lief meisje eigenlijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:47 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, wat doe jij nu nog achter de pc dan
Dit is mijn eerste vrijdag sinds die koude winter in '45 dat ik weer eens thuis blijf
Hoezo happenquote:
de mazzelquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:50 schreef afcajos het volgende:
Nou, ik ga nog ff tv kjiken en dan naar bed. Veel plezier nog!
DJ Chuckie Feat. GFquote:
Wat meesterlijkquote:
Waar heb jij het over danquote:
Die is echt vet inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat meesterlijk![]()
But nothing beats:
Als ze daar een full length movie van zouden makenquote:
quote:
Waar wacht je nog op..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ze daar een full length movie van zouden maken![]()
Dit is gewoon zo ziek goed, vooral als je bedenkt dat het gewoon een amateur film is door twee studenten en wat vrijwilligers
Ja daar had ik het niet over:') ,quote:
Ehm, dat kan ik ze niet zomaar nadoen hoorquote:
En nog steeds snap ik niet waar je het wel over hadquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja daar had ik het niet over:') ,
Jij ebnt een jongen van 18, dus jij leeft in een andere wereld dan mij. Kan ik niet uitleggen dus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nog steeds snap ik niet waar je het wel over had
Film + maya/ander 3d programma + muziekquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm, dat kan ik ze niet zomaar nadoen hoor
Mijn skills zijn onvoelde toereikend daarvoor
Is goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Film + maya/ander 3d programma + muziek
Als jij de eerste 2 nou regelt, dan ga ik even wat tutorials doen voor die 3d shit
Sorry mevrouwquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ebnt een jongen van 18, dus jij leeft in een andere wereld dan mij. Kan ik niet uitleggen dus.
Nee, maar als je nog een keer zo'n plaatje post krijg je een banquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gaf je me nou een positieve note?
notesquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gaf je me nou een positieve note?
Dus linken naar het plaatje mag welquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar als je nog een keer zo'n plaatje post krijg je een ban
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar hij mag hem dus nog wel als UI nemen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu niet meer.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar hij mag hem dus nog wel als UI nemen?
quote:u_u zegt:
wy merrymaking?
u_u zegt:
en wtf betekend dat
Jasper zegt:
het betekend gewoon lol maken
Jasper zegt:
merry = vrolijk
u_u zegt::
dat weet ik
Je eigen lichaam aanbieden om mod op een online forum te wordenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik dan mod mag worden, heb ik alle tijd voor je.
Youtube?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
politie
kk vet ook dev... Groep werd gesplitst en de en zat in de hoek.. kregen stokslagen en alles.. Aftellen en toen vol door die politie rennenleuke beelden..
Whehe, dat 2e gifjequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je eigen lichaam aanbieden om mod op een online forum te worden
Dat is gewoon nog lager dan een breezersletje
Dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou voor admin gaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laag? Onder de grond man.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je eigen lichaam aanbieden om mod op een online forum te worden
Dat is gewoon nog lager dan een breezersletje
nee,quote:
Linken naar man met glazen potje kan dus ook..http://www.jeklikte.nlquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Er naar linken kan nog net door de beugel.
Keiharde Japanse Hentai in KLB SCquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei beugelquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar zij moeten toch hun rekeningnummer invullen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!!
Als iemand je wil naaien, door een abbonnement van 1 of ander stom blad op je naam te nemen, zodat jij zogenaamd de kosten zou moeten betalen, hoe kunnen ze dan zo ongelooflijk DOM zijn om het abbonnement naar mijn werkadres te sturen???
Wat een imbeciel die dat gedaan heeft zeg...
Dus, wat is je echte adres? om fouten te voorkomen de volgende keer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!!
Als iemand je wil naaien, door een abbonnement van 1 of ander stom blad op je naam te nemen, zodat jij zogenaamd de kosten zou moeten betalen, hoe kunnen ze dan zo ongelooflijk DOM zijn om het abbonnement naar mijn werkadres te sturen???
Wat een imbeciel die dat gedaan heeft zeg...
Nee, factuur bijgeleverd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar zij moeten toch hun rekeningnummer invullen?
Ah okequote:
Geldt ook voor deze userquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vragen om een ban en op scherp staan, BAN!
Dan moet je ook een degelijke browser nemen die bescherming biedt tegen een simpele javascript alert aanvalquote:
Charles Mansonquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, wat is je echte adres? om fouten te voorkomen de volgende keer.
Nee, jij moet je gewoon normaal gedragen en dit forum niet verpesten met die bagger van je ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je ook een degelijke browser nemen die bescherming biedt tegen een simpele javascript alert aanval
[ afbeelding ]
op scherp en meteen konten likken hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, jij moet je gewoon normaal gedragen en dit forum niet verpesten met die bagger van je ..
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke
Je bent toch trouwens niet kleine meisjes aan het playen, he?
[ afbeelding ]
![]()
Meisje, je bent verdwaald. Hier moet je zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, wat is je echte adres? om fouten te voorkomen de volgende keer.
Ik zal het mee naar achteren nemen ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
op scherp en meteen konten likken hoor
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, jij moet je gewoon normaal gedragen en dit forum niet verpesten met die bagger van je ..
Wat zoeken mensen toch de hele tijd op hyves?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke
Je bent toch trouwens niet kleine meisjes aan het playen, he?
[ afbeelding ]
![]()
Stiekem is dat jouw thuisbasis maar je wil niet toegeven. Je checkt het wel 24/7.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meisje, je bent verdwaald. Hier moet je zijn
Pas maar op, straks neemt remlof je van achteren met een keiharde ban.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zal het mee naar achteren nemen ..
* zichzelf vastketent aan japsnarsquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pas maar op, straks neemt remlof je van achteren met een keiharde ban.
Truequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stiekem is dat jouw thuisbasis maar je wil niet toegeven. Je checkt het wel 24/7.
Ah bedankt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meisje, je bent verdwaald. Hier moet je zijn
quote:
* betonschaar pakken doetquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
* zichzelf vastketent aan japsnars
No problemo, bellaquote:
Welke generatie?quote:
quote:
Daarom geen iPod.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is mijn scherm helemaal kapot en kan ik niet zien wat ik luister, daarom shuffle.
De reden dat hij kapot is, is omdat een of andere boerenlul hem liet vallen en er daarna met zijn vette poten op ging staan.quote:
Hehequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen is mijn scherm helemaal kapot en kan ik niet zien wat ik luister, daarom shuffle.
Heb toch liever mijn iPhonequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:48 schreef Lamon. het volgende:
Ik weet dat iedereen gek is op die Ipod, maar Cowon...
Waardeloos. Wat heb je nou aan een camera in je iPod nano. Alsof je aan je mobiel en je gewone camera al niet genoeg hebtquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb toch liever mijn iPhone
Trouwens:
[ afbeelding ]
Ik heb ook wel een Iphone, maar niet om muziek te luisteren, ik vind het gewoon niet zo vol klinken, als die Cowon-dingen, maar misschien is het idee..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb toch liever mijn iPhone
Trouwens:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De reden dat hij kapot is, is omdat een of andere boerenlul hem liet vallen en er daarna met zijn vette poten op ging staan.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in
Had laatst deze geprobeerd;quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tegenwoordig drink ik altijd van die halve liters bullit
Voor kwibus toen naar Hank halve liters monster opquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Tegenwoordig drink ik altijd van die halve liters bullit
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Had laatst deze geprobeerd;
[ afbeelding ]
HeerlijkLekkerder dan Red Bull.
Vind Bullit zelf niet zo.
Dat monster vind ik echt te ranzigquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sensation ook tochquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor kwibus toen naar Hank halve liters monster op
Viel niet helemaal goed
Dan heb ik slecht nieuws, ik heb de verkoopcijfers van beide produkten gehoord, en Monster gaat niet winnen..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik was er niet zo blij mee, maar ik kreeg een nieuwe, een zwarte nano van de langwerpige beeldschermen generatie (ZONDER CAMERA WANT GATVER), 16gb gotta love it.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toen heb je m even in elkaar gebeukt?
Inslaan dusquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan heb ik slechtgoed nieuws, ik heb de verkoopcijfers van beide produkten gehoord, en Monster gaat niet winnen..
Ik baal ook want ik vond de low carb versie wel okee.
Monster is.. nja je drinkt vloeibare kankerquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws, ik heb de verkoopcijfers van beide produkten gehoord, en Monster gaat niet winnen..
Hm, dat is jammerquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws, ik heb de verkoopcijfers van beide produkten gehoord, en Monster gaat niet winnen..
Whehe, van die lompe boer een nieuwe gekregen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, ik was er niet zo blij mee, maar ik kreeg een nieuwe, een zwarte nano van de langwerpige beeldschermen generatie (ZONDER CAMERA WANT GATVER), 16gb gotta love it.
Mon papa.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, dat is jammer
Ach, Red Bull vind ik ook prima
Kan het gelukkig gratis drinken bij de snackbar![]()
[..]
Whehe, van die lompe boer een nieuwe gekregen?
Kusjes, remlof, kusjes.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in
wtf is datquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:03 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ook gruwelijk lekker
Wat wel grappig is, dat ze een vitamine B-nogwat bevatten, en heel trots de aanwezige hoeveelheid en de benodigde hoeveelheid op het blik hebben staan, en het is iets van een paar duizend keer de benodigde hoeveelheid per dag.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Monster is.. nja je drinkt vloeibare kanker
Vitamine is goed, dus het drankje is supergezondquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, dat ze een vitamine B-nogwat bevatten, en heel trots de aanwezige hoeveelheid en de benodigde hoeveelheid op het blik hebben staan, en het iets van een paar duizend keer de benodigde hoeveelheid per dag.
kanker gezond vindenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vitamine is goed, dus het drankje is supergezond
Ik moest net lachen om wat in mijn gedachte voorbij schoot. Een dove laten kijken naar The Sound of Music.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest net lachen om wat in mijn gedachte voorbij schoot. Een dove laten kijken naar The Sound of Music.
Hoe epic en kut zou dat zijn voor die dove.quote:
Als ie nou helemaal niet van die film houdt dan is hij gezegend met zijn doofheidquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe epic en kut zou dat zijn voor die dove.
Ghehehe besproeien met water van 80 gradenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Lamon. het volgende:
http://www.nuvideo.nl/alg(...)terij-uitbannen.html
Bestaan piraten nog steeds?
Je hoort ook steeds gekkere dingen..
Gewoon terug naar de pek-en-veren tijdquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Lamon. het volgende:
Is al tijden in het nieuwsquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:16 schreef Lamon. het volgende:
80 graden is even bijten, zeker omdat het verneveld wordt.. de temperatuur daalt zo snel als het uit dat systeem spuitquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ghehehe besproeien met water van 80 graden
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
80 graden is even bijten, zeker omdat het verneveld wordt.. de temperatuur daalt zo snel als het uit dat systeem spuit
Schiet mij maar lek, ik wist niet eens dat er nog piraten bestonden, en na tig eeuwen komen ze erachter dat ze al die shit hadden kunnen voorkomen met water van 80 graden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ghehehe besproeien met water van 80 graden
Grote steen leef jij onderquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik wist niet eens dat er nog piraten bestonden, en na tig eeuwen komen ze erachter dat ze al die shit hadden kunnen voorkomen met water van 80 graden.
Wordt een saaie Pirates of the Caribbean 4 zo.
Je kunt beter zo gek als een deur zijn tegenwoordig, dan pas je nog in de samenleving.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Is al tijden in het nieuws
Daarnaast:
Jahaaaa ik herhaalde alleen wat ze zeiden in dat filmpje..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
80 graden is even bijten, zeker omdat het verneveld wordt.. de temperatuur daalt zo snel als het uit dat systeem spuit
Malibu is toch best lekkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef jordeeeh het volgende:
Zucht, geen bier.
En zelfs geen BerenburgAlleen maar Malibu
Nouja, bij gebrek aan beter dan maar.
4000liter per minuutquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jahaaaa ik herhaalde alleen wat ze zeiden in dat filmpje..
Niet zoiets van 'gohhh dat zou heet zijn" of niet dus..
Nja ligt er wel aan natuurlijk.. als ze n flinke straal hebben, zal t nog wel aardig warm zijn denk ik!
Tjongejongeuhhhhquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
4000liter per minuut
66.67liter per seconde
zeg dat het gemiddelde containerschip/tanker 200meter is
dan heb je RUIM 400meter meter om te besproeien.
dat komt neer op 0,167 liter per meter per seconde![]()
je zult dus maar 1 punt hebben wat erg heet is, de rest is allang weer afgekoeld door die verneveling
K vind het tegenvallenquote:
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
4000liter per minuut
66.67liter per seconde
zeg dat het gemiddelde containerschip/tanker 200meter is
dan heb je RUIM 400meter meter om te besproeien.
dat komt neer op 0,167 liter per meter per seconde![]()
je zult dus maar 1 punt hebben wat erg heet is, de rest is allang weer afgekoeld door die verneveling
Die 200meter is trouwens erg krap zie:quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tjongejongeuhhhh
Daar gaat alle sensatie
Dat is waar..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K vind het tegenvallen
Berenburg is veel lekkerder.
Puur?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is waar..
Maar Jagermeister is weer lekkerder dan Berenburg
lekker boeiendquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die 200meter is trouwens erg krap zie:
http://nl.wikipedia.org/w(...)erschepen_ter_wereld
EY!!! Natuurlijk puur.. Jagermeister mixen is zonde!!quote:
Ga ergens anders lopen janken ventquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds vakantie ben ik allergisch voor shotjesquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
EY!!! Natuurlijk puur.. Jagermeister mixen is zonde!!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sinds vakantie ben ik allergisch voor shotjes
Niet dat ik het daarvoor wel lekker vond btw.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen janken vent
boehoehoezieke geestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T voelt ook zo lekker warm als t weer omhoog komt stromenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja ik hou er op z'n tijd wel van..
T voelt zo lekker warm dan als je t zo door je keel voelt glijden![]()
Gatver jordeeehquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T voelt ook zo lekker warm als t weer omhoog komt stromen
Da's hier standaard, overdag is het nog veel erger geloof ik, maar dat weten de anderen beter.quote:
Dat doen wel meer dingen, denk ik...quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
T voelt zo lekker warm dan als je t zo door je keel voelt glijden![]()
Ach ja nja.. Soms heb je dat gewoonquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's hier standaard, overdag is het nog veel erger geloof ik, maar dat weten de anderen beter.
Zoals?...quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat doen wel meer dingen, denk ik...
Ja maar je moet je er ook nie heulemaal lam in zuipen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar dat is dan niet na 1 shotje
Tja, drankspelletjes he.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach ja nja.. Soms heb je dat gewoon
[..]
Zoals?...
[..]
Ja maar je moet je er ook nie heulemaal lam in zuipen natuurlijk
Ben jijquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:42 schreef Dqod het volgende:
Ik krijg een rode neus van Jagermeister
Comazuipen ftwquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, drankspelletjes he.
En lam.. T was wel een stapje verder dan dat
Pak je cockringquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:44 schreef Lamon. het volgende:
Shit, ik ben geil.
Ik scrollde even naar onder, langs de gebruikelijke plaatjes enzo, en ik ben echt vrij geil.
En geen vrouw in de buurt om seks mee te hebben.
Zal je altijd meemaken.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:44 schreef Lamon. het volgende:
Shit, ik ben geil.
Ik scrollde even naar onder, langs de gebruikelijke plaatjes enzo, en ik ben echt vrij geil.
En geen vrouw in de buurt om seks mee te hebben.
Zal je altijd meemaken.
OHHHH hummmquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, drankspelletjes he.
En lam.. T was wel een stapje verder dan dat
Que?.. Ben ik wat?quote:
Ja, dat heb ik nu ook wel afgeleerdquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat maar 1x meegemaakt.. Dat ik echt ladderzat was..
Daarna had ik mijn lesje wel geleerd.. Pfoeeee
Maar om dat nou te verkondigen in de SCquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat nou? Dat kan toch wel eens gebeuren?
Da's toch niet zo gek? Heeft iedereen wel eens.
volgende keer gewoon weer zuipenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
OHHHH hummm
Nee dat moet ik niet.. Iets teveel van t goeie
[..]
Gelukkig heb ik dat maar 1x meegemaakt.. Dat ik echt ladderzat was..
Daarna had ik mijn lesje wel geleerd.. Pfoeeee
[..]
Que?.. Ben ik wat?
Ik zuip met matequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
volgende keer gewoon weer zuipen
Is nie fijn eh..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu ook wel afgeleerd!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zuip met mate![]()
Maar wat wou je nou zeggen k_d?
Ben ik wat? Nu weet ik t nog nie
Dag Devviequote:
He, ben jij geen moderator in ehh.. In welk forum eigenlijk?quote:
Je weet maar nooit, wie weet lurkt er eentje mee, en krijg ik PM-metje van iemand die dichtbij woont en zegt dat ze toevallig ook geil is.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar om dat nou te verkondigen in de SC
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, wie weet lurkt er eentje mee, en krijg ik PM-metje van iemand die dichtbij woont en zegt dat ze toevallig ook geil is.
Je kunt het altijd proberen natuurlijk.
Het keldertjequote:Op zaterdag 19 september 2009 00:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
He, ben jij geen moderator in ehh.. In welk forum eigenlijk?
jailbait?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb jij nog mooie plaatjes voor hier?
ben jij zo'n leernicht dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoi fiets
Regels eens toegang voor me in de kelder en een nieuwe fiets
gelukkigquote:
jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ben jij zo'n leernicht dan?
Je verneukt mijn kwartetquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zolang het maar mooie vrouwen zijn
bahquote:
I know I know..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gelukkigblijft dat leed je bespaard.
quote:
The fuck dudequote:Toevoeging
Anti-lurker beleid
De kelder werkt met activiteitslijsten, wat in het kort inhoud dat je mee moet posten om je toegang te behouden.
toegangs'eisen'
Om toegang te krijgen tot de kelder moet je mailen met een kleine motivatie (alleen je username doorgeven is dus niet voldoende, evenals 'ik ben nieuwsgierig' ). Toegang wordt verstrekt aan de hand van je Posthistory en deze mail.
quote:
quote:
Toeval?!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zolang het maar mooie vrouwen zijn
toffe filmquote:
Wat had je gemaild?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kreeg geen toegang door mijn verleden.. En dat was een jaar geleden
Moh, Yann Tiersen is in zijn geheel beter dan heel die kutfilm Moulin Rouge. Ik kan niet verder dan de helft. Kut musical gehalte, bah.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh, Yann Tiersen is in zijn geheel beter dan heel die kutfilm Moulin Rouge. Ik kan niet verder dan de helft. Kut musical gehalte, bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]![]()
![]()
Niveau is zeker te hoog voor jou.Mwah, nee, maar ik vind dat zingen de hele tijd zo rotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Maar t zijn mooie liedjes!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwah, nee, maar ik vind dat zingen de hele tijd zo rot
Disneyquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar t zijn mooie liedjes!
Je vind Disney tekenfilms toch ook leuk?
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef Devvie het volgende:
Laptopstroomaansluitconnectordinges is weer half kapot
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet niet meer. Maar ook toen was ik dus al bekend als iemand die je veilig los kan laten in zulke delen van fok
Deze ook:quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwah, nee, maar ik vind dat zingen de hele tijd zo rot
Sneeuwwitje is totaal niet te vergelijken met Moulin Rouge. In Sneeuwwitje was het nog een beperkt aantal liedjes en Moulin Rouge is één en al liedje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar t zijn mooie liedjes!
Je vind Disney tekenfilms toch ook leuk?
Ik vind alleen de cancan leuk, helemaal aan het begin. Meer niet.quote:
ROOOOOOOOOXANNE.quote:
T is dan ook een musical-film.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sneeuwwitje is totaal niet te vergelijken met Moulin Rouge. In Sneeuwwitje was het nog een beperkt aantal liedjes en Moulin Rouge is één en al liedje.
Jij met je can canquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind alleen de cancan leuk, helemaal aan het begin. Meer niet.
Ja, dat wist ik niet, ik dacht dat het een musical gehalte loze drama was.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ROOOOOOOOOXANNE.
You don't have to wear that dress tonight.
[..]
T is dan ook een musical-film.
Ik heb er nu idd wel meer dan genoeg vanquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
weet niet, nu zou simpsons moeten zijn.. maar leon van der zanden
Ik heb 20minuten gekeken en 0x gelachenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er nu idd wel meer dan genoeg van
ik kijk 20seconden en het komt mijn strot al uitquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb 20minuten gekeken en 0x gelachen
Ik 5 min denk ik en toen zat ik al zoquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb 20minuten gekeken en 0x gelachen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik 5 min denk ik en toen zat ik al zo![]()
Hij staat er nu nog wel op, maar ik heb t geluid uitgezet en wacht nu met veel hoop op
The Simpsons en/of FG
Nope..quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ken je Camille Saint-Saëns?![]()
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Dqod het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens gekeken naar ehm.. New Kids On The Block?
En zo ja: Hoe vond je/vonden jullie dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |