De vorige paar keer had ik wel een koude rakker voor mijn neus, vandaarquote:Op maandag 21 september 2009 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit ook niet aan het bier(en dat zonder schaamrood)
Ik ook niet, maar dan blijft de HJ van mij voor jou nog even in de koelkastquote:Op maandag 21 september 2009 23:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig maar![]()
[..]
Ik moet met het schaamrood bekennen dat ik momenteel niet aan het bier zit
Slaap je al?quote:
ik denk het eigenlijk ook, maar ik moet het zeker weten!quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik denk het eigenlijk ook, maar ik moet het zeker weten!
Trevland, zeg even of je slaapt aub
Nee in Friesland praten ze normaal wilde je zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:01 schreef justmattie het volgende:
Maar daar eten ze friet en hebben ze een rare taal. Daar wil ik niet wonen hoor
What she said. De zeeuwen en de friezen zijn degenen die totaal niet kennen lullen. De limbo´s vallen nog mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee in Friesland praten ze normaal wilde je zeggen
Vergeet die boeren uit Twente en de achterhoek niet, die zijn ook niet te verstaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:13 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
What she said. De zeeuwen en de friezen zijn degenen die totaal niet kennen lullen. De limbo´s vallen nog mee.
Word.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet die boeren uit Twente en de achterhoek niet, die zijn ook niet te verstaan
Ik lag op m;n bedje met barstende koppijn.quote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ez ligt op bed, Kiwi fapt op z'n naamtopic, DW kwijlt op d'r hunk, Huppel kwijlt op Hart van Nederland Jack Sparrow...
Ja. Ondanks dat ;ie me de hele tijd belachelijk maakte omdat ik Heineken smerig vindt.quote:Op maandag 21 september 2009 22:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ging ie beter dan die van mij gister?
Ja, ik praat toch ook normaal.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee in Friesland praten ze normaal wilde je zeggen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ondanks dat ;ie me de hele tijd belachelijk maakte omdat ik Heineken smerig vindt.
Daar heb ik anders geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet die boeren uit Twente en de achterhoek niet, die zijn ook niet te verstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |