SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imdb: 6.7
Ik: 7
Away we go
De nieuwste film van Sam Mendes over een stelletje dat in verwachting is van een kind. Doordat de ouders van een van hun gaan verhuizen naar Belgie hebben ze geen reden meer om te blijven wonen waar ze momenteel wonen. Zo gaan ze bij oud-collega's, familie en vrienden langs in verschillende steden om te kijken waar ze het liefst hun leven als gezin willen beginnen,
Omdat het een Sam Mendes film was wilde ik hem graag zien en ik ben niet teleurgesteld. Het stelletje (gespeeld door John Krasinski (Jim van The Office) en Maya Rudolph (van SNL)) doen het goed samen op scherm. Zeker omdat dit de eerste serieuze rollen zijn die ik ze heb zien spelen. Het klopt gewoon. De humor is een beetje vreemd, maar wel lekker. Mocht je Maggie Gylenhaal niet mogen (oke behalve in Stranger Than Fiction) is dit ook een aanrader om te kijken omdat ze in deze film het meest vervelende persoon ter wereld neerzet. Sfeervolle soundtrack en perfecte mix van humor en 'serieus spul' . Ik vond m top.
Imdb: 7.8
ik: 8.5
Twillight
Tja, een meisje wordt verliefd op een mysterieuze jongen in haar klas, hij blijkt een vampier te zijn en is ook he-le-maal hoteldebotel van omdat hij een vega vampier is die van iedereen gedachten kan lezen behalve van haar.
Nou, wat kan ik hier van zeggen... Deze film heb ik gekeken omdat wilde weten what all the fuzz was about. Verschrikkelijke dialogen, verschrikkelijke shots, naar acteerwerk, en een script waar ik mijn reet niet eens mee zou willen afvegen eigenlijk. En kom op, glimmende, glanzende vampiers? Meh. Ik kan me voorstellen dat je als puberend meisje dit he-le-maal geweldig vindt, maar als film is het waardeloos.
Imdb: 6
Ik: 3All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
SPOILER: dat eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8/10![]()
Heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef Sattyagraha het volgende:
District 9
Echt een hele vette film! Lijkt qua pitch en camerawerk veel op Cloverfield. Heel realistisch gefilmd dus met gelikte special effects. Niet over the top of zoiets maar gewoon realistisch.
IMDB: 8.5
Mijn cijfer: 8.5
Toch aardig van Peterquote:After the feature film based on the Halo (2001) (VG) video game series which was to be directed by Neill Blomkamp fell through, producer Peter Jackson went to Blomkamp and offered him $30 million to make whatever he wanted. The result was this film.
How i met your mother is een dramatisch slechte comedie. Slecht geacteerd en slechte humor. Ben blij dat er hier meer mensen zijn die dit vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef Tobey het volgende:
[..]
Wat? Ik vind How I Met your Mother gewoon rond uit slecht, enige aflevering waar ik echt een glimlach op mn gezicht had was die aflevering waar Britney in zat
Is dat een kruising tussen Toni Montana en Eric Cantona?quote:Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef mschol het volgende:
Looking for Eric
ik ging er beetje naar toe met het gevoel dat ik halverwege weer weg wilde gaan...
das niet gebeurd, bleek een best grappige film te zijn.. die eric montana maskers tegen het eind!
7/10
*kuch* het zijn idd maskers van Eric Cantona, slordige typefoutquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is dat een kruising tussen Toni Montana en Eric Cantona?
Ik had al gegoogled op Eric Montana.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
*kuch* het zijn idd maskers van Eric Cantona, slordige typefout
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
How i met your mother is een dramatisch slechte comedie. Slecht geacteerd en slechte humor. Ben blij dat er hier meer mensen zijn die dit vinden.
Vind je leuk he? Die emoticons.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
welke comedies vindt jij dan wel leuk?
Als je de boeken hebt gelezen valt de film tegen vind ik.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef Butterfly91 het volgende:
Confessions of a Shopaholic
Voor een chickflick erg vermakelijk.
IMDb: 5,6
Mijn Cijfer: 7
Ik heb de boeken gelezen en die vond ik dan ook beter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:35 schreef melvddonk het volgende:
[..]
Als je de boeken hebt gelezen valt de film tegen vind ik.
Ik vond het echt een slechte film.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:36 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Vind je leuk he? Die emoticons.
Das waar, Hannigan is niet tof. maar das dan ook gelijk het slechtste aan de seriequote:Maar om op je vraag terug te komen. The Office, Little Britain, Seinfeld
Beter als die DRAMATISCH slechte actrice Alyson Hannigan.
Helemaal mee eens. Alleen geef ik een 8 omdat ik alleen afgeronde cijfers geefquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:25 schreef Hulkio het volgende:
Looking for Eric (Ken Loach, 2009)
De nieuwe van Ken Loach is wat luchtiger dan normaal, een echte komedie is het echter ook niet. De maatschappelijke problemen uit Engeland komen zeker weer nadrukkelijk naar voren, de link met voetbal is een logische aangezien dat voor veel arbeiders een belangrijk onderdeel van hun leven is, zo niet hun hele leven. Acteerwerk is prima en Cantona kan leuk meedoen, hij springt er in elk geval niet in positieve of negatieve zin uit. Daarnaast is het heerlijk om zijn voetbalhoogtepunten op het grote scherm te zien. De combinatie van humor en drama is goed gevonden, kortom een geslaagde film. Toch wel een klein minpuntje, film is over zijn geheel genomen wel wat traag, er had wel enkele scènes geschrapt kunnen worden. 7.8
"I'm not a man... I'm Cantona."
Deze film neem ik toch maar mee! Lijkt me opzich wel leuk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:51 schreef melvddonk het volgende:
Sliding Doors (1998):
Een romantisch drama met o.a. Gwyneth Paltrow. Het idee achter de film was in ieder geval goed en voor mij ook nieuw. Het gaat over een vrouw (Gwyneth Paltrow) die op een dag ontslagen wordt. Als ze van haar werk naar huis wil gaan, mist ze de metro. Daarna komen er twee verhalen die door elkaar lopen.
Verhaal 1: Ze mist de metro.
Verhaal 2: Ze mist de metro niet.
Haar leven loopt daarna in allebei de verhalen heel verschillend. Het is goed uitgewerkt verder. Ik vind het leuk dat de twee verhalen zo verschillend zijn en dat je ook echt ziet wat ze in het ene verhaal op een bepaald moment doet en wat ze op datzelfde moment in het andere verhaal doet. Soms is ze zelfs op dezelfde plek, alleen dan in verschillende verhalen. Een minpuntje vind ik acteur John Lynch. Hij speelt zijn rol redelijk, maar ik vind de rol niet bij echt hem passen.
IMDB: 6.8
Mijn Cijfer: 7
Wéér een Lambiek-stuk wat in TRU thuishoort.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:21 schreef Lambiekje het volgende:
Alleen een beejte boel jammer dat ze hameren op Global Warming en over dat olie opraakt. Beide volstrekt onzinnige stellingen en is alleen, echt alleen, de wereld ingeslingerd om mensen angst aan te jagen en uiteraard dat te koppelen aan belasting. Overigens neemt het niet weg dat we wel wat mogen minderen.
À Bout de Souffle lijkt me wel bekender dan Mépris. Bovendien is ie beter.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:56 schreef Timo20 het volgende:
Le Mépris
Godard`s beste en meest bekende film wordt alleen maar beter als je `m vaker bekijkt.
Daarnaast snap ik niet wat er nu gebeurt wanneer Le Mépris ontbreekt in mijn DVD BluRay-collectie.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
À Bout de Souffle lijkt me wel bekender dan Mépris. Bovendien is ie beter.
Hij heeft wel gelijk. Mischien dat jij dat ook nog eens zult inzien dat die hele global warming een en al oplicherij is. Je houdt er toch niet van om opgelicht te worden. Ben je nu Nederlander of niet? Ik ga die docu ook ff kijken. Ik wil welleens zien hoe de elite hun GW. vandaag de dag verkopen met subtiele verdraaingen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wéér een Lambiek-stuk wat in TRU thuishoort.
Dat denk ik niet, al is het maar omdat Bardot in Le Mepris speeltquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
À Bout de Souffle lijkt me wel bekender dan Mépris. Bovendien is ie beter.
dan gebeurt niets, behalve dan dat je collectie niet compleet isquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik niet wat er nu gebeurt wanneer Le Mépris ontbreekt in mijn DVD BluRay-collectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |