666quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Nog maar 223 topics voor een echte baas TT
De trouwlocatie?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
De dag van je leven...
ja.. familiedag![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:39 schreef LastRequest het volgende:
tvp.. Mikkie ik heb wel alle Hitzones op ehd staan
Ha, welkom bij de clubquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
wat een hel trouwens om de stad in te komen via de waalbrug daarnethalf uur in de file gestaan/half er doorheen gehobbeld
En je dan wat willen sturen, maar niet reagerenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]niet helemaal wat ik zoek denk ik
Ik zoek nog twee nummers:
Shantykoor - Aan het strand stil en verlaten
Elvis Crespo - Suavemente
Iemand?
Oss viel me mee vanavond!quote:
Welkomquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:45 schreef B.ertha het volgende:Ik woon sinds kort in Nijmegen, dus ik mag hier ook posten
staan die niet gewoon op youtubequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]niet helemaal wat ik zoek denk ik
Ik zoek nog twee nummers:
Shantykoor - Aan het strand stil en verlaten
Elvis Crespo - Suavemente
Iemand?
Voor zo ver ik weet is het niet verboden om sowieso de ovatonde op te gaan en er dan een paar 100 meter weer er van af te gaanquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ha, welkom bij de clubVanmiddag stond er bijna drie kwartier, maar we hadden een goed excuus om via de Ovatonde door Lent te gaan: IB moest afgezet worden
. Dat scheelde zeker 20 à 30 minuten file.
Ik lag op de bankquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En je dan wat willen sturen, maar niet reageren
quote:Op zondag 20 september 2009 09:05 schreef IrishBastard het volgende:
Rijd ik daar over de dijk, staat er zelfs bij de oprit bij de fietsbrug een bordje met een chagrijnige eenstreper die mij aankeek van 'hoe kom jij op de dijk'
Kom ik op werk, zeggen ze 'goh, je hoeft pas om half 11 te beginnen hè'
Nouja, nu mag ik om 16.00 weg ofzo
Moet wel goede kwaliteit hebben, jwtz.quote:Op zondag 20 september 2009 05:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
staan die niet gewoon op youtube
met vdownloader kan je die gewoon rippen, naar filmpje of naar mp3
B!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik woon sinds kort in Nijmegen, dus ik mag hier ook posten
Maar je dan nog wel aan de eenzijdig opgedrongen deal houdenquote:Op zondag 20 september 2009 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik lag op de bank. Maar toch, vellie muts senk joe! Held!
.
Ik ben de beroerdste nietquote:Op zondag 20 september 2009 10:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar je dan nog wel aan de eenzijdig opgedrongen deal houden
Mja, je moet wat hè, voor individuele mp3's die via torrents e.d. niet te vinden zijn.quote:
En dat komt dan hier uit de buurt en woont aan de oever van de Waalquote:
Oh, en jewel! Maar ook sinds gisterquote:Op zondag 20 september 2009 11:10 schreef IrishBastard het volgende:
Omaha Beach zegt je zeker ook niets Dup?
heeft de president van amerika een eigen strand?quote:Op zondag 20 september 2009 11:10 schreef IrishBastard het volgende:
Omaha Beach zegt je zeker ook niets Dup?
Wat gek! Ik vind jou totaal niet iemand om te stressen.quote:Op zondag 20 september 2009 11:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word echt heel erg gestresed van die schrijfopdracht hier
Ik dacht dat ik gewoon tot 6 moest danquote:Op zondag 20 september 2009 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en IB kneusJe moest vandaag inderdaad van 11 tot 8 ofzo toch
Waarom mag je dan nu om 4 naar huis?
Barack Omaha ftw!quote:Op zondag 20 september 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heeft de president van amerika een eigen strand?
quote:Op zondag 20 september 2009 11:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat gek! Ik vind jou totaal niet iemand om te stressen.
as I said, kneusquote:Op zondag 20 september 2009 11:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gewoon tot 6 moest danEn dus 1,5 uur minder werkte. Maar is dus niet, moet dus gewoon tot 6
3 wekenquote:Op zondag 20 september 2009 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]very funny..
Schrijf jij maar eens twee paginas in het italiaans met je kennis van 2 weken.
Dan laat ik het die kennis gewoon doen en ga ik bier drinkenquote:Op zondag 20 september 2009 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]very funny..
Schrijf jij maar eens twee paginas in het italiaans met je kennis van 2 weken.
quote:Op zondag 20 september 2009 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan laat ik het die kennis gewoon doen en ga ik bier drinken.
Ik woon samen met Sheepquote:Op zondag 20 september 2009 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik lag op de bank. Maar toch, vellie muts senk joe! Held!
.
[..]Beetje balen
.
[..]
Moet wel goede kwaliteit hebben, jwtz.
[..]
B!. Hoe is 't nou? Nog steeds met sheep?
Goed nieuws dus allemaalquote:Op zondag 20 september 2009 12:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik woon samen met SheepVerder ist prima. Studie gaat goed, net een nieuwe baan gevonden, leuke vrienden gemaakt sinds ik je de laatste keer zag
drie jaar geleden tijdens de intro, 2xquote:Op zondag 20 september 2009 12:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed nieuws dus allemaalTof dat je met Sheep samenwoont nu! Waar ergens? Huisje/appartement?
En wanneer heb je mij gezien dan? Ik kan me dat niet herinneren?![]()
Ik wist dat je dag ging zeggen..quote:Op zondag 20 september 2009 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan laat ik het die kennis gewoon doen en ga ik bier drinken.
2,5 werkweekquote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wist dat je dag ging zeggen..
En IB.. cursus begon op de 2e officieel.. dus dat is woensdag t/m vrijdag = 3 dagen.. die week erna dan 5 dagen.. en deze week 5 dagen.. maakt 13 dagen.. dus minder dan twee weken
Komen ze op tijd meequote:Op zondag 20 september 2009 12:32 schreef IrishBastard het volgende:
Net een Mit Arbeiters Gesprek gehadIk werd positief beoordeeld, en mijn comments werden ook netjes verwerkt
Prutserquote:Op zondag 20 september 2009 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
godver, ik dacht dat die shit om 2 uur begon, was het half 2dan maar wat later de stad in, mis ik wel die oversteek
In elk geval prettig dat het überhaupt kán, om thuis te zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 12:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
We hebben mama zojuist opgehaald uit het ziekenhuis, zij wilde koste wat kost bij de verjaardag van mijn zus zijn, die vandaag 18 word. Haar situatie is zo veel mogelijk gestabiliseerd, en nu ligt zij even hier op bedVanmiddag gaan we een uurtje ofzo naar de verjaardag, die mijn zus bij haar vriend viert
![]()
Natuurlijk maak ik mij elk moment zorgen, maar goed zij wilt het liefst thuis zijn, met ons en de hond, een vertrouwde omgeving
Drie jaar geleden is ook wel een flinke tijd hè, zo goed is m'n geheugen nietquote:Op zondag 20 september 2009 12:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
drie jaar geleden tijdens de intro, 2x
Ik woon in de hertogstraat boven een winkel
Ik twijfel. Ben nu eindelijk fatsoenlijk op stoom in m'n boek, 'Haar naam was Sarah'. Gaat over WO II en daardoor krijg ik wel jeuk om te gaan kijken, maar eigenlijk lijkt het me ook wel lekker om rustig thuis te blijven. Heb nog diverse verslagen (pagina of 50 à 60) om door te nemen en van commentaar te voorzien.quote:Op zondag 20 september 2009 13:41 schreef swarmahoer het volgende:
gaat er nog iemand in de stad kijken dalijk?
ik maak wel wat fotosquote:Op zondag 20 september 2009 13:57 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wil ook een optocht zienMaarja, werk tot 6
Je bent de enige.quote:Op zondag 20 september 2009 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik maak wel wat fotosen je avator werkt niet, of ben ik de enige
Dag!quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wist dat je dag ging zeggen..
Het was een faalbaas actie eerste klas met de hongerwinter als gevolgquote:Op zondag 20 september 2009 14:55 schreef IrishBastard het volgende:
Was 'n pittige slagMooi verhaal op Wikipedia, niet te uitgebreid enzo
En uitquote:Op zondag 20 september 2009 13:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben nu eindelijk fatsoenlijk op stoom in m'n boek, 'Haar naam was Sarah'.
Copy-paste van Bol:quote:
Je pa heeft weer eens geld nodig?quote:Op zondag 20 september 2009 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb op dit moment een gesprek over financien met papa
(en hij is even wat te drinken pakken dus geen commentaar waarom ik dan post)
wat is het gespreksonderwerp dan ?quote:Op zondag 20 september 2009 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb op dit moment een gesprek over financien met papa
(en hij is even wat te drinken pakken dus geen commentaar waarom ik dan post)
Ja, wel klaar met schoonmaken. Maar heb dus nog die vijftig pagina's aan jaarverslagen en beleidsplannen liggen, en dat moet vanavond en morgen er doorheen gejast worden.quote:Op zondag 20 september 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
die ava werkt weermikkie ik fiets over n kwartiertje weg, al klaar met schoonmaken
?
Komt goedquote:
Kan ik 'm niet lenenquote:Op zondag 20 september 2009 15:46 schreef Mikkie het volgende:
Is echt een aanrader, ken al meerdere mensen die het gelezen hebben, kun je je voor 'n tientje geen buil aan vallen.
Ze zijn boos dat ik geen geld heb en dat ik daar nu pas mee kom.quote:Op zondag 20 september 2009 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is het gespreksonderwerp dan ?
quote:Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik dacht gewoon ok hij maakt geen geld meer over, dat betekent dat ik zelf meer moet gaan verdienen.. Maar nu is ie dus boos
quote:Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze zijn boos dat ik geen geld heb en dat ik daar nu pas mee kom.
Ik vond dat m'n eigen zaken... Maar papa niet aangezien hij iedere maand geld naar me overmaakt..
En toen zei ik dat ie dat al maanden niet doet.. En toen hadden we dus:
a) het hele probleem gevonden, en
b) ruzie omdat ik hem daarop had moeten wijzen
Ik dacht gewoon ok hij maakt geen geld meer over, dat betekent dat ik zelf meer moet gaan verdienen.. Maar nu is ie dus boos
Als je 'm maar netjes houdtquote:
Boos terwijl 'ie zelf verzaaktquote:Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze zijn boos dat ik geen geld heb en dat ik daar nu pas mee kom.
Ik vond dat m'n eigen zaken... Maar papa niet aangezien hij iedere maand geld naar me overmaakt..
En toen zei ik dat ie dat al maanden niet doet.. En toen hadden we dus:
a) het hele probleem gevonden, en
b) ruzie omdat ik hem daarop had moeten wijzen
Als ie zo goed is kan ik 'm altijd nog kopenquote:Op zondag 20 september 2009 16:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je 'm maar netjes houdt. Maar aan de andere kant: het staat wel mooi in je boekenkast. Ik spreek uit ervaring
Ik vat het gewoon even samen als: Je bent gewoon verwend!quote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef LastRequest het volgende:
Nouja weet je wat het is.. Ik vind het al absurd dat ik uberhaupt geld krijg, ze betalen m'n studie en kamer grotendeels al. Dus als ik het dan niet krijg, ga ik daar écht niet om vragen.. En dan denkt hij dat ik m'n financiën niet op orde heb. Das niet waar, alleen ik blijf niet om geld vragen.
En ik heb nu m'n boeken betaald dat heeft ook weer wat gekost.. Zegt ie "ja dat had je toch door moeten geven, dat hoef je niet zelf te betalen". Maarja, ik ben al een paar weken niet thuis geweest en om dan alleen maar mailtjes naar huis te sturen met declaraties
Dat sowieso, maar ik waardeer het wel en probeer dus zoveel mogelijk aan te nemen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vat het gewoon even samen als: Je bent gewoon verwend!
Je krijgt zoveel en dan nog geld te kort? Je leeft boven je stand of je bent gewoon lui?quote:Op zondag 20 september 2009 16:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik waardeer het wel en probeer dus zoveel mogelijk aan te nemen.
Alleen kom ik op dit moment even in de knoei met geld, en daar kwamen ze achter omdat ik geen telefoonabo kon afsluiten
Naja ik ga dr hier niet over uitwijden maar dr zijn wat gevolgen geweest van de crisis waardoor ik flink wat inkomsten misloop e.d.quote:Op zondag 20 september 2009 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je krijgt zoveel en dan nog geld te kort? Je leeft boven je stand of je bent gewoon lui?
Nee, dat is matigquote:Op zondag 20 september 2009 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ie zo goed is kan ik 'm altijd nog kopen
Ik heb er anders ook wel last van hoor. M'n spaargeld (al is het maar weinigquote:Op zondag 20 september 2009 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Gevolgen van de crisis waar jij zo'n last van hebtteh fak
quote:Op zondag 20 september 2009 16:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Naja ik ga dr hier niet over uitwijden maar dr zijn wat gevolgen geweest van de crisis waardoor ik flink wat inkomsten misloop e.d.
Scheelt weer 2 cent per jaarquote:Op zondag 20 september 2009 16:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er anders ook wel last van hoor. M'n spaargeld (al is het maar weinig) stond eerst lekker tegen 5,25%, maar nu nog maar 3%
Ja ik zit niet in een gewone huurkamer dus daar zitten wat moeilijkhedenquote:Op zondag 20 september 2009 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Gevolgen van de crisis waar jij zo'n last van hebtteh fak
Ah, figures, je zit in een koopstudio?quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik zit niet in een gewone huurkamer dus daar zitten wat moeilijkheden
Maar goed volgens mij is ie nog steeds boos maar tis in elk geval uitgepraat.. moet binnen een paar dagen een begroting opstellen et ceteraEn ik mag nooit meer geld aan m'n zusjes lenen (dat gaat om 50 euro
![]()
) blablabala
Je komt nu zo volwassen over!quote:Op zondag 20 september 2009 16:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik zit niet in een gewone huurkamer dus daar zitten wat moeilijkheden
Maar goed volgens mij is ie nog steeds boos maar tis in elk geval uitgepraat.. moet binnen een paar dagen een begroting opstellen et ceteraEn ik mag nooit meer geld aan m'n zusjes lenen (dat gaat om 50 euro
![]()
) blablabala
I know, rightquote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je komt nu zo volwassen over!
Uhuh, en geld komt wel, alleen later.. waardoor ik nu dus elke maand een hap geld mis.quote:Op zondag 20 september 2009 16:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, figures, je zit in een koopstudio?
Ja, ga eens mijn huiswerk maken! Luie bedwants!quote:
quote:
Dat doen ze toch wel. Jij bent ook verwendquote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik zal maar niet meepraten over geldAangezien ik verwend to the bone ben..
Maar mijn ouders willen een maandelijks bedrag over gaan maken om hier te leven, maar als het goed is kan ik gewoon uitkomen met stufi+erasmusbeurs. Dus ik heb gezegd dat ze dat niet hoeven te doen.
Sinds IB en ik wat hebben ben ik daar toch meer over na gaan denken enzo
Wathijzei.quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doen ze toch wel. Jij bent ook verwend![]()
Ik ben wel benieuwd naar de crash, en die youtube beelden van die cameraman die van achter aangereden wordtquote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Mikkie het volgende:
De Hellendoornrally op RTL 7. Nu even reclame.
50 IBies? Die zijn volgende week nog geen 1/2 Swarmies meer waard!quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
50 IBies voor jou
Volgende week cashen?![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 16:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doen ze toch wel. Jij bent ook verwend![]()
Verder wil ik niet meer alles aannemen, en zeg ik dus ook gewoon nee tegen dingen..quote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik zal maar niet meepraten over geldAangezien ik verwend to the bone ben..
Ik vat het ook even samen als: verwend!quote:Op zondag 20 september 2009 16:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar, nu wil ik niet meer alles aannemen, en zeg ik dus ook gewoon nee tegen dingen..
Maar aan de andere kant, ze doen het zelf hoor.. Ik heb bijv hier geen vest bij me.. Maar de winkels hier zijn echt prijzig.. Dus ik zei van ik wacht wel tot IB komt en vesten mee brengt, en dan zegt mijn moeder van oooow jaaaa maar je mag best een nieuwe kopen hoor! Das toch leuk!
En twee dagen later.. Ja ik heb nieuwe laarzen gekocht en jij moet binnenkort ook maar eens gaan kijken anders is alles al weg!
Dus ja ze doen het echt zelf.
Ze vinden ook dat ze mijn buskaarten moeten betalen hier, en wat ik aanbetaald heb voor mijn kamer.. En een of ander grammatica boek dat ik gekocht had.. Maar aan de andere kant heb ik mijn verblijf hier dan weer zelf betaald. Dus jah het begint wat meer te mengelen hier.
Ach, mijn spaarrekening blijft zo mooi intaktkan ik mooi een neie laptop kopen als ik terugkom
quote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom praat je dan toch over geld?quote:
Pimpen is showen met je zelf verdiende geld! Niet met wat je van je anderen krijgt! Dat is meer sweet 16-achtigquote:
Ik hoop overigens later wel hetzelfde voor m'n kids te kunnen doen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pimpen is showen met je zelf verdiende geld! Niet met wat je van je anderen krijgt! Dat is meer sweet 16-achtig
quote:
Mijn kinderen worden maar gewoon lasser of loodgieter!quote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoop overigens later wel hetzelfde voor m'n kids te kunnen doen.
Dus maar even hard doorstuderen
Als ik zelf mijn eigen ziektekosten zou moeten betalen i.p.v het VGZ dan had ik nu een lening openstaan bij Frisia Fin. ter waarde van de hele bank.quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
maandelijks gewoon kan overleven zonder hulp
Whehehe ..... Ik ben trouwens ook wel blij met een eigen bijdrage van 'maar' 155 euroquote:Op zondag 20 september 2009 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik zelf mijn eigen ziektekosten zou moeten betalen i.p.v het VGZ dan had ik nu een lening openstaan bij Frisia Fin. ter waarde van de hele bank.
Je had vroeger alleen een special aftrekpost voor chronisch zieken. Tegenwoordig krijg je een geldbedrag gestort van ¤350,-quote:Op zondag 20 september 2009 17:14 schreef Californium het volgende:
(en ik krijg aan het einde van het jaar een toeslag voor chronisch zieken volgens mij moeder, dus dat scheelt ook alweer)
Niet zo hoog! Ik zal eens even nakijkenquote:Op zondag 20 september 2009 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je had vroeger alleen een special aftrekpost voor chronisch zieken. Tegenwoordig krijg je een geldbedrag gestort van ¤350,-
quote:Op zondag 20 september 2009 17:21 schreef Californium het volgende:
Nah! als mijn moeder het krijgt, dan neem ik aan dat ik het ook krijg
quote:Tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten
Vanaf 1 januari 2009 is het niet meer mogelijk om buitengewone uitgaven voor ziektekosten af te trekken van de belasting. In plaats daarvan kunnen mensen met een chronische ziekte of handicap een jaarlijkse tegemoetkoming krijgen. UWV keert deze tegemoetkoming voor arbeidsongeschikten uit. Als u als werkgever of instelling de uitkering ontvangt van één of meer werknemers of cliënten, dan betalen wij ook deze tegemoetkoming via u uit.
De tegemoetkoming is een gevolg van de Wet tegemoetkoming chronisch zieken en gehandicapten (Wtcg) die sinds 1 januari 2009 geldt. Meer informatie over deze wet vindt u op Veranderingen in de zorg 2009.
Wie krijgt de tegemoetkoming?
Iemand met een chronische ziekte of handicap komt in aanmerking voor de jaarlijkse tegemoetkoming van UWV als hij op 1 juli van 2009:
* een arbeidsongeschiktheidsuitkering van UWV ontving (WAO-, WIA-, Wajong- of WAZ-uitkering);
* 35% of meer arbeidsongeschikt was;
* verzekerd was voor de AWBZ. Iedereen die in Nederland woont of werkt, is hier automatisch voor verzekerd.
quote:14-11-2008 67.90.30.441 CAK B.V. / CER
COMPENSATIE EIGEN RISICO 2008
47,00 EUR
quote:Elke verzekerde van 18 jaar en ouder betaalt vanaf 1 januari 2008
een verplicht eigen risico van maximaal ¤ 150,- per jaar. Mensen
met weinig zorgkosten betalen minder eigen risico dan mensen met
hoge zorgkosten. Chronisch zieken en mensen met een handicap
hebben altijd hoge zorgkosten. Daarom hebben deze mensen soms
recht op de Compensatie eigen risico (CER). De overheid betaalt
hiermee een deel van het eigen risico terug. In deze folder leest u
meer over de Compensatie eigen risico.
Of ze lopen achter met declareren. Dan ben je door je eigen risico heen, dan weer niet, en dan weer wel! En dan blijf je die dingen krijgen. Zelfs ik kreeg al mijn eigen risico netjes terug terug voordat die gapers er achter kwamen hoeveel ik dat jaar gekost had!quote:Op zondag 20 september 2009 17:28 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, je hebt dus gewoon niet genoeg geclaimed, of ze hebben je teveel in rekening gebracht?
quote:Op zondag 20 september 2009 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, dat!![]()
Die graai ik als echte pauper ook mee! Net als die andere regeling natuurlijk!
En voor dit jaar wil ik eens zien of ik de aanschaf van wiet van de belasting mag trekken!quote:
GO D_Kquote:Op zondag 20 september 2009 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En voor dit jaar wil ik eens zien of ik de aanschaf van wiet van de belasting mag trekken!
dat dusquote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
Soms zou ik ook blij zijn als iemand mij een keer geld voor boeken oid zou doneren... Maar ik ben er stiekem ook wel blij mee dat ik normaal gezien (als ik werk heb, nu even niet dus) mijn eigen boontjes kan doppen en maandelijks gewoon kan overleven zonder hulp
Maar eigenlijk wil ik liever dat ze me nog een keertje open snijden en dan ff alle zenuwen doorbrandenquote:
Ik dacht dat je een man wasquote:Op zondag 20 september 2009 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar eigenlijk wil ik liever dat ze me nog een keertje open snijden en dan ff alle zenuwen doorbranden
Kut pijn
Ja voor al die operaties was ik nog wel een man jaquote:Op zondag 20 september 2009 17:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een man was
Maar dat was toen toch ook een optie? Of kon dat toch niet ofzo
Het zou officieel helemaal niet eens mogen! In hele zeldzaam gevallen kunnen die dingen langzaam aangroeien als ze compleet doorgebrand zijn. Maar ja maar eens vragen of de huisarts het wil doorspelen aan de chirurg.quote:Op zondag 20 september 2009 17:41 schreef IrishBastard het volgende:
Zelfherstellend vermogen van zenuwen
Ik betaal die zooi zelf en de apotheker is mij een te dure dealer!quote:Op zondag 20 september 2009 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer is er een wiet-meet op D_K's kosten![]()
Sowieso is bijlezen vaak niet meer echt de moeite waardquote:
Ooh daar wil ik ook es een keer eten! Lijkt mij ook heel lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 19:03 schreef Californium het volgende:
ontopic: Gister bij de popo gegeten!was lekker
De enchilada's zijn zó lekkerquote:Op zondag 20 september 2009 19:03 schreef Californium het volgende:
dat is toch de politiequote:Op zondag 20 september 2009 19:03 schreef Californium het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is toch de politie? was je opgepakt
wrom doe ik het dan tochquote:Op zondag 20 september 2009 18:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sowieso is bijlezen vaak niet meer echt de moeite waard
wtf!quote:Swarmahoer zei om 2.00u: 50+30=70. 70/4=27,50. Ja, toch?!?!
Jepquote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
in de van welderenstraat toch ? is t duur?
Ja en het is daar lekker!quote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
in de van welderenstraat toch ? is t duur?
quote:
Ik lees de sig van iedereen ook niet elke dag, en dit dateert van de nacht van vr-za, dus het valt meequote:Op zondag 20 september 2009 19:51 schreef Californium het volgende:
btw:
[..]
wtf!![]()
Ja ik weet het... het valt me nu pas op![]()
whehe... valt me idd meequote:Op zondag 20 september 2009 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik lees de sig van iedereen ook niet elke dag, en dit dateert van de nacht van vr-za, dus het valt mee
und?quote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef IrishBastard het volgende:
Zitten best veel negers bij die britten
a leuk die kikkersquote:
Nou, dat verbaasde me lichtelijk, aangezien het er iig op de foto verhoudingsgewijs echt veel zijnquote:
Pak dan een andere site?quote:Op zondag 20 september 2009 21:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb nog veel meer fotos, kutsite werk voor geen drol mee
quote:
Blijft kutquote:Op zondag 20 september 2009 22:09 schreef Pheno het volgende:
Imageshack geeft geen gele kikkers meer op fok
Mja, beetje overdone voor een paar foto'squote:Op zondag 20 september 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
Gewoon je eigen webserver hebben, maar goed, dat ben ik
Al gebruik je je homepage ruimte van je provider, daar betaal je toch voorquote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, beetje overdone voor een paar foto's
Mja, die delen we met zeven man. Geen idee wat de homepage isquote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al gebruik je je homepage ruimte van je provider, daar betaal je toch voor
Die is vol met 5 moderne foto's hèquote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al gebruik je je homepage ruimte van je provider, daar betaal je toch voor
Ik moest een half uur lopen met m'n zware tassen, omdat m'n buschauffeur vergeten was te melden dat ie niet in de buurt van m'n huis kwam.. "Dichtstbijzijnde" halte was een pokke-end weg.quote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef royjn het volgende:
Leuk zo'n viering. Heb gvd !@#$% 1 uur in de file gestaan.
Zoveel last heb ik niet eens door de week met files. grmbl
Je was zeker thuis toen Coldplay in Nijmegen wasquote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef royjn het volgende:
Leuk zo'n viering. Heb gvd !@#$% 1 uur in de file gestaan.
Zoveel last heb ik niet eens door de week met files. grmbl
Die 2 dagen had ik cursus dus ik was steeds rond 22:00 - 22:30 thuisquote:Op zondag 20 september 2009 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je was zeker thuis toen Coldplay in Nijmegen was
Liever een half uur lopen dan 1 uur in de file staanquote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik moest een half uur lopen met m'n zware tassen, omdat m'n buschauffeur vergeten was te melden dat ie niet in de buurt van m'n huis kwam.. "Dichtstbijzijnde" halte was een pokke-end weg.
Dan was je net op tijd, want rond 23.00u was het ramdrukquote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef royjn het volgende:
[..]
Die 2 dagen had ik cursus dus ik was steeds rond 22:00 - 22:30 thuis
geen files toen
Echt niet, zeker niet met de tassen die ik bij me had!quote:Op zondag 20 september 2009 22:27 schreef royjn het volgende:
[..]
Liever een half uur lopen dan 1 uur in de file staan
quote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Echt niet, zeker niet met de tassen die ik bij me had!
Hahahah, dat zeiden ik en mijn huisgenoot zojuist ook al tegen elkaarquote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef LastRequest het volgende:
Nu op RTL 5 is zo'n ziek programma.. maar ik blijf het wel telkens kijken
Uitputtend.. Vanochtend tegen 10 uur in het CWZ aangekomen, mama werd net gewassen dus we gingen even wat eten. Ik was eigenlijk nog onzeker of het goed zou zijn als zij nu naar huis kwam. Ze hebben haar dopamine infuus versneld afgebouwd, en mama had zich zo dat doel gesteld om vandaag naar huis te gaan..quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Hoe is 't met moeders gegaan vandaag, CP?
Ik kan je vertellen, om half 1 nogquote:Op zondag 20 september 2009 22:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan was je net op tijd, want rond 23.00u was het ramdruk. En vooraf natuurlijk, alle toegangswegen ramdruk.
dapper CPquote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Want ik vind het prima als ze dood gaat binnekort, maar niet vandaag![]()
Erg he.. maar ik heb een soort voetenfobie.. ik vind voeten zo goor.quote:Op zondag 20 september 2009 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahahah, dat zeiden ik en mijn huisgenoot zojuist ook al tegen elkaar
"It's like a trainwreck yet I can't look away"
* propt nog meer wokkels in me mond
Hahahaha, ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Erg he.. maar ik heb een soort voetenfobie.. ik vind voeten zo goor.
Vorige week bij die voetschimmels en net bij die teennagel, ik ging bijna over m'n nek.. daar heb ik wel even weggekeken
Die nagel was wel een van de goorste dingen die ik gezien hebquote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb precies hetzelfde, ik vind voeten zo vies he. En dan net die nagel...
Ik kreeg gewoon zo'n extra speeksel aanmaak momentje...
Heel veel sterkte CP! Hoe is je moeder er eigenlijk zelf onder?quote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
iets meer geworden dan ik dacht
en ook minder logisch nu ik het nog een keer lees
* boksquote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die nagel was wel een van de goorste dingen die ik gezien heb
High five Hosti!
Ja zag die ET eruit komen danquote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Dat programma!. Anders lig je even met je bejaarde doos vol voor de camera
Omdat je geen enkele keuze hebt. Dit is waarschijnlijk leven op de automatische piloot. Die houdt de boel nu op koers en het echte gevaar om neer te storten komt pas veel later.quote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
sterkte CP! ik vind het knap dat je er zo goed onder blijft! Ik weet niet of ik er zo dapper onder zou blijven!
Echt hèquote:Op zondag 20 september 2009 23:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja zag die ET eruit komen dan
quote:Op zondag 20 september 2009 23:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja zag die ET eruit komen dan
Jah oke... maar ik heb het niet meegemaakt en ik weet niet of ik me ook op deze manier kan opstellen hoorquote:Op zondag 20 september 2009 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je geen enkele keuze hebt. Dit is waarschijnlijk leven op de automatische piloot. Die houdt de boel nu op koers en het echte gevaar om neer te storten komt pas veel later.
Datquote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
sterkte CP! ik vind het knap dat je er zo goed onder blijft! Ik weet niet of ik er zo dapper onder zou blijven!
Slaap lekkerquote:
Daar ben ik ook bang voor. Hij benadert het nu zo nuchter en objectief, terwijl er toch van alles moet vreten van binnenquote:Op zondag 20 september 2009 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je geen enkele keuze hebt. Dit is waarschijnlijk leven op de automatische piloot. Die houdt de boel nu op koers en het echte gevaar om neer te storten komt pas veel later.
Koei van een taalfout op rtl5quote:Ze kunnen makkelijk behandelt worden
Van de week Twillight gekeken, zal zeker ook wel helemaal in jouw straatje passen.quote:Op zondag 20 september 2009 23:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dat![]()
Net Nim's Island gezien. Best een kinderlijke film maar Alex Rover aka Gerard Butler =![]()
[ afbeelding ]
Haha die vond ik best vermakelijk jaquote:Op zondag 20 september 2009 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van de week Twillight gekeken, zal zeker ook wel helemaal in jouw straatje passen.
Wat ik er van vond staat in het review topic
Zij is al enige tijd uit huis geplaatst, en woont al enige tijd bij haar vriend samen. Eigenlijk wilde ze het hier vieren, maar door de ziekenhuisopname en alles heeft ze besloten om het niet bij mij /ma thuis te vierenquote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef LastRequest het volgende:
CP, waarom vierde je zusje het bij haar vriend? Heeft je moeder haar vandaag nog wel gezien?
Ik vind dat je je goed houdt, ik hoop wel dat je je niet te sterk probeert te houden en het ook laat gaan als dat nodig is. Veel sterkte...
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CXLVIIquote:Op zondag 20 september 2009 23:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha die vond ik best vermakelijk ja
Knap hoor, maar met regelmatig je emoties de overhand laten krijgen is alleen maar goed. Dat is een uitlaatklep en helpt je erbij het geheel een plek te geven. Steun op je vriendin, ze is er niet voor nietsquote:Op zondag 20 september 2009 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zij is al enige tijd uit huis geplaatst, en woont al enige tijd bij haar vriend samen. Eigenlijk wilde ze het hier vieren, maar door de ziekenhuisopname en alles heeft ze besloten om het niet bij mij /ma thuis te vieren![]()
Ik vind het zelf ook heel lastig hoe ik mij "moet" gedragen... Ik wil aan de ene kant heel sterk zijn natuurlijk, er moet zoveel geregeld worden, ik wil dat alles goed verloopt. Maar toch heb ik veel mijn momenten dat mijn emotie er doorheen slipt, en ik niks verstaanbaars uit kan brengen![]()
Het is gewoon zo, onwerkelijk. Ik kan me nog steeds niet voorstellen eigenlijk dat mama er straks niet meer is. Wat ik me wel voor kan stellen, is dat mama niet ontiegelijk veel pijn wil lijden. Chemo/bestraling, ze wordt er niet beter van. Nog meer testen, ze wordt er niet beter van. Reanimeren als zij nog een hartstilstand krijgt, ook daar wordt ze niet beter van. Dus hoe oneerlijk het ook is, ik begrijp en accepteer die keuze gewoon.
Dus hoe rot de afgelopen en komende tijd ook is, ik accepteer hoe het loopt en ga niks uit de weg.
Tijd om te zappenquote:
quote:
Te ernstig. Zo moeilijk is het toch nietquote:Op zondag 20 september 2009 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
net ook al ontwikkeld met een d
Hmmm, dan kan het wel. Ik dacht die Britten misschien, maar dan was ik wel verbaasd dat het geen gepantserde Audi was.quote:Op zondag 20 september 2009 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
nee daar zaten wat gasten in die ook op de tribune zaten, van middelkoop denk ik, en de burgermeester ging in een vito er van tussen samen met nog wat veteranen
Ik hoop voor je dat het allemaal een plekje kan vinden. De grootste klap komt niet op de dag dat je moeder komt te overlijden, maar de dag dat je beseft dat ze niet meer terugkomt. Bij moment één komen er mensen langs, krijg je kaartjes, staan mensen voor je klaar, et cetera, maar moment twee daar moet je eenzamer doorheen. Echt heel veel sterkte met alles CP en ik hoop dat je moeder de tijd die haar nog rest niet meer met al te veel lijden hoeft door te maken. Ik vind het altijd lastig om bij dergelijke dingen de juiste woorden te vinden dus mocht het vreemd of kwetsend over komen zo is het in ieder geval niet bedoeld.quote:Op zondag 20 september 2009 23:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dus hoe rot de afgelopen en komende tijd ook is, ik accepteer hoe het loopt en ga niks uit de weg.
waaraan zie je dat? er zaten wel blauwe lampjes in de grill btwquote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, dan kan het wel. Ik dacht die Britten misschien, maar dan was ik wel verbaasd dat het geen gepantserde Audi was.
Ik snap best dat mensen het geen superfilm vinden maar zo slecht als jij hier neerzet vond ik hem toch nietquote:Op zondag 20 september 2009 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke film heb jij vandaag/pas gezien? Deel CXLVII
quote:Op zondag 20 september 2009 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Natuurlijk vreet er zoveel van binnenquote:Op zondag 20 september 2009 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slaap lekker.
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Hij benadert het nu zo nuchter en objectief, terwijl er toch van alles moet vreten van binnen.
Kijk The Fountain maar eens als je een mooi liefdesverhaal wil zien. Of Hero.quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen het geen superfilm vinden maar zo slecht als jij hier neerzet vond ik hem toch nietGewoon verstand op nul zetten en dan zul je zien dat het een lief romantisch verhaaltje is
Je verwoordt het m.i. juist verdomd goed.quote:Op zondag 20 september 2009 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vind het altijd lastig om bij dergelijke dingen de juiste woorden te vinden dus mocht het vreemd of kwetsend over komen zo is het in ieder geval niet bedoeld.
Dat zie ik aan de motorisering icm het gewicht (RDW'en dus).quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waaraan zie je dat? er zaten wel blauwe lampjes in de grill btw(op n andere foto ingezoomd
)
en wat kan je adhv t kenteken op internet vinden trouwens?
The Fountainquote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk The Fountain maar eens als je een mooi liefdesverhaal wil zien. Of Hero.
Liefde is te mooi om zo gebagatelliseerd te worden, zoiets verdient een lofzang, geen 2 minuten durende meezinger. Maar dat ben ik dan
Hosti de eeuwige romanticusquote:Op zondag 20 september 2009 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk The Fountain maar eens als je een mooi liefdesverhaal wil zien. Of Hero.
Liefde is te mooi om zo gebagatelliseerd te worden, zoiets verdient een lofzang, geen 2 minuten durende meezinger. Maar dat ben ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |