graag gedaan hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |