lief meisje eigenlijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:47 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, wat doe jij nu nog achter de pc dan
Dit is mijn eerste vrijdag sinds die koude winter in '45 dat ik weer eens thuis blijf
Hoezo happenquote:
de mazzelquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:50 schreef afcajos het volgende:
Nou, ik ga nog ff tv kjiken en dan naar bed. Veel plezier nog!
DJ Chuckie Feat. GFquote:
Wat meesterlijkquote:
Waar heb jij het over danquote:
Die is echt vet inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat meesterlijk![]()
But nothing beats:
Als ze daar een full length movie van zouden makenquote:
quote:
Waar wacht je nog op..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ze daar een full length movie van zouden maken![]()
Dit is gewoon zo ziek goed, vooral als je bedenkt dat het gewoon een amateur film is door twee studenten en wat vrijwilligers
Ja daar had ik het niet over:') ,quote:
Ehm, dat kan ik ze niet zomaar nadoen hoorquote:
En nog steeds snap ik niet waar je het wel over hadquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja daar had ik het niet over:') ,
Jij ebnt een jongen van 18, dus jij leeft in een andere wereld dan mij. Kan ik niet uitleggen dus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nog steeds snap ik niet waar je het wel over had
Film + maya/ander 3d programma + muziekquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm, dat kan ik ze niet zomaar nadoen hoor
Mijn skills zijn onvoelde toereikend daarvoor
Is goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Film + maya/ander 3d programma + muziek
Als jij de eerste 2 nou regelt, dan ga ik even wat tutorials doen voor die 3d shit
Sorry mevrouwquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ebnt een jongen van 18, dus jij leeft in een andere wereld dan mij. Kan ik niet uitleggen dus.
Nee, maar als je nog een keer zo'n plaatje post krijg je een banquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gaf je me nou een positieve note?
notesquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gaf je me nou een positieve note?
Dus linken naar het plaatje mag welquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar als je nog een keer zo'n plaatje post krijg je een ban
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar hij mag hem dus nog wel als UI nemen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu niet meer.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar hij mag hem dus nog wel als UI nemen?
quote:u_u zegt:
wy merrymaking?
u_u zegt:
en wtf betekend dat
Jasper zegt:
het betekend gewoon lol maken
Jasper zegt:
merry = vrolijk
u_u zegt::
dat weet ik
Je eigen lichaam aanbieden om mod op een online forum te wordenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik dan mod mag worden, heb ik alle tijd voor je.
Youtube?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
politie
kk vet ook dev... Groep werd gesplitst en de en zat in de hoek.. kregen stokslagen en alles.. Aftellen en toen vol door die politie rennenleuke beelden..
Whehe, dat 2e gifjequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je eigen lichaam aanbieden om mod op een online forum te worden
Dat is gewoon nog lager dan een breezersletje
Dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou voor admin gaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laag? Onder de grond man.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je eigen lichaam aanbieden om mod op een online forum te worden
Dat is gewoon nog lager dan een breezersletje
nee,quote:
Linken naar man met glazen potje kan dus ook..http://www.jeklikte.nlquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Er naar linken kan nog net door de beugel.
Keiharde Japanse Hentai in KLB SCquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei beugelquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar zij moeten toch hun rekeningnummer invullen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!!
Als iemand je wil naaien, door een abbonnement van 1 of ander stom blad op je naam te nemen, zodat jij zogenaamd de kosten zou moeten betalen, hoe kunnen ze dan zo ongelooflijk DOM zijn om het abbonnement naar mijn werkadres te sturen???
Wat een imbeciel die dat gedaan heeft zeg...
Dus, wat is je echte adres? om fouten te voorkomen de volgende keer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!!
Als iemand je wil naaien, door een abbonnement van 1 of ander stom blad op je naam te nemen, zodat jij zogenaamd de kosten zou moeten betalen, hoe kunnen ze dan zo ongelooflijk DOM zijn om het abbonnement naar mijn werkadres te sturen???
Wat een imbeciel die dat gedaan heeft zeg...
Nee, factuur bijgeleverd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar zij moeten toch hun rekeningnummer invullen?
Ah okequote:
Geldt ook voor deze userquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vragen om een ban en op scherp staan, BAN!
Dan moet je ook een degelijke browser nemen die bescherming biedt tegen een simpele javascript alert aanvalquote:
Charles Mansonquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, wat is je echte adres? om fouten te voorkomen de volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |