lief meisje eigenlijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:47 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja, wat doe jij nu nog achter de pc dan
Dit is mijn eerste vrijdag sinds die koude winter in '45 dat ik weer eens thuis blijf
Hoezo happenquote:
de mazzelquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:50 schreef afcajos het volgende:
Nou, ik ga nog ff tv kjiken en dan naar bed. Veel plezier nog!
DJ Chuckie Feat. GFquote:
Wat meesterlijkquote:
Waar heb jij het over danquote:
Die is echt vet inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat meesterlijk![]()
But nothing beats:
Als ze daar een full length movie van zouden makenquote:
quote:
Waar wacht je nog op..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ze daar een full length movie van zouden maken![]()
Dit is gewoon zo ziek goed, vooral als je bedenkt dat het gewoon een amateur film is door twee studenten en wat vrijwilligers
Ja daar had ik het niet over:') ,quote:
Ehm, dat kan ik ze niet zomaar nadoen hoorquote:
En nog steeds snap ik niet waar je het wel over hadquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja daar had ik het niet over:') ,
Jij ebnt een jongen van 18, dus jij leeft in een andere wereld dan mij. Kan ik niet uitleggen dus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nog steeds snap ik niet waar je het wel over had
Film + maya/ander 3d programma + muziekquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm, dat kan ik ze niet zomaar nadoen hoor
Mijn skills zijn onvoelde toereikend daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |