Dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik dan mod mag worden, heb ik alle tijd voor je.
Ik zou voor admin gaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik dan mod mag worden, heb ik alle tijd voor je.
Laag? Onder de grond man.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je eigen lichaam aanbieden om mod op een online forum te worden
Dat is gewoon nog lager dan een breezersletje
nee,quote:
Linken naar man met glazen potje kan dus ook..http://www.jeklikte.nlquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Er naar linken kan nog net door de beugel.
Keiharde Japanse Hentai in KLB SCquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zei beugelquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar zij moeten toch hun rekeningnummer invullen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!!
Als iemand je wil naaien, door een abbonnement van 1 of ander stom blad op je naam te nemen, zodat jij zogenaamd de kosten zou moeten betalen, hoe kunnen ze dan zo ongelooflijk DOM zijn om het abbonnement naar mijn werkadres te sturen???
Wat een imbeciel die dat gedaan heeft zeg...
Dus, wat is je echte adres? om fouten te voorkomen de volgende keer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef Lamon. het volgende:
HALLO!!
Als iemand je wil naaien, door een abbonnement van 1 of ander stom blad op je naam te nemen, zodat jij zogenaamd de kosten zou moeten betalen, hoe kunnen ze dan zo ongelooflijk DOM zijn om het abbonnement naar mijn werkadres te sturen???
Wat een imbeciel die dat gedaan heeft zeg...
Nee, factuur bijgeleverd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar zij moeten toch hun rekeningnummer invullen?
Ah okequote:
Geldt ook voor deze userquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vragen om een ban en op scherp staan, BAN!
Dan moet je ook een degelijke browser nemen die bescherming biedt tegen een simpele javascript alert aanvalquote:
Charles Mansonquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, wat is je echte adres? om fouten te voorkomen de volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |