Deze ook:quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwah, nee, maar ik vind dat zingen de hele tijd zo rot
Sneeuwwitje is totaal niet te vergelijken met Moulin Rouge. In Sneeuwwitje was het nog een beperkt aantal liedjes en Moulin Rouge is één en al liedje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar t zijn mooie liedjes!
Je vind Disney tekenfilms toch ook leuk?
Ik vind alleen de cancan leuk, helemaal aan het begin. Meer niet.quote:
ROOOOOOOOOXANNE.quote:
T is dan ook een musical-film.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sneeuwwitje is totaal niet te vergelijken met Moulin Rouge. In Sneeuwwitje was het nog een beperkt aantal liedjes en Moulin Rouge is één en al liedje.
Jij met je can canquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind alleen de cancan leuk, helemaal aan het begin. Meer niet.
Ja, dat wist ik niet, ik dacht dat het een musical gehalte loze drama was.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ROOOOOOOOOXANNE.
You don't have to wear that dress tonight.
[..]
T is dan ook een musical-film.
Ik heb er nu idd wel meer dan genoeg vanquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
weet niet, nu zou simpsons moeten zijn.. maar leon van der zanden
Ik heb 20minuten gekeken en 0x gelachenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er nu idd wel meer dan genoeg van
ik kijk 20seconden en het komt mijn strot al uitquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb 20minuten gekeken en 0x gelachen
Ik 5 min denk ik en toen zat ik al zoquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb 20minuten gekeken en 0x gelachen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik 5 min denk ik en toen zat ik al zo![]()
Hij staat er nu nog wel op, maar ik heb t geluid uitgezet en wacht nu met veel hoop op
The Simpsons en/of FG
Nope..quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ken je Camille Saint-Saëns?![]()
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Dqod het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens gekeken naar ehm.. New Kids On The Block?
En zo ja: Hoe vond je/vonden jullie dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |