666quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Nog maar 223 topics voor een echte baas TT
De trouwlocatie?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
De dag van je leven...
ja.. familiedag![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:39 schreef LastRequest het volgende:
tvp.. Mikkie ik heb wel alle Hitzones op ehd staan
Ha, welkom bij de clubquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
wat een hel trouwens om de stad in te komen via de waalbrug daarnethalf uur in de file gestaan/half er doorheen gehobbeld
En je dan wat willen sturen, maar niet reagerenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]niet helemaal wat ik zoek denk ik
Ik zoek nog twee nummers:
Shantykoor - Aan het strand stil en verlaten
Elvis Crespo - Suavemente
Iemand?
Oss viel me mee vanavond!quote:
Welkomquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:45 schreef B.ertha het volgende:Ik woon sinds kort in Nijmegen, dus ik mag hier ook posten
staan die niet gewoon op youtubequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]niet helemaal wat ik zoek denk ik
Ik zoek nog twee nummers:
Shantykoor - Aan het strand stil en verlaten
Elvis Crespo - Suavemente
Iemand?
Voor zo ver ik weet is het niet verboden om sowieso de ovatonde op te gaan en er dan een paar 100 meter weer er van af te gaanquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ha, welkom bij de clubVanmiddag stond er bijna drie kwartier, maar we hadden een goed excuus om via de Ovatonde door Lent te gaan: IB moest afgezet worden
. Dat scheelde zeker 20 à 30 minuten file.
Ik lag op de bankquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En je dan wat willen sturen, maar niet reageren
quote:Op zondag 20 september 2009 09:05 schreef IrishBastard het volgende:
Rijd ik daar over de dijk, staat er zelfs bij de oprit bij de fietsbrug een bordje met een chagrijnige eenstreper die mij aankeek van 'hoe kom jij op de dijk'
Kom ik op werk, zeggen ze 'goh, je hoeft pas om half 11 te beginnen hè'
Nouja, nu mag ik om 16.00 weg ofzo
Moet wel goede kwaliteit hebben, jwtz.quote:Op zondag 20 september 2009 05:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
staan die niet gewoon op youtube
met vdownloader kan je die gewoon rippen, naar filmpje of naar mp3
B!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik woon sinds kort in Nijmegen, dus ik mag hier ook posten
Maar je dan nog wel aan de eenzijdig opgedrongen deal houdenquote:Op zondag 20 september 2009 10:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik lag op de bank. Maar toch, vellie muts senk joe! Held!
.
Ik ben de beroerdste nietquote:Op zondag 20 september 2009 10:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar je dan nog wel aan de eenzijdig opgedrongen deal houden
Mja, je moet wat hè, voor individuele mp3's die via torrents e.d. niet te vinden zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |