I know I know..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gelukkigblijft dat leed je bespaard.
quote:
The fuck dudequote:Toevoeging
Anti-lurker beleid
De kelder werkt met activiteitslijsten, wat in het kort inhoud dat je mee moet posten om je toegang te behouden.
toegangs'eisen'
Om toegang te krijgen tot de kelder moet je mailen met een kleine motivatie (alleen je username doorgeven is dus niet voldoende, evenals 'ik ben nieuwsgierig' ). Toegang wordt verstrekt aan de hand van je Posthistory en deze mail.
quote:
quote:
Toeval?!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zolang het maar mooie vrouwen zijn
toffe filmquote:
Wat had je gemaild?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kreeg geen toegang door mijn verleden.. En dat was een jaar geleden
Moh, Yann Tiersen is in zijn geheel beter dan heel die kutfilm Moulin Rouge. Ik kan niet verder dan de helft. Kut musical gehalte, bah.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moh, Yann Tiersen is in zijn geheel beter dan heel die kutfilm Moulin Rouge. Ik kan niet verder dan de helft. Kut musical gehalte, bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]![]()
![]()
Niveau is zeker te hoog voor jou.Mwah, nee, maar ik vind dat zingen de hele tijd zo rotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Maar t zijn mooie liedjes!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwah, nee, maar ik vind dat zingen de hele tijd zo rot
Disneyquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar t zijn mooie liedjes!
Je vind Disney tekenfilms toch ook leuk?
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef Devvie het volgende:
Laptopstroomaansluitconnectordinges is weer half kapot
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet niet meer. Maar ook toen was ik dus al bekend als iemand die je veilig los kan laten in zulke delen van fok
Deze ook:quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwah, nee, maar ik vind dat zingen de hele tijd zo rot
Sneeuwwitje is totaal niet te vergelijken met Moulin Rouge. In Sneeuwwitje was het nog een beperkt aantal liedjes en Moulin Rouge is één en al liedje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar t zijn mooie liedjes!
Je vind Disney tekenfilms toch ook leuk?
Ik vind alleen de cancan leuk, helemaal aan het begin. Meer niet.quote:
ROOOOOOOOOXANNE.quote:
T is dan ook een musical-film.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sneeuwwitje is totaal niet te vergelijken met Moulin Rouge. In Sneeuwwitje was het nog een beperkt aantal liedjes en Moulin Rouge is één en al liedje.
Jij met je can canquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind alleen de cancan leuk, helemaal aan het begin. Meer niet.
Ja, dat wist ik niet, ik dacht dat het een musical gehalte loze drama was.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ROOOOOOOOOXANNE.
You don't have to wear that dress tonight.
[..]
T is dan ook een musical-film.
Ik heb er nu idd wel meer dan genoeg vanquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
weet niet, nu zou simpsons moeten zijn.. maar leon van der zanden
Ik heb 20minuten gekeken en 0x gelachenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er nu idd wel meer dan genoeg van
ik kijk 20seconden en het komt mijn strot al uitquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb 20minuten gekeken en 0x gelachen
Ik 5 min denk ik en toen zat ik al zoquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb 20minuten gekeken en 0x gelachen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik 5 min denk ik en toen zat ik al zo![]()
Hij staat er nu nog wel op, maar ik heb t geluid uitgezet en wacht nu met veel hoop op
The Simpsons en/of FG
Nope..quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ken je Camille Saint-Saëns?![]()
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Dqod het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens gekeken naar ehm.. New Kids On The Block?
En zo ja: Hoe vond je/vonden jullie dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |